eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فوق‌العاده زیبا از کشتی 📚 بر اساس کتاب سلام بر ابراهیم 🌸 دیدن این پویانمایی رو از دست ندین تا با یک آشنا بشین👆 بــرادر شـــهیدم ...🌷🕊 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 دلنوشته دانشجویی برای شهید ابراهیم هادی سلام بر هادی دلها سلام قهرمان سلام برشمایی که رسم بندگی را خوب ادا کردید. حالتان خوب است، البته باید هم خوب باشید، همچون کسانی مثل شما که از خیلی چیزهای زیبا گذشتید و دنیا را پوچ و بی ارزش دانستیدجایگاهتان جاودان و ابدی است . خوشا به حالتان،افسوس بر حال ما بدان روزگار. شما که میدیدیدخواهری تنها در کوچه هست، رد نمیشدید و نگاهش نمیکردید، شما که از حقوق و مزایای کار گذشتید تا خانمی به خاطره شما به گناه نیوفتد، اما الان چه بگویم ، خودتان میبینید چادرم را به تمسخر می‌گیرند. رفیق شهیدم برای ما دعا کنید، دستمان را بگیرید تا از این خواب غفلت بیدار شویم . دلمان امان زمان (عج) را میخواهد، راستی سلام ما را به ایشان برسانید. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
49.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت اول ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
37.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت دوم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
37.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت سوم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
30.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت چهارم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت پنجم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت ششم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت هفتم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
33.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت هشتم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
40.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت نهم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
32.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت دهم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
44.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت یازدهم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
46.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت دوازدهم ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
32.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 پویانمایی سلام بر ابراهیم ⭐️ قسمت سیزدهم و پایانی ⭐️ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🧧 افتخاری دیگر برای بندپی شرقی روستای آری 🧧 # ✅ با حكم سرهنگ حبيب پور رياست محترم هيئت ورزش روستايي شهرستان بابل آقاى بعنوان عضو هيئت رئيسه اين هيئت منصوب گرديد. اين حكم توسط رئيس محترم اداره ورزش شهرستان بابل به ايشان اهدا شد. 🔹روابط عمومئ هيئت ورزش روستايي شهرستان بابل براى ايشان آرزوى موفقيت و پيروزى را خواستار است. ⭐ آرزوی موفقیت و سربلندی برای مهندس مجید نیازآذری🌹 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
37.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(ع) 🎤 به گزارش پایگاه خبری اخبار سوادکوه، بقعه متبرکه امام‌زاده سیدعلی‌کیا سلطان (ع) در روستای امام‌کلا منطقه لفور همچون نگینی پر جاذبه زائران زیادی را به خود جذب می‌کند، اوقاف و امور خیریه‌ شهرستان با همکاری دهیاری روستای امام‌کلا نیز در این مکان مذهبی خدمات فرهنگی، مذهبی، گردشگری و اقامتی به همگان ارائه می‌دهند و همواره پذیرای مهمانان و گردشگران از تمام نقاط کشور است. : : : انتشار؛    (صاحب امتیاز و مدیرمسؤول؛ ) 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
⚽️ شکست شاگردان نکونام در دربی ۱۰۴ 🔹استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک - صفر به نفع پرسولیس به پایان رسید. 🔹استقلال در این دیدار هم در حمله و هم در دفاع نمایش ضعیفی داشت و حالا باید ببینیم مدیران استقلال تصمیم به اخراج جواد نکونام خواهند گرفت یا استقلال با این وضعیت ادامه خواهد داد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚽️ گل پرسپولیس به استقلال ⚽️ کنعانی زادگان در دقیقه ۹۳ ⚽️ استقلال ۰ - ۱ پرسپولیس 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 : 👈اهمیت سنتهای اسلامی حجة السلام والمسلمین قدس، یکی از شاگردان آیت الله بهجت می گوید: « آقا همیشه سفارش می کردند برای احیای شریعت نگذارید سنتها فراموش شود وعرفیات یا بدعتها جای آن را بگیرد. روزی فرمودند: « مرحوم حاج شیخ مرتضی طالقانی ( ازاستادان اخلاق و علمای بزرگ نجف، که استاد اخلاق آقا نیز بوده است ) همراه با عده ای از علما از جمله آیت الله العظمی خوئی به افطار دعوت بودند، وقتی غذا آماده می شود و همگی سر سفره می نشینند حاج شیخ مرتضی طالقانی می فرماید: نمک در سفره نیست و اقدام به تناول غذا نمی کنند. با اینکه بین مجلس افطاریه تا آشپزخانه بسیار فاصله بوده ( و ظاهراً از خانه ای دیگر غذا می آورده اند ). به هر حال مرحوم طالقانی دست به غذا دراز نمی کند و دیگران حتی آیت الله خوئی نیز به احترام ایشان غذا شروع نمی کنند و طول می کشد تا نمک را بیآورند. بعد از ختم جلسه و هنگام رفتن، آیت الله خوئی خطاب به ایشان می فرماید: حضرت آقا، اگر شما به این اندازه به ظاهر سنت مقید هستید که اگر کمی نمک تناول نکنید غذا نمی خورید، پس در این گونه مجالس کمی نمک با خود همراه داشته باشید تا مردم را منتظر نگذارید. آقای طالقانی فوراً دست به جیب برده و کیسه کوچکی را درآورده و می فرماید: با خودم نمک داشتم ولی می خواستم سنت اسلامی پیاده شود و متروک نباشد. » 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💎 پیامبر از چه چیزی برای امتش میترسید ♦️امام علی عليه السّلام فرمودند: رسول خدا صلى الله عليه و آله به من فرمودند: من براى امّتم نه از مؤمن مى ترسم و نه از مشرك؛ ♦️ زيرا مؤمن را خداوند به واسطه ايمانش جلوگيرى مى كند و مشرك را خداوند به سبب شركش از پاى در مى آورد. ♦️ امّا ترس من براى شما از منافق زبان بازى است كه مطابق اعتقادات شما سخن مى گويد و برخلاف آنچه معتقديد عمل مى كند. 📚 نهج البلاغه: الكتاب 27 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
⚠️هر کسی نمی‌تواند نماز شب بخواند 💢خیلی‌ها دلشان می‌خواهد نماز شب بخوانند، اما موفق نمی‌شوند.😔 👈کسی آمد خدمت امام صادق علیه السلام : عرض کرد هر شب می‌خواهم نماز شب بخوانم موفق نمی‌شوم، حضرت فرمودند: «قیّدتک ذنوبک» گناه زنجیرت کرده، قیدت کرده،گناه کردی نمی‌توانی نماز شب بخوانی. گناه نمی گذارد. 🔸یک کسی از اولیا گفته بود یک مکروه از من سر زد شش ماه نماز شبم ترک شد. هر کسی نمی‌تواند نماز شب بخواند. باید چشمت را مواظب باشی، گوشت را مواظب باشی، حتی مکروه اثر دارد؛ چه برسد به اینکه آدم گناه بکند. 🎤آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
بابابزرگ به نوه اش میگه سه روزه نرفتی مدرسه بیا برو قایم شو معلمت اومده دنبالت.... میگه تو برو قایم شو چون من بهش گفتم تو مردی😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
⬇️ یا خدا ؟ ⬇️ ✍️ یه عده هستن که جای خدا حرف می‌زنن! یه جوری حرف می‌زنن که یعنی ما از خدا هم بیشتر می‌دونیم! روشون نمی شه بگن ما از خدا بیشتر می‌دونیم ولی یه جوری رفتار می‌کنن که یعنی ما دست کمی از خدا نداریم! همش می‌خوان حرفای خدا رو رد کنن. قرآن می‌گه: 🔻أ أَنْتُمْ أَعْلَمُ أَمِ اللَّهُ 🔻شما بهتر می‌دانید یا خدا؟ 📔بخشی از آیه ۱۴۰ بقره 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
بابام یه گیری توی اداره‌ای داشت شوهر خالم گفت: داداشم برات انجام میده بهش زنگ زد گفت: باشه پیگیری میکنم بابام هر دو سه روز یه بار زنگ میزد خانومش میگفت: حاجی بیرونه گوشیشو جا گذاشته بار ششم زنگ زد خانومش بازم سریع گفت :حاجی بیرونه بابام گفت: من کارمو انجام دادم به حاجی بگو برگرده خونه 😂😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.