eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قائمون
🇮🇷 📝 آقای ظریف! زنگنه در ماجرای ترکمنستان خیانت کرد، دانستن حق مردم نبود؟! 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
عکس نوشت: جایگاه و اهمیت فرزند و تولید نسل در کلام پیامبر گرامی اسلام(ص) ✍🏻علی اکبر صیدی
عکس نوشت: جایگاه و اهمیت فرزند و تولید نسل در کلام پیامبر گرامی اسلام(ص) ✍🏻علی اکبر صیدی
📸 انتشار اخبار جهت‌دار از مذاکرات رفع تحریم‌ها با هدف بر هم زدن آرامش بازارهای داخلی 🔹 این روزا خیلی مراقب جو روانی بازار باشیم... ارامش بازار را با اخبار عدم توافق میخواهند برهم برنند...
رئیسی۱.۶ میلیارد دلار دیگر از بدهی های روحانی را تسویه کرد. ⭕️ میدانید اگر این پول خرج مردم میشد چقدر از مشکلات را حل میکرد؟ ⭕️ رئیسی رئیس جمهور دو کشور است؛ یکی کشورِ بدهی های روحانی و دیگری مملکت ایران!
یارانه ۳۷ هزار میلیارد تومانی در جیب شرکت‌های هواپیمایی 🔹هفتۀ پیش رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی برای توجیه گرانیِ بیشترِ بلیت هواپیما گفت با مانع‌شدن برای افزایش قیمت بلیت، تقاضای کاذب برای سفر با هواپیما ایجاد شده و خیلی از مردمی که تا الآن با ماشین و قطار و اتوبوس مسافرت می‌کردند به سمت هواپیما آمده‌اند! 🔹در اردیبهشت امسال بلیت هواپیما ۲۹ درصد گران شد اما هواپیمایی‌ها همچنان قانع نیستند. نکتۀ جالب این است که شرکت‌های هواپیمایی که خواهان افزایش قیمت بلیت آن هم بیشتر از نرخ‌های جهانی هستند، برخلاف شرکت‌های خارجی که با قیمت واقعی سوخت می‌خرند، سالانه یارانۀ انرژی کلانی دریافت می‌کنند. 🔹طبق آمار بورس انرژی، قیمت صادراتی هر لیتر سوخت هواپیما امسال حدود ۵۷.۶ سنت بوده که با نرخ تسعیر دلار حواله می‌شود حدود ۲۳ هزار تومان. الان قیمت سوخت جت لیتری ۶۰۰ تومان است؛ یعنی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی برای هر لیتر سوخت جت حدود ۲۲۴۰۰ تومان یارانه انرژی می‌گیرند که می‌شود سالانه تقریبا ۳۷ هزار میلیارد تومان. 🔸حال سوال اینجاست که حمایت ۳۷ هزار میلیارد تومانی دولت از این شرکت‌ها چه تاثیری بر رفاه مردم داشته است؟
📍تایید مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در نیویورک مجتبی توانگر، نماینده مجلس مذاکرات محرمانه ایران و امریکا در نیویورک را تایید کرد. او در توییتر نوشت: «آمریکا در تلاش برای امتیازگیری هسته‌ای از ایران در ازای آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده است که این امر خلاف قانون و مغایر منافع ایران است.» پیش از این میدل ایست آی از مذاکره مستقیم رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با امیرسعید ایراونی، سفیر ایران در سازمان ملل، در نیویورک خبر داده بود.
🔹شکستن انحصار خنداندن مردم با کنار گذاشتن آدم‌هایی که با سلیقه ما چندان هم‌خوانی نداشته باشند، اصلا موافق نیستم. اما با این که یک خط یا یک ژانر و یا فضای خاصی در انحصار عده‌ای باشد هم مخالفم. سالها بود که مدیریت خنده و خنداندن مردم در انحصار سه چهار سلبریتی و جریان خاص خودشان بود. به طوری که اصلا فضا برای شنیدن و دیدن استعدادهای دیگران چندان فراهم نبود. اما با تغییر مدیریت کلان سیما، بعلاوه مسائلی که از شهریور ۱۴۰۱ رخ داد، سبب شد ما شاهد هنرنمایی گروه‌های جدید و تازه نفس باشیم. گروه‌هایی که علاوه بر استعداد برای خنداندن مردم، فضا را برای گروه‌های استانی و شهرستانی بیشتر آماده کنند. البته این به معنای انکار زحمات سلبریتی‌ها در این حوزه نیست. اما تکثر چهره‌های جوان و جویای نام و ایده‌های نمایشی و برنامه سازی در یک سال اخیر، از قبل بیشتر شده است. این شبها سه برنامه را با خانواده دنبال می‌کنیم که توصیه میکنم شما هم ببینید و به دوستان معرفی کنید: ۱. ۲. ۳. تماشا کنید با برنامه تماس بگیرید پیامک بدید با همه انتقاداتی که داریم اما لطفا تشویقشون کنید تا قوی‌تر کار کنند. خلاصه هر کاری که واسه تشویق و روحیه دادن به بنده در مسیر نویسندگی و روشنگری کردید و تا عمر دارم مدیونتون هستم، واسه اینا انجام بدید تا ادامه بدهند و مجبور به ساخت کارهای قوی‌تر بشوند. ما باید موفق بشیم که عَلَم خنده و خنداندن مردم را از انحصار بعضیا دربیاریم. و الان بهترین فرصت هست تا خودی نشون بدیم.
🔴۳ میلیارد دلار‌ منابع ایران در عراق آزاد شد «آل‌اسحاق» رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: 🔸بخشی از طلب ایران در عراق آزادسازی شد. مقداری از منابع بلوکه شده ایران در عراق برای نیاز‌های حجاج تخصیص یافته است و بخشی از پول‌ها نیز برای تامین کالا‌های اساسی پرداخت شد. 🔸شنیده‌ها حاکی بر این است که مبلغ پرداختی حدود سه میلیارد دلار است. 🔸مجوز پرداخت بخشی از طلب‌های ایران توسط عراق، به طور قطع تاثیر مثبتی بر بازار‌ها خواهد داشت چرا که هم نیاز‌های بانک مرکزی مرتفع و هم کالا‌های اساسی خریداری شده است.
چگونه یک رسانه‌ای نجف‌نشین که مدعی صداقت و عدالت است اخبار را تحریف میکند!؟ ✅ اصل خبر: ۱.۶ میلیارد دلار بدهی دولت روحانی به ترکمنستان در این دولت با دیپلماسی همسایگی_انرژی دولت از طریق طلب از عراق تسویه شد ❌ خبر فیک: اوجی (وزیر نفت) دروغ گفته! دادگاه بین‌المللی این پول را از منابع ایران برداشته!! 🔹اگر واقعا دادگاه چنین توانی داشت چرا در زمان روحانی که طلب از عراق داشتیم چنین کاری نکرد؟ 🔹چرا ظریف و زنگنه و روحانی ۵سال نتوانستند دلاری از بدهی ترکمنستان را تسویه کنند. 🔹ظریف در آستانه گشایشات سیاسی زبان باز میکند و پادوهای رسانه‌ای یاد میگیرند که این روش برای دیده شدن شیوه خوبی است
🔴 صنعت هسته‌ای از لحاظ پیشرفت کشور و ارتقای وضع زندگی مردم، دارای اهمیت است 🔹‌ رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور: صنعت هسته‌ای هم از لحاظ پیشرفت و توانایی‌های کشور در عرصه‌های فنی، اقتصادی، سلامت، غیره که آبرو میبخشد به کشور و زندگی را برای مردم بهتر میکند، هم از این جهت دارای اهمیت است، هم از جهت وزن سیاسی جهانی و بین‌المللی برای کشور. جهت سوم از لحاظ روحیه‌ی اعتماد به نفس ملی است. 🔹‌ این کار شما درست نقطه‌ی مقابل حرکت دشمن است. یعنی روح امید را، روح اعتماد به نفس را در ملت تزریق میکند.
. ♻️ علوی عَلیهِ بروجردی! نقش بهائیت در دستگاه پهلوی و خباثت‌های این فرقه در عداوت و کارشکنی‌شان در سال‌های پس از انقلاب‌اسلامی، برای ملت ایران از وضوحات است. به عقیدۀ کارشناسان، این فرقه یک حزب سیاسی است که با حمایت‌های انگلیس، آمریکا و رژیم‌صهیونیستی و با هدف مقابله با نهضت‌های اسلامی، به‌ویژه در منطقۀ غرب آسیا، پا گرفته‌ است. با اینکه به اعتقاد برخی، آغازگر مبارزه با بهائیان در ایران آیت‎الله‎العظمی‎بروجردی(ره) می باشد اما؛ سخنان اخیر حجت‌الاسلام محمدجواد‌علوی نوۀ دختری آیت‌الله‌بروجردی در تقلیل آنان به "نجس فکری" علاوه بر اینکه موجب القای مظلومیت آنان در فضای رسانه شد، شگفتی را نیز به دنبال داشت! ادعای اخیر آقای ‎علوی در حالی است که بر اساس اسناد موجود از آیت‎الله‌ بروجردی( مثلاً؛ سند ۸ ذیحجۀ ۱۳۷۴ ق) ایشان تصریح کرده‌اند که؛ "لازم است مسلمانان نسبت به این فرقه، معاشرت، مخالطه و معامله را ترک کنند" طبق این استفتاء که به تأیید مرحوم آیت‌الله‌ گلپایگانی نیز رسیده؛ غذا خوردن، ازدواج، حضور در اجتماعات آنان و یا راه دادن آنها به اجتماعات مسلمین، خرید و فروش، هر گونه معامله تحت عنوان جعاله، مزارعه، شرکت و... با این فرقه حرمت دارد. همچنین به باور مسلمانان چه تشیع و چه تسنن، بهائیت به سبب ادعای الوهیت و نبوت از جانب سرانش، فرقه‌ای خارج از اسلام است که مراجع عظام تقلید شیعه، اعتقاد به آن را کفر می دانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افسران اطلاعاتی ایران، هنگام اعدام صدام عمدا فارسی صحبت می‌کردند! رئیس تیم وکلای دفاع از صدام: 🔹هنگام بالا رفتن صدام از پله‌ها برای اعدام، افسران اطلاعاتی ایرانی فارسی صحبت می‌کردند تا اثبات کنند ما ایرانی‌ها تو را محاکمه می‌کردیم نه آمریکایی‌ها و این مجازات جنگ هشت ساله است
چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت امروز برخورد شود؟ 🔹پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است. 🔹او نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است. 🔹در ماجرای امروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید. 🔹شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار تن از آنها دخترند. 🔹این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که در ماه های گذشته صورت گرفت و متاسفانه ماه منیر مولایی یکی از عوامل اصلی آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است. 🔹آیا شهید قنبری شهروند درجه دو محسوب می‌شود یا فرزندان این شهید اهمیت انسانی ندارند؟ چطور میتوان با یک فضاسازی نابخردانه و همچنین تمهید برای ترور، خانواده ای را عزادار و جامعه ای را داغدار و ذهنشان را مشوش کرد، اما همچنان با حاشیه امن مواجه بود؟ 🔹آیا نباید آنها که به این جنایت امروز‌ به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مساله بهای مسولیت خود را بپردازند؟!
🔴 نگرانی جدی درباره لایحه جدید عفاف و حجاب 🔻 حسین شریعتمداری: 🔹 نسخه نهایی اگرچه در آن تغییراتی داده شده است.. ولی متاسفانه در «‌جان‌مایه‌» لایحه که قرار است خروجی آن پیشگیری از پدیده پلشت و عفت‌سوز بی‌حجابی باشد، تغییر چندانی دیده نمی‌شود .. 🔹 اولاً؛ وظیفه تصریح شده مقابله با جرم مشهود از ماموران سلب شده است! ثانیاً؛ مجازات کشف حجاب، از دایره جرایم کیفری حذف شده و به جرایمی از نوع «تخلف‌»! آن‌هم با مجازات نقدی تقریباً ناچیز تبدیل شده است! ثالثاً؛ امکان برخورد با این پدیده عفت‌سوز از سایر نهادهای ضابط قضایی مانند بسیج و سپاه گرفته شده و حال آنکه برخورد آنان با جرایم مشهود یک ماموریت قانونی و مصوب مجلس و فرماندهی کل قواست! و رابعاً؛ مردم از انجام تکلیف دینی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر منع شده‌اند! مثلاً حق ندارند از تردد کشف‌حجاب‌کنندگان در معابر عمومی و انظار عامه جلوگیری کنند!...‌». 🔹یک بار دیگر به متن ماده یک باز می‌گردیم.مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب،حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب،باید چه کند؟‌ اگر خانمی کشف حجاب کرد در مرحله اول تذکر پیامکی می‌گیرد! چگونه؟! از چهره شناسایی می‌شود؟ یا از او می‌خواهند خود را معرفی کند؟! چگونه می‌توان از راستگويی او در معرفی خود اطمینان حاصل کرد؟ بامشاهده کارت ملی؟! در این صورت دیگر چه نیازی به پیامک است؟! و‌...در مرحله دوم و سوم هم تذکر پیامکی دریافت می‌کند! و در مرحله چهارم به مرجع قضایی معرفی می‌شود. مکانیسم وچگونگی انجام این مراحل چهارگانه چیست؟! لایحه در این باره توضیح روشنی ندارد. 🔹 حالا به میزان جرایم نقدی تعیین شده برای کسانی که به پیامک‌های پلیس توجه نکرده‌اند نگاهی بیندازیم، 🔹 جریمه کشف حجاب‌کنندگانی که به اولین پیامک پلیس توجه نکرده‌اند، یک ششم جزای نقدی درجه هشت است. یعنی ۱۶۶ هزار تومان! توضیح آن که حد‌اکثر جزای نقدی درجه هشت مبلغ یک میلیون تومان است. 🔹جریمه کشف حجاب‌کنندگانی که برای بار دوم به پیامک توجه نکرده‌اند؛ معادل یک سوم حداکثر جزای نقدی درجه هشت است. یعنی مبلغی معادل ۳۳۳ هزار تومان! 🔹جریمه کشف حجاب‌کننده در مرحله سوم علاوه‌بر جریمه نقدی معادل یک دوم جزای نقدی درجه هشت یعنی ۵۰۰ هزار تومان، شخص کشف‌حجاب‌کننده به مرجع قضایی نیز معرفی خواهد شد. 🔹مرجع قضایی با کسی که به چند پیامک بی‌توجه بوده، چه خواهد کرد؟‌ در لایحه قبلی فقط آمده بود که به مرجع قضایی معرفی می‌شود ولی در متن لایحه جدید آمده است که «‌مرتکب به مرجع قضایی معرفی وبه جزای نقدی درجه هفت محکوم خواهد شد‌»! یعنی بازهم فقط جریمه نقدی! و اما،حد‌اکثر جزای نقدی درجه هفت چقدر است؟ مبلغ ۲ میلیون تومان! 🔹در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه درمیان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب رابه عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟!و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صدها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب وگسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرزوبوم استفاده می‌کند،کمترین زحمتی دارد؟! 🔹 یکی از بازداشت‌شدگان درجه چندم اعتراف کرده است که برای هریک ساعت حضور بی‌حجاب درخیابان‌ها و اماکن عمومی ۳دلار دریافت می‌کرده است!و توضیح داده است که درآمد یک ماه او بیش از ۵۰ میلیون تومان بوده است! پرداخت جریمه چند صد هزارتومانی و نهایتاً دو میلیون تومانی برای افرادی نظیر او که تازه از ماموران اجیر شده دست چندم نیز هستند چه مشکلی درپی خواهد داشت؟! 🔹همین جاگفتنی است که روزجمعه گذشته پارلمان فرانسه قانونی را تصویب کرد که براساس آن سلبریتی‌های این کشور ملزم به رعایت قوانین مربوط به فضای مجازی شده‌اند.کسانی که ازاین قانون سرپیچی می‌کنند به ۲ سال حبس و پرداخت ۳۰۰ هزاریورو محکوم می‌شوند.آیا این برخوردبرای دستگاه محترم قضایی و دولت محترم که مشترکاً لایحه عفاف را تهیه کرده‌اند،پیامی ندارد؟! 🔹 یکی از نقاط ضعف بسیار اساسی و خطرآفرین لایحه، آن که توضیح نمی‌دهد آیا بعد از ارسال پیامک، برای کسانی که کشف حجاب کرده‌اند،از ادامه کشف حجاب آنها جلوگیری می‌شود یا نه؟! متن لایحه حکایت ازآن دارد که کشف حجاب‌کنندگان با پرداخت مبالغ ناچیز مورد ‌اشاره می‌توانند به بی‌حجابی خود تا پایان مرحله چهارگانه ادامه بدهند! و درپایان مرحله چهارم نیز با پرداخت حد‌اکثر ۲ میلیون تومان(جزای نقدی درجه هفت‌) بدون رو‌به‌رو شدن باهیچ مانعی کماکان بدون حجاب در تردد باشند! یعنی پول بده و بی‌حجاب باش! اگر این‌گونه نیست و از ادامه بی‌حجابی آنها جلوگیری می‌شود، چرا لایحه عفاف وحجاب دراین خصوص ساکت است وادامه بی‌حجابی آنان را منع نکرده است؟!
🇮🇷 📝بسم الله و الحمدلله ▪️◾️▪️ 🌑 درد یتیمی که چشیده باشی میدانی آن شبی که پدر با آن قامت آراسته و شانه ستبر در چارچوب در ظاهر نمیشود و قرار است صبح بر سر مزارش نوحه وداع بشنوی چه دردی دارد و چطور حتی شیون و ناله هم از واگویه ی غم جانکاهت عاجز میشود! 🌑 زبان حال دختران شهید مظلوم، محمد قنبری را بارها در شام غریبان زمزمه کرده ایم، گویا هر دختری که شیر پدری دارد باید مهیای اقامه عزا بر مظلومیتش باشد و این سنتی است که تاریخ در مصاف حق و باطل اقامه کرده که نجواهای دخترکان معصوم در دل ما روضه ای از خرابه شام برپا کند. 🌑 قاتل هم مثل همیشه آشناست. میتواند از تبار شمر و خولی و سنان بن انس باشد یا مثل مقتل دیشبِ ما همان "هند بنت عتبه" باشد که قاتل اجیر کرد و به اُحد فرستاد تا عطش کینه جویی و انتقامش را با خون حمزه ی دلاور سیراب کند. 🌑 پس اگر امروز آن زنک سلیطه، زینب مولایی، بر سر مزار شهید قنبری حاضر شد و قبر مطهرش را شکافت و از سینه مردانه اش جگرش را بیرون کشید که به دندان بکشد جای تعجب ندارد! اصلا مبادا کسی معترضش شود!!! بگذارید همچنان بر طبل بی حیایی بکوبد و بر آتش فتنه از نفس نحس خود بدمد، زنان عفیفه را به سوگ همسران دلیرشان بنشاند و مادران موی سپید کرده را به عزای شیرپسرانشان نوحه خوان کند. 🌑 مبادا کسی معترض این زن رجاله ی فتانه حمیرایی شود که خون پسرش را دستمایه فسق و فجور و شورش کرده و به رسم "هند بنت عتبه" که شهره ی آفاق بود در رذایل اخلاقی، مبلِّغ نمادهای همجنسگرایان و مفسدان شده و علم بی حیایی برافراشته!!! 🌑 خداوند لعنت کند متقلبان پستی را که اولین بار جای جلاد و شهید را در تاریخ ما عوض کردند و این بدعت شیطانی آنچنان در دستگاه تبلیغاتی شان نهادینه شد که امروز هم از مظلوم نمایی برای قاتل شهید قنبری عزیز، دریغ نمیکنند و از آلوده کردن صفحات مجازی برای قلب واقعیت ابایی ندارند! 🌹شادی روح مطهر شهید محمد قنبری صلوات بر محمد و آل محمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 بخاطر هسته‌ای، ملت رو بیچاره کردین؟! 🍃🌹🍃 ⁉️ اصلا به چه درد می‌خوره؟! 🎙 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 🖼 مهاجرانی وزیر ارشاد خاتمی: آب را گل نکنید ! 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🔻هسته‌ای نمی ارزه، بده بره.🙄 🔹موشکی نمی ارزه بده بره🤨 🔸ملی کردن نفت هم نمی ارزه بده بره.😳 🔹یکی دوتا استان هم به هزینه اش نمی‌ارزه، بده بره.😞 🔺چی می ارزه؟ بگو تا اونو ندیم بره🧐 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 📝 گفت‌و‌گوی محرمانه با آمریکا صحت ندارد 🍃🌹🍃 🔻مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده ایران: 🔹ادعاها درباره مذاکرات محرمانه مستقیم بین ایران و آمریکا در واشنگتن صحت ندارد. 🔸مذاکرات بین دو طرف به صورت غیرمستقیم و از طریق طرف سومی مانند عمان و یا سازمان ملل صورت گرفته است. 🔹همه این تماس‌ها بین دو طرف مربوط به پرونده تبادل اسرا و آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا بوده که این کشور این دارایی‌ها را تصاحب کرده است. 🔺دو طرف با هم در یک اتاق [برای گفت‌وگو] دور هم نمی‌نشینند. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb