eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 📸 با همین دست فرمون برید جلو، تا ۳۸ آبان نظام سقوط کرده😂 🍃🌹🍃 | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📸 دو بازیکن مصری در مسابقات جهانی کاراته اسلوونی مقام های اول و دوم را به دست آوردند و پرچم فلسطین را به نشانه مخالفت با بازیکن رژیم صهیونیستی برافراشتند. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
🇮🇷 📝 | دین خود را به‌خاطر فوتبال تغییر نمی‌دهیم 🍃🌹🍃 🔻 یکی از وزرای قطر درباره ممنوعیت الکل در جام جهانی فوتبال به سی‌ان‌ان گفت: ما نمی‌توانیم دین و فرهنگ خود را به مدت چهار هفته تغییر دهیم. | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرباز دهه نودی برای ولایت👌👌👌🙏🙏🙏🙏
🔴 فاشیست‌های برانداز به زیدآبادی هم رحم نکردند!/ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از دنیای سیاست خداحافظی کرد 🔹‌ چندی پیش احمد زیدآبادی، اصلاح‌طلب تندرو، مطلبی نقادانه پیرامون حامد اسماعیلیون، کاسب خون هواپیمای اوکراینی، منتشر کرد. بعد از این نقد زیدآبادی مورد حملات بی‌سابقه جریان ضدانقلاب که مدعی آزادی هستند قرار گرفت و در مطلبی تلگرامی اعلام کرد که از دنیای سیاست خداحافظی می‌کند. 🔹‌ نقل است که یک افسر آلمانی که ظاهرا به هنر علاقه داشته بعد از جنگ جهانی دوم به کارگاه پابلو پیکاسو، نقاش اسپانیایی، در پاریس رفته است. او وقتی به نقاشی ضدجنگ «گرنیکا» می‌رسد، از تشویش نوگرایانه این اثر جا می‌خورد و از پیکاسو می‌پرسد که «این کار شماست؟». پیکاسو به آرامی جواب می‌دهد که «خیر، کار شماست!». 🔹‌ این حکایت، حکایت امثال زیدآبادی در نسبت با وضعیت موجود است. بخش عمده‌ای از آنچه که امروز زیدآبادی از واکنش‌ها به یک نقد برداشت می‌کند نتیجه کاشت اصلاح‌طلبان در طول ۱۳ سال گذشته است.
افراطی تر از آل سعود! ذکر این نکته بسیار اهمیت که طراحی فرماندهی اتاق آشوب سعی فراوان دارد تا گروه های سیاسی و اجتماعی و به طور کلی مردم ایران را در داخل کشور به جان یکدیگر بیندازند. این ملاحظه و رعایت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اما از آن سو با برخی چهره های سیاسی که مواضع ضد امنیت ملی می گیرند و ممکن است عده ای را در داخل تحریک به آشوب بکنند چه باید کرد؟ با وقوع حادثه دلخراش شاهچراغ بلافاصله برخی عناصر تندروی اصلاحات با رسانه تروریستی آل سعود در یک جبهه قرار گرفته و همداستان شدند و صراحتا عاملین این رخداد را نیروهای نظامی کشور معرفی کردند! بخش عجیب و غریب ماجرا آن زمانی بود که داعش رسما مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته بود و حتی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال از ادعای غلط اولیه خود کوتاه آمده بود، اما برخی از افراطیون اصلاح طلب حاضر به تصحیح گفته ها و نوشته های خودشان نشدند! در مقاطع مختلف وقایع اخیر و علیرغم مواضع تحریک آمیز برخی چهره های سیاسی کسی و نهادی پیدا نشد به این افراد بگوید که بر اساس کدام شواهد نیروهای نظامی را مسبب این اقدام دانسته و معرفی کرده اید. حالا در ماجرای حادثه تروریستی ایذه نیز دقیقا همان وضعیت رخ داده است و برای رادیکالیست های اصلاح طلب در بر همان پاشنه سابق در حال چرخیدن است. در حالیکه هنوز چیزی معین نشده و مجددا برخی چهره های معروف و تندروی اصلاحات که عضویت هیات علمی دانشگاه های مطرح تهران را نیز به همراه دارند، عاملین به شهادت رساندن تعدادی از مردم ایذه را نیروهای نظامی اعلام کردند! برای مواجه شدن با این مواضع مخاطره آمیز که به صورت مستمر از سوی عناصر اصللاح طلب مطرح می شود راهی ساده و منطقی وجود دارد؛ از آن ها خواسته شود تا مدارک و مستندات لازم برای ادعای شان را ارائه کنند. به هر حال ادعای بدون سند و حجت آن هم در این سطح و در این شرایط مهم، از هیچ فردی مخصوصا اساتید دانشگاه پذیرفته شده نیست. اما چنانچه روشن گشت که علت واقعه دردناک ایذه چیزی دیگری بوده است، بایستی بی هیچ مسامحه ای برخورد لازم با آنان صورت گیرد. این ها به مجازات سزاوارتر از عده ای جوان غافل اغتشاشگر در خیابان هستند. مع الاسف مدتی است در کشور حرف مفت زدن هیچ هزینه ای ندارد چون احساس می کنند نیازی نیست به جایی بخاطر اظهارنظرهای غلط شان پاسخ دهند.
واکنش ایران به قطعنامه آژانس 🔹سخنگوی وزارت خارجه: در پاسخ به تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس، در نخستین گام چند اقدام در دستورکار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت و اجرای آن‌ها امروز با حضور بازرسان آژانس در نطنز و فردو انجام شد.
حمله اغتشاشگران به انتظامات بهشت زهرا(س) 🔹مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س): در پی تجمع تعداد معدودی برای اغتشاش در مراسم ختم مرحوم حمیدرضا روحی در بهشت زهرا(س) و برهم زدن آرامش خانواده‌های معزا و فحاشی و حمله به مردم و ماموران امنیت، یکی از همکارانم در انتظامات سازمان، بر اثر برخورد سنگ‌های پرتاب شده از سوی اغتشاشگران دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی شد.
آقای مداح! شَر تویی... بقیه اداتو در میارن. توییت بازی بلدید فقط؟ حرف بلد نیستید بزنید؟ توی این فتنه چقدر آب تو آسیاب دشمن ریختید؟ بس نبود؟ دیگه قراره چقدر دشمن شادمون کنید؟ حقّا که حاج محمود و حاج منصور خوب شمارو شناختند. شما تو الفبای مرثیه خوانی اهل بیت هم گیر کردی. مردودی برادر. مردود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍وزارت علوم چرا درست عمل نمی‌کند؟! 🔹 به بهانه "خدای رنگین‌کمان" گفتن کیان پیر فلک، حال جنبش فواحش پرچم همجنسبازان را رسما وارد تجمعات خود کرد آن هم در دانشگاه تهران!!
🔴 زانو می زنند اماعذرخواهی و جبران نه! ▪️اینفانتینیو رئیس فیفا، ضمن اعتراض به ریاکاری اروپایی هاگفت: «من اروپایی هستم. من فکر می کنم به خاطر کاری که ما اروپایی ها در 3000 سال گذشته در سراسر جهان انجام داده ایم، باید برای 3000 سال آینده عذرخواهی کنیم. ▪️شاید مصداق کامل این سخنان، رژیم استعماری و فریبکار انگلیس باشد که اگر به خاطر استعمارگری، تحمیل جنگ و اشغالگری و قحطی و کودتا علیه ملت ها در دو قرن گذشته تا دویست سال آینده هم عذرخواهی کند، همچنان بدهکار باقی بماند. ▪️اما آنها متاسفانه به جای شرمندگی و جبران و تعهد دادن درباره اینکه خیانت های گذشته را تکرار نمی کنند، شیوه نیرنگ و فریب ملت ها را در پیش گرفته اند. مثل همین زانو زدن به نشانه مخالفت با تبعیض نژادی و نقض حقوق بشر، و حال آن که خود، سرمنشا این مصیبت جهانی، و ادامه دهنده همان مسیر با شگرد های پیچیده تر هستند.
سخنگوی وزارت خارجه: دولت عراق به فعالیت گروه‌های تروریستی پایان دهد/نباید اقلیم کردستان عراق محل صدور تسلیحات به داخل ایران و استفاده در اغتشاشات باشد ناصر کنعانی در نشست خبری: 🔹️در ماه گذشته دو جلسه با مقامات عراق داشته ایم که نباید اقلیم کردستان برای صدور تسلیحات علیه ایران استفاده شود ولی متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند. 🔹️جمهوری اسلامی حتما قائل به تمامیت ارضی عراق هست. در عین حال گروه های تروریستی قبل از اینکه امنیت ایران را تهدید کنند با اقدامات تروریستی حاکمیت عراق را نقض کرده اند و بنابراین امیدوار هستیم دولت عراق به ادامه فعالیت گروه های تروریستی پایان بدهد. 🔹️جمهوری اسلامی ایران میز مذاکره را ترک نکرده و امیدواریم طرف های مقابل هم در همین چهارچوب و مسئولانه عمل کنند.
سیاست ها.pdf
112K
🇮🇷 📝 ها و ملاحظات | «بسیج خدمتگذار ملت ایران» 🍃🌹🍃 ⛔️ ویژه سرشبکه‌ها و ادمین کانالها | |
🇮🇷 🖼 | مقتدر مظلوم 🍃🌹🍃 | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تودهنی مردم مشهد به کاسبانی که علاوه بر نظاره‌گر بودن شهادت دو نیروی بسیجی ، با اوباش همکاری کرده بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌  حمله دوباره سپاه به احزاب تجزیه‌طلب در کردستان عراق 🔹‌ یگان‌های نیروی زمینی سپاه ساعاتی پیش به چند مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق حمله کردند. 🔹‌ این حملات با موشک و پهپادهای انتحاری علیه گروهک‌های کومله و دموکرات صورت گرفته است. 🔹️ منابع محلی کردستان از کشته شدن دست کم ۲۶ نفر در میان تروریست های حزب دمکرات کردستان و حزب کومله تا کنون خبر می دهند‍