eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐تنبلها به نخبگان حسودی می کنند‼️ 🌏درخت مثمر حتی اگر جاهلی به او سنگ پرت می کند، میوه به او می دهد.لذا نگران لگدپرانی عده ای نباشید. 🌏محض اطلاع و روشنگری؛ مدارج علمی دکتر جمیله علم الهدی را متذکر می شویم: °دکتری فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت مدرس. °دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی. °مؤسس و رییس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی. °مؤلف بیش از ۱۰ عنوان کتاب. 🖌ابو فراس منبع خبر snn.ir/003BWm
خانواده های در فرزند آوری و 👏
آمریکا به‌دنبال ترویج همجنس‌بازی در عراق 🔹جبار عوده، کارشناس عراقی: واشنگتن با برنامه‌های به اصطلاح فرهنگی و بشردوستانه خود، میلیون‌ها دلار در عراق برای گسترش همجنس‌بازی هزینه کرده. 🔷چند روز پیش هم یک روزنامه آمریکایی نوشته بود آمریکایی‌ها ۱۲ میلیارد دلار برای بحث‌های تغییرات آب‌وهوایی و برابری جنسیتی در دانشگاه‌های عراق هزینه کرده‌اند.
🔺کپلر: صادرات نفت ایران به ۱.۶ میلیون بشکه در روز رسید 🔹بلومبرگ نوشت، ایران بیشترین میزان نفت خام را در تقریباً پنج سال گذشته حمل می‌کند و ظهور مجدد خود را در صحنه ژئوپلیتیک تقویت کرده است. 🔹به گفته تعدادی از تحلیلگران از جمله Kpler، SVB Energy International، FGE و آژانس بین‌المللی انرژی، صادرات نفت ایران به بالاترین سطح از زمان اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا در ۲۰۱۸ افزایش یافته است. 🔹با وجود اینکه تحریم‌های آمریکا همچنان پابرجاست، محموله‌های نفت خام از پاییز گذشته دو برابر شده و در ماه می به ۱.۶ میلیون بشکه در روز رسیده است. 🔹طبق برآورد آژانس بین‌المللی انرژی مستقر در پاریس، تولید نفت ایران به ۲.۹ میلیون بشکه در روز رسیده که بالاترین میزان از اواخر سال ۲۰۱۸ است. مشاورانSVB Energy، Petro-Logistics SA و FGE معتقدند که تولید حتی بالاتر است و شاید از ۳ میلیون بشکه در روز فراتر رود.
📍روسیه ایران را جایگزین کانال سوئز می‌کند 🔸وزیر حمل‌ونقل روسیه: یک سیستم حمل‌ونقل چندحالتهٔ ریلی، آبی و جاده‌ای به‌طول ۷۲۰۰ کیلومتر با عبور از کشورهای آذربایجان، ایران و هند جایگزین مسیر سابق که از اروپا و کانال سوئز عبور می‌کرد می‌شود. 🔹درحال‌حاضر فقط برخی از بخش‌های این مسیر عملیاتی‌ست. ایران و روسیه توافقی برای الحاق یک خط ریلی به این مسیر انجام دادند که روسیه قصد سرمایه‌گذاری بیش از ۳ میلیارد دلار در این مسیر را دارد.
اتحاد مولوی عبدالحمید و صادق شیرازی شکل گرفت! وقتی هر دو از یک اتاق فکر دستور بگیرند باعث می‌شود عبدالحمید و صادق شیرازی که یکدیگر را تکفیر و حرامزاده میخواندند، علیه موشک هایپرسونیک فتاح متحد شوند
امام جمعه اردبیل گفت: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، نشان به این نشان که ایران بیش از ۲۰ سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا مردم آذربایجان و نخجوان از طریق بیله‌سوار و جلفا تردد کنند. آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آدربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد، نشان به این نشان که ایران بیش از ۲۰ سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا اهالی آذربایجان و نخجوان در دوران جنگ و اشغال از طریق بیله‌سوار و جلفا تردد کنند، الان هم این جاده به روی خودروهای آذری باز است. وی افزود: ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند. امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دولت ترکیه که در این خصوص اخیراً اظهار نگرانی کرده اصلا جای نگرانی نیست، ایران هم با جاده مواصلاتی از طریق خاک ارمنستان موافق است و هم خود ایران حاضر به احداث جاده از خاک ایران برای اتصال آذربایجان و نخجوان و ترکیه است. عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از هر ۲ طریق دولت ترکیه به راحتی می‌توانند کالاهای خود را به آسیای میانه و آسیای مرکزی برساند، اما اینکه گفته شود ما راه نمی‌خواهیم بلکه مالکیت می‌خواهیم این نه با قواعد بین‌المللی جور در می‌آید و نه با حاکمیت ملی ملت‌ها و دولت‌ها ، اگر کسی از دولت‌هایی که دنبال مالکیت خاک دیگران و انسداد مرزی کشور ما هستند بخواهد که یک وجب از خاک خودتان را به ملکیت ما دربیاورد قطعاً این کار را نمی‌کنند، پس آن چرا که برای خود روا نمی‌دانند برای دیگران هم روا ندانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍جاسوسی بازرسان سازمان انرژی اتمی ذات کثیف و پلید بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی برای همه دیگر شناخته شده است: آنها در طول دو دهه گذشته که به ایران رفت و آمد دارند جز جاسوسی و خرابکاری کار دیگری بلد نیستند و حالا در روزهایی که به دلیل انهدام سد کاخوفکا توسط ناتو برای بررسی وضعیت ایمنی نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا به این منطقه سفر کردند اینگونه از استحکامات دفاعی روس‌ها فیلمبرداری می‌کنند اما نکته جالب آن که روس‌ها نه به آنها نت دادند تا فیلم‌ها را بفرستند و نه اینکه اجازه دادند بدون بررسی گوشی‌ها و دوربین‌های‌شان منطقه را ترک کنند. ابتدا همه فیلم‌ها و تصاویر را که از استحکامات روس‌ها ضبط کرده بودند پاک کرده و بعد هم آنها را روانه کردند تا بروند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر سیدابراهیم رئیسی ❤️😎🇮🇷✌️ احسنت👌👏 🔺همدلی 🔻انقلابی گری
📍اعتراف دیرهنگام همتی: خزانه خالی بود، پول تورم‌زا چاپ کردیم! 🔸رئیس کل بانک مرکزی دولت روحانی شب گذشته در کلاب هاوس، به خالی بودن خزانه در دولت قبل و تبدیل ۵ میلیارد دلار (حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان) کسری بودجه دولت روحانی به پایه پولی و اوج گرفتن تورم در پی چاپ پول پرقدرت برای جبران کسری بودجه دولت دوازدهم اذعان کرد. 🔹همتی با اشاره به ناترازی مالی شدید دولت روحانی در سال‌های پایانی گفت: در سال ۹۸ (دولت روحانی) پنج میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده در کره را بابت کسری بودجه، تسعیر کرد و بانک مرکزی معادل ریالی آن را چاپ کرد و به دولت داد! 🔸در اواخر سال ۱۳۹۹ نیز تاکید کردم که منابع بودجه ۱۴۰۰ غیرواقعی و کسری زیادی دارد و تامین افزایش حدود ۱۰۰ درصدی هزینه‌های بودجه ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل امکان پذیر نیست. 🔹این اولین باری است که یک مقام بلندپایه دولت قبل به صراحت از خالی بودن خزانه در سال‌های پایانی دولت قبل پرده بر می‌دارد. پیش از این شخص حسن روحانی و محمود واعظی، اظهارات مسئولان دولت سیزدهم مبنی بر خالی بودن خزانه در پایان دولت قبل را انکار کرده و حتی مدعی پر بودن خزانه بودند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علت توهین‌های علیمی به حاج آقای اراکی اینه؛ چون بدون تعارف جریان انگلیسی رو رسوا میکنه
امام جواد (ع): اگر افراد حرف بی ربط نزنند و کنند، مردم دچار اختلافات نمى‌شوند (بحارالانوار، ج75، ص81). 🇮🇷لطفا ویراستی() را نیز ملاحظه نمایید👆
وزارت خارجه: دلیل محل نشست وزرای خارجه ایران و عربستان «مشکل » بود
❌️ماجرای تغییر مکان نشست خبری ! 🔻تیم ظریف عصبانی از عملکرد فوق العاده رئیسی ! ✍️🏻‏مرامنامه اصلاحات؛ دیگی که واسه من نجوشه، سر سگ توش بجوشه
⛔️ دروغی که می گویید راست نیست 🚫 امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی جواد ظریف بود. علت کنار گذاشتنش نزدیکی به شهید سلیمانی و نیروی قدس بود. اون موقع تمام بحث ها بر سر این بود که می گفتن چرا امرعبداللهیان با حاج قاسم هماهنگه؟ ⭕️ اینکه امروز برخی اصلاح طلبان میخوان امیرعبداللهیان و وزارت خارجه رو با اسم رمز سلیمانی بزنند بیشتر از تحلیل سیاسی به تلخند سیاسی شباهت داره. نه عزیزم ما حافظمون مث جلبک نیست که نوشته های شما علیه حاج قاسم یادمون بره.
📌 نامه معاون نظارت سازمان سینمایی به اتحادیه تهیه‌کنندگان:«تبعات همکاری با این عوامل با خودتان است» 🔺بر اساس نامه‌ای که حبیب ایل‌بیگی(معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) به اتحادیه تهیه کنندگان نوشته، سازمان سینمایی به تهیه‌کنندگان اخطار داده که با بازیگرانی که کشف حجاب کرده‌اند همکاری نکنند در غیر این صورت برای دریافت پروانه نمایش با مشکل مواجه می‌شوند. 🔺به نوشته سینمادیلی، در بخشی از این نامه که در ابتدای آن به تولید فیلم‌های بدون پروانه ساخت اشاره شده آمده: «تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحا مختلف با هنجارشکنی و نادیده گرفتن قوانین کشور مسئله‌ساز بوده‌اند(مثلا کشف حجاب و...) اجتناب بورزند و در صورت هرگونه همکاری چنانچه هنگام اخذ پروانه نمایش با مشکل مواجه شوند شخصا مسئول بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود و تبعات آن باشند» 🔺لازم به ذکر است به تازگی و بنا براعلام پخش‌کننده «تفریق»، استعلام عوامل به پروانه نمایش سازمان سینمایی اضافه شده و به همین دلیل جلوی اکران فیلم مانی حقیقی گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 بن فرحان: منتظر پاسخ رییس‌جمهور ایران برای سفر به عربستان هستیم 🔹وزیر امور خارجه عربستان در نشست خبری مشترک با امیر عبداللهیان:امروز با آقای رئیسی رئیس‌جمهور ایران نیز دیدار می‌کنم. در این دیدار سلام‌های گرم ملک سلمان و محمد بن سلمان را در خدمت ایشان ابلاغ می‌کنم. 🔹هر دوی آنها مایل هستند که سفر رئیس‌جمهور ایران به عربستان به زودی انجام شود و ایشان به دعوت انجام شده هر چه زودتر پاسخ دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعارف با دانشمند ایرانی ناسا پروفسور رحمت الله قدیمی چرمهینی، تحصیلاتش را تا فوق دکترای مکانیک در آمریکا ادامه داده و درنهایت هم به ناسا راه‎یافته است. او در سال ۱۹۸۶بعد از انفجار شاتل فضایی چلنجر توانست مشکل آن را برطرف کند. رئیس‎جمهور آمریکا نیز ۲۰۰هزار دلار به دانشمندان آمریکایی پاداش داد اما به چرمهینی فقط یک پلیور دادند! به دلیل این رفتار آمریکا، او به مرکز فضایی سوئد رفت اما به درخواست مادرش به ایران بازگشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش سید احمد خمینی به خبر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای چه بود؟ 🔹انصاری، عضو دفتر امام‌خمینی ماجرا را روایت می‌کند
🔻بازتاب گسترده سفر وزیر خارجه سعودی به ایران در رسانه‌های جهان 🔹فیصل بن‌فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی، در پاسخ به دعوت امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، روز گذشته شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر و با همتای ایرانی خود در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔹همچنین وزیر خارجه سعودی به دیدار آیت‌الله رئیسی رفت و به گفت‌وگو پیرامون روابط ۲ کشور پرداختند. 🔹«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با رئیس جمهور با ابراز خرسندی فراوان از برقراری روابط دوکشور اسلامی و سفر به تهران، اظهار داشت: ما در یک مرحله طلایی قرار داریم که باید قدر آنرا بدانیم و همکاری با جمهوری اسلامی ایران زمینه بهره مندی از این شرایط را برای طرفین و منطقه فراهم می‌کند.
🔴قابل توجه منتقدانِ محل نشست وزرای خارجه ایران و عربستان « بدلیل مشکل» 👆🏿👆🏿 یک سؤال 4 گزینه ای از محل مذاکره روحانی در ایتالیا در سال 1394 ⏬ روحانی کجا در حال سخنرانی است⁉️ ۱-زیر پای مارکوس فاتح پارتها ؟ ۲-زیر سم اسب مارکوس ؟ ۳-زیر دم اسب مارکوس ؟ ۴- ⁉️😁😁
http://app.imamhussain.org/tour زیارت مجازی کربلای معلا التماس دعا
مدعیان چه جوابی دارند⁉️