eitaa logo
🌿🌹آخرین باران✨🌹🌿
1.3هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
10.8هزار ویدیو
27 فایل
﷽ظھور نزدیڪ اَست ! ███████████] 99 + غریب تر از حسین سراغ داری؟! -مهدی فاطمه...:)💔😔 پیامبراکرم(ص):هرکس بمیرد و امام زمان خودرانشناسد به مرگ جاهلیت مرده است⚠️ کپی پست‌ هاباذکر صلوات✅ ارتباط بامدیر کانال @mary13_60
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 شناسنامۀ یک مدعی بی‌شناسنامه 👤 احمداسماعیل‌صالح‌السلمی‌البصری، معروف به احمدالحسن‌اليمانی، متولد ۱۹۶۸ میلادی در بصرۀ عراق، بنیان‌گذار یکی از جریان‌های نوظهور در مسیر مهدویت است. او علاوه بر اینکه خود را پنجمین فرزندِ باواسطۀ امام دوازدهم می‌داند، دارای ادعاهای بی‌شماری است که اساسِ آن‌ها، ادعای یمانی‌بودن و سفارت و وصایت حضرت حجت است. 🔸 احمد بصری در رشتۀ شهرسازی از دانشکدۀ مهندسی فارغ‌التحصیل شده و مدتی هم در حوزۀ علمیۀ شهید صدر تحصیل کرده است. او هم‌زمان با تحصیل در حوزۀ علمیۀ صدر، در سال ۲۰۰۳ میلادی، با همراهی حیدر مشتت، ادعای مشترکی را آغاز کرد؛ او خود را فرزند و فرستادۀ حضرت صاحب‌الامر و حیدر مشتت را یمانی آل محمد معرفی کرد. 🔺 احمدالحسن پس از سقوط صدام، فرصت را برای طرح ادعاهای خود مناسب دید و تشکیلات وسیعی را در شهرهای نجف، کربلا، ناصریه و بصره به راه انداخت. او با تشکیل کمیته‌های مختلف، فرقۀ خود را سامان‌دهی کرد و جان دوباره‌ای به این حرکت انحرافی داد. ۵
🔵 حکومت امام زمان ✨در حکومتی که امام مهدی (عج) آن را بنیان گذاری خواهد کرد، زمام امور در دست طبقات محروم و مستضعف جامعه خواهد بود و طبقه اشراف و مستکبران که همواره از قبول حقّ و عدالت در طول تاریخ خودداری کرده‌اند و همیشه بر اثر خوی برتری‌جویی و سلطه طلبی در مقابل حرکت‌های اصلاحی انبیا و اولیا ایستاده‌اند، در حکومت حضرت جایگاهی نخواهند داشت. 💫آیه پنج سوره قصص با تعبیر «ما اراده کرده‌ایم که بر مستضعفان منّت نهاده، آنها را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم»، به صراحت از امامت و فرمانروایی مستضعفان و فرودستان در دوره ظهور امام زمان (عج) سخن می‌گوید و نوید پایان دوره ستم و تعدّی و حاکمیت مظلومان را می‌دهد. ✨واضح است که وعده خداوند اگرچه دیر تحقق پیدا کند، تخلّف ناپذیر است.
...★ متن زیارت آل یاسین ★... سلامے عاشقانہ ✋🏻❤️ ★از ← من ★بہ ← مولایم حجة ابن الحســـن، مهــــدے پسر فاطمہ (سلام‌الله‌علیها) 💌 سَلامٌ عَلَى آلِ يس السَّلامُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اللَّهِ وَ رَبَّانِيَّ آيَاتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَابَ اللَّهِ وَ دَيَّانَ دِينِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا خَلِيفَةَ اللَّهِ وَ نَاصِرَ حَقِّهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ دَلِيلَ إِرَادَتِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا تَالِيَ كِتَابِ اللَّهِ وَ تَرْجُمَانَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ فِي آنَاءِ لَيْلِكَ وَ أَطْرَافِ نَهَارِكَ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّةَ اللَّهِ فِي أَرْضِهِ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مِيثَاقَ اللَّهِ الَّذِي أَخَذَهُ وَ وَكَّدَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ يَا وَعْدَ اللَّهِ الَّذِي ضَمِنَهُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقُومُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْعُدُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَقْرَأُ وَ تُبَيِّنُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصَلِّي وَ تَقْنُتُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَ تَسْجُدُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَ تُكَبِّرُ السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تَحْمَدُ وَ تَسْتَغْفِرُ، السَّلامُ عَلَيْكَ حِينَ تُصْبِحُ وَ تُمْسِي السَّلامُ عَلَيْكَ فِي اللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى وَ النَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْإِمَامُ الْمَأْمُونُ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْمُقَدَّمُ الْمَأْمُولُ السَّلامُ عَلَيْكَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنِّي أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ أَنَّ مُحَمَّدا عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ لا حَبِيبَ إِلا هُوَ وَ أَهْلُهُ وَ أُشْهِدُكَ يَا مَوْلايَ أَنَّ عَلِيّاً أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ حُجَّتُهُ وَ الْحُسَيْنَ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ الْحُسَيْنِ حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُوسَى حُجَّتُهُ وَ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ عَلِيَّ بْنَ مُحَمَّدٍ حُجَّتُهُ وَ الْحَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ حُجَّتُهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّكَ حُجَّةُ اللَّهِ أَنْتُمْ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ وَ أَنَّ رَجْعَتَكُمْ حَقٌّ لا رَيْبَ فِيهَا يَوْمَ لا يَنْفَعُ نَفْساً إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْراً وَ أَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ وَ أَنَّ نَاكِراً وَ نَكِيراً حَقٌّ وَ أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ وَ أَنَّ الصِّرَاطَ حَقٌّ وَ الْمِرْصَادَ حَقٌّ وَ الْمِيزَانَ حَقٌّ وَ الْحَشْرَ حَقٌّ وَ الْحِسَابَ حَقٌّ وَ الْجَنَّةَ وَ النَّارَ حَقٌّ وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعِيدَ بِهِمَا حَقٌّ يَا مَوْلايَ ❤️ شَقِيَ مَنْ خَالَفَكُمْ وَ سَعِدَ مَنْ أَطَاعَكُمْ فَاشْهَدْ عَلَى مَا أَشْهَدْتُكَ عَلَيْهِ وَ أَنَا وَلِيٌّ لَكَ بَرِي ءٌ مِنْ عَدُوِّكَ فَالْحَقُّ مَا رَضِيتُمُوهُ وَ الْبَاطِلُ مَا أَسْخَطْتُمُوهُ وَ الْمَعْرُوفُ مَا أَمَرْتُمْ بِهِ وَ الْمُنْكَرُ مَا نَهَيْتُمْ عَنْهُ فَنَفْسِي مُؤْمِنَةٌ بِاللَّهِ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ وَ بِرَسُولِهِ وَ بِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ بِكُمْ يَا مَوْلايَ أَوَّلِكُمْ وَ آخِرِكُمْ وَ نُصْرَتِي مُعَدَّةٌ لَكُمْ وَ مَوَدَّتِي خَالِصَةٌ لَكُمْ آمِينَ آمِينَ. ‌
🍃🌺🍃 ﷽ *السَّلامُ علیکَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المهدی یاخلیفةَالرَّحمنُ و یا شریکَ القران ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدی و مَولایْ الاَمان الاَمان* 🌺 🍃🌺 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
می بینی ای آرام جان دل بی قراری را پایان بده با آمدن چشم انتظاری را سلام قـ❤️ـرار دلهای بی قرار ...
۱۸۲- وَ قَالَ ( علیه السلام ) : لَا خَیْرَ فِی الصَّمْتِ عَنِ الْحُکْمِ کَمَا أَنَّهُ لَا خَیْرَ فِی الْقَوْلِ بِالْجَهْلِ و درود خدا بر او فرمود: آنجا که باید سخن درست گفت در خاموشی خیری نیست، چنانکه در سخن ناآگاهانه نیز خیری نخواهد بود. ( این حکمت با شماره کلمه قصار ۴۷۱ در صفحه ۲۲۸ نیز آمده است)
🔵 حکومت امام زمان ✨در حکومتی که امام مهدی (عج) آن را بنیان گذاری خواهد کرد، زمام امور در دست طبقات محروم و مستضعف جامعه خواهد بود و طبقه اشراف و مستکبران که همواره از قبول حقّ و عدالت در طول تاریخ خودداری کرده‌اند و همیشه بر اثر خوی برتری‌جویی و سلطه طلبی در مقابل حرکت‌های اصلاحی انبیا و اولیا ایستاده‌اند، در حکومت حضرت جایگاهی نخواهند داشت. 💫آیه پنج سوره قصص با تعبیر «ما اراده کرده‌ایم که بر مستضعفان منّت نهاده، آنها را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم»، به صراحت از امامت و فرمانروایی مستضعفان و فرودستان در دوره ظهور امام زمان (عج) سخن می‌گوید و نوید پایان دوره ستم و تعدّی و حاکمیت مظلومان را می‌دهد. ✨واضح است که وعده خداوند اگرچه دیر تحقق پیدا کند، تخلّف ناپذیر است.
بياييد اورا يارى كنيم به زيرپای خود نگر، كه دسته دسته، صف به صف ستاده ايم هر طرف، گرفته ايم سر به كف 3️⃣1️⃣ 🍃چگونه می توان امام زمان عليه السلام را ياری كرد، باری از دوش ايشان برداشت و غمی از غم های ايشان زائل ساخت؟ (١) چند راه فراگير و عمومی برای ياری امام عصر علیه السلام اولين شيوه ياری امام عصرعلیه السلام؛ ١. دعوت از ديگران جهت بهره مند شدن از بركات امام زمان عليه السلام. 🌺 هر شيعه ای كه نعمت وجود امام عصرعلیه السلام را درک كرده و حلاوت عنايات او راچشيده باشد، می تواند وجود اين نعمت را به ديگران خبر دهد و از آنها دعوت كند كه با توسل به امام زمان عليه السلام از عنايات او بهره‌مند گردند. ارجاع ديگران به امام زمان عليه السلام برای رفع نيازهای مادی و معنوي ‌شان كاری بسيار ساده است. *اين كار زمينه قدرشناسی امت از امام عليه السلام را فراهم می‌آورد و در غربت زدايی از اين مولای كريم بسيارمؤثر است، از اين رو به نوبه خود نوعی ياری امام عصر به شمار می‌آيد* دومین شیوه یاری امام عصر علیه السلام: تجليل از امام عصر كه جانهايمان فدايش باد. ☘️بزرگی می فرمود «وظيفه قلبی ما اين است كه به امام زمان عليه السلام، محبت داشته باشيم، به اندازه‌ای که به بچه هايمان محبت داريم؛ يا به قدر محبتی كه به رفقا و دوستان خود داريم به همان اندازه به حضرت بقية الله ارواحنافداه، محبت داشته باشيم.» او می‌گفت: «يكی از آثار محبت قلبی اين است كه انسان در فراق محبوبش غمناک می شود؛ مهموم و مغموم و گرفته و دل‌شكسته و متأثر می شود. شما به خود نگاه كنيد. آيا اين در شما هست يا نه؟» 🍃آيا در فراق امام زمان تان به گريه می‌آييد كه «چرا محبوب ما در دسترس ما نيست تا خدمتش برويم و او به شؤون سلطنتی خودش عمل كند؛ حكم فرمايی و رتق و فتق اموركند؛ داد مظلوم را از ظالم بگيرد؛ فقرا رارسيدگی كند (كارهايی كه آن حضرت در هنگام ظهور خواهند فرمود) و چرا آن حضرت فعلاً در غيبت هستند؟» *«يكی از آثار محبت اين است كه آدم دائم به ياد محبوبش است و دلش می خواهد اسم او را ببرد و از او ياد شود و سخن گفته شود* حضرت يعقوب كه به يوسف محبت داشت دلش می خواست دائماً اسم يوسف برده شود؛ از در و ديوار، زن و مرد، دوست و دشمن، خودی و بيگانه، نشان و اسم يوسف بيايد. زليخا نيز كه يوسف را دوست داشت می خواست دائماً بحث يوسف پيش آيد. شما نيز كه بچه خود را دوست می‌داريد دلتان می‌خواهد هميشه صحبت از او پيش آيد. مخصوصاً اگر او دكتر و مهندس هم شده باشد، دائماً دلتان می خواهد بگوييد: آقای مهندس چنين كردند؛ آقای دكتر چنان گفتند!» انسان دلش می خواهد محبوبش در ميان مردم، محترم و معزّز و معظّم باشد و جلوه‌اش دائماً زياد بشود. شما را به خدا قسم آيا نسبت به امام زمانتان همين طور هستيد؟! اللهم عجل لولیک الفرج ادامه دارد.....
*آزمون مهدوی* ❇️ شمارهٔ ۱۱۴ : ❓ سؤال: با توجه به سخن امام صادق، در آیهٔ ۱۵۸ سورهٔ انعام مراد از «آیات» و «آیت» چیست و به‌ ترتیب در کدام گزینه آمده است؟ ✅ پاسخ: امام صادق در تفسیر سورهٔ انعام، آیهٔ ۱۵۸ می‌فرمایند: «مراد از آیات، ائمه و منظور از آیتی که مورد انتظار است، حضرت قائم است. پس در آن روز ایمان آوردن کسی که پیش از قیام حضرت، ایمان نیاورده، دیگر سودی ندارد هر چند به امامان دیگر از اجداد حضرت ایمان آورده باشد.»*۱ 📚 ۱. کمال‌الدین و تمام النعمه، ج ۲، باب ۳۳ 📝
💞💞💞💞 🍀وَافْتَحِ اللّٰهُمَّ لَنَا مَصَارِيعَ الصَّباحِ بِمَفَاتِيحِ الرَّحْمَةِ وَالْفَلَاحِ، 🍃وَأَلْبِسْنِى اللّٰهُمَّ مِنْ أَفْضَلِ خِلَعِ الْهِدَايَةِ وَالصَّلَاحِ، 🌿وَأَغْرِسِ اللّٰهُمَّ بِعَظَمَتِكَ فِى شِرْبِ جَنانِى يَنَابِيعَ الْخُشُوعِ، 🌱 وَأَجْرِ اللّٰهُمَّ لِهَيْبَتِكَ مِنْ آمَاقِى زَفَرَاتِ الدُّمُوعِ، 🍃وَأَدِّبِ اللّٰهُمَّ نَزَقَ الْخُرْقِ مِنِّى بِأَزِمَّةِ القنوع🤲 🔹خدایا! درهای روز را با کلیدهای رحمت و رستگاری به روی ما بگشا 🔸و بر من از بهترین پوشش‌های هدایت و صلاح بپوشان، 🔹به عظمتت در آبشخور قلبم چشمه‌های فروتنی را بجوشان 🔸و در برابر حرمت و ارجمندی‌ات از گوشه‌های دیدگانم رودهای اشک سوزان جاری ساز 🔹و مرا از بی‌پروایی و نادانی به مهارهای قناعت و خواری ادب فرما؛❣🤲 🍃🌼🍃🌸🍃🌼🍃
⛅️داستان ظهور☀️ 🏳قسمت بیست و پنجم (فلسطین۲) همسفرم! امام برنامه دیگری هم در اینجا دارد و آن ماجرای «صندوق مقدّس» است. آیا می‌دانی «صندوق مقدّس» چیست؟ حتماً شنیده‌ای که چون موسی(ع) به دنیا آمد، مادرش، او را در میان صندوقی نهاد و آن را به دریا انداخت. اکنون آن صندوق نزد امام است و او این صندوق را همراه خود به اینجا آورده است، شاید که این صندوق وسیله هدایت یهودیان بشود! آیا می‌دانی که این صندوق، نزد یهودیان، بسیار مقدّس است؟ آیا خبر داری که این صندوق، بزرگ‌ترین نماد مذهبی یهودیان می‌باشد. موسی(ع)، قبل از مرگ خود، تورات اصلی را (که بر لوح‌های گِل نوشته شده بود) در میان همین صندوق قرار داد و به جانشین خود «یوشع» سپرد. تا زمانی که این صندوق میان یهودیان بود، آنان عزیز بودند؛ امّا از آن زمانی که آن صندوق از میان آنها رفت عزّت آنها هم رفت. آری، آنان حرمت آن صندوق را نگاه نداشتند و خداوند آن صندوق را از آنها گرفت. آیا می‌دانی وقتی یکی از پیامبران بنی اسرائیل از دنیا می‌رفت چه کسی جانشین او می‌شد؟ هر کس که این صندوق نزد او یافت می‌شد، پیامبر بعدی بود و یهودیان در مقابل او تسلیم می‌شدند. اکنون برنامه امام این است که آن صندوق را به یهودیان نشان بدهد. وقتی یهودیان صندوق گمشده خود را نزد امام می‌بینند خیلی تعجّب می‌کنند. عدّه زیادی از آنها به امام ایمان می‌آورند؛ زیرا آنان بر این اعتقاد هستند که صندوق مقدّس را نزد هر کس یافتند باید تسلیم او شوند. عدّه کمی از آنان با اینکه حق را می‌بینند از قبول آن خودداری می‌کنند و امام با آنها وارد جنگ می‌شود و آنها را شکست می‌دهد. اکنون دیگر برنامه امام، در بیت المقدس تمام شده است و امام به سوی کوفه باز می‌گردد. 📚داستان ظهور/خدامیان آرانی(برگرفته از روایات) 🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃🌸