eitaa logo
اخبار شهر قهجاورستان
4.9هزار دنبال‌کننده
36.7هزار عکس
5.8هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 تعداد مصدومان زمین‌لرزه خوی به ۴۴۷ نفر و فوتی‌ها به ۳ نفر رسیده است. بیشتر این افراد هنگام فرار دچار مصدومیت شده‌اند.
💥قالیشویی خوش انصاف 💥شست و شوی فرش ماشینی موکت و فرش دستباف،و مبل شویی ،با بهترین خدمات و قیمت در اختیار مشتریان گرامی میباشد با توجه ب نزدیک شدن عید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید💯 ۰۹۹۲۰۴۳۴۷۳۹ ۰۹۰۳۳۸۲۱۹۴۵
اطلاعیه 📢📢 ✅ثبت نام مراسم معنوی - شهر قهجاورستان 👇👇👇 : هرشب بعد از نماز مغرب و عشا 🕌 مسجد جامع قهجاورستان __________ 🧕 : همه روزه از ساعت ٩ الی ١١ صبح و ٣ الی ۵ بعداز ظهر 🔷بلوار غدیر - جنب بانک صادرات - پایگاه بسیج شهید مفتح ___________ 👇👇👇 : ١۵ سال - متولدین ٨۶ و قبل : ١٣ سال - متولدین ٨٨ و قبل ✅ : هر نفر مبلغ ١٩٠/٠٠٠ تومان، واریز به شماره کارت ۶٢٧٣٨١٧٠١٠۱۰۶٨٢۵ بنام قرارگاه جهادی شهدای قهجاورستان ____________ تلفن تماس : ٠٩١۶٢٢٩١٢٩٢📞 ✅ 👇👇👇 https://digiform.ir/razmandegan ___________ کانال اطلاع رسانی اعتکاف قهجاورستان در ایتا 👇👇👇 @ietekafghahjavarestan1401
اطلاعیه📢📞 🔷دوره های آموزش خانواده ✅با حضور کارشناس ارشد روانشناسی «همراه با مشاوره فردی» 🕘دوشنبه 10بهمن ماه1401 از ساعت 9صبح 🏢فرهنگسرای شهرداری قهجاورستان
🔺اطلاعیه وزارت دفاع: 🔹ساعت ۲۳:۳۰ دیشب حمله‌ای با استفاده از ۳ ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان صورت گرفت که یکی از آن‌ها هدف اصابت پدافند هوایی مجتمع قرار گرفت و ۲ فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند. 🔹خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و تنها آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 داروخانه ای در آمل که مسوول آن اقدام به و هتک حرمت آمر به معروف کرد با دستور فوری دادستان آمل و با حضور نمایندگان علوم پزشکی شد.
♦️بیشترین نوع سرقت در اصفهان مربوط به لوازم و محتویات داخل خودرو است ترکیان، رئيس پليس آگاهی استان اصفهان: 🔹در استان اصفهان براساس شاخص‌های تعریف شده بین 16 تا 17 نوع سرقت رخ می‌دهد که سرقت از منازل، مغازه‌ها، باغ‌ها، کارگاه‌ها، منازل نیمه‌ساز، خودرو، موتورسیکلت، قطعات و محتویات داخل خودرو، احشام، سیم برق، قاپ زنی، کیف‌قاپی و جیب‌بری و سرقت به عنف از جمله آن‌ها هستند. 🔹بر اساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، بیشترین نوع سرقت مربوط به سرقت از اماکن خصوصی شامل کارگاه‌ها، باغ‌ها و منازل نیمه‌ساز و همچنین لوازم و محتویات داخل خودرو است. 
♦️حجم سد زاینده رود کاهش یافت 🔹بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا هشتم بهمن‌ماه، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۱۴۶ میلیون مترمکعب رسیده که برابر ۱۲ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را ثبت کرده است.
🔺 امروز - شهرداری قهجاورستان 🔷 جلسه و بازدید میدانی با حضور رئیس اداره مخابرات مرکز علامه مجلسی پیرامون واگذاری تلفن ثابت در شهرک امام حسین
♨️ افزایش دما در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد/ فعالیت سامانه بارشی سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:   🔻 دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۹ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی‌گراد رسید. دمای صبح امروز شهر اصفهان هم منفی یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است. 🔻 شرایط ناپایدار جوی از امروز (یکشنبه) تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد که با رشد ابر و افزایش دما همراه خواهد بود و در مناطق شمال غربی استان انتظار بارش های پراکنده وجود دارد. فعالیت این سامانه از روز دوشنبه فراگیرتر خواهد شد و بیشتر مناطق استان را در بر خواهد گرفت. فعالیت این سامانه در مناطق و جنوبی استان برای روزهای دوشنبه (فردا) تا روز چهارشنبه تشدید خواهد شد و به همین دلیل هشدار زرد برای این مناطق صادر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حتما تا آخر ببینید 🎞برای نابودی اسرائیل، جبهه مقاومت منتظر انگشت اشاره رهبری است... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
♨️ جزئیات جدید از حمله ناموفق به کارگاه وزارت دفاع در اصفهان/ عملکرد موفق سامانه‌های جنگ الکترونیک 🔻 در حمله شب گذشته به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان اصفهان از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپترها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آنها می‌شوند. 🔻 یک فروند از این کوادکوپترها حین مقابله، لینک ارتباط GPS خود را در اثر جمینگ از دست می‌دهد و همین موضوع منجر به سقوط آن و برخوردش با سقف سوله می‌شود که فیلم منتشر شده در فضای مجازی از لحظه اصابت هم مربوط به این کوادکوپتر است که پس از اخلال در ارتباط آن و سقوطش به سقف سوله برخورد می‌کند. 🔻 گفتنی است که یک فروند دیگر از این کوادکوپترها که در حین عملیات مقابله آسیب کمتری دیده در اختیار نیروهای حفاظتی مستقر در مجموعه قرار گرفته است.
🔺امروز - ادارهٔ آب و فاضلاب استان اصفهان 🔷جلسه شورای اسلامی شهر و شهردار قهجاورستان با همراهی حجت‌الاسلام سجادی امام جماعت محترم مسجد جامع پیگیری پروژه فاضلاب شهر مهندس صادقین شهردار قهجاورستان : ائمهٔ جماعات مساجد شهر ظرفیت خوبی برای همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای حل مشکلات شهر و شهروندان هستند ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رد پای اسرائیل در حملات پهپادی دیشب اصفهان حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان: 🔹ظاهرا حمله دیشب در اصفهان توسط چند پهپاد صورت گرفته و پدافند ما با اقتدار کامل آنها را در هوا منهدم کرده و هیچ آسیبی به مجموعه وابسته به وزارت دفاع وارد نشده است. 🔹گمانه‌های قوی بر این سمت است که حمله دیشب در اصفهان کار سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده؛ باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولیت آن را بر عهده می گیرند یا نه.
🦋 سلام-صبح بخیر @akhbar_ghahjavarestan
💠 حدیث روز : 🍃🍃امام على (ع) زمانى كه به نفْس خود بيشترين اعتماد را دارى، از فريب او بيشتر برحذر باش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 بازدید سه ساعته رهبر انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔺خوی - امداد رسانی نیروهای بسیج و سپاه و ارتش به هموطنان زلزله زده 🇮🇷 به همین دلیل این نظام سقوط نمیکنه مردم می دونن که تو سختی ها کی به کمکشون میاد و فراموش نمی کنن.
🔴خبری ناراحت‌کننده برای خودتحقیران و غرب پرستها؛ 🚨عوارض کشنده «واکسن فایزر»، صدای رسانه‌ها و سیاسیون آمریکا را درآورد/ سازمان بهداشت آمریکا خطر سکته ناشی از عوارض این واکسن را تایید کرد 🔹واکسن آمریکایی فایزر، که روزگاری بزرگترین آرزوی غربگرایان داخلی بود امروز با عوارض زیادی همراه شده است. عوارضی که اگر چه در ابتدا نادیده گرفته می‌شد و شرکت فایزر و رسانه‌ها آن را سیاهنمایی می‌دانستند و بایکوت می‌کردند اما این‌ روزها توجه بسیاری از کارشناسان سلامت را به خود جلب کرده است. 🔹یک ماه پیش پس از اعتراضات فراوان کارشناسان سلامت و گزارش‌هایی از عوارض واکسن کرونای شرکت فایزر، سازمان سلامت آمریکا (FDA) با درخواست بررسی مجدد این واکسن موافقت کرد. پیش از این نیز گزارش‌هایی از سکته مغزی میان مصرف کنندگان این واکسن به رسانه‌ها ارائه داده شده بود که البته کسی آن‌را جدی نمی‌گرفت. 🔹نتایج البته نیز جالب بود، دو هفته بعد به گزارش رسانه‌هایی همچون پولیتیکو (Politico) و سی ان ان (CNN)، دو موسسه اصلی سلامت در آمریکا یعنی CDC و FDA، احتمال وجود ارتباط میان واکسن فایزر و سکته‌های قلبی پیش آمده را تایید کردند. چقدر یه آدم مثلا عاقل و با شعور و همه چیز فهم ! به رهبری توهین میکردن چرا نمیزارید فایزر وارد بشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺مجتمع کارگاهی وزارت دفاع بعد از حمله ناموفق ریز پرنده‌ها‌
🌺 اسامی برندگان 🎁 با سلام خدمت شهروندان محترم ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت امام محمد تقی علیه السلام و آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت برای شما، بدینوسیله اسامی برندگان به شرح ذیل اعلام می گردد؛ 1-فاطمه دهقانی 2-مریم ملک پور 3- زهرا کریمی 4- آرمین شمس 5- مرضیه خادمی برندگان مسابقه می توانند جهت دریافت جوایز خود سه شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ به دفتر شورای اسلامی شهر مراجعه نمایند. 🌐شورای اسلامی و شهرداری قهجاورستان