eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین ناترازی اقتصاد ایران این است که درآمد اکثریت مردم به ریال و هزینه‌هایشان به دلار است. یا باید هزینه‌ها ریالی شود یا حقوق‌ها دلاری. صاحبان درآمدهای دلاری که ذینفعان وضع موجود هستند، یا این ناترازی عظیم را انکار میکنند، یا می‌گویند دولت نباید برای اصلاح این وضع مداخله کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بدهی ۲۰ میلیارد دلاری دولت ✅ اگر می‌خواهید بدانید که چرا با وجود فروش یک میلیون و پانصد هزار بشکه نفت در روز توسط دولت آقای رئیسی یعنی افزایش بیش از ۱۰ برابری نسبت به دولت فلج قبلی، هنوز گشایش قابل توجه‌ای در معیشت مردم رخ نداده، به این گزارش توجه نمایید.
🔴آقای عبدالحمید! شما مسئول بسترسازی برای عملیات تروریستی امروز هستید 🔹اعلام نگرانی و برائت عبدالحمید، پیش از اینکه نشان‌دهنده نیت خیرخواهانه او در آرام کردن اوضاع و اذهان باشد، نشان‌دهنده دستپاچگی وی از این است که آرام آرام نتیجه التهاب‌آفرینی در ماه‌های گذشته را می‌بیند و می‌داند مردم خطبه‌های التهاب‌آفرین او در نماز جمعه را با اقدامات تروریستی اخیر بی‌ارتباط نمی‌دانند. 🔹عبدالحمید پس از حادثه حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان در ۸ مهر ۱۴۰۱ که در ادامه منجر به شهادت تعدادی از نمازگزاران در مصلی شد، بلندگوهای مسجد مکی را با فرکانس‌ کانون‌های ضدانقلاب همسو کرد.  🔹او اگر در توصیه به مردم برای دعوت به آرامش و خویشتنداری صادق بود،‌ این آرامش و خویشتنداری و متانت را ابتدا باید از خود شروع می‌کرد. 🔹زمانی که بارها نمایندگان رهبر انقلاب برای پیگیری ویژه و فوری به زاهدان آمدند و بی‌توجهی کرد. برکناری و محاکمه مقصران حادثه مهرماه زاهدان را دید و ترجیح داد بر آتش فتنه و التهاب بدمد. 🔹نتیجه حرف‌هایش را هم امروز با ناامنی بیشتر استان و حتی حمله تروریستی نزدیک مسجد مکی دید.
💰فرانسه با 2،436 تن چهارمین ذخایر طلای جهان را دارد بدون حتی یک معدن طلا! این در حالیست که کشور مالی با وجود داشتن 860 معدن طلا و تولید سالانه 50 تن هیچ ذخایر جهانی ندارد!!! 🏴‍☠️هنوز مونده تا تاوان تاریخ سراسر استعمار و ننگین خودشون رو بدن.../
💢طناب پوسیده حجاریان 🔹همزمان با افزایش کنش‌گری اصلاح‌طلبان برای تعیین سازوکار این جریان برای سیاست‌ورزی و حضور در انتخابات، تحرکات طیف رادیکال و افراطی نیز افزایش یافته است. 🔸نمونه این تحرکات را باید در مصاحبه امثال؛ فائزه هاشمی، سعید حجاریان و... دید که یا به نفی مستقیم حضور در انتخابات پرداخته و یا برای حضور در انتخابات به تعیین شروط می‌پردازند. در زمینه علل چنین رفتارهایی از سوی طیف رادیکال اصلاحات مانند حجاریان چند نکته تحلیلی را می‌توان مد نظر داشت: 🔰گزاره‌های تحلیلی: 🔹1ـ شرط و شروط طیف رادیکال و افراطی‌ای مانند حجاریان را نمی‌توان به معنای شرط و شروط برای حضور در انتخابات دانست؛ چرا که این طیف افراطی سال‌هاست از انتخابات گذر کرده و نافرمانی را جست‌وجو می‌کنند. برای مثال حجاریان در سایت مشق نو در 10 آذر 1397 اینگونه می‌نویسد: «تاکتیک اصلی اصلاحات، سازماندهی نیروها از پایین است. این روش در گسترش احزاب، سازمان آهنین، بسیج توده‌ای و انواع سازمان‌های مردم‌نهاد متجلی می‌شود و حتی بعضی مواقع می‌توان به نافرمانی مدنی فکر کرد. اساساً معتقدم فشار از پایین با انتخابات پدید نمی‌آید. پس باید گفت: پروژه اصلاحات به انتخابات گره نخورده است. زیرا انتخابات به‌ معنای کنونی آن، مصداق گدایی قدرت است.» لذا شروط طیف‌های تندرویی مانند حجاریان بیش از آنکه شروط برای آمدن به صحنه انتخابات باشد تئوریزه کردن آنچه نافرمانی می‌داند است. 🔸2ـ نسخه تجویزی امثال حجاریان را باید طناب پوسیده‌ای دانست که با آن نمی‌توان به چاه رفت. اشکال اول اینکه هر جریان سیاسی برای مانایی خود نیازمند بازیگری سیاسی است و این ذاتی‌اش محسوب می‌شود. جریان سیاسی مانند ماهی است؛ همانگونه که ماهی بدون آب می‌میرد جریان سیاسی هم بدون کنش‌گری سیاسی رو به اضمحلال خواهد رفت. لذا اینکه یک جریان سیاسی را از فعالیت سیاسی منع کرده و آن را به «نافرمانی مدنی» دعوت کنی‌ـ آنگونه که امثال حجاریان می‌نویسند و می‌اندیشند‌ـ جز خسران برای جریان سیاسی مطبوع چیز دیگری حاصل ندارد. 🔹3ـ اشکال دومی که بر این صحبت وارد است و جریان اصلاحات را با خسارت همراه می‌کند منابع انسانی و بدنه اجتماعی جریان است. عدم بازیگری سیاسی به معنای به عاریت گذاشتن بدنه اجتماعی و طیف هوادار است. توصیه جریان افراطی‌ای مانند حجاریان‌ـ در صورت جامه عمل پوشیدن‌ـ زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا بدنه متمایل به جریان اصلاحات از جاهای مختلف گاه به اسم خط سوم داخلی و گاه به اسم جریان‌های ساختارشکن خارج‌نشین به عاریت گرفته شود. اضمحلال بدنه اجتماعی هم چیزی جز اضمحلال جریان سیاسی نتیجه‌ای ندارد. 🔅نکته مهم؛ حوادث و اتفاقات چند سال اخیر نشان داده است که سازوکار مواجهه با نظام در هر طیف سیاسی استفاده از سازوکار قانونی است. به همین دلیل در مدت اخیر شاهد فعال شدن سیاسیون و طیف‌های داخلی اصلاحات هستیم تا برای رسیدن به یک سازوکار رقابت به اجماع برسند. آنچه مطلوب و مورد نیاز است این است که در این سازوکار نباید اجازه داد طیف‌های تندرو و رادیکال زیر میز مفاهمه، گفت‌وگو، مشارکت و... بزنند و میز کذایی و غیر منطقی خود را پیش پای جریان بگذارند.
🔴 نُت فالش جهانگیری در سمفونی کارگزاران 🔸کانال تلگرامی امتداد، ارگان حزب اتحاد ملت که دبیرکل آن (خانم آذر منصوری) به تازگی بعنوان رئیس جبهه اصلاحات نیز انتخابات شد؛ اخیراً در مطلبی اختصاصی به موضع انتخاباتی اسحاق جهانگیری پرداخت. 🔸امتداد به نقل از "اسحاق جهانگیری"، معاون اول دولت روحانی و از مبرّزین حزب کارگزاران سازندگی ادعا کرد: "آقای جهانگیری ضمن تاکید بر اینکه همواره از برنامه‌های جبهه اصلاحات پشتیبانی خواهد کرد، حضورش در انتخابات مجلس را به طور کامل و صریح رد کرد." 🔺امر واضحی که می‌دانیم این است که جبهه اصلاحات به سیاق دو انتخابات گذشته و تا اینجا قصد تحریم انتخابات سال جاری را دارد. 🔺ایضا می‌دانیم که حزب اتحاد ملت که دبیر کل آن هم‌اکنون رئیس جبهه اصلاحات نیز هست؛ اصلی‌ترین محفل اردوگاه چپ است که بر حرکات تندروانه از قبیل تحریم انتخابات اصرار می‌ورزد. 🔺یعنی تا اینجا هیچ عجیب نیست اگر در یک رسانه محفلی متعلق به حزب اتحاد ببینیم و بخوانیم که آنها به نقل از یک رجل چپ گفته‌اند او تابع تصمیم جبهه اصلاحات (بخوانید تحریم انتخابات) است. 🔺لکن مسئله از اینجا غامض می‌شود که اسحاق جهانگیری متعلق به خاستگاه گفتمانی حزب کارگزاران است و کارگزارانی‌ها نیز در دو انتخابات قبلی از تصمیم شریرانه جبهه اصلاحات مبنی بر تحریم انتخابات تبعیت نکرده‌اند و در رفتاری شرافتمندانه و معقول در انتخابات‌ها لیست داده‌اند. 🔺ضمن اینکه شاهد بوده‌ایم رجالی مثل مرعشی و عطریانفر نیز دفاعیات متقن و صریحی از الزامات حضور در انتخابات داشته‌اند. 🔺از اینجا می‌توان نتیجه گرفت که یا مطلب کانال حزب اتحاد متقن نیست،‌ یا اسحاق جهانگیری دچار شیفت گفتمانی شده و یا حزب کارگزاران از مواضع خودش عدول کرده است. 🔺همچنین مشخص نیست منظور جهانگیری از رد کردن حضور در انتخابات؛ رد کردن نامزدی بوده یا رد کردن حضور و رأی دادن و حمایت کردن! زیرا اقلا می‌دانیم که جبهه اصلاحات تشویقی به رأی دادن هم ندارد! 🔺برای اینکه مشخص شود کدامیک از این احتمالات صحیح هستند باید منتظر موضع‌گیری‌ها ماند. 🔺در این میان اشاره به یک نکته هم خالی از لطف نیست و آن اینکه اسحاق جهانگیری یک بار طعم شیفت گفتمانی از درست به غلط را چشیده و می‌داند که تکرار تجربه حرف‌های غلطش در جریان مناظرات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ که به طرد او از جلسات دفتر مقام معظم رهبری منجر شد؛ می‌تواند هزینه‌های بیشتری را در سیاست شامل او کند. 🔺اینکه جهانگیری مایل به تکرار چنین تجربه‌ای هست یا نه؛ سؤالیست که همانطور که اشاره شد باید برای دانستن پاسخ آن منتظر ماند.
چیزی که براندازها دنبالش بودن چیزی که دیشب شد 😆
اکنون حکومت ها طبق نظریه سیادت سیاست بر اخلاق هستند ولی نگاه امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) این نیست و بر طبق نظریه سیادت اخلاق بر سیاست حکومت می‌کند. او فرزند امام علی(علیه‌السلام) است همان کسی که وقتی گفتند اول بگذار معاویه خلافت تو را قبول کند و بعد او را کنار بگذار؛ او گفت به خدا سوگند حاضر نیستم در حکومت من یک ثانیه حاکم جائر بر جایی حکومت کند.
🔴 اشراف مقاومت و شوکه شدن صهیونیست‌ها 🔸پس از به شهادت رسیدن شهید خلایله اشراف اطلاعاتی فلسطینی‌ها و انتشار عکس قاتل او، صهیونیست‌ها را شوکه کرد. 🔹یک گروه فلسطینی با انتشار اطلاعات دقیق این جنایتکار صهیونیستی و خانواده‌اش که شهید خلایله را در تل‌آویو به شهادت رساند، در ویدیویی نوشت: «همه چیز آماده است، این شما و این قاتل برادرتان، انتقام خون او را خواهیم گرفت. 🔸تروریست صهیونیستی هم بعد از شنیدن این خبر دچار ترس شدید شده و گفته است: «من شوکه شدم، آنها عکس‌های فرزندانم و آدرس من را از کجا آوردند؟ نمی‌دانم چگونه به آنها رسیده است؟ واقعا می‌ترسم.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظۀ به‌ هلاکت‌ رسیدنِ تروریست‌های حمله کننده به کلانتری۱۶ زاهدان
🔴 پاسخ تند یکی از موکب‌داران غدیر به عبدی: خانواده من یکی از موکب‌هایی بود که از جیبش برای مولا هزینه کرد. روزی از دیوار سفارت بالا می رفتی و حالا از دیوار جهل.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک رویای صادقه و فوق العاده عجیب و شگفت انگیز از زبان استاد قرائتی 🔴سفارش امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) به یک شهید...
امید-2003.ppsx
6.92M
: امید واری به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران: -ضرورت امید واری به آینده - نشانه های امید واری به آینده -آثارامید واری به آینده ✍🏻علی اکبر صیدی
امید.pdf
747.1K
امید واری به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران:👆 -ضرورت امید واری به آینده - نشانه های امید واری به آینده -آثارامید واری به آینده ✍🏻علی اکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روایتی ناگفته از طراحی کودتای اصلاح طلبان به رهبری کروبی و موسوی خوئینی‌ها در دانشگاه امیرکبیر آبان ۷۶ در دفتر هادی خانیکی چه گذشت؟
♦️جزئیات توقیف نفت‌کشی که تحت حمایت آمریکا بود 🔹فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:‌ ۱۵ تیر یک شناور که به‌صورت سازمان‌یافته گازوئیل ایران را قاچاق می‌کرد توقیف کردیم. آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند. 🔹در زمان بازرسی و توقیف متوجه شدیم که کاپیتان شناور متخلف با مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی‌ها در منطقه درحال مکالمه برای فرار است. در مکالمه‌های ضبط‌شده مامور مرکز کنترل و فرماندهی آمریکایی به کاپیتان کشتی می‌گوید: «موتور شناور را خاموش کنید تا نیرو‌های نظامی آمریکایی برای کمک برسند». 🔹آمریکایی‌ها هم ۲ جنگنده رزمی، یک هواپیمای باسرنشین شناسایی، ۲ بالگرد، یک هواپیمای بدون‌سرنشین و شناور‌های گشتی آمریکایی به محل توقیف اعزام کردند. 🔹آمریکایی‌ها ‌تا آخرین لحظه هم تلاش کردند که مانع توقیف شناور متخلف شوند اما رزمندگان سپاه با اخطار قاطع به تمام آمریکاییان شناور را توقیف کردند.
🔻کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید وزارت اطلاعات: 🔴بر مبنای اطلاعات موثق به دست آمده، «سلوان مومیکا» فرد هتاک به ساحت قرآن کریم در سوئد، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است. 🔹او که در منطقه محل اقامت پیشین خود در عراق به بدنامی اشتهار داشت، همان بدنامی و سوابق سوء خود را به‌عنوان کارنامه‌ی مطلوب صهیونیست‌ها ارائه می‌کند و مورد قبول و استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد. نام‌برده پس از آن، نقش عمده‌ای در جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه تجزیه عراق ایفا می‌کند. 🔹در هفته‌های اخیر و به‌دنبال برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای سرکوب مقاومت مشروع مردمی در مناطق اشغالی ۱۹۶۷ و ساحل غربی رود اردن، همزمان این عنصر خیانت‌پیشه، پروژه‌ای سیاه و ملحدانه را به اجرا می‌گذارد. 🔹برگزاری نمایش شوم هتک حرمت از مصحف شریف، دقیقاً با هدف ایجاد موج رسانه‌ای غالب و به حاشیه راندن اخبار جنایات هولناک و گسترده‌ی رژیم صهیونیستی در ساحل غربی به‌ویژه جنینِ مظلوم و سرافراز طراحی و اجرا شد.
آتشِ خشمی که گرفتارانش را خواهد کشت😁👆 ✍🏻علی اکبر صیدی
دوم دشمنان در راه است😁 ✍🏻علی اکبر صیدی
📷نه پلاک و نه حجاب! ▪️قانون حجاب هیچ، لااقل قانون راهنمایی و رانندگی را اجرا کنید
31.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 انتقاد تند رحیم پورازغدی به وزیر و وزارت علوم دولت
نشریه روسی:ایران همچنان استوار ایستاده/سرنگونی جمهوری اسلامی،توهم است،نه احتمال 🔹از زمان انقلاب اسلامی ایران تاکنون،مخالفان جمهوری اسلامی بارها از طریق ابزارهای مختلف،از تحریم وفشار خارجی تا معارضه و شورش داخلی،استقامت این نظام را آزمایش کرده‌اند.گرچه این آزمایش‌ها هربار ناموفق بوده،اما نباید از دشمن انتظار ناامید شدن و دست برداشتن از دشمنی را داشت. 🔹نشریه‌ی روسی«نیو ایسترن آوت‌لوک»وابسته به«مؤسسه‌ی مطالعات شرق‌شناسی» 🔹زیرمجموعه‌ی«آکادمی علوم روسیه»،اخیراً طی گزارشی تحت عنوان«ایران همچنان از مشت‌ها جاخالی می‌دهد»می‌نویسد گرچه کشورهای غربی مدام به جمهوری اسلامی فشار می‌آورند،اما این فشارها اتفاقاً مردم ایران را بیش‌ازپیش با هم متحد می‌کند و«تغییر رژیم»در این کشور برای مخالفان نظام ایران همچنان بیش‌تر یک «آرزو»ست تا یک«انتظار» قریب‌الوقوع.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمهوری اسلامی رو از زنان سلب کرده؟ ‼️ ظلم جمهوری اسلامی به زن ‼️ ظلم جمهوری اسلامی به و اساتید زن دانشگاه ⁉️ قبل از انقلاب، چند درصد از در المپیک حضور داشتند؟!!! ⁉️ وضعیت زنان قبل از انقلاب چطور بود؟! ________ 🔴 محتوای این کلیپ طنز برگرفته از کتاب است
بسمه تعالی 🇮🇷باید به صف تبیین🇮🇷 🇮🇷شمشیر به کف باشیم🇮🇷 🔊نشست گفتگوی صوتی هادیان سیاسی فعال کشوری 🌱با سخنرانی : استاد گرامی جناب آقای دکتر مهدی سعیدی جانشین مرکز مطالعات سیاسی معاونت سیاسی سپاه عضو هیئت تحریریه هفته نامه صبح صادق عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) نویسنده چندین کتاب در حوزه جریان شناسی سیاسی موضوع: دومین جلسه از سلسله جلسات جریان شناسی سیاسی تاریخ معاصر ایران (دوره توامندسازی هادیان سیاسی) 🍃زمان: سه شنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۲۱ 🍃مکان: کانال تحلیل سیاسی ثامن https://rubika.ir/tahlil_samen ♦️به همت معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان♦️
🔴 حفظ نظام توام با حفظ ارزشها ۱. آیت‌الله خامنه‌ای در بیانیه‌ی گام دوم نوشته‌اند: جمهوری اسلامی به اصول خود، به‌شدت «پایبند» است و برایش مهم است که «چگونه» بماند. ۲. پس مسأله، «ماندن توأم با ارزش‌ها» است، نه فقط «ماندن». ۳. ازاین‌رو آرزوی «جمهوری اسلامی بدون حجاب»، توهم مطلق است. ۴. «حداقل قطعی» نیز، پرهیز از کشف حجاب است.