eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹فیلم صحبت‌های 20 شهید شاخص دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ✔شهید محمود کاوه ✔شهید عبدالحسین برونسی ✔شهید سیدمجتبی علمدار ✔شهید مهدی زین الدین ✔شهید قاسم سلیمانی ✔شهید مهدی باکری ✔شهید منصور ستاری ✔شهید علی صیادشیرازی ✔شهید بهشتی ✔شهید رجایی ✔شهید محمدجواد باهنر ✔شهید حسن تهرانی مقدم ✔شهید احمد کاظمی ✔شهید محمد جهان آرا ✔شهید محمد بروجردی ✔شهید حسن باقری ✔شهید مرتضی آوینی ✔شهید محمدابراهیم همت ✔شهید مصطفی چمران ✔شهید حسین خرازی 📌به ساحت مقدس شهیدان سر تعظیم فرود می آوریم و به ارواح نورانی شهیدان سلام و درود می فرستیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به این عکسها ،خیره شو خیره شو به این روزهای پراز خاطره نخواه گرمی خواب چشم کسی بزاره که بیداری یادت بره سرانجام این رود ، مرداب نیست ... هفته دفاع مقدس ،بر دلیرمردان کشورم مبارک ..🌷🌷 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاعد مکرر گاز مانع دسترسی به محبوس‌شدگان در معدن 🔹معاون استاندار خراسان جنوبی: دسترسی به محبوس‌شدگان در تونل به دلیل تصاعد مکرر گاز از لایه‌های زغال‌سنگی بسیار سخت است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۴ نفر همچنان در معدنجو محبوس هستند استاندار خراسان جنوبی: 🔹بلوک دیروز در بلوک D عملیات امداد و نجات کامل انجام شد. 🔹در بلوک B ۴۷ نفر از کارگران در حال کار بودند، از این تعداد ۳۰ نفر فوت کردند. 🔹 ۱۷ نفر نیز مجروح شدند که از این تعداد ۷ نفر مرخص شدند و ۱۰ نفر بستری هستند. 🔹در بلوک ۲۲C نفر مشغول کار بودند که تا این لحظه ۸ جسد به بالا انتقال پیدا کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
جلسه فوق‌العاده کمیسیون اجتماعی مجلس درباره معدن طبس 🔹بابایی رئیس کمیسیون اجتماعی خبر داد که این کمیسیون در نامه‌هایی جداگانه از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در جلسه فوق‌العاده کمیسیون اجتماعی مجلس که سه‌شنبه این هفته (سوم مهرماه) به منظور بررسی ابعاد و علل وقوع حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ معدن‌جوی طبس برگزار می‌شود، دعوت کرده است. 🔹بابایی کارنامی همچنین تأکید کرد که این حادثه نشان‌دهنده سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها در بخش خصوصی است و خواستار برخورد جدی با کسانی شد که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاشیه‌نگاری از جلسه هجدهم دادگاه منافقین 🔹درد دل‌های خواهر شهید ترور. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش برای رسیدن به معدن‌کاران در عمق ۷۰۰ متری 🔹متخصصان معدن و امدادگران شب گذشته تا ۴۰۰ متری کارگاه نهایی معدن زغالسنگ در عمق ۷۰۰ متری معدن رسیدند. 🔹این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و طبق اعلام مسئولان، تیم‌های تخصصی با تقویت مکش‌ها و تخلیه گاز مرحله به مرحله داخل تونل پیش می‌روند تا متوفیان و پیکرهای کارگران به بیرون منتقل شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
انتقاد سرمربی تایلند از بازی فوتسال ایران و فرانسه ⚽️ مصاف شب گذشته تیم‌های ملی ایران و فرانسه در نهایت با پیروزی ۴ بر یک ایران خاتمه یافت، تا پایان نیمه اول گلی در بر نداشت، اما چیزی که انتقاد و اعتراض خیلی‌ها را به همراه داشت، بی‌میلی دو تیم برای خلق موقعیت گلزنی بود و این باعث شد که آنها به کم‌کاری عامدانه برای باختن و قرار نگرفتن در سمتی از نمودار صعود به سوی فینال که برزیل در آن حضور دارد، متهم شوند. ⚽️میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تیم ملی تایلند، نوشت: اتفاقی که در دقیقه ۲۷ بازی رخ داد، اعتراف به این است که ما ناتوان‌ترین طرف در داستانی هستیم که امروز در بخارا رخ داد. با این حال می‌گویم «فرانسه، ما با کمال میل آماده رویارویی با شما هستیم» اما بازیکنان و مربیان فرانسه و ایران ورزش ما را بی‌آبرو کردند. شما رسواهای جهان هستید. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: کارآمدی با ارزش‌های دفاع مقدس رقم می‌خورد رئیس مجلس: 🔹کارآمدی و گره‌گشایی از مشکلات با ارزش‌های دفاع مقدس رقم می‌خورد. 🔹بُرد آتش مؤثر ما در دفاع مقدس ۱۵ کیلومتر بود، آن هم با جیره‌بندی؛ آشنایان به امور نظامی می‌دانند این یعنی هیچ! اما امروز به موشک نقطه‌زن در بُرد ۲۰۰۰کیلومتری رسیده‌ایم. 🔹دیوان محاسبات در حکم چشم و مغز حکمرانی مالی و بودجه کشور است. باید مراقب بود؛ هر تصمیم بودجه‌ای مستقیماً در زندگی مردم اثر می‌گذارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیداری جوانان آمریکایی و انزجار از رژیم صهیونیستی چاس فریمن، دیپلمات سابق آمریکایی: 🔹اقدامات اسرائیل بسیار وحشیانه، ظالمانه و غیر انسانی بوده است، من خودم از طرفداران بزرگ اسرائیل بودم؛ شاهد افزایش انزجار از اسرائیل مخصوصا از سوی جوانان و پیرمردهایی مثل من به خاطر نسل‌کشی هستیم. 🔹اقتصاد اسرائیل دچار ورشکستگی شده است. اسرائیل اکنون یک کشور طرد شده است و کشورهای دیگر روابط خود را با آن قطع می‌کنند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد قالیباف از هدر دادن منابع رئیس مجلس: 🔹عملکرد بودجه و بی‌انضباطی‌ها باید به‌طور شفاف و روشن به مردم گزارش شود؛ خود این گزارش‌ها نقش بازدارندگی دارد. تصمیم‌های مبتنی‌بر داده و اطلاعات ما را به عدالت نزدیک می‌کند. 🔹متأسفانه به قدری که منابع را مصرف می‌کنیم، همان مقدار هم هدر می‌دهیم؛ این‌ها بیت‌المال و انفال است! 🔹باید به مدیران قوی و امین فرصت بدهیم و از آنها حمایت کنیم و با مدیرانی که خیانت می کنند شدیدا برخورد کنیم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: بودجه باید طبق برنامه هفتم، تنظیم شود رئیس مجلس: 🔹بودجه دولت، حتماً باید طبق اولویت‌های برنامه هفتم، تنظیم و تصویب شود. 🔹گزارش‌های دیوان محاسبات باید از سال اول انطباق بودجه و برنامه را پیگیری کند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۳ نفر همچنان در معدن محبوس هستند رئیس سازمان مدیریت بحران: 🔹درحاضر حاضر تا انتهای تونل ۵۰ متر باقی مانده است. 🔹۱۳ نفر همچنان در تونل محبوس هستند. 🔹امدادگران باید هر ۱۰ متر را به تناوب پایین روند. 🔹احتمالا تا پایان شب به انتهای تونل برسیم. 🔹سرعت امدادرسانی به میزان و غلظت گاز متان موجود در داخل تونل بستگی دارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
عقب‌ماندگی ۱۲ میلیونی دستمزد از سبد 🔹سال‌هاست وضعیت درآمد کارگران محل مناقشه بوده و عدم تحقق وعده‌ها و تجارب سیاست‌های دولت در کنترل و مهار تورم باعث کاهش قدرت خرید کارگران شده است. 🔹«میرغفاری» نماینده کارگران در شورای عالی کار: حداقل رقم سبد معیشت کارگران در حدود ۲۳ میلیون تومان است و این در حالی است که حداقل دستمزد برای یک خانواده با بُعد ۲.۳ نفر، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و این یعنی در حدود ۱۲ میلیون تومان، و ۶۰ درصد میان حداقل دستمزد با حداقل سبد معیشت کارگران فاصله است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنعانی: اسرائیل به قبل از طوفان الاقصی برنمی‌گردد سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با تسنیم: 🔹عملیات طوفان الاقصی مسئله فلسطین را مجددا به عنوان یک مسئله مهم و دارای اولویت اول در صحنه منطقه‌ای و بین المللی برگرداند. 🔹اکنون دیگر کسی مسئله فلسطین را به عنوان یک مسئله تمام شده و فراموش شده در چارچوب طرح‌های سازش و یا عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تلقی نمی‌کند. 🔹واقعا موازنه‌های راهبردی در مسئله فلسطین و همچنان معادلات راهبردی در منطقه بعد از طوفان الاقصی به گونه‌ای به نفع فلسطین، ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت تغییر کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۸ سال دفاع مقدّس تضمین‌کننده‌ عزت ملت ایران شد ▪️به مناسبت هفته دفاع مقدس 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا کمدی‌های امروز نمی‌خندانند؟ حمید لولایی در گفتگو با تسنیم: 🔹مشکل عدم حضور آدم‌های کاربلد است. آن طنازان رفته‌اند، یا پراکنده شده‌اند و یا سن و سال‌شان بالا رفته است. به عنوان مثال، علی صادقی ۵۰ ساله شده است، دیگر نمی‌تواند آن علی خوشمزه‌ی سابق باشد. 🔹نویسنده خیلی مهم است. بزرگان سینمای دنیا هم بارها گفته‌اند یک فیلم خوب چه ویژگی‌هایی دارد؛ سه مورد است اگر درست انجام شود اتفاق خوبی می‌افتد؛ اول فیلمنامه، دوم فیلمنامه و سوم فیلمنامه. 🔹ما از نظر نوشته سینمای کمدی ضعیفیم. در سینما هم کمدی‌ها فروش می‌رود واقعاً کمدی نیست که خانواده بتواند در کنار هم تماشا کند. فقط برای لحظاتی به هر قیمتی مردم را سرگرم می‌کند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین وضعیت محبوسین معدن طبس نایب رئیس مجلس: 🔹تمام تلاش‌ها بر دستیابی به محبوس شدگان متمرکز شده است. 🔹۳۰ نفر در بلوک c جان خود را از دست دادند و تاکنون پیکر ۸ نفر دیگر از بلوک B خارج شده و امیداریم هر چه زدوتر به سایر کارگران عزیز برسیم. 🔹مجلس، قوه قضائیه و دولت با عزم راسخ به دنبال قصور احتمالی هستند و علت این حادثه قطعا بررسی خواهد شد و حتما با خاطیان برخورد خواهد شد. فعلا اولویت نجات محبوسین است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
پیام پزشکیان به پادشاه و ولیعهد عربستان 🔹رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه به ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی و محمدبن سلمان ولیعهد و نخست وزیر این کشور، روز ملی را به وی و دولت و ملت پادشاهی تبریک گفته و بر گسترش روابط دو کشور برادر در تمامی زمینه ها تاکید کردند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
شکایت رسمی فدراسیون فوتبال از سرمربی تایلند ⚽️ میگل رودریگو سرمربی تیم تایلند در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان، با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اظهارات توهین‌آمیزی را خطاب به ایران به کار برد که با واکنش قاطع بخش حقوقی و بین‌الملل فدراسیون فوتبال همراه شد. ⚽️ فدراسیون فوتبال ایران این ادبیات را مطابق بند ۱۱ آیین‌نامه انضباطی FIFA حاوی مصادیق توهین‌آمیز دانسته و شکایت حقوقی خود را به این دو نهاد رسمی تقدیم کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رضایی: بنی‌صدر حمله عراق به ایران را قبول نمی‌کرد محسن رضایی: 🔹به بنی‌صدر گفتیم عراق اماده حمله شده، گفت عراق حمله نمی‌کند مگر اینکه شما پاسدارها جنگ درست کنید! 🔹بنی صدر ۱۰ روز قبل از حمله صدام در شورای دفاع گفت ۱۰ هزار دلار دادم به یک نفر برایم اطلاعات جمع کرده که قرار است ارتش عراق به ایران حمله کند! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنعانی: افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل پوچ است سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹ملت لبنان عملا در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی ایستاد و نشان داد که ملت رشیدی است. لبنان و مقاومت در لبنان به عبارتی مثلث مقاومت، ارتش و ملت در سال ۲۰۰۰ یک پیروزی راهبردی را علیه اشغالگری رژیم رقم زدند. 🔹این نشان می‌دهد که در صورت پایداری و ایستادگی ملت‌ها این افسانه‌ای که از شکست‌ناپذیری رژیم اسرائیل ترسیم کردند، یک افسانه پوچ و واهی است و به عبارتی هیولای ساختگی کاملا شکستنی است. 🔹جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه ایستاده و این‌ها را به طور معنوی حمایت می‌کند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار موضوع ممنوع‌الخروجی افراد بالا گرفت ▪️پای دادسرای انتظامی قضات به موضوع باز شد محسنی اژه‌ای: 🔹فردی بلیط خریده، با همسرش به فرودگاه رفته و حتی بارش را تحویل داده است اما بعدش گفته‌اند ممنوع الخروج هستید. 🔹چندین بار تاکید کرده‌ام، این‌ها مسئولیت سنگینی برعهده ما می‌گذارد و باعث مشکلات معنوی و مادی می‌شود. 🔹دادستان تهران این مورد را بررسی دقیق کند ببیند چه اتفاقی افتاده و اگر کسی کوتاهی کرده است به تقصیر و قصور او رسیدگی شود. 🔹در ایام حج دیدم فردی با خانواده برای حج به فرودگاه آمده بود و یکی از اعضای خانواده ممنوع‌الخروج بود. 🔹در مورد دیگری شخصی به من مراجعه کرد و گفت ۱۸ ماه است ممنوع‌الخروجم و دلیل روشنی برای این مهم به من نمی‌گویند. دادسرای انتظامی قضات به مواردی از این قبیل رسیدگی و پیگیری کند. 🔹در موارد کمی به دادستان مربوط ارجاع می‌دهم از این به بعد می‌خواهم به دادسرای انتظامی هم ارجاع دهم ببینیم کسی کوتاهی کرده است؟ اگر کسی کوتاهی کرده باید به قصور و تقصیر او رسیدگی شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌‌قراری دختر یکی از قربانیان معدن طبس 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
محمد مخبر مشاور و دستیار رهبر انقلاب شد 🔹امام خامنه‌ای در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسائی و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاههای مختلف، تعیین کردند. متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است: 🔹جناب آقای دکتر محمد مخبر دام توفیقه با عنایت به خدمات متعهدانه و تأثیرگذار جناب‌عالی در عرصه‌های مدیریتی و اقتصادی بویژه در دولت شهید رئیسی، و سیاست درست و مدبرانه‌ی بکارگیری نخبگان و جوانان پرانگیزه و تلاشگر در اجرای طرحهای گوناگون، شما را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب میکنم. 🔹انتظار میرود در امتداد سیاست مزبور، شناسائی نیروهای جوان و همکاری با آنان را با برنامه‌ریزی منطقی، پی گرفته و در کمک به دستگاههای دولتی و غیره از آن بهره‌برداری نمائید. 🔹توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.