eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجتماع نوجوانان فاطمی در حرم حضرت معصومه(س) 🔹اجتماع پرشور نوجوانان فاطمی در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
50.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونی جدیدترین فرمانده محور مقاومت کیه؟! 🔹مردم از دیدن تصویر جدیدترین فرمانده محور مقاومت تعجب کردند! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازتاب سفر قالیباف به لبنان در رسانه‌های خارجی 🔹رسانه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی، سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت در میانه حملات متعدد رژیم صهیونی را اقدامی شجاعانه خواندند. 🔹برخی خبرگزاری‌ها گفتند اقدام آقای قالیباف در هدایت هواپیما، به چالش کشیدن صهیونیست‌ها بود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
«تاد»؛ الماس فریب آمریکایی برای اسرائیل در برابر فتاح 🔹رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که سامانه ضد موشکی «تاد» آمریکایی در اسرائیل مستقر خواهد شد. 🔹این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ۱۵ روز پیش در جریان عملیات وعده صادق-۲ موشک‌های سپاه پاسداران از سد سامانه‌های دفاع موشکی اسرائیل بخوبی عبور کردند و به نظر می‌رسد میزان خسارات وارده به سامانه‌های راداری این رژیم در حدی بوده که آنها دست به دامان آمریکایی‌ها شده‌اند. 🔹این در حالی است که خود آمریکایی‌ها هم سامانه‌ای برای مقابله با موشک‌های هایپرسونیک ندارند و تا سال ۲۰۳۴ هم به آن دست پیدا نمی‌کنند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عراقچی: آماده هرگونه سناریو هستیم وزیر امور خارجه ایران: 🔹آماده هرگونه سناریو هستیم و هیچکس جز رژیم صهیونیستی خواهان جنگ در منطقه نیست. 🔹منطقه ما با چالش های بسیار جدی مواجه است. 🔹منطقه در شرایط محتاطانه ای به سر می برد و احتمال تشدید درگیری ها وجود دارد که ممکن است گسترش یابد و منجر به جنگ همه جانبه شود. 🔹تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان باید متوقف شود و ما به دنبال صلح و آتش‌بس هستیم. وزیر امور خارجه عراق: 🔹منطقه و کشورهای ما با چالش‌های سرنوشت‌ساز با ادامه تجاوز به غزه و لبنان روبرو هستند. 🔹ما بهره‌برداری از حریم هوایی عراق را به عنوان بخشی از فضای جنگی رد می‌کنیم. 🔹وقوع جنگ در منطقه بر کشتیرانی تأثیر می گذارد و منجر به ایجاد یک بحران بین المللی انرژی می‌شود. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
دخترکاراته‌کار ایران قهرمان امیدهای جهان شد ▪️۲ مدال دستاورد کاراته ایران 🔹روز پایانی سیزدهمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی رده‌های پایه جهان، امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی رده سنی امید در شهر ونیز ایتالیا در حال برگزاری است که فاطمه زهرا سعیدآبادی با برتری در دیدار نهایی وزن ۵۵- کیلوگرم دختران به مدال طلا رسید. 🔹پیش از این یلدا نقی بیرانوند در وزن ۵۰- کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود و نمایندگان کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران هم از دستیابی به مدال بازماندند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
عذرخواهی کنایه‌آمیز «هادی چوپان» نایب قهرمان مسترالمپیا: 🔹به حدی بر تن خسته‌ام درد دارم که روی برای عذرخواهی از مردمم و وطنم ‌ونام کهن وطنم ندارم. 🔹ببخشید که نماینده‌ای نبودم که قدرت مقابله با همه چیز را داشته باشم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خشم طبیعت در آمریکا 🔹طوفان میلتون در ایالت فلوریدای آمریکا تاکنون ده‌ها کشته و زخمی به جا گذاشته است. 🔹خسارت‌های این طوفان در برآوردهای نخستین، به ۵۰ میلیارد دلار رسیده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشتار غیر نظامیان به بهانه ترورهای هدفمند در قلب بیروت ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم در بیروت 🔹تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان تنها منحصر به حزب‌الله نبوده و این رژیم تاکنون سه بار محله‌های مرکزی بیروت را هدف تجاوز وحشیانه خود قرار داده است. 🔹در یکی از جدیدترین حملات صهیونیست‌ها به مناطق النویری و البسطه در قلب بیروت، پایتخت لبنان بیش از ۲۰ شهروند عادی به شهادت رسیدند. 🔹این حمله با هدف تلاش برای ترور «وفیق صفا»، مسئول کمیته هماهنگی و ارتباطات حزب الله لبنان انجام شد. 🔹این حمله سومین تجاوز اسرائیل به مرکز بیروت از زمان شروع حملات علیه لبنان بود. 🔹یک شاهد عینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: «طبقه سوم، محل سکونت من است و این هم خودروی من است که هر دو نابود شده‌اند. اما همه‌ی این‌ها فدای خاک پای او (سید حسن نصرالله). اصل او بود که از میان ما رفت.» 🔹بسیاری بر این باورند که اسرائیل به دنبال انتقام از پایگاه‌های مقاومت است و به این بهانه، کشتارهای جدیدی مانند جنایاتش در غزه را رقم می‌زند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
سردار حاجی‌زاده: آماده‌ایم تا در صورت هرگونه خطا پاسخی پشیمان‌کننده بدهیم فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹با کمال مسرت و در پاسخ به پیام‌های محبت آمیز مسئولان کشوری و لشکری و آحاد ملت ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام نیروی هوافضای سپاه پاسداران می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. 🔹بی‌تردید عملیات موفق «وعده صادق۲» که با هدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی انجام گرفت، با تصمیم یکپارچۀ مسئولان نظام، تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و حمایت بی‌دریغ ریاست‌جمهوری و تایید و هدایت فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت. 🔹سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد نمایند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
تیم بانوان پرسپولیس رسما استارت زد باشگاه پرسپولیس: ⚽️ تیم فوتبال بانوان پرسپولیس پس از چهل و اندی سال و برای نخستین بار پس از انقلاب، فعالیت خود را از سر گرفت. ⚽️ تیم فوتبال بانوان پرسپولیس کار خود را از دسته یک شروع خواهد کرد و این رقابت‌ها از اواخر آبان، آغاز خواهد شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
استوری «هادی چوپان» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسترالمپیا 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
41.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رپری‌ که‌ برای رژیم صهیونسیتی‌ خط و نشان کشید! ⭕️ شبزده از اولین خواننده‌های رپ در سبک انقلابی در تازه‌ترین اثر خود به نام معرکه برای رژیم صهیونسیتی خط و نشان کشید! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای خریدن نان توجه کنید و آگاه باشید و تا می‌توانید پخش کنید. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📡 : اسرائیل ۹۰۲ خانواده اهل غزه را به طور کامل نابود کرده است! 🔹یکی از ابعاد تکاندهنده جنایات صهیونیست‌ها در غزه نابودی خانواده‌های فلسطینی در ابعاد همه اعضای خانواده است. 🔹الجزیره گزارشی تحقیقی در مورد حجم جنایات انسانی اسرائیل در غزه تهیه کرده که به شدت تکاندهنده است. تنها در یک مورد آن، اسرائیل از آغاز تهاجم به غزه در هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی ۹۰۲ خانواده اهل این باریکه را به طور کامل از هستی ساقط کرده است. 🔹۱۰ خانواده فلسطینی ساکن غزه که با بیشترین تعداد اعضا از صفحه روزگار محو شده‌اند به ترتیب زیر است: ۱- خانواده النجار  ۳۹۳ عضو ۲- خانواده المسیر ۲۲۶ عضو ۳- خانواده العثتال ۲۲۵ عضو ۴-خانواده العاشور – ۱۶۶ عضو ۵- خانواده الشاهین – ۱۶۴ عضو ۶- خانواده الحمدان – ۱۵۱ عضو ۷- خانواده المدحون – ۱۴۶ عضو ۸-خانواده الاحمد – ۱۴۵ عضو ۹- خانواده العبید – ۱۴۴ عضو ۱۰- خانواده الحجازی – ۱۴۱ عضو 🔹تک تک اعضای این خانواده‌ها و صدها خانواده دیگر در غزه به طور کامل نابود شده‌اند. این درحالی است که حداقل ۱۳۶۴ خانواده فلسطینی تنها با یک عضو باقی مانده اند، در حالی که ۳۴۷۲ خانواده فلسطینی به تنها دو عضو بازمانده کاهش یافته است! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
☑️ ▪️نصيب خواهر تو درد هجران شد چه هجرانی از آن پس خواهرت مادام گريان شد چه گريانی ▪️تمام دلخوشی ما تو بودی بعد از آنی كه پدر يك گوشه از بغداد زندان شد چه زندانی ▪️تو رفتی بی تو شد شهر مدينه ساكت و دلگير بدون يوسفم اين شهر كنعان شد چه كنعانی ▪️به اميد وصال تو فقط ترك وطن كردم برايم سختی اين راه آسان شد چه آسانی ▪️نبودی حمله شد بر ما دلم خون شد تنم لرزيد نميدانم ولی انگار طوفان شد چه طوفانی ▪️همينكه شيعيان قم مرا بردند با عزت كمی درد من دلخسته درمان شد چه درمانی ▪️گريز روضه را بايد بگويم وای من، در شام بميرم عمه‌ی سادات مهمان شد چه مهمانی ▪️شلوغی، كوچه و بازار،نامحرم،يهودی ها هزاران روضه در اين بيت پنهان شد چه پنهانی... ✍️ محسن صرامی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
💠 👈حاج آقا قرائتی در خيابان هاى مدينه قدم مى زدم كه يكى از ايرانى‌ها نظرم را به خود جلب كرد. او با يكى از كاسب هاى مدينه حرفش شده بود. بحث بر سر جنگ ايران و عراق بود. مرد كاسب مى گفت: قرآن مى گويد: (والصلح خير) حالا كه صدام پيشنهاد صلح داده، چرا شما صلح را نمى پذيريد؟ زائر ايرانى نمى توانست او را قانع كند. زائران ايرانى نگاهشان كه به من افتاد گفتند: آقاى قرائتى! بيا جواب اين آقا را بده. 💥من به يكى از ايرانى‌ها گفتم: يكى از طاقه هاى پارچه را بردار و فرار كن. او همين كار را كرد. صاحب مغازه خواست فرياد بزند، گفتم: (والصلح خير)! خواست ايرانى را تعقيب كند گفتم: (والصلح خير) ! گفت: پارچه‌ام را بردند. گفتم: حرف ما هم با صدام همين است. دزدى كرده و خسارت زده، مى گوئيم جبران كند، بعد صلح كنيم. گفت: حالا فهميدم. 📚کتاب خاطرات حاج آقا قرائتی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔷 طرف میره وام بگیره دو تا سوال ازش میکنن: ۱) وقت شام که گرسنه هستی سفره رو تو میندازی یا خانمت؟ میگه: خودم! ۲) تموم که میشه کی جمع میکنه؟ میگه: خودش! وام به شما تعلق نمیگیره چون خرت که از پل بگذره قسطاتو نمیدی!!! 😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🔵" صلوات نامه" مشهور مردم ایران زمین که در گذشته، کودکان در مکتب خانه ها بعد از فراگیری قرآن می خواندند؛ اول خوانیم خدا را رسول انبیا را علی مرتضی را *صل علی محمد صلوات بر محمد* صلوات را خدا گفت جبرئیل بارها گفت در شان مصطفی گفت *صل علی محمد صلوات بر محمد* شاه نجف علی است سرور دین علی است شیر خدا علی است *صل علی محمد صلوات بر محمد* یا رب به حق زهرا شفیع روز جزا یعنی که خیر النساء *صل علی محمد صلوات بر محمد* بعد از علی حسن بود چون غنچه در چمن بود نور دو چشم من بود *صل علی محمد صلوات بر محمد* بوی حسین شنیدیم چو گل شکفته دیدیم به مدعا رسیدیم *صل علی محمد صلوات بر محمد* زین العباد دانا سجاد است و بینا می گفت وقت دعا *صل علی محمد صلوات بر محمد* باقر امام دین است نور خدا یقین است فرزند عابدین است *صل علی محمد صلوات بر محمد* جعفر صبح صادق هم نور و هم موافق تاج سر خلایق *صل علی محمد صلوات بر محمد* موسای با سعادت با ذکر و با عبادت می گفت در اسارت *صل علی محمد صلوات بر محمد* هشتم رضا امام است از ضامنی تمام است شاه غریب بنام است *صل علی محمد صلوات بر محمد* ما شیعه تقی ایم خاک ره نقی ایم محتاج عسکری ایم *صل علی محمد صلوات بر محمد* مهدی به تاج و نورش با پرچم رسولش نزدیک شد ظهورش *صل علی محمد صلوات بر محمد* یارب به حق زهرا شفیع روز جزا بخشا گناه ما را *صل علی محمد صلوات بر محمد* ای مردمان بدانید این ذکر را بخوانید تا در بلا نمانید… *صل علی محمد صلوات بر محمد* امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به حرمت چهارده معصوم (ع) شراین ویروس و مشکلات را در کلیه جهان بردارد و مشکل همه ی دوستان برطرف گردد الهی آمین 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📺 ﺗﻠﻮزﯾﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ 17ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ، ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ... ﺑﻨﺎﻡ ﺧـــﺪﺍ ﯾﮏ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫشتم😐 ﻫﺮ ﺭﻭژ بیشت شاﻋﺖ ﺍژ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍشتفاﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻘﯿﺸﻢ ﺧﻮﺍﺑﻢ ... ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻣﯽ ژﺩﻡ..😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
صبح: الان بخوابم که عصر بتونم درس بخونم. عصر: الان بخوابم که شب بتونم درس بخونم. شب: الان بخوابم که صبح بتونم درس بخونم. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 : 👈 خدایا همه کارهایت درست است! . . 🔸روزی مردی زیر سایه درخت گردویی نشست تا خستگی در کند در این موقع چشمش به کدوتنبل هایی که آن طرف سبز شده بودند افتاد و گفت: . خدایا! همه کارهایت عجیب و غریب است! کدوی به این بزرگی را روی بوته ای به این کوچکی می رویانی و گردوهای به این کوچکی را روی درخت به این بزرگی ! همین که حرفش تمام شد گردویی از درخت بر سرش افتاد . مرد بلافاصله از جاجست و به آسمان نظر انداخت و گفت: خدایا! خطایم را ببخشای! دیگر در کارت دخالت نمیکنم چون هیچ معلوم نبود اگر روی این درخت به جای گردو ، کدو تنبل رویانده بودی الان چه بلایی بر سر من آمده بود 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 : 👈حاضر جوابی پیرمرد روستایی 😂😂 پیرمرد با الاغش جلوی بانک ایستاده بود مردی با کت و شلوار همراه دوستش برای دست انداختن پیرمرد میگن: آوردی براش حساب باز کنی؟ 🐴🐴🐴 یخواید وام بگیرید آوردمش ضامن شما بشه که به اعتبارش به شما وام بدند😂😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رفیقام تو هواپیما 😂 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
📗 بسیارخواندنی : 👈 حاکمی هر شب در تخت خود به آینده دخترش می اندیشید ...که دخترش را به چه کسی بدهدتا مناسب او باشد .. در یکی از شبها وزیرش را صدا زد و از اوخواست که شبانه به مسجد برود تا جوانی را مناسب دخترش پیدا کند که مناجات و نماز شب را بر خواب ترجیح دهد ... از قضا آن شب دزدی قصد دزدی در آن مسجد را کرده بود تا هرچه گیرش بیاید از آن مسجد بدزدد...پس قبل از وزیر و سربازانش به آنجا رسید ...در را بسته یافت واز دیوار مسجد بالا رفت و داخل مسجد شد .. هنگامی که بدنبال اشیاء بدرد بخورش می گشت وزیر و سربازانش داخل شدند و دزد صدای در راشنید که باز شد بنابراین راهی برای خود نیافت الا اینکه خود را به نماز خواندن مشغول کرد .. سربازان داخل شدند و اورا در حال نماز دیدند ، وزیر گفت : سبحان الله ! چه شوقی دارد این جوان برای نماز.... ودزد از شدت ترس هرنماز را که تمام می کرد نماز دیگری را شروع می کرد .. تا اینکه وزیر دستور داد که سربازان مراقب باشند از نماز که تمام شد نگذارند نماز دیگری را شروع کند و او را بیاورند ، و اینگونه شد که وزیر جوان را نزد حاکم برد . و حاکم که تعریف دعا ها ونمازها ی جوان را از وزیر شنید ، به او گفت : تو همان کسی هستی که مدتهاست دنبالش بودم و می خواستم دامادم باشد ، اکنون دخترم را به ازدواج تو در می آورم و تو امیر این مملکت خواهی بود ... جوان که این را شنید بهت زده شد و آنچه دیده و شنیده بود را باور نمی کرد ، سرش را از خجالت پایین آورد و با خود گفت : خدایا مرا امیر گرداندی و دختر حاکم را به ازدواجم در آوردی ،فقط با نماز شبی که ازترس آن را خواندم ! اگر این نماز از سر صداقت و خوف تو بود چه به من می دادی و هدیه ات چه بود اگر از ایمان و اخلاص می خواندم ! 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.