فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🏴 اشکهای وزرای #دولت_سیزدهم در فراق شهید جمهور در مراسم آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
▪️◾️▪️
#سیدالشهدای_خدمت | #شهید_جمهور
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
🇮🇷🇵🇸
﷽
🏴 انبیسی نیوز: درگذشت رئیسی موجب تغییر جدی در ایران نخواهد شد
▪️◾️▪️
▪️وبسایت شبکه انبیسی نیوز نوشت: مقامات و کارشناسان غربی بر این باورند که درگذشت سید ابراهیم رئیسی باعث ایجاد تغییرات اساسی در نحوه تعامل جمهوری اسلامی نسبت به مسائل بینالمللی یا داخلی نمیشود. در هر کشوری مرگ ناگهانی مقام ارشد، همه چیز را تحت تاثیر قرار میدهد، اما حادثهای که منجر به درگذشت ابراهیم رئیسی شد، در برههای خاص برای ایران و کل خاورمیانه رقم خورد.
▪️الکس وطنخواه، تحلیلگر ارشد و مدیر بخش ایران مؤسسه خاورمیانه در واشنگتن در این باره گفت: من انتظار هیچگونه تغییر اساسی در سیاست داخلی یا خارجی ایران را ندارم.
▪️به گفته آژانس بینالمللی انرژی اتمی، تهران برنامه هستهای خود را از زمان خروج ایالات متحده از توافق تاریخی هستهای با این کشور که فعالیتهایش را محدود میکرد، سرعت بخشیده است.
▪️مایکل استفنز، کارشناس ارشد مؤسسه تحقیقات سیاست خارجی (یک اندیشکده مستقر در فیلادلفیا)، گفت: ایرانیها تلاش خواهند کرد تا این موضوع را به گونهای نشان دهند که گویی هیچ تغییری رخ نداده است.
#سیدالشهدای_خدمت | #شهید_جمهور
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷🇵🇸
﷽
🏴 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی امامخامنهای مدظلهالعالی به افتتاح مجلس جدید
▪️◾️▪️
▪️مردم با تشییع چندین میلیونی رئیسجمهور فقید و همراهان عزیزش در عمل به هزاران دروغ و تهمت و شایعه پاسخ دادند.
▪️برادران و خواهران گرامی! کار با نیّت خدمت به مردم، عمل صالح و حسنهی مأجور الهی است و خدای شاکر علیم، در دنیا و آخرت به آن پاداش خواهد داد. جذب دلهای مردم و سپاس بیدریغ آنان یکی از پاداشهای الهی در دنیا است و تشییع چندینمیلیونی رئیسجمهور فقید و همراهان عزیزش نمونهای از این پاداش الهی است.
▪️مردم وفادار و هوشیار در شهرهای مختلف، با گلباران و اشکباران این پیکرهای پاک، یاد شهیدان دههی ۶۰ را برای نسل جدید کشور زنده کردند و در عمل، به هزاران دروغ و تهمت و شایعه پاسخ دادند. رحمت و درود خدا بر آنان!
#سیدالشهدای_خدمت | #شهید_جمهور
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
۱۲ توصیه به نمایندگان دوره دوازدهم
پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
https://eitaa.com/aina_ammaar
🇮🇷🇵🇸
﷽
🏴 سرنوشت انتخابات چهاردهم !!!
▪️◾️▪️
▪️بعد از گذشت چند روز از شهادت رئیس جمهور و همراهانش، حالا بسیاری از رسانه ها و محافل سیاسی از انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ و مشخص شدن جانشین ابراهیم رئیسی سخن می گویند.
▪️البته شکی نیست که جو و فضای سیاسی کشور انتخاباتی نبوده و ایران به ناگهان با پدیده ای ضروری مواجه خواهد شد. به همین دلیل، هنوز مشخص نیست که چه چهره شاخصی می تواند جانشین ابراهیم رئیسی شود. بسیاری معتقد بودند رئیسی تا پایان ۸ سال، رئیس جمهور کشور خواهد ماند و به همین دلیل، سیاسیون شاخص سعی کردند در حوزه های دیگر از جمله مجلس شورای اسلامی فعالیت کنند.
▪️با این حال، شهادت ناگهانی آیتالله سیدابراهیم رئیسی تمام معادلات را به هم زد. حالا سیاسیون آماده یک آزمون مهم شده و بعد از پایان سوگواری، جو کشور انتخاباتی خواهد شد.
▪️اما پرسش اینجا است که چه کسی می تواند جانشین سیدابراهیم رئیسی شود؟ شرایط سیاسی کشور چگونه است و انتخابات تیرماه بر چه پایه هایی استوار خواهد بود؟ باید تا پایان ثبت نام کاندیداهای #انتخابات ریاست جمهوری منتطر ماند.
✍ سیدجعفرموسوی همپا
#سیدالشهدای_خدمت | #شهید_جمهور
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb
📲 رهبر انقلاب: ترکیب نمایندگان تازهنفَس با منتخبان کارآزموده و مجرّب، این پیام را میرساند که خانهی ملّت، با بهرهگیری از اختیاراتش در قانون اساسی و با التزام به مسئولیّت سنگینش در جمع ارکان کشور، خواهد توانست روزآمدی و نوآوری را با پختگی و سنجیدگی همراه کند.
🖼 #مجلس_دوازدهم
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
🔰ویژگی نامزد اصلح از بیانات ۲۸ سال گذشته امام خامنه ای حفظه الله تعالی
🍃🇵🇸🇮🇷🍃
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز بکار مجلس دوازدهم
🔹 بسم الله الرّحمن الرّحیم
و الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی سیّدنا محمّد المصطفی و آله الطّاهرین سیّما بقیّةالله فی الارضین.
🔹 اکنون که دوازدهمین دورهی مجلس شورای اسلامی مانند همیشه در موعد مقرّر و بیتأخیر آغاز میشود، جبههی خشوع به درگاه خداوند عزیز و حکیم میسایم و استمرار و استحکام مردمسالاری دینی را که هدیهی بزرگ الهی به ملّت ایران است، سپاس میگویم.
🔹 هر مجلس جدید میتواند درخششی تازه در افق روشن کشور پدید آورد و بر امید و انگیزهی ملّت بیفزاید. ترکیب نمایندگان تازهنفَس با منتخبان کارآزموده و مجرّب، این پیام را میرساند که خانهی ملّت، با بهرهگیری از اختیاراتش در قانون اساسی و با التزام به مسئولیّت سنگینش در جمع ارکان کشور، خواهد توانست روزآمدی و نوآوری را با پختگی و سنجیدگی همراه کند و قانونگذاری و نظارت را از تلاطم و آشفتگی و نیز از رکود و سکون دور نگه دارد.
🔹 بیشک، تعامل منضبط و همدلانه با قوای دیگر و نیز رفتارِ جمعیِ صحیح و صبورانه در داخل قوّهی مقنّنه، به تحقّق همهی ویژگیهای یک مجلسِ تراز کمک خواهد کرد و یاد نیک نمایندگان را ماندگار خواهد ساخت.
🔹 نکتهای که همواره بر آن تأکید میکنم آن است که مجلس باید آرامشبخش و امیدآفرین و برانگیزانندهی همّتها و دعوتکننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد. در خود مجلس نیز مسابقات بیفایدهی رسانهای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است.
🔹 نکتهی دیگر دربارهی سوگند نمایندگی است. این سوگند، نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیّتزا است که در دنیا و آخرت گریبانگیر خواهد بود. نمایندگان محترم، ناگزیر باید در همهی مدّت نمایندگی، بندبندِ این سوگند شرعی را در پیش چشم داشته باشند و پایبندی به آن را معیار قضاوت دربارهی عملکرد خویش بدانند.
🔹 نکتهی بعدی مربوط به التزامات اخلاقی است. سبک زندگی اسلامی که بخش مهمّی از آن را فضایل اخلاقی تشکیل میدهد، در عرصهی چالشهای سیاسی و رقابتهای مشروع، اهمّیّت بیشتر مییابد. در اینجا است که کیمیای تقوا و گذشت و انصاف و صداقت و مسئولیّتپذیری و کار بیمنّت، قیمت اصلی خود را آشکار میسازد. شهیدان پرواز اردیبهشت -که اکنون سراسر کشور داغدار آنها است- یکی از خصوصیّاتشان رعایت فضیلتهای اخلاقی بود. مراقبت از خویش در این زمینه را باید جدّی گرفت.
✍ نکتهی آخر یادآوریِ این حقیقت است که هر یک از نمایندگان مجلس، نمایندهی همهی ملّت ایران است؛ این بدان معنی است که کار اصلی نماینده تأمین منافع ملّی است. پیگیری مسائل حوزهی انتخابیّه باید در چارچوب نگاه کلان به مسائل کشور انجام گیرد و از تصویب طرحهای آبادانی به صورت افراطی و بیرون از حدّ طاقت بودجهی عمرانی پرهیز شود.
✍ برادران و خواهران گرامی! کار با نیّت خدمت به مردم، عمل صالح و حسنهی مأجور الهی است و خدای شاکر علیم، در دنیا و آخرت به آن پاداش خواهد داد. جذب دلهای مردم و سپاس بیدریغ آنان یکی از پاداشهای الهی در دنیا است و تشییع چندینمیلیونی رئیسجمهور فقید و همراهان عزیزش نمونهای از این پاداش الهی است. مردم وفادار و هوشیار در شهرهای مختلف، با گلباران و اشکباران این پیکرهای پاک، یاد شهیدان دههی ۶۰ را برای نسل جدید کشور زنده کردند و در عمل، به هزاران دروغ و تهمت و شایعه پاسخ دادند. رحمت و درود خدا بر آنان!
✍ در پایان لازم میدانم از نمایندگان محترم دورهی یازدهم، بویژه رئیس پُرتلاش و هیئترئیسهی فعّال آن، تشکّر کنم.
والسّلامعلیکمورحمةالله
سیّدعلی خامنهای ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰این خانوم واقعاً در یک دقیقه جهاد تبیین را انجام داد و انتصابی نبودن انتخابات رو کاملاً آشکار کرد و گفت ما اقتصادمان را به روسری باختیم...
#قائمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بزرگترین توفیق دولت سیزدهم ؛ زنده کردن امید و اعتماد در مردم
#قائمون
🔰زنگنه با این کارنامه رویش میشود نسخه هم بپیچد؟!
🔻زنگنه وزیر پیشین نفت، از فقدان تعاملات جهانی انتقاد کرده و آن را عاملی برای عدم توسعه کشور خواند.
بیژن زنگنه، در مجمع عمومی انجمن بهرهوری گفت: «بعد از انقلاب نوعی غربستیزی حتی در بین نخبگان ما وجود دارد و هرچه هم تولید میکنیم، میگوییم از مشابه خارجی آن بهتر است که این در موارد زیادی نادرست است»
🔹زنگنه با اشاره به «ناراحتی یکی از وزرای ژاپن از کاهش ورشکستگی در شرکتهای ژاپنی» گفت: «الان در مواردی دولت و قوه قضائیه ما شرکتهای ورشکسته را با زور و دستور به چرخه حیات برمیگردانند و اصلاً قیمت تمامشده مهم نیست و تنها کارگران باید حقوقشان را بگیرند. اما آن وزیر ژاپنی از این ناراحت بود که رقابت، بین شرکتهای ژاپنی کم شده است.»
♦️زنگنه با تاکید بر اینکه تحریم، دشمن شماره یک بهرهوری است، ادامه داد: «اقتصادی که بر رانت بنیان نهاده شده، ربطی به بهرهوری ندارد. »
وی گفت: «معتقدم بنزین را وقتی باید گران کرد که خودرو خیلی ارزان شود. ما خودرو را خیلی به مردم گران میفروشیم. بگذاریم خودرو رقابتی شود تا مردم بتوانند بهترین خودرو را بخرند. من همیشه مخالف افزایش قیمت بنزین بودم، چون مردم تحمل ندارند»
🔹درباره سخنان آقای زنگنه چند نکته گفتنی است:
🔻اولا دوره طولانی تعامل خارجی ایشان در مسند وزارت، به دو بار کلاهبرداری شرکت فرانسوی توتال و نقض عهد این شرکت در کنار پرونده فساد و رشوه شرکت استات اویل و همچنین پرونده فساد و خسارت کرسنت منتهی شده است. بعید است در دنیا وزیری در دنیا به اندازه ایشان این میزان سابقه کارکرد منفی و خسارتبار داشته باشد و در عین حال از موضع نقد و طلبکاری و نکتهدانی حرف بزند.
🔻ثانیا آقای زنگنه از تئوریسینهای دولت برجام با همه ادعاها و هیاهوهاست که با وجود تعطیلی 95 درصد برنامه هستهای، دو برابر شدن شمار تحریمها را به ارث گذاشت و صادرات نفت را به زیر 300 هزار بشکه رساند. بیژن زنگنه ۲۸ خرداد ۹۸ در مجلس گفته بود: «امروز، هیچ نفتی نمیتوانیم بفروشیم، حتی اگر بفروشیم، پولش را نمیتوانیم بیاوریم».
🔻ثالثا وضعیت اتکای محض به دشمنی به نام آمریکا در دولت برجام به حدی افراطی و ضد منطق تعامل بود که حتی آقای ظریف در آخرین گزارش برجامی به مجلس اعلام کرد: «اگر با خوشخیالی، دوستان دوران سختی را در سراب طمع سرازیر شدن شرکتهای غربی از خود نرنجانده بودیم، دوستانمان سرخورده نمیشدند و در دوران سختی، رهایمان نمیکردند».
🔻رابعا آقای زنگنه مدیر ارشد دولت اصلی که با سوءمدیریت و ترک فعل، بالغ بر هشت هزار کارخانه را به تعطیلی یا رکود شدید کشاندند و حالا ایشان با اعتماد به نفس، از بهرهوری و تولید و نظر مقام ژاپنی و.. حرف میزند!
🔻خامسا در حالی که شرکتهای غربی دولت روحانی را فریب داده و دست آنها را در پوست گردو گذاشتند، فناوران داخلی توانستند در همان دوره پالایشگاه عظیم ستاره خلیجفارس را بسازند. اما آقای زنگنه باز هم خیال میکند مرغ همسایه غاز است.
🔻سادسا در موضوع بنزین، آقای زنگنه قیمت را به شکل نمایشی (در خدمت برجام) ثابت نگه داشت و سپس دولت در اثر انواع ناترازیهای پدید آمده، ناگهان قیمت را سه برابر کرد و آن شوک را که دستاویز آشوبافکنی دشمنان شد، به جامعه داد.
✍ کیهان
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
خدایا؛
ما با شهید رئیسی حمله موشکی به اسرائیل رو تجربه کردیم.
بر ما روا مدار؛
که دوباره خودکار پرت کن ها بر ما مسلط شوند.
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
🔰نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به رفح
🔹خبرگزاری فرانسه به نقل از دیپلماتهای حاضر در سازمان ملل گزارش داد که پس از حملۀ اسرائیل به اردوگاه آوارگان در رفح، شورای امنیت جلسه اضطراری را به درخواست الجزایر پشت درهای بسته تشکیل داده است.
🔹دیوان بینالمللی دادگستری روز جمعه با صدور حکمی به رژیم صهیونیستی دستور داده بود حملات خود در رفح را متوقف کند اما آنها این حکم را با حمله به چادرهای آوارگان در نزدیکی انبارهای «آنروا» در رفح نقض کردند.
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
🟦🟧 راوی کفایت و کارآمدی شهید مظلوم باشیم
🔶 رئیس جمهور مغتنم، عالم، مجاهد، خدمتگزار، مردمی، از بهترینها، صمیمی، جدی، برادر خوب، پرتلاش، با کفایت و کارآمد، چند عنوانی است که رهبر انقلاب «تنها در روزهای اخیر» در توصیف شهید مظلوم آیتالله رئیسی به کار بردند. این متن اما میخواهد روی دو عنوان تمرکز کند: «با کفایت و کارآمد».
🔹شهید مظلوم، این روزها بیشتر با اخلاص و صدق و صفا توصیف شده اما حقیقت آن است که او نه فقط در بعد شخصی و فردی و معنوی، که در ابعاد «مدیریتی و اجرایی» هم بینظیر بود. بینظیر نه فقط در تلاش و پرکاری، که دقیقاً یعنی هم «کار درست» را میدانست و هم آن را «به درستی» انجام میداد. «با کفایت و کارآمد» یعنی همین.
🔸اما چرا گفتن این نکته امروز از هر چیزی مهمتر است؟ برای آن که از همین امروز خطوط رسانهای کاندیداهای احتمالی شروع خواهند کرد به گفتن اینکه «#اخلاص خوب است اما جای #کارآمدی را نمیگیرد». مغالطهای که ناکارآمدی را فرض گرفته و خود را نماینده آن خواهد دانست.
🔹امتداد مظلومیت رئیس جمهور با کفایت و کارآمد شهید در این است که او را صرفاً یک سید مخلص مردمی معرفی کنیم؛ کارآمدی و کفایت او نباید در حاشیه ویژگیهای دیگرش قرار گیرد.
🔺#چلّه_شهید_خدمت
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
بدرقه ۱۲ میلیونی رئیس جمهور شهید، سوژه تازه دیوارنگاره انقلاب
دیوارنگاره میدان انقلاب با طرحی در خصوص قیام مردم شهرهای تبریز، قم، تهران، مشهد و بیرجند در تشییع تاریخی سید شهیدان خدمت، آیتالله ابراهیم رئیسی و با شعار «بدرقه ۱۲ میلیونی» به نمایش در آمد.
#شهید_خدمت_خادم_ملت
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon
🌺چند ویژگی رئیسجمهور تراز نظام اسلامی🔽
🔹امام علی (ع) در حکمت 101 نهجالبلاغه به #سه_نکته مهم در خصوص حل مشکلات جامعه توسط یک مسئول باکفایت و عملکرد او اشاره فرمودهاند:
1️⃣#کوچک_شمردن کار در نزد خودش تا خداوند بزرگ جلوه دهد، بِاسْتِصْغَارِهَا لِتَعْظُمَ.
2️⃣#پنهان_داشتن (عدم بازنشر توسط فرد مسئول) تا خود عملکرد در جامعه آشکار شود، بِاسْتِكْتَامِهَا لِتَظْهَرَ.
3️⃣#شتاب _در_انجام دادن آن تا گوارا شود، بِتَعْجِيلِهَا لِتَهْنُؤَ.
🔽#توجه_مهم🔽
🔔بدانیم که جریان انقلابی ازجمله زندهیاد شهید دکتر #رئیسی ،همراهان وهمکارانش،طبق دستور مولای متقیان و ولی امر عمل نموده اند.
#انتخابات_هشتم_تیر
#رأی_به_ادامه_دهندۀ_راه_شهید_رئیسی
✍️علیاکبر صیدی
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔕نا خواسته #سرباز_دشمنان نباشیم‼️
🔻در آستانه انتخابات دولت14، منافقان،با مهارت خاصی،به نیروهای انقلابیِ متعهد و کار آمد با اتهام های بی اساس ، حمله می کنند!مشابهِ حملات و تهمت هایی که به زند یاد #شهید_دکتر_رئیسی داشتند❗️
♦️متاسفانه،برخی افراد بی بصیرت نیز ،مطالب تخریبی را بدون هیچ گونه تامل و تفکر منتشرمی نمایند❗️
🔍به همین خاطر آیات قرآن کریم و احادیث معصومین(ع) مسلمانان را به #تفکر(نحل/44...)،#بصیرت(یوسف/108)، بررسیِ درستی یا غلط بودنِ اخبار(حجرات/6) و...فرا می خواند.
❌از سوی دیگر اخطار می دهد که مثل دشمن و پیاده نظام او نباشید‼️
وَ لا تَكُونُوا كَالَّذينَ نَسُوا اللهَ(حشر/19).
#انتخابات_هشتم_تیر
#رأی_به_ادامه_دهندۀ_راه_شهید_رئیسی
✍️علیاکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🎥 پوتین رییس جمهور روسیه چی گفته که آقای ولایتی ناراحت شده
🍃🌹🍃
🔸برسه به گوش همه ی در خواب مانده ها
#روشنگری | #جهاد_تبیین
🆔 rubika.ir/meyar_pb
🆔 eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طلوع آفتاب تولید از شرق ایران
🔹کارخانه بافت بلوچ که از مجموعههای تولیدی قدمتدار استان سیستان و بلوچستان محسوب میشود، پس از مدت طولانی رکود در فعالیت در سال ۹۹ پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب که عنایت ویژهای به استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان ایرانشهر دارند، با سرمایهگذاری دو هزار میلیارد ریالی دولت از رکود خارج و در مسیر جهش تولید قرار گرفت و وارد چرخه تولید شد.
#قائمون
🆔https://eitaa.com/Ghaemon