- ۴ تا ماشین بودیم ، هر ۴ تا هم فلاشر هارو روشن کرده بودیم از اول مسیر تا آخر .
۳ تا از ماشینا صدای ضبطشون زیاد بود ( علیالخصوص ماشین اول که داماد توش بود )
از وسطای مسیر هر ماشین یا موتوری از کنارمون رد میشد فلاشراش رو روشن میکرد یه بوق میزد و میرفت🤣❤️🔥
و ما تو ماشین اینجوری بودیم که : پیمسصپسخسمسخسم💘💘💘💘💘😂
[ ـ 05/03/07 ]
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
- ۴ تا ماشین بودیم ، هر ۴ تا هم فلاشر هارو روشن کرده بودیم از اول مسیر تا آخر . ۳ تا از ماشینا صدای
جذاب ترین بخشش ، فلاشر زدن این اکیپ ادونچر بود که وقتی فهمیدن قضیه چیه نصفشون فلاشر زدن برامونن😭✨
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
- بوی خوشبخت شدنِ یکی دیگه از دخترامون داره میاد 💁♀✨ (05/03/07 | یادگاری از بله برونِ داداش بزرگه
- ✨💘
[ 05/03/09 | یادگاری از محضر ]
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
- بوی خوشبخت شدنِ یکی دیگه از دخترامون داره میاد 💁♀✨ (05/03/07 | یادگاری از بله برونِ داداش بزرگه
- از قاب دوربین که نگاه میکردم،
یک لحظه یادم رفت دارم عکاسی
میکنم. انگار نه برادرم و عروسش ،
که خود عشق داشت جلوی من نقش
بازی میکرد . مبارکه برادر عزیزم ،
تو به من ثابت کردی بعضی چیزها
را نمیشود صحنهآرایی کرد .
راستی ! پریدن توی خوشبختی دیگران
هم قشنگ است ، مخصوصاً وقتی آن
دیگری، برادرت باشد :) 🤍
[ 05/03/09 | یادگاری از عقدکنونِ داداش بزرگه ✨]
📍Shahrood
📸 Samsung A55
@aiylaa