eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وزارت خارجه: دلیل محل نشست وزرای خارجه ایران و عربستان «مشکل » بود
❌️ماجرای تغییر مکان نشست خبری ! 🔻تیم ظریف عصبانی از عملکرد فوق العاده رئیسی ! ✍️🏻‏مرامنامه اصلاحات؛ دیگی که واسه من نجوشه، سر سگ توش بجوشه
⛔️ دروغی که می گویید راست نیست 🚫 امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی جواد ظریف بود. علت کنار گذاشتنش نزدیکی به شهید سلیمانی و نیروی قدس بود. اون موقع تمام بحث ها بر سر این بود که می گفتن چرا امرعبداللهیان با حاج قاسم هماهنگه؟ ⭕️ اینکه امروز برخی اصلاح طلبان میخوان امیرعبداللهیان و وزارت خارجه رو با اسم رمز سلیمانی بزنند بیشتر از تحلیل سیاسی به تلخند سیاسی شباهت داره. نه عزیزم ما حافظمون مث جلبک نیست که نوشته های شما علیه حاج قاسم یادمون بره.
📌 نامه معاون نظارت سازمان سینمایی به اتحادیه تهیه‌کنندگان:«تبعات همکاری با این عوامل با خودتان است» 🔺بر اساس نامه‌ای که حبیب ایل‌بیگی(معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) به اتحادیه تهیه کنندگان نوشته، سازمان سینمایی به تهیه‌کنندگان اخطار داده که با بازیگرانی که کشف حجاب کرده‌اند همکاری نکنند در غیر این صورت برای دریافت پروانه نمایش با مشکل مواجه می‌شوند. 🔺به نوشته سینمادیلی، در بخشی از این نامه که در ابتدای آن به تولید فیلم‌های بدون پروانه ساخت اشاره شده آمده: «تهیه‌کنندگان می‌بایست از بکارگیری عوامل و بازیگرانی که به انحا مختلف با هنجارشکنی و نادیده گرفتن قوانین کشور مسئله‌ساز بوده‌اند(مثلا کشف حجاب و...) اجتناب بورزند و در صورت هرگونه همکاری چنانچه هنگام اخذ پروانه نمایش با مشکل مواجه شوند شخصا مسئول بوده و باید پاسخگوی عملکرد خود و تبعات آن باشند» 🔺لازم به ذکر است به تازگی و بنا براعلام پخش‌کننده «تفریق»، استعلام عوامل به پروانه نمایش سازمان سینمایی اضافه شده و به همین دلیل جلوی اکران فیلم مانی حقیقی گرفته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 بن فرحان: منتظر پاسخ رییس‌جمهور ایران برای سفر به عربستان هستیم 🔹وزیر امور خارجه عربستان در نشست خبری مشترک با امیر عبداللهیان:امروز با آقای رئیسی رئیس‌جمهور ایران نیز دیدار می‌کنم. در این دیدار سلام‌های گرم ملک سلمان و محمد بن سلمان را در خدمت ایشان ابلاغ می‌کنم. 🔹هر دوی آنها مایل هستند که سفر رئیس‌جمهور ایران به عربستان به زودی انجام شود و ایشان به دعوت انجام شده هر چه زودتر پاسخ دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعارف با دانشمند ایرانی ناسا پروفسور رحمت الله قدیمی چرمهینی، تحصیلاتش را تا فوق دکترای مکانیک در آمریکا ادامه داده و درنهایت هم به ناسا راه‎یافته است. او در سال ۱۹۸۶بعد از انفجار شاتل فضایی چلنجر توانست مشکل آن را برطرف کند. رئیس‎جمهور آمریکا نیز ۲۰۰هزار دلار به دانشمندان آمریکایی پاداش داد اما به چرمهینی فقط یک پلیور دادند! به دلیل این رفتار آمریکا، او به مرکز فضایی سوئد رفت اما به درخواست مادرش به ایران بازگشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش سید احمد خمینی به خبر رهبری آیت‌الله خامنه‌ای چه بود؟ 🔹انصاری، عضو دفتر امام‌خمینی ماجرا را روایت می‌کند
🔻بازتاب گسترده سفر وزیر خارجه سعودی به ایران در رسانه‌های جهان 🔹فیصل بن‌فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی، در پاسخ به دعوت امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، روز گذشته شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر و با همتای ایرانی خود در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔹همچنین وزیر خارجه سعودی به دیدار آیت‌الله رئیسی رفت و به گفت‌وگو پیرامون روابط ۲ کشور پرداختند. 🔹«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با رئیس جمهور با ابراز خرسندی فراوان از برقراری روابط دوکشور اسلامی و سفر به تهران، اظهار داشت: ما در یک مرحله طلایی قرار داریم که باید قدر آنرا بدانیم و همکاری با جمهوری اسلامی ایران زمینه بهره مندی از این شرایط را برای طرفین و منطقه فراهم می‌کند.
🔴قابل توجه منتقدانِ محل نشست وزرای خارجه ایران و عربستان « بدلیل مشکل» 👆🏿👆🏿 یک سؤال 4 گزینه ای از محل مذاکره روحانی در ایتالیا در سال 1394 ⏬ روحانی کجا در حال سخنرانی است⁉️ ۱-زیر پای مارکوس فاتح پارتها ؟ ۲-زیر سم اسب مارکوس ؟ ۳-زیر دم اسب مارکوس ؟ ۴- ⁉️😁😁
http://app.imamhussain.org/tour زیارت مجازی کربلای معلا التماس دعا
مدعیان چه جوابی دارند⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍افشاگری نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از نقش دولت آمریکا در آغاز جنگ اوکراین! رابرت اف کندی: جورج بوش به روس‌ها وعده داد ما ناتو را یک اینچ به شرق منتقل نخواهیم کرد اما ما ناتو را نه یک اینچ، بلکه ۱۰۰۰ مایل به شرق و به ۱۴ کشور منتقل کردیم.
🔴 جماعتی که برای حمایت از علیه هاشمی شعار میدادن " آزادی اندیشه با هاشمی نمیشه" و در تشییع جنازه هاشمی در حمایت از خاتمی شعار میدادن " وصیت هاشمی، حمایت از خاتمی" قطعا الان عکس براشون مهم نیست و قرآن سر نیزه است.
ایران به ریاست گروه آسیا_اقیانوسیه سازمان ملل منصوب شد یکی رئیسی را از برق بکشد! تبریک به من؛ تبریک به تو؛ تبریک به ما. فیلیپین در نقش هماهنگ کننده، ایران را کاندید ریاست گروه آسیا_اقیانوسیه سازمان بین المللی کار قرار داد؛ سایر کشورها به این کاندیداتوری رای مثبت دادند. یعنی زین پس ایران: 👈۱- چهار گروه آسیا_اقیانوسیه، اروپا،...آمریکای لاتین_کارائیب و آفریقا را سازماندهی میکند. 👈۲-در مجامع تصمیم‌گیری ایفای نقش میکند. 👈۳- جلسات گروه غربالگری، جلسات هیئت مدیره و نشست‌های تخصصی کنفرانس بین‌المللی کار را برعهده دارد. 👈۴-ارتباط بین کشورهای عضو را رصد و هماهنگ میکند. 📌رئیسی سازمان های بین المللی را یکی پس از دیگری تسخیر میکند روحانی اما دست و پا میزند برای تسخیر صندوق رای! جهان هر کس به وسعت تفکر اوست. آره حاجی فرق میکنه کی رئیس‌جمهور باشه😉
📍وزیر خارجه عربستان: "بیگانگان باید ازمنطقه خارج شوند این اتفاق باایجاد تعامل و همکاری میان کشورهای اسلامی رخ خواهد داد" یکی به این لیبرال‌های دلواپس عکس حاج قاسم که از دیروز تا حالا نگرانند بگه مگر انتقام سخت غیر از اخراج آمریکا از منطقه بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دفاع مجری عرب از ایران در برابر اظهارات جانبدارانه تحلیلگر آمریکایی؛ این واشنگتن است که برای هر توافقی باید اعتماد سازی کند نه ایران! 🔶 «دیما عزالدین» مجری شبکه العربی در پاسخ به لفاظی تحلیلگر آمریکایی علیه ایران: 🔺"حفاظت ایران از تاسیسات و زیر ساخت‌های هسته‌ای، دفاع از خود است، ایران کماکان از توافق هسته‌ای خارج نشده، این واشنگتن و دونالد ترامپ بودند که از توافق خارج شده‌اند.
📍سریال اظهارات خلاف واقعِ «عبدالحمید اسماعیل‌زهی» ▪️ماجرای دفن اموات بهاییان در گورستان شرق تهران 🔹مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان در اظهارات خلاف واقع خود، با دفاع از فرقه‌ی بهائیت، مدعی تصرف گورستان‌های آنها از سوی دولت شده است! 🔹پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که گورستان بهائیان در شرق تهران از سال ۱۳۶۰ به طور رایگان در اختیار آنها قرار گرفته بود. 🔹در سال جاری سازمان بهشت زهرا برای این گورستان قوانینی مانند سایر آرامگاه‌ها وضع کرد و به آنها اعلام شد برای دفن اموات خود مانند دیگر شهروندان باید هزینه پرداخت کنید. 🔹با این وجود اعضای این فرقه به مصوبه‌ای که برای همه مردم مبنی بر پرداخت وجه برای دفن هست تمکین نکردند و تصمیم به مخالفت گرفتند. 🔹اظهارات عبدالحمید در دفاع از اعضای این فرقه ضاله سال گذشته نیز تکرار شده بود، درحالی‌که براساس فقه اهل‌سنت، بهائیت دین ساختگی است و پیروان آن مرتد و کافر هستند.
مدعیان چه جوابی دارند⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آزادی لَش در نگاه شریعتی 🔹علی شریعتی را خیلی‌ها با جملات جعلی که به او منتسب می‌کنند می‌شناسند؛ جملاتی که نگذاشت شریعتی آن‌طور که بود شناخته شود. اینجا بخش‌هایی از نظرات شریعتی را بررسی می‌کنیم. از آزادیِ لَش تا دموکراسی احمق! 🔷۲۹ خرداد سالروز درگذشت علی شریعتی‌ست.
وزیر خارجهٔ آمریکا: دنبال جنگ سرد با چین نیستیم 🔹بلینکن به رئیس‌جمهور چین: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند و قصد ندارد وارد درگیری با چین شود و انتظار یک راه‌حل صلح‌آمیز برای این موضوع را دارد. آمریکا به‌دنبال جنگ سرد جدید با چین نیست و به دنبال گفت‌وگو و همکاری متقابل است. 🔹شی جین‌پینگ: چین به آمریکا و منافع آن احترام می‌گذارد و به دنبال چالش‌کشیدن و یا جایگزینی آمریکا نیست. آینده و سرنوشت بشریت به این بستگی دارد که چین و آمریکا بتوانند همزیستی مناسبی با یکدیگر داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عزت و احترام فوق‌العاده‌ای که عربستان نسبت به ایرانی ها دارد نشانه قدرت و موفقیت دولت و سیاست های انقلابی است یکی از حجاج توضیح زیبایی در این زمینه داده نگاه کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتشار برای اولین بار/ مسجدالنبی(ص) و قبرستان بقیع از دید ماهواره خیام سازمان فضایی ایران همزمان با موسم حج، تصویری که به تازگی از ارتفاع 500 کیلومتری زمین از مسجدالنبی(ص) و قبرستان بقیع در شهر مدینه گرفته را منتشر کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نظم جدید جهانی با حضور مثلث روسیه، چین و ایران!! 🔺گزارش جالب شبکه wion هند درباره فروپاشی هژمونی آمریکا