eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
روایت برخی سلبریتیها وخائنین به وطن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجمع امروز خودجوش دختران مشهدی 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
باقری: پایگاه‌های آمریکا در کردستان را زیر نظر داریم رییس ستاد کل نیروهای مسلح: 🔹ما به مقامات اقلیم گفتیم دو راه وجود دارد یا اینها باید تبدیل به یک گروه غیرنظامی شده و خلع سلاح شوند با اینکه اقلیم کردستان باید گروهک‌های ترویستی را از این منطقه اخراج کند. 🔹اینکه ۳۰۰۰ نفر نیروی مسلح پشت دیوار مرز ما مرکز ساخت بمب و نظامی داشته باشند به هیچ عنوان برای ما قابل تحمل نیست و ما با آنها مقابله می‌کنیم لذا این عملیات‌ها ادامه خواهد داشت ‌هر قدر هم که طول بکشد. 🔹ما می‌دانیم پایگاه آمریکایی‌ها کجاست و چه تعداد نیرو در آن حضور دارند و چه اقدامی در آنها صورت می‌گیرد. از امروز به بعد اگر نسبت به پهپادهای ما اقدامی کنند حتما مقابله می‌کنیم و پاسخ این اقدام اخیر نیز برای محفوظ است.
📍روزنامه‌های تایمز و گاردین: غرب برای بحران هسته‌ای آماده می‌شود 🔹روزنامه‌های تایمز و گاردین به نقل از یک مقام غربی ناشناس نوشتند، غرب در حال آماده‌سازی راهکار‌هایی برای کنترل پیامد‌های انفجار هسته‌ای در شرق اروپا است. این مقام در گفتگو با گزارشگران درباره حمله هسته‌ای گفت: دولت در حال برنامه‌ریزی محتاطانه برای طیف وسیعی از سناریو‌های احتمالی است و (حمله هسته‌ای) یکی از آنهاست.‌‌
📍رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس برگزار می‌شود 🔻فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران: 🔸رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی در روزهای آینده در منطقه عمومی ارس در شمال آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. 🔹برگزاری این رزمایش بزرگ، اجرای ماموریت مطابق با تقویم ابلاغی سالانه و به منظور ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی سپاه است.
.. 📍 وارد شد! 🔹اکنون پس از یک ماه از شروع 1401، تلاش نظام سلطه برای ایجاد یک موج اجتماعی گسترده علیه به شکست انجامید اما طراحان سناریوی فتنه، از پا ننشسته و فاز جدیدی را آغاز کرده اند. 🔸طی روزهای گذشته اقدامات امنیتی همچون به مراکز نظامی و نیروهای و پرتاب کوکتل مولوتف به اماکن مذهبی و انجام اقدامات تخریبی علیه تأسیسات اقتصادی مثل چاه های نفت شدت یافته است. 🔹هرچند این گونه اقدامات هزینه‌هایی برای کشور به همراه خواهد داشت و چیز جدیدی برای ملت ایران نیست اما نشان دهنده شکست جدی تلاش‌ها در ایجاد علیه ایران است. 🔸هوشمندی ملت ایران علی رغم همه دلخوری‌های به حقی که دارند بار دیگر سناریوی پیچیده فتنه را به شکست کشانید. 🔻گفته می‌شود انگلیسی‌ها به دوستان ضدایرانی خود یک هفته دیگر فرصت داده‌اند تا فشارها علیه ایران برای تسلیم شدن و امتیازگیری را ادامه دهند. بنابراین در روزهای پیش رو احتمالا فاز امنیتی فتنه شدت خواهد یافت.
🔷جامعه‌شناس انگلیسی: سازمان‌های تروریستی خارجی در اغتشاشات ایران دست دارند دیوید میلر، جامعه شناس و کارشناس مسائل سیاسی در انگلیس: 🔹به نظر من کلیدی‌ترین نکته‌ این است که اساس اعتراضات در ایران به یک روایت اشتباه درباره مرگ یک دختر کُرد به نام مهسا امینی نسبت داده شده است. ادعا می‌شود که او در ون پلیس مورد آزار واقع شده و سرش آسیب دیده است و این‌ها باعث مرگ او شده است. 🔹اما این مسائل بی ارتباط است و توسط جریاناتی سرهم‌بندی شده که برای تحقق این حادثه منافع ژئوپلیتیک دارند، علی‌الخصوص آمریکا، صهیونیست‌ها و گروه‌های تروریستی مانند مجاهدین خلق، لذا از نظر من شروع این ماجرا بر اساس یک روایت غلط بود و بازیگران ژئوپلیتیک دکمه شروع را فشار دادند. 🔹وی اغتشاشات اخیر را به عناصر وابسته به قدرت‌های خارجی در داخل و خارج از ایران نسبت داد و تصریح کرد که سرویس‌ها و نهادهای جاسوسی که در این زمینه فعالیت می‌کنند از جمله بنیاد سوروس دارای سابقه آشوبگری و براندازی نظام‌های سیاسی در سایر کشورها هستند.
⚪اقدام بسیار عجیب «تهمینه میلانی» با لوگوی جعلی تسنیم 🔹ساعتی قبل تهمینه میلانی کارگردان سینما، عکس نوشتی با لوگوی تسنیم منتشر کرد که حاوی خبری منتسب به کبری خزعلی بود که از اساس چنین خبری کذب است. 🔹در این عکس‌نوشت ادعاشده که این خبر از خروجی سایت حذف شده درحالی‌که کد خبر درج شده در لینک (27888884) نیز جعلی است! 🔹اگرچه ساختگی بودن چنین نقل قول عجیب و زننده‌ای با اندکی تأمل به ذهن متبادر می‌شود اما بهتر بود که خانم میلانی پیش از انتشار، از صحت خبر کسب اطلاع می‌کردند. 🔹در هفته‌های گذشته شاهد چند مورد جعل لوگوی خبرگزاری تسنیم و برخی رسانه‌های دیگر با هدف انتساب مواضع و نقل‌قول‌های ساختگی به مسئولان کشور با هدایت جریانات معاند در فضای مجازی هستیم.
🔔 ژانر با قدرت داره جلو میره
رئیس جمهور جدید عراق: همه را به گفت‌وگوی سیاسی دعوت می‌کنم 🔹همه احزاب سیاسی را به گفت‌وگوی سیاسی دعوت می‌کنم که در آن هیچ فردی ملزم به دست کشیدن از اهداف و خواسته‌های خود نباشد 🔹تنها چیزی که از همه طرف‌ها می‌خواهم این است که در جریان این گفت‌وگو بر سر مجموعه‌ای از اصول حاکم بر کنش سیاسی در برهه فعلی توافق کنند تا ثبات عراق و منافع و امنیت زندگی شهروندان برقرار و حفظ شود.
توضیحات قوه قضائیه درباره اتفاقات زندان اوین 🔹مرکز رسانه قوه قضاییه: ساعتی پیش بود که تصاویری از بروز آتش سوزی در ‎زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
⚽️ آقای علی دایی حالا که از دانشجویان فحاش به رهبری دفاع میکنی بگذار یک خاطره برایت بگویم : سالها پیش یک فوتبالیست مشهور (که مدتی بود تماشاچیان در استادیوم ها او را «پدرسگ» خطاب میکردند) میهمان بنده و همکارانم و صحبت بر سرهمین ماجرای فرهنگ فحاشی در ورزشگاه‌ها بود. بنده به آن فوتبالیست مشهور گفتم : راه پایان دادن به فحاشی تماشاچیان کار فرهنگی است. آن فوتبالیست بی معطلی گفت : دلت خوشه آقای موزونی! تنها راه پایان دادن به فحاشی در ورزشگاه‌ها اینه که چنتا از تماشاچی های فحاش رو اعدام کنند. و بعد اضافه کرد : توی شهرستان پدری ما یه تعداد اوباش بودند که دست از اوباشگری برنداشتند تا بالاخره چنتاشون اعدام و غائله ختم شد. من گفتم : آقای...چقدر راحت از اعدام حرف میزنی؟ تاوان فحش که اعدام نیست. فوتبالیست بیرحم با قاطعیت گفت : درست ترین کار همینه و من راضی ام که از استادیوم شهرستان خودم شروع بشه! راهش فقط اعدامه! آقای دایی، امروز اون فوتبالیست بیرحم درست مثل شما داره از دانشجویان فحاش دانشگاه شریف دفاع می‌کنه! بنظرت چی بگم بهش؟ بگم هر چی توی شریف نثار رهبری شد توی روح پدرت؟ 🇮🇷 مهران موزون 🇮🇷 ۲۳ مهر ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍بچه‌های نسل Z را بیشتر بشناسیم 🔸گودزیلا یا زامبی‌ از اصطلاحاتیه که برای دهه هشتادی‌ها به کار برده می‌شه، بچه‌هایی که از بدو تولد زیست مجازی رو تجربه کردن و با اینکه اهل گفت‌وگو هستن، اما به راحتی هم قانع نمی‌شن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍و به این صورت یکی دیگر از وطن‌فروشان و لیدرهای اغتشاشات رو به روی دانشگاه علم و فرهنگ به گونی هدایت شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥حتما ببینید| خطبه جانانه و آتشین امام جمعه اهل سنت منطقه آساوله سنندج، ماموستا مرادیانی 👌یک امام جمعه طراز انقلاب و یک کُرد اصیل و باغیرت 👆ببینید چگونه از رهبر معظم انقلاب سخن می گوید، چگونه علیه فتنه گران می خروشد و چگونه از حجاب و حیا و غیرت و ناموس دفاع می کند... ♦️می گوید بدون هیچ چشمداشتی فقط ولی امرم سیدعلی خامنه ای به من اجازه دهد تا با پول و امکانات و نیروهای خودم و میلیاردها تومانی که میتوانم جمع کنم، از ایلام تا بازرگان و ارومیه را از لوث فتنه گران و دواعش پاکسازی کنم، حتی اگر شده اول با برادرم در مریوان می جنگم و بعد به سراغ دیگرانی می روم که داروخانه آتش میزنند و می خواهند ملت کُرد را بی ناموس کنند.
🔔 براندازا وقتی میفهمن علی کریمی و احسان کرمی و بقیه قهرماناشون مهاجرت کردن و حرفاشون فقط برای اقامت گرفتن بوده 😂😂
جواب ایران به دخالت‌‌های مکرر بایدن در امور داخلی 🔸بایدن ضمن دخالت در امور داخلی ایران، اغتشاشاگران را «مردم شجاع» خواند و گفت که «احترام بسیاری برای مردمی که در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند، قائل هستم». او مدعی شد «دولت ایران بسیار سرکوبگر» است. 🔸سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم با موج سواری بر آتش‌سوزی در زندان اوین گفت: «ما با فوریت گزارش‌ها درباره زندان اوین را دنبال می‌کنیم. ایران برای امنیت شهروندانمان که به ناحق بازداشت شده‌اند، کاملا مسئولیت دارد». 🔹سخنگوی وزارت خارجه ایران هم گفته: «از آغاز تحولات اخیر در ایران، دیروز رئیس‌جمهور آمریکا برای چندمین بار طی اظهاراتی مداخله‌جویانه، از اغتشاشات در ایران حمایت کرد. عادت شما ماهی گرفتن از آب‌های گل‌آلود است. اما یادتان باشد، اینجا ایران است: سرزمین مردان و زنان سرفراز».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍برای‌ایران/این متن و موسيقی عالیه 😍 🔹ایرانمان را صدپاره و ذلیل می‌خواهند؛ بینمان آتش به پا می‌کنند تا به جان هم بیافتیم. اما نقشه‌هایشان به طاق می‌خورد؛ چون واقعیت‌های ما را نمی‌دانند. ما هرکداممان زمین خورده، اختلاف‌ها را فراموش کردیم و بالا سرش آمدیم... کسانی که تحلیل دیگری دارند، ما را نمی‌شناسند... پ.ن: این روزها انگار برای بیان واقعیت‌ها، تاثیر همراهی این تصاویر با شعر و موسیقی بیشتر از همراهی قلم و کاغذ با کلمات من است.
اقتصاد ایران ۱۶۰۰ میلیارد دلاری می‌شود 🔹گزارش جدید صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران حاکی از افزایش ۱۵۰ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس شاخص قدرت خرید در سال ۲۰۲۲ به مرز ۱۶۰۰ میلیارد دلار است. 🔹بر اساس این گزارش، سرانه تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس شاخص قدرت خرید از ۱۷۰۸۲ دلار در سال ۲۰۲۱ به ۱۸۶۶۳ دلار افزایش خواهد یافت. 🔹همچنین درآمدهای دولت ایران در سال ۲۰۲۲ با رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده و به ۸۲۹ هزار میلیارد تومان خواهد رسید. درآمد دولت ایران در سال قبل ۵۳۹ هزار میلیارد تومان برآورد شده بود. 🔹پیش‌بینی شد، تراز حساب‌های جاری ایران در سال ۲۰۲۲ با افزایش ۲۱ میلیارد دلاری نسبت به سال قبل مواجه شود و به ۳۲ میلیارد دلار برسد.
دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند این بار در ارومیه‌ ▪️تکذیب درگذشت یک نوجوان در اغتشاشات فرمانده انتظامی ارومیه: 🔹رسانه‌های معاند با پمپاژ اخبار دروغین در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم مبنی بر فوت نوجوان ارومیه‌ای به نام «نیما شفق دوست» در پی تجمعات اخیر در ارومیه را داشتند. 🔹با بررسی‌ های صورت گرفته، مشخص شد که نامبرده حدود ۳ هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده، به یکی از مراکز درمانی ارومیه مراجعه و سپس از ادامه درمان در بیمارستان خوداری کرده و در منزل تحت مداوا قرار می‌گیرد که متاسفانه به علت شدت عفوفت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناظرۀ جنجالی استاد روح‌الله با سه کارشناس شبکۀ انگلیسی من‌وتو در مورد فیلترینگ و اغتشاشات؛ که البته استاد هر سه‌تاشون رو تِرِکوند و گذاشت کنار😂😂😂 @aina_ammaar
🔴 مردم ایران نقطه شروع جهان به پرچمداری حضرت حجت(ارواحنا فداه) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نَهد و ظهور و فرجش را در عَصر حاضر قرار دهد. 🇮🇷 (ره) 📚صحیفه نور ، جلد ۵ ، صفحه ١٨۴ ◀️ پایگاه خبری تحلیلی ➡️ https://eitaa.com/joinchat/2868117506C71fc999fff
🔺پیشنهاد به صدا و سیما : ▪️علی دایی رو بیارید شبکه یک پخش زنده بگید مشخصات اون دختری که تو اردبیل کشته شده رو بده بعد پدر مادر اون دختره رو هم بیارید رو در رو کنید ▪️اینجوری هم علی دایی آبرو حیثیت نمی مونه براش ومردم میفهمن این سلبریتی ها چقدر شوتن، هم خیلی از شبهه ها برطرف میشه... ✍️اقا محمد
آن روز که گفتیم مسئول مفسد را جلو چشم شلاق بزنید بخاطر این بود که اعتماد مردم را برگردانید که نکردید! آن روز که می‌گفتیم سلبریتی خاطی را تنبیه کنید بخاطر این بود که بوقچیان دشمن نشوند که نکردید! بفرمایید این هم از لیدر جدید اغتشاشات علی دایی! ایشون همونیه که با پول ملت خودشو خیر معرفی کرده... یهو میدیدی سرپل ذهاب بجایی نرسیده... نتیجه ی گُنده کردن سلبریتی هار شدنشونه...
🇮🇷 📝 | ۴ فوتی بر اثر استنشاق دود در آتش‌سوزی‌ زندان اوین 🍃🌹🍃 🔻در پی درگیری دیشب بین برخی از زندانیان بند ویژه سرقت و محکومیت‌های مالی زندان اوین و آتش‌سوزی در کارگاه خیاطی ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش‌سوزی‌ها فوت و ۶۱ زندانی نیز مجروح شدند. ۵۱ نفر از مجروحین به صورت سرپایی درمان شدند. حال ۴ نفر وخیم گزارش شده. 🔹در جریان درگیری و آتش‌سوزی زندان اوین تعدادی از زندانیان جرایم خشن و خطرناک، قصد فرار از زندان را داشتند که با توجه به تمهیدات حفاظتی اتخاذ شده موفق به فرار نشدند. 🔺هویت زندانیان فوت‌شده نیز به اطلاع خانواده آن‌ها رسیده و اسامی درگذشتگان متعاقبا و پس از دستور مقام قضائی منتشر خواهد شد.