eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥فرهنگ لغت غربگرایی❗️ 🔻غربگراهای تکرارچی، را عمدا به ترجمه می کنند تا افق های روشن گم شود! 🔻هرگز کسی به موفقیت و پیشرفت نمی‌رسد مگر با استقامت و صلابت در «آرمان‌ها» و تحول و نوآوری در «روش‌ها» 🔻، قله رفیع «استقامت» در اهداف عالی و چشمه جوشان «تحول و نوآوری» در دنیای امروز هستند.
🔺 الهــــــــام زلنســــــکی ❌ الهام علیف اکنون ابتدای مسیری ایستاده است که زلنسکی مدت ‌هاست وارد آن مسیر شده و کشورش را به یک خرابه تبدیل نموده است!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 نقشه خطرناک باکو برای ایران 🍃🌹🍃 ◾️توضیحات جامع و کامل درباره نقشه شوم و مشترک ترکیه و اروپا برای حذف ایران از جغرافیای ژئوپلتیک منطقه و جایگزین کردن ترکیه به عنوان قدرتی بلامنازع بجای ایران! در این مسیر اروپا به منابع عظیم انرژی دریای خزر دسترسی پیدا خواهد کرد و سعی دارند چین را نیز با دادن امتیازاتی با خود همراه کنند! 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🔴وزیر اقتصاد در گفتگو با فایننشال تایمز خبر داد:صادرات نفت ایران از رکورد قبلی یعنی ١/٣ میلیون بشکه در روز پیشی گرفته است 🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفتگو با روزنامه فایننشال تایمز :به رغم تحریم های ظالمانه آمریکا، ایران به بالاترین سطح صادرات نفت خود در ۲ سال گذشته دست یافته است 🔹اقتصاد ایران را نمی‌توان منزوی کرد مصمم به کاهش نرخ تورم هستیم علیرغم تحریم های ظالمانه آمریکا، ایران به بالاترین سطح صادرات نفت خود در حداقل دو سال گذشته دست یافته است و از رکورد قبلی یعنی ١/٣ میلیون بشکه در روز پیشی گرفته است.
🔴قابل توجه آقای مخبر معاون رییس جمهور ⏪جناب مخبر، معاون اول رئیس جمهور، ۲۴ ساعت پس از سخنان آغاز سال مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید با نام مهار تورم و رشد تولید، از برنامه های گسترده ی دولت برای کاهش تورم و کاهش تصدی گری دولت خبر داد. ▪️سوال این هست که سالهاست نخبگان و دلسوزان کشور نسبت به حجم بزرگ دولت در ایران و تصدی گری دولت در اقتصاد و تبعات منفی آن هشدار می دهند اما اقدام جدی از طرف دولت ها صورت نگرفت. حالا ظرف ۲۴ ساعت بعد از فرمایش مقام معظم رهبری، توانستید برنامه گسترده در این حوزه تدوین کنید؟ ▪️اصلا بر فرض عزم خود را هم در این حوزه جزم کرده باشید، سوال بعدی این هست که آیا باید منتظر باشید تا مقام معظم رهبری هر سال یک مشکل کشور را شناسایی و اعلام کنند تا شما به خودتان بیایید و برای آن موضوع برنامه ریزی کنید؟ یعنی واقعا شما به عنوان مسئولان تراز اول کشور، از اولویت های مشکلات اصلی در طی این سالها خبر نداشتید؟ ⏪انشالله که این برنامه های جدیدتان، حرکات نمایشی نباشد و واقعا مسیر غلط قبلی را اصلاح کنید. ✍ شیرزادی عضو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت
🔴 اصلاح‌طلبان در جعل و تولید محتوای دروغ و ساختگی یک سور به کعب‌الاحبار زده‌اند! 🔹️ مطالب دروغ را اول در «بلومبرگ فارسی بدون تیک آبی» منتشر می‌کنند بعد در کانال‌های خودشان به نام «بلومبرگ اصلی» بازنشر می‌دهند؛ به نظر می‌رسد زیادی روی حماقت همفکران و مخاطبان خودشان حساب می‌کنند. 🔹 دست خوش بابا، نون جمهوری اسلامی ایران بالاخره راه گلوتونو میگیره ها انقدر بی چشم و رو نباشید😐
آمریکا پس از شوآف با هفت‌سین، دوباره ایران را تحریم کرد 🔹خزانه‌داری آمریکا ۷ فرد و نهاد ایرانی و ترکیه‌ای را به اتهام همکاری با ایران تحریم کرد. 🔸دیروز بایدن با انتشار عکسش با سفره هفت‌سین گفته بود به همراهی با ایرانی‌ها ادامه خواهد داد. هفته گذشته «میک والاس» نماینده ایرلند در واکنش به حمایت‌های کلامی غربی‌ها از مردم ایران گفته‌ بود: اگر به فکر مردم ایران هستید، از کشتن آن‌ها با تحریم دست بردارید. 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
نظر یک ملی‌گرا راجب تمامیت ارضی Vs نظر یک آخوند راجب تمامیت ارضی ایران
‏از یکسو ناکارآمدی (۸ ساله‌ی) خودشان در گذشته را توجیه و حتی دلیل آنرا کارشکنی مخالفینِ سیاسی شان اعلام میکند و از سوی دیگر ضمن‌ِ ناکارآمد خواندنِ دولت سیزدهم (آنهم تازه بعد از گذشت حدود ۲ سال)، سعی دارد زمینه را برای بازگشت مجدد خودشان به عرصه سیاسی فراهم آورد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این روزها تا دلشان بخواهد حاج قاسم را به نفع ترویج گناه تحریف کردند. اما گوش کنید چقدر حاج قاسم ما مخالف بی توجهی به منکرات در اجتماع بوده اند. چقدر از مسئولین مطالبه امر به معروف ونهی از منکر داشته اند . انگار برای امروز صحبت کرده ،برای مسئولینی که زن وفرزندان خودش محجبه هست اما نسخه ولنگاری و بی بندباری برای جامعه می‌پیچند گوش کنید
🔴 / آوا مجسمه اش میاد بعد خوراکش.... ⏪استفاده یک رستوران بین راهی از مجسمه خوک برای تبلیغاتش ▪️درس تعليمات دينی دوران مدرسه یادتونه! شخصی شروع به سوراخ كردن قسمتی از كشتی می كند كه خودش در آنجا نشسته و مدعی است كه قسمت خود را سوراخ كرده و به كسی كاری ندارد حال آنكه آن تعرّض، منشاء فردی و خروجی اجتماعی دارد. از بيماری روحی  يك فرد شروع شد و تمام افراد كشتی غرق شدند، چون كسی به او اعتراض نكرد و اين غرق شدن؛ اندك اندك اتفاق افتاد. ▪️ قطعاً عواقب عدم برخورد مقتضی با اين موارد ، در قالب امر به معروف و نهی از منكر" اوّلين اثرش برای كسی است كه در مقابل آن فساد علنی و اجتماعی؛ سكوت كرده و اوّلين خروجی اين سكوت، بی تفاوتی است و به تدریج مراتب ارتکاب عمل غیر شرع در او و محیط اطراف او شكل می گيرد.
📸 خرید ۹۷۲ خانه در ترکیه توسط ایرانی‌ها/زلزله هم حریف خروج سرمایه نشد 🔹به گزارش «نود اقتصادی» درحالی‌‎که با زلزله مهیب ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) در ترکیه تصور می‌شد جریان سرمایه‌گذاری خارجی تا مدتی به بخش املاک این کشور ورود نشود یا مقدار آن کاهش یابد، اما براساس آمارهای مرکز آمار ترکیه، ایرانی‌ در ماه فوریه تعداد ۴۴۶ فقره و در ماه ژانویه نیز ۵۲۶ خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند. 🔹به‌عبارتی شهروندان کشورمان در دوماهه نخست سال ۲۰۲۳ تعداد ۹۷۲ ملک در ترکیه خریده‌اند که ارزش ریالی آن با دلار حدود ۴۲ هزار تومانی بیش از ۱۶هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. 🔹طبق آمارهای ترکیه، ایرانی‌ها در خرید ملک پس از روس‌ها رتبه دوم را به خود اختصاص داده و با عراق که در رتبه سوم است، فاصله قابل‌توجهی دارند.
📸 کفتارها به جان هم افتاده‌اند! 🔹اذعان مجری منوتو به پروژه ای بودن اغتشاشات اخیر و اعتراف به شکست آن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ سخنان بسیار مهم رهبر انقلاب در دهه ۷۰ درمورد و 🔺اینکه یک نفر بگوید ده نفر ساکت بنشینند تماشا کنند!! این نهی از منکر نخواهد شد. 🔺منتظر نباشیم دستگاه ها بیایند یک کاری بکنند. مگر لازم است دولت وارد شود؟ خود مردم باید نهی کنند. 🔺نهی از منکر زبانی در هر شرایطی واجب است... 💠🌹
ضرورت حفظ ایمان جامعه و نظام با نهی از م.m4a
20.83M
🎵 🛑ضرورت حفظ ایمان جامعه و نظام با نهی از منکر 🔹 حجت الاسلام نظری مدرس شبکه روشنگران فرهنگی معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان
🔴 اولین حرکت ویرانگر ضد شعار سال رقم خورد/ در سال اتفاق افتاد چه کسی فکرش را می کرد که برای سود بخش خصوصی و منفعت سهامداران شرکت های پتروشیمی نرخ ارز محاسباتی برای هزینه محصولات این شرکت ها را از 28 هزار و پانصد تومان به 35 هزار تومان افزایش دهند و یک تورم گسترده و لجام گسیخته را به کشور تحمیل کنند؟ تورم در خلا اتفاق نمی افتد حاصل سوداگری و منفعت طلبی‌های بورسی، بانکی است و تا جلوی این‌ها گرفته نشود تورم مهار نمی شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سفر به ممنوعه ترین کشور دنیا ⛔️🚫 بنظرتون چرا تصاویری که از ایران به دنیا مخابره میشه با واقعیت ایران و سفری که توریست ها بهش دارن فرق داره؟ جوابش پیشه اصغر فرهادی و سعید روستایی هاس !
صهیونیست‌ها چه می‌گویند؟ 🔴ایران دو سه هفته با بمب اتم فاصله دارد| بازدارندگی ما کاهش یافته| شاید کار حزب‌الله بوده! 1⃣الجزیره به نقل رسانه‌های عبری: ◽️یک مقام امنیتی اسرائیلی: درحال تحقیق در مورد احتمال دست داشتن حزب‌الله در عملیات مجدو هستیم. ◽️نگرانی‌هایی درباره ترک پست از سوی نظامیان اسرائیلی وجود دارد. 2⃣تظاهرکنندگان مخالف ائتلاف نتانیاهو اتوبان اصلی تل‌آویو "ایالون" را مسدود کردند. 3⃣شبکه ۱۳ اسرائیل: ایران تنها دو سه هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد و اختلافات داخلی اسرائیل توان بازدارندگی ما را کاهش داده است. 4⃣بنی‌گانتز وزیر جنگ سابق اسرائیل: ما در شرایط به مراتب بغرنج‌تری از جنگ غفران هستیم. 5⃣روزنامه یدیعوت آحارانوت: رئیس ستاد نیروهای مسلح، روسای موساد و شاباک بر این باورند که ادامه اقدامات نتانیاهو و متحدانش خطری برای اسرائیل است!
⭕️ ارتش اسرائیل در حال ذوب شدن است... 💢رژیم صهیونیستی برای نظامی‌گری و اشغال، نیاز به نیروی نظامی دارد. برای همین سربازی برای همه دختران و پسران از ۱۸ سالگی اجباری است.پسران دو سال و هشت ماه و دختران دوسال باید خدمت کنند. پس از آن هم هر سال یک ماه برای تکرار آموزش و تمرین باید به خدمت بازگردند. 💢در پی اعتراضات به کودتای نتانیاهو که با هم‌پیمانان تندروی مذهبی‌اش در حال تغییر سیستم قضایی است تا آن را زیر سلطه بگیرد، بسیاری از نیروها از بازگشت به خدمت سرپیچی کرده‌اند.ارتش اسراییل اعتراف کرده کاهش بازگشت نیروهای احتیاط در واحد‌های پیاده، نگران کننده است. 💢این هفته تمرین‌های تیپ ۵۵۱ نیروی ویژه چترباز آغاز شده اما فقط ۵۷٪ از نیروها به پادگان آمدند.پیش از این صدها نفر از خلبانان احتیاط و همچنین یگان‌های اطلاعاتی و سایبری گفته بودند در خدمت حاضر نخواهند شد.
سفر ایرانیان بزرگترین مانع صادرات بنزین از دیدگاه لیبرال‌ها! بخاطر یک هفته سفر نوروزی مردم، لیبرال‌ها زمین و زمان را به هم دوخته‌اند که آقا اگر سفر نمیرفتید بنزینش را صادر میکردیم!! حال جواب بدهید که رفاه مردم و حال خوب آنان را فدای دو هزار پول بنزین کنیم؟ نهایتا با پول صادرات چه میکنید؟ میخواهید رفاه ایجاد کنید سفر بروند؟ بعد دوباره بگویید چرا سفر رفتید با پول بنزینش میتوانستیم رفاه بیشتری ایجاد کنیم؟ شما دشمنان این مردم و حال خوبشان هستید..