eitaa logo
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
503 دنبال‌کننده
598 عکس
68 ویدیو
6 فایل
⚖️📸 #80 📍نترس قایقِ من؛ موجی که غرق نکند، بالاترمان می‌برد‌. ‌ یک عدد دانشجوی حقوق ، کمی تا حدی نویسنده ؛ بیشتر از اون دوربین به دست . 📸: @hsnimahla 💌 : https://eitaa.com/aiylagift/341 ـ همه پست ها اختصاصی هستن . کپی شرعا مشکل داره 🙏🏼
مشاهده در ایتا
دانلود
همتون رفتین تلگرام؟ناراحت کننده‌ست
وای انقد سرم شلوغ بود برا عید غدیر که اصن نمیدونم چی بگم کارای موسسه به شدت پیچیده بود و من این روزا زیاد خونه نبودم . مخصوصا برای مهمونی کیلومتری که همش باید از سوژه های موکب فیلم میگرفتم و از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ غروب درگیر هندل کردن کارا بودم 😭 دو روز قبلشم‌ درگیر ضبط پویشِ به عشقِ علی تو سطح شهر بودیم که ادیت و ارسالش واقعا جونمو گرفت . ولی به هرحال این بهم ثابت شده که تو کار اهل‌بیت ، خستگی اصلا معنایی نداره 🤲💘
ـ ء / قبل از ظهر بود که آبجی به منِ بی خبر از همه جا زنگ زد گفت بیا بریم بالا سر دیگای غذا ، عکس و فیلم بگیر یخورده . رفتیم آشپزخونه . بعدش به عنوان صبونه(میان‌وعدهٔ قبل از ناهار)رفتیم شیر و کیک خریدیم تا یکم جون داشته باشیم برای ادامه کارا . حالا ادامه کارا چیه؟ پخش کردن پوسترای موسسه تو سطح شهر🙏🌚
ـ ء / بعد در همون حین که کارای بسته بندی غذاها تموم شد ، عموی مهربونِ خیّر ، برامون چند پرس غذا کنار گذاشت گفت چون خیلی زحمت کشیدین برای شما :)))) ماهم که گشنهٔ دوعالم ، با هزار تشکر و عذرخواهی قبول کردیم و به لطف عموی خیّر ، از گشنگی رهانیده شدیم🤲
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
فیلم غذاهارو خیلی دوس دارم
ـ ء / شاید بگین پس اون ساندویچا چی بودن؟ باید بگم خب اونا اضافه اومده بود و ماهم چون گرسنه بودیم بعد از پخش کردن پوسترا دوباره تجدید قوا کردیم😂 کارا رو که میزون کردیم یه سر رفتیم خونه لباسامونو عوض کردیم بعد دوباره رفتیم موکب / دقیقا از همون لحظه بود که مسئولیت من تو موکب شروع شد .
ـ ء / امسال سال اولی بود که درگیر کارای موسسه بودم و نمی‌تونستم تو میدون دور بزنم تا از سوژه ها عکس بگیرم . ولی همین کارای فشردهٔ محیا هم برام لذت بخش بود . همون جاها بود که بچه های فادیا با عیدی هاشون اومدن پیشمون ✨
من اصلا قیصر رو نمیشناسم ولی وقتی اونوریا انقد دارن براش میزنن یعنی دمش خیلی گرمه و بدجوری سوختن 😂😂😂 همینکه از لس آنجلس رگ غیرتش باد کرده برای ایران و برگشته به وطنش ، در برابر اون حروم لقمه هایی که خوشحال شدن از بمبارون میناب و ... ارزش خیلی بالایی برام داره🙏✨