eitaa logo
اخبار شهر قهجاورستان
4.9هزار دنبال‌کننده
36.7هزار عکس
5.8هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ ساعت کاری بانک های استان اصفهان در روز یکشنبه 🔻 بنا بر اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانک های استان اصفهان، با عنایت به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، ساعت کار کلیه بانک های استان (اعم از دولتی و غیر دولتی) در روز یکشنبه ۲۵ دیماه از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ برای مشتریان و ۸:۳۰ تا ۱۴ برای کارکنان می باشد. 🔻 بدیهی است روسای شعب بانک ها ملزم هستند تمهیدات لازم برای حداکثر صرفه جویی در انرژی را پیش بینی نمایند.
خط لوله گاز در ایران ۳۵۰ هزار کیلومتر است(حدود ۴۰هزار کیلومتر خطوط پرفشار و ۳۰۰هزار لوله فرعی). این یعنی تقریبا ۹ برابر خط استوا؛ می‌توانید با این خط لوله ۹ بار دور زمین را لوله‌کشی کنید؛ گاز رسانی به دورترین نقاط کشور و از روستاهای لب مرز تا کوهستانهای برف‌گیر. این رکورد در جهان کم‌نظیر است. آمریکا و روسیه اولین و دومین تولیدکننده گاز دنیا، 20 درصد از گاز مصرفی خود در پیک سرما را از طریق تامین می‌کنند. اما در ایران سومین تولیدکننده گاز دنیا در سال 97 () شرکت ذخیره‌سازی گاز به دلایل نامعلوم شد و به این مشکلات خوردیم. حالا در یکی از سردترین زمستان‌های چند دهه اخیر قرار داریم. بدون سرگردانی برای پیداکردن نفت یا هیزم یا زغال‌سنگ یا پهن گاو، فقط فندک بخاری را فشار داده‌ایم؛ برای بهره‌مندی از این نعمت، ❄️به فکر نقاط یخ‌زده کشور باشیم.
🔺آلودگی به اصفهان بازگشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 | حکایت برخورد یک جوان عصبانی با روحانی سید ملبس و معمم در مترو 🔹️جوان بهم گفت: زود باش چیزی بگو ...
📯ثبت نام دوره های اموزش امداد شروع شد💫 💢آموزش کمک های اولیه 💢 💢آموزش امداد رسانی 💢 💢شرکت در مراسمات هلال احمر 💢 💢اخذ مدرک رسمی هلال احمر ایران💢 💢امکان داوطلب شدن💢 و....... 💯ثبت نام رایگان 🛑جهت ثبت نام به فرهنگسرا مراجعه کنید راه های ارتباطی ما👇 09138341536 03135779093 آیدی ایتا👇 @sazmanhelal آدرس کانال خانه هلال شهید رضایی 👇 @helalw 🧾خانه هلال شهید رضایی قهجاورستان
♦️۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب گاز در استان اصفهان صرفه‌جویی شد مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان: 🔹مصرف گاز در این استان با وجود سرمای بی‌سابقه در پی اعمال محدودیت به میزان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب در ۴ روز اخیر صرفه جویی شد. 🔹طبق بررسی‌های انجام شده، بطور متوسط روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب مصرف گاز در استان اصفهان پس از اعمال محدودیت در برخی صنایع، تعطیلی ادارات، بانک‌ها و مدارس استان و مشارکت مشترکان بخش خانگی صرفه جویی شده است.
📢📢 🔷 🕘روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۹صبح تا ۱۳ظهر در درمانگاه باب الحوائج قهجاورستان آماده خدمات به همشهریان عزیز خواهد بود.
🔸️کلاس تدبر در قرآن 🕒 روزهای شنبه _ ساعت 9:45 🌴 نکاتی ناب از قرآن چرا باید قرآن بخونیم و بفهمم؟ شکایت و شفاعت قرآن در قیامت وو....... 🔹️ قهجاورستان _مسکن مهر طلوع اندیشه، بلوک 4، طبقه 3، واحد 12
🔺آخرین آمار کرونا در کشور سه فوتی جدید
♨️ همه امتحانات مدارس استان اصفهان فردا برگزار می‌شود روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان: 🔻 امتحانات نهایی دانش‌آموزان فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد. 🔻امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم(بزرگسالان) و امتحانات باقیمانده داخلی مدارس نیز فردا طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام خواهد شد. 🔻 امتحانات نوبت اول داخلی مدارس که در روزهای گذشته برگزار نشده، توسط شورای مدرسه برنامه‌ریزی و در روزهای آینده و تا جایی که امکان دارد تا پایان دی‌ماه و با رعایت الگوی مصرف و در ساعت مناسب برگزار شود.
♨️ فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد 🔻 امیر سرتیپ دوم خلبان در مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان معرفی شد
🔺رئیسی: در مقطعی (سال 97) به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد رئیس جمهور در بازدید سرزده از مرکز کنترل شرکت ملی گاز: 🔹موضوع ذخیره‌سازی گاز و نفت از مسائل بسیار مهم به ویژه برای شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی است که متاسفانه در یک مقطعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و شرکت ذخیره‌سازی منحل شده. 🔹وزارت نفت پس از پایان شرایط ویژه فعلی حتما این موضوع را پیگیری کند. 🔹تعطیلی اداره‌ها راهکار مناسبی نیست، اما امروز موضوع اهم رساندن سوخت به منازل است و بعد به واحدهای تجاری و اداری.
🔴 افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در اصفهان/ چادگان با دمای منفی 15 درجه سانتیگراد، سردترین شهر استان خواهدبود کارشناس پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان: 🔹دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت 🔹دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۹ درجه و کمترین دما فردا صفر درجه خواهد بود، گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با دمای ۱۰ درجه و چادگان با منفی ۱۵ درجه سردترین شهر استان خواهد بود
🔺اصفهان سومین استان پرمصرف ایران/ تامین پایدار گاز نیازمند همراهی بیشتر مردم است 🔹با وجود اهمیت صرفه‌جویی در مصرف گاز در کلانشهرها برای تامین پایدار گاز استان‌های شمالی و شمال شرقی، اما طبق آمار شرکت ملی گاز تقریبا تغییر خاصی در مصرف گاز کلانشهرها رخ نداده است. 🔹 شاید این انتظار وجود داشت که در روز ابتدایی هفته، مصرف گاز بسیار بیشتر از جمعه شود و همین که این رقم ثابت ماند نشانه همراهی مردم است اما به دور از تعارف، این میزان همراهی برای تامین پایدار گاز در شهرهای انتهای شبکه کفایت نمی‌کند.
🔴 در اصفهان ❄️چادگان با دمای منفی 15 درجه سانتیگراد، سردترین شهر استان خواهدبود. کارشناس پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان: 🔹دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت 🔹دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۹ درجه و کمترین دما فردا صفر درجه خواهد بود، گرم‌ترین شهر استان خوروبیابانک با دمای ۱۰ درجه و چادگان با منفی ۱۵ درجه سردترین شهر استان خواهد بود.
🔴فوری|فعالیت ادارات به روال عادی برگشت 🔹براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه ۲۶ دی ماه، فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.
⭕️💢⭕️ 🌙 شب بخیر - التماس دعا @akhbar_ghahjavarestan
🌸 سلام - صبح بخیر @akhbar_ghahjavarestan
💠 حدیث روز : 🍃🍃امام كاظم (ع) شایسته است کودک به هنگام خردسالی، بازیگوش و پرنشاط باشد تا در بزرگسالی صبور و شکیبا گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کارشناس عرب: ما باید تاریخ و حقایق آن را بازخوانی کنیم، اگر به سخنرانی‌های جمال عبدالناصر رئیس جمهور پیشین مصر مراجعه کنید می‌بینید که حتی او هم از واژه خلیج فارس استفاده می‌کرده. وقتی از مصر به آمریکا مهاجرت کردم به هر برنامه‌ای که می‌رفتم از واژه خلیج فارس استفاده می‌شد و باعث تعجبم شده بود. وقتی بررسی کردم، دیدم تنها کسانی که در دنیا از اسم دیگری برای خلیج فارس استفاده می‌کنند ما هستیم...