eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پشت پرده های اصلی شبکه های قمار چه کسانی هستند؟ ⏪میلاد حاتمی: من یک مهره بودم 🔹میلاد حاتمی در سومین جلسه دادگاهش گفت: من در دایرکت اینستاگرام با سعدالله امیرشقاقی که سرشاخه شبکه قمار است آشنا شدم. او گفت برای ما تبلیغات کن به تو درصد می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم. بعد از آشنایی قرار شد هر تبلیغاتی که می‌کنم، به من ۵۰ درصد بدهند. 🔹من قربانی سوءاستفاده اشخاصی هستم که از من به عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره بردند. تمامی نمایش‌ها، لایوها و چالش‌های من دیکته شده از سوی بازیگران اصلی و پشت پرده بود که از بلندپروازی و نادانی من سوءاستفاده کردند.
۱-یک دختر کرد به قتل رسید ۲-به یک دختر زاهدانی تجاوز شد ۳-حالا هم یک دختر اردبیلی بعد از ضرب و شتم فوت شده ▪️دروغ‌هایی که دقیقا بر گسل‌های تجزیه ایران منطبق است
طرح تازه صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان 🔹جروزالم پست نوشت که رژیم صهیونیستی می‌خواهد به بهانه کمک به یهودیان مقیم روسیه و انتقال آن‌ها به خارج از کشور، اردوگاه‌های موقت آوارگان در جمهوری آذربایجان برقرار کند.
همسر شهید «تقی‌پور»: دشمن اشک‌ مرا نخواهد دید «زینب آذرمند» همسر شهید مدافع امنیت: 🔹به همسرم تبریک می‌گویم، به مادرش که پسرش واقعاً راه درست را انتخاب کرد. دشمن اشک‌های من را نخواهد دید. 🔹آرزویش شهادت بود. چون خودش روز اربعین زیارت کربلا نرفته بود، با دوستانش از بین‌الحرمین تصویری صحبت کرد. آقا سید پرسید چه برایت بیاورم؟ مهر و تسبیح؟ گفت: مهر و تسبیح نمی‌خواهم خودت می‌دانی چه بیاوری. گفت: شهادت می‌خواهی؟ جواب داد: زدی توی خال. 🔹هر وقت تشییع پیکر شهدا را می‌دیدیم می‌گفتم چه عظمتی خوش به حالشان و خوش به سعادتشان. همسرم می‌گفت حالا حالاها این سعادت نصیب کسی نمی‌شود و مهم دل است.
میلاد حاتمی: من یک مهره بودم «میلاد حاتمی» در سومین جلسه دادگاه: 🔹به پیشنهاد یکی از دوستانم که در ترکیه کار می‌کرد سر از آن کشور درآوردم و پس از گذشت مدتی به عنوان یک مهره مورد توجه گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی قرار گرفتم و در زمینه جذب فالوور برای آنها اقدام کردم که البته خود قربانی سوءاستفاده اشخاصی هستم که از من به عنوان ویترین نمایشگاه ناصواب خود بهره بردند. 🔹تمامی این نمایش‌ها، لایوها و چالش‌ها، دیکته شده از سوی بازیگران اصلی و پشت پرده بوده که از بلندپروازی و نادانی من سوءاستفاده کردند. 🔹در دایرکت اینستاگرام با آقای سعدالله امیرشقاقی سرشاخه شبکه قمار آشنا شدم که وی پیشنهاد داد برای ما تبلیغات کن به تو درصد می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم. 🔸نماینده دادستان: میلاد حاتمی در بازجویی اقرار کرد که با هدف همکاری شبکه سعدالله شقاقی برای افزایش فالوور برای تبلیغ در شبکه قمار از چالش‌هایی غیراخلاقی استفاده می کرد. میلاد حاتمی با حدود ۲ میلیون فالوور، چالش‌هایی غیر اخلاقی را استوری می‌کرد که همه می‌توانستند ببینند که به معنی اشاعه و گسترش فحشا است.
✅ هیچ کسی از جریان صدر در دولت جدید عراق مشارکت نخواهد کرد صالح محمد العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر، در بیانیه‌ای تاکید کرد: 🔹هیچ فردی از جریان صدر یا افراد وابسته به آن در دولت جدید به ریاست السودانی مشارکت نخواهد کرد و هرکسی که در این دولت مشارکت کند، به هیچ وجه نماینده جریان صدر نیست و این جریان از این افراد اعلام برائت می‌کند. 🔹پس از یک سال بحران سیاسی در عراق در نهایت در جلسه پنج‌شنبه پارلمان این کشور بعد از آنکه عبداللطیف رشید توانست آرای نمایندگان را برای تصدی پست ریاست جمهوری عراق کسب کند، او محمد شیاع السودانی را مامور به تشکیل کابینه عراق کرد.
🔴 آرامش کامل حاکم بر پایتخت، علی رغم فراخوان گسترده ضدانقلاب/ دستگیری لیدرهای آشوب و زندگی آرام مردم 🔹مشاهدات میدانی امروز شنبه ۲۳ مهرماه توسط خبرنگار تهران پرس از نقاط مختلف پایتخت نشان می‌دهد که علی رغم تلاش ضدانقلاب و جریان های همسو و همچنین فراخوان رسانه های ضدانقلاب برای ایجاد التهاب و اغتشاش در شهر تهران و همچنین تبلیغات گسترده در این خصوص اما آرامش کامل بر پایتخت حاکم است. 🔸با توجه به دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات در تهران طی روزهای اخیر، جریان آشوب برای برهم زدن نظم عمومی و زندگی مردم ناکام مانده است. 🔹میادین و خیابان های اصلی تهران شامل میدان انقلاب اسلامی، میدان آزادی، دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، چهارراه ولیعصر، میدان صادقیه، تهران پارس، میدان تجریش، پارک‌وی، فلاح، نازی آباد، شهرک ولیعصر و سایر محلات، امروز شرایط عادی با آرامش کامل را سپری کردند.
📍استفاده از سلاح در مقابله با اغتشاشات ممنوع بود / اگر سپاه وارد شود، فاتحه اغتشاشگران خوانده می‌شود 🔻سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر منع استفاده از اسلحه در جریان اغتشاشات گفت: 🔸از آغاز فتنه اخیر تاکنون ۸۵۰ نفر از بسیجیان در تهران مجروح و سه تن از آنان شهید شده‌اند. 🔹سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه دستور داده بود برای مقابله با اغتشاشگران از سلاح استفاده نکنید که همین‌گونه هم شد؛ زیرا در برابر این اغتشاشگران فقط در یک شب ۱۸۵ مجروح دادیم و در میدان الغدیر ۴۵ دقیقه با اغتشاشگران می‌جنگیدیم. ‌
✔️وحید جلیلی: دعوا امروز بخاطر «هویت» است 🔹هرگاه غربی‌ها به کشورهای مختلف حمله می‌کردند مردمان آن سرزمین کم یا زیاد متناسب با فطرتشان در برابر ظلم ایستادگی و مقاومت می‌کردند اما در مقابل این‌ها که مقاومت می‌کردند گروهی غرب‌زده بودند که پذیرفته بودند غربی‌ها چنین حقی برای این رفتار دارند. 🔹طبق آمار وزارت اطلاعات دشمن با تمام توان رسانه‌ای خود در سراسر کشور طی این مدت تنها توانست ۶۹ هزار نفر را به خیابان بیاورد. این‌ها حرفشان این است که باید در تمدن و فرهنگ غرب مضمحل شویم و سبک زندگی، خانواده، فساد و آزادی فحشا غربی داشته باشیم. برخی فکر می‌کنند ادعای آن‌ها آزادی است درحالی که چنین نیست و قرآن می‌فرمایند: «آخرت متعلق به کسانی است که در جهان برتری طلبی ندارند و اهل فساد نیستند». 🔹 دعوا امروز بخاطر هویت و اصل ماجرا معونیت و تاریخ هویتی ایران است درحالی که حافظ، سعدی، مولوی، ابن‌سینا، سلمان فارسی و هزاران شخصیت برجسته ایران ذیل دین رشد کرده‌اند. این‌ها با یک تاریخ و هویت در افتاده‌اند و با چند هزار سال زندگی ایرانی مستقل ذیل توحید مشکل دارند. اغتشاشگران با اینکه اقلیت معدودی هستند اما بخاطر اینکه رسانه‌های غربی پشتشان است وقیح شده‌اند و درحالی که هنوز قدرت دستشان نیست چادر از سر زن مسلمان می‌کشند و آدم آتش می‌زندند و ما در میدان چنین جنگ شیرینی قرار گرفته‌ایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍هشدار: دختران در خطرند! 🔹مراقب اسلحه لیدرهای ناشناس باشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پهپاد شناسایی ایرانی یسیر که روس‌ها در اوکراین ازش استفاده اطلاعاتی میکنن و باعث افزایش دقت آتش توپخانه میشه 🔹‌ در این فیلم پهپاد یسیر در حال ضبط لحظه انهدام سامانه اس۳۰۰ ارتش اوکراین است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاجی کاش ماهم مثل شما وسط گرفتاری‌هامون به‌ جایِ نا امیدی، یه لبخند می‌زدیم و با اطمینان می‌گفتیم: یَقینا کُله خِیر :) دعا کن برامون✨ + از دیدنِ این فیلم سیر نمیشم..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 آمارهای تکان دهنده از آن‌هایی که پشت اغتشاشات اخیر ایران ایستاده‌اند. 🔹مشاهده این ویدئوی جذاب و ارائه مباحث منطقی درباره وقایع اخیر را از دست ندهید و برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. 🔺️آنچه که نسل عزیز نوجوان ما از پشت صحنه های وقایع امروز نمی داند. ارسال آن به گروه های دانش آموزی باعث آگاهی آنان از وقایع اخیر خواهد بود. 🔸️🍃🍂🌹🌺🦋🌺🌹🍂🍃🔸️
روایت برخی سلبریتیها وخائنین به وطن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجمع امروز خودجوش دختران مشهدی 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
باقری: پایگاه‌های آمریکا در کردستان را زیر نظر داریم رییس ستاد کل نیروهای مسلح: 🔹ما به مقامات اقلیم گفتیم دو راه وجود دارد یا اینها باید تبدیل به یک گروه غیرنظامی شده و خلع سلاح شوند با اینکه اقلیم کردستان باید گروهک‌های ترویستی را از این منطقه اخراج کند. 🔹اینکه ۳۰۰۰ نفر نیروی مسلح پشت دیوار مرز ما مرکز ساخت بمب و نظامی داشته باشند به هیچ عنوان برای ما قابل تحمل نیست و ما با آنها مقابله می‌کنیم لذا این عملیات‌ها ادامه خواهد داشت ‌هر قدر هم که طول بکشد. 🔹ما می‌دانیم پایگاه آمریکایی‌ها کجاست و چه تعداد نیرو در آن حضور دارند و چه اقدامی در آنها صورت می‌گیرد. از امروز به بعد اگر نسبت به پهپادهای ما اقدامی کنند حتما مقابله می‌کنیم و پاسخ این اقدام اخیر نیز برای محفوظ است.
📍روزنامه‌های تایمز و گاردین: غرب برای بحران هسته‌ای آماده می‌شود 🔹روزنامه‌های تایمز و گاردین به نقل از یک مقام غربی ناشناس نوشتند، غرب در حال آماده‌سازی راهکار‌هایی برای کنترل پیامد‌های انفجار هسته‌ای در شرق اروپا است. این مقام در گفتگو با گزارشگران درباره حمله هسته‌ای گفت: دولت در حال برنامه‌ریزی محتاطانه برای طیف وسیعی از سناریو‌های احتمالی است و (حمله هسته‌ای) یکی از آنهاست.‌‌
📍رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس برگزار می‌شود 🔻فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران: 🔸رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی در روزهای آینده در منطقه عمومی ارس در شمال آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. 🔹برگزاری این رزمایش بزرگ، اجرای ماموریت مطابق با تقویم ابلاغی سالانه و به منظور ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی سپاه است.
.. 📍 وارد شد! 🔹اکنون پس از یک ماه از شروع 1401، تلاش نظام سلطه برای ایجاد یک موج اجتماعی گسترده علیه به شکست انجامید اما طراحان سناریوی فتنه، از پا ننشسته و فاز جدیدی را آغاز کرده اند. 🔸طی روزهای گذشته اقدامات امنیتی همچون به مراکز نظامی و نیروهای و پرتاب کوکتل مولوتف به اماکن مذهبی و انجام اقدامات تخریبی علیه تأسیسات اقتصادی مثل چاه های نفت شدت یافته است. 🔹هرچند این گونه اقدامات هزینه‌هایی برای کشور به همراه خواهد داشت و چیز جدیدی برای ملت ایران نیست اما نشان دهنده شکست جدی تلاش‌ها در ایجاد علیه ایران است. 🔸هوشمندی ملت ایران علی رغم همه دلخوری‌های به حقی که دارند بار دیگر سناریوی پیچیده فتنه را به شکست کشانید. 🔻گفته می‌شود انگلیسی‌ها به دوستان ضدایرانی خود یک هفته دیگر فرصت داده‌اند تا فشارها علیه ایران برای تسلیم شدن و امتیازگیری را ادامه دهند. بنابراین در روزهای پیش رو احتمالا فاز امنیتی فتنه شدت خواهد یافت.
🔷جامعه‌شناس انگلیسی: سازمان‌های تروریستی خارجی در اغتشاشات ایران دست دارند دیوید میلر، جامعه شناس و کارشناس مسائل سیاسی در انگلیس: 🔹به نظر من کلیدی‌ترین نکته‌ این است که اساس اعتراضات در ایران به یک روایت اشتباه درباره مرگ یک دختر کُرد به نام مهسا امینی نسبت داده شده است. ادعا می‌شود که او در ون پلیس مورد آزار واقع شده و سرش آسیب دیده است و این‌ها باعث مرگ او شده است. 🔹اما این مسائل بی ارتباط است و توسط جریاناتی سرهم‌بندی شده که برای تحقق این حادثه منافع ژئوپلیتیک دارند، علی‌الخصوص آمریکا، صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی مانند مجاهدین خلق، لذا از نظر من شروع این ماجرا بر اساس یک روایت غلط بود و بازیگران ژئوپلیتیک دکمه شروع را فشار دادند. 🔹وی اغتشاشات اخیر را به عناصر وابسته به قدرت‌های خارجی در داخل و خارج از ایران نسبت داد و تصریح کرد که سرویس‌ها و نهادهای جاسوسی که در این زمینه فعالیت می‌کنند از جمله بنیاد سوروس دارای سابقه آشوبگری و براندازی نظام‌های سیاسی در سایر کشورها هستند.
⚪اقدام بسیار عجیب «تهمینه میلانی» با لوگوی جعلی تسنیم 🔹ساعتی قبل تهمینه میلانی کارگردان سینما، عکس نوشتی با لوگوی تسنیم منتشر کرد که حاوی خبری منتسب به کبری خزعلی بود که از اساس چنین خبری کذب است. 🔹در این عکس‌نوشت ادعاشده که این خبر از خروجی سایت حذف شده درحالی‌که کد خبر درج شده در لینک (27888884) نیز جعلی است! 🔹اگرچه ساختگی بودن چنین نقل قول عجیب و زننده‌ای با اندکی تأمل به ذهن متبادر می‌شود اما بهتر بود که خانم میلانی پیش از انتشار، از صحت خبر کسب اطلاع می‌کردند. 🔹در هفته‌های گذشته شاهد چند مورد جعل لوگوی خبرگزاری تسنیم و برخی رسانه‌های دیگر با هدف انتساب مواضع و نقل‌قول‌های ساختگی به مسئولان کشور با هدایت جریانات معاند در فضای مجازی هستیم.
🔔 ژانر با قدرت داره جلو میره
رئیس جمهور جدید عراق: همه را به گفت‌وگوی سیاسی دعوت می‌کنم 🔹همه احزاب سیاسی را به گفت‌وگوی سیاسی دعوت می‌کنم که در آن هیچ فردی ملزم به دست کشیدن از اهداف و خواسته‌های خود نباشد 🔹تنها چیزی که از همه طرف‌ها می‌خواهم این است که در جریان این گفت‌وگو بر سر مجموعه‌ای از اصول حاکم بر کنش سیاسی در برهه فعلی توافق کنند تا ثبات عراق و منافع و امنیت زندگی شهروندان برقرار و حفظ شود.