eitaa logo
اخبار لفور
1.6هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
209 فایل
هرچیزی که درباره #لفور بایدبدانید #لفور جایی که بایدرفت ودید اخبار و مطالب ارسالی شما👇👇 @Ab_Azizi #تبلیغات پذیرفته می‌شود👆👆 کانال ایتا @akhbarelafoor گروه ایتا eitaa.com/joinchat/131203086C0505ea2121 کانال تلگرام t.me/akhbarelafoor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇱 ⭕️ نتانیاهو پیشنهاد تغییر نام جنگ از شمشیر آهنین به "جنگ رستاخیز" را دارد. طبق نظر یهود این جنگ همان جنگ نهایی است به آخرالزمان خوش آمدید 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
81.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ یک افسر بازنشسته نیروی دریایی روسیه فاش می کند: ایران سال‌هاست که خود را برای سناریوی بستن تنگه هرمز که باعث فروپاشی اقتصاد جهانی و بحران انرژی می‌شود، آماده کرده است. - نیروی دریایی ایران سال هاست که با نیروی دریایی روسیه در رودخانه سیاه در سن پترزبورگ آموزش بستن تنگه هرمز را انجام می دهد. ایران برای این منظور سه زیردریایی روسی کلاس «وارشاویانکا» خریداری کرد. ایران با کمک چین معادن دریایی دست ساز تولید می کند. - نیروی دریایی ایران برای استقرار (داخل آبهای سرزمینی ایران) برای قطع کامل تنگه هرمز به 300 مین دریایی ساخت خود نیاز دارد. - معتقدم زمانی که ایران تصمیم به بستن تنگه گرفت، مین ها از قبل مستقر شده و آماده بهره برداری هستند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐈 گاهی وقتا آدم به یه گربه رسیدگی میکنه راهش باز میشه... 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
🌹🍃 💰 مرد ثروتمندی نزدیک روستایى در کنار ساحل ایستاده بود . قایق کوچک ماهیگیرى از انجا رد شد که داخلش چند تا ماهى بود! مرد ثروتمند از ماهیگیر پرسید: چقدر طول کشید تا این چند تاماهی رو بگیرى؟ ماهیگیر : مدت خیلى کمى ! مرد ثروتمند : پس چرا بیشتر صبر نکردى تا بیشتر ماهى گیرت بیاد؟ ماهیگیر : چون همین تعداد هم براى سیر کردن خانواده ام کافیه ! مرد ثروتمند : اما بقیه وقتت رو چیکار میکنى؟ ماهیگیر : تا دیروقت میخوابم! یک کم ماهیگیرى میکنم!با بچه هام بازى میکنم! با زنم خوش میگذرونم! بعد میرم تو دهکده میچرخم! با دوستام شروع میکنیم به گیتار زدن و خوشگذرونى! خلاصه مشغولم با این نوع زندگى ! مرد ثروتمند : من درس خوندم و میتونم کمکت کنم! تو باید بیشتر ماهیگیرى بکنى! اونوقت میتونى با پولش یک قایق بزرگتر بخرى! و با درآمد اون چند تا قایق دیگه هم اضافه میکنى! اونوقت یک عالمه قایق براى ماهیگیرى دارى ! ماهیگیر : خب! بعدش چى؟ ثروتمند: بجاى اینکه ماهى هارو به واسطه بفروشى اونارو مستقیما به مشتریها میدى و براى خودت کار و بار درست میکنى… بعدش کارخونه راه میندازى و به تولیداتش نظارت میکنى… این دهکده کوچیک رو هم ترک میکنى و میرى شهر ! بعدش شهرهای بزرگ تر ! کشورهای مختلف میری که دست به کارهاى مهمتری میزنى … ماهیگیر: اما آقا! اینکار چقدر طول میکشه؟ مرد ثروتمند: پانزده تا بیست سال ! ماهیگیری: اما بعدش چى آقا؟ مرد ثروتمند: بهترین قسمت همینه! موقع مناسب که گیر اومد، میرى و سهام شرکتت رو به قیمت خیلى بالا میفروشى! اینکار میلیونها دلار برات عایدى داره ! ماهیگیر: میلیونها دلار؟؟؟ خب بعدش چى؟ مرد ثروتمند: اونوقت بازنشسته میشى! میرى به یک دهکده ساحلى کوچیک! جایى که میتونى تا دیروقت بخوابى! یک کم ماهیگیرى کنى! با بچه هات بازى کنى ! با زنت خوش باشى! برى دهکده و تا دیروقت با دوستات گیتار بزنى و خوش بگذرونى!!! ماهیگیر : نگاهی به مرد کرد و گفت :خب من الانم که دارم همینکارو میکنم!!! خیلی از انسانها تمام عمر خویش را صرف فراهم کردن زندگی بهتر می کنند و دست آخر به چیز جدیدی جز همان لذت های اولیه نمی رسند. ‌🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
هدایت شده از اخبار لفور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😃 طنز مسابقه بیست سوالی ، پخش از سیمای مازندران 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
🔷 دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ، جهت پیگیری پيرامون پوشش شبکه های همراه اول ، ایرانسل و تأمین پوشش شبکه استاندارد اینترنت در مناطق شهری و روستایی حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
💎 فرزندان شایسته لفور پذیرفته شده در کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه های معتبر کشور 🔷 جناب آقای 🔷 فرزند : محمدزمان 🔷 از روستای 🔶 رشته 🔶 دانشگاه فرهنگیان بابل 🧧 جناب آقای عزیز ، در حالی که برای رسیدن به راه موفقیت می جنگی ، قوی باش ، دشواری که با آن روبرو هستی ، در مقایسه با لذت موفقیت هیچ چیز نیست. 🎁 تبریک به این جوان شایسته روستای کالیکلا لفور 🎁 🔰 کانال این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و براتون موفقیت روزافزون در همه مراحل تحصیلی و زندگی از درگاه خداوند منان خواستاریم. 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
شهرمن زیراب، فخرالدین سوادکوهی.mp3
45.66M
💾 فایل صوتی منظومه بلند "شهر من زیراب" ( خاطرات دهه‌های گذشته شهر زیراب ) 📝 شعر و صدا : فخرالدین احمدی سوادکوهی 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مهم . مهم🔴 🤏 لطفا به فرزندان خود نشان دهید تا از این خطر آگاهی پیدا کنند با وجود تذکرات فراوان باز هم بچه ها اقدام به انجام این کار میکنند 🔴🔴🔴🔴🔴 🔰 به کانال اخبار بپيونديد 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
💎 فرزندان شایسته لفور پذیرفته شده در کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه های معتبر کشور 🔷 جناب آقای 🔷 فرزند : قاسم 🔷 از روستای 🔶 رشته 🔶 دانشگاه نوشیروانی بابل 🧧 جناب آقای عزیز ، در حالی که برای رسیدن به راه موفقیت می جنگی ، قوی باش ، دشواری که با آن روبرو هستی ، در مقایسه با لذت موفقیت هیچ چیز نیست. 🎁 تبریک به این جوان شایسته روستای رئیسکلا لفور 🎁 🔰 کانال این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و براتون موفقیت روزافزون در همه مراحل تحصیلی و زندگی از درگاه خداوند منان خواستاریم. 🔰 به کانال اخبار بپیوندید 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ویدیو حاوی تصاویر خوشحال کننده است 🔹از اطلاعات دقیق ساعت شام تا توانایی دفاع بدون ارتباط با رده های فرماندهی، عملیات پادگان تیپ گولانی چطور تابلوی توانمندی میدانی حزب الله است؟ 🔹«سید محمد طاهری»، کارشناس ارشد دفاعی در این ویدیو به تشریح جزئیات فنی عملیات حمله به سالن غذاخوری افسران اسرائیلی می پردازد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا در مهرماه 🔹شرکت سایپا جدیدترین لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات این شرکت را ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اطلاع‌رسانی کرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر موازنه قدرت با ضربات مرگ‌بار حزب‌الله «یحیی حرب» نویسنده و تحلیلگر سیاسی: 🔹رهبر ایران گفتند که مقاومت در غزه و لبنان شکست نخواهد خورد، این یک پیش‌بینی نبود بلکه یک تصمیم بود. 🔹با زبان بسیار ساده، بدون مبالغه و ادعاهای واهی حرف بزنم، رژیم اسرائیلی در گرفتاری و بن‌بست واقعی قرار دارد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ناکامی ارتش اسرائیل در سه جبهه برای نفوذ به عمق خاک لبنان 🔹خبرنگارتسنیم در جنوب لبنان گزارش داد، تلاش های مکرر نظامیان صهیونیست برای ورود زمینی به عمق خاک لبنان از سه جبهه شرقی، غربی و مرکزی ناکام بوده است. 🔹صهیونیست‌ها در جبهه غربی از مناطق «راس الناقوره» و «اللبونه»، در جبهه مرکزی از منطقه «الرامیه» و در جبهه شرقی از سه منطقه «مرکبا»، «العدیسه» و «کفرکلا» حملاتی را در دستور کار خود قرار دادند که پس از مواجهه با رزمندگان حزب الله مجبور به عقب نشینی شدند. 🔹ارتش اسرائیل با بسیج گسترده نظامیان خود تلاش دارد تا دست کم دو کیلومتر در عمق خاک لبنان پیشروی کند تا امنیت اولیه را برای شهرک‌نشینان آواره شمال سرزمین‌های اشغالی تامین کند. 🔹این در حالی است که حزب الله روزانه حیفا و خلیج حیفا که مرکز صنایع راهبردی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار می دهد. 🔹صهیونیست‌ها دیروز علاوه بر حمله به ۳۰ روستا در جنوب، مردم بی گناه «زغرتا» در شمال لبنان را هدف حملات خود قرار دادند که در این فاجعه دست کم ۲۰ غیرنظامی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا چگونه می‌توانستند اقتصاد ایران را در دهه ۹۰ نابود کند؟ «حسن حسن‌خانی» اقتصاددان و مدرس دانشگاه: 🔹اگر ترامپ به‌جای خروج از برجام، با بخش خصوصی ایران وارد تعامل می‌شد و شرایطی را فراهم می‌کرد که این بخش بتواند از وام‌های کوتاه‌مدت خارجی استفاده کند و سپس از برجام خارج می‌شد، احتمالاً اقتصاد ایران دچار فروپاشی می‌شد. 🔹به‌نظرم هوشمندانه‌ترین موضع یک سیاستمدار در اقتصاد ایران، همان جمله شهید رئیسی است که فرمود: "سیاست خارجی ما نه از برجام آغاز می‌شود و نه به برجام ختم می‌شود. این جمله، نه جناحی است و نه سیاسی؛ بلکه بهترین جمله‌ای است که بر پایه منافع ملی بیان شده است. 🔹اگر ایران بخواهد با آمریکایی‌ها تعامل کند، هیچ مانعی وجود ندارد، اما گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به راه‌حل‌های بیرونی و عواملی که تحت کنترل ما نیست، بزرگ‌ترین خطای راهبردی برای کشوری است که هدفش دفاع از مظلومان و تحقق خودکفایی داخلی است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمجید رئیس مجلس عراق از سفر قالیباف به بیروت 🔹سفر رئیس مجلس ایران به بیروت درحالی که شخصا هواپیما را هدایت می‌کرد، باعث افتخار مضاعف ما شد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
شیخ نعیم: امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹اسرائیل و کسانی که پشت آن هستند می جنگند و قتل عام می کنند و ما در شرایطی هستیم که باید موضع گیری کنیم. 🔹امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد. 🔹اسرائیل یک موجود غاصب و اشغالگر است که خطری واقعی برای منطقه و جهان است. 🔹ما نمی‌توانیم لبنان را از فلسطین جدا کنیم. 🔹قبل از اینکه بپرسید چرا طوفان الاقصی رخ داد، بپرسید چرا اشغال رخ داده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
شیخ نعیم: نتانیاهو خواهان خاورمیانه جدید است معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹لبنان در پروژه توسعه طلبی اسرائیل قرار می‌گیرد. حمایت ما از فلسطینی‌ها حمایت از حق است زیرا آنها صاحبان حق هستند. 🔹ما از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم تا از آنها در برابر خطر محافظت کنیم و از گسترش اسرائیل جلوگیری کنیم. نتانیاهو خواهان خاورمیانه جدید است. با تهدید خاورمیانه‌ای جدید به سبک اسرائیلی-آمریکایی مواجه هستیم. 🔹مقاومت ما مشروع و دفاعی است و هدف آن نفی اشغال و آزادسازی سرزمین است. پروژه‌ای که اکنون در منطقه وجود دارد، یک پروژه توسعه‌طلبانه است و آنچه لازم است آزادی فلسطین است. 🔹حمایت از فلسطین مایه مباهات ایران است که تمام تلاش خود را برای ارتقا و تقویت فلسطینی ها به کار می‌گیرد. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محکومیت حمله رژیم صهیونی به نیروهای حافظ صلح 🔹اعضای شورای امنیت سازمان ملل، حملات رژیم صهیونی نیروهای حافظ صلح این سازمان، مستقر در مرز جنوب لبنان موسوم به یونیفل را محکوم کردند. 🔹رژیم صهیونیستی بعد از حملات مستقیم به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل آنها را تهدید کرده که هرچه زودتر مرز لبنان را ترک کنند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌برخورد کامیون ترمز بریده با تاکسی در کرج ▪️‌‌ ۳ دانش‌آموز جان باختند‌ رئیس پلیس راهور استان البرز: 🔹‌امروز یک ‌کامیون در مسیر شمال به جنوب بلوار انرژی اتمی کرج به علت نقص فنی در ترمز به شدت با یک دستگاه تاکسی پراید تصادف می‌کند. 🔹‌در این حادثه تلخ متاسفانه از ۴ سرنشین این تاکسی که همگی دانش‌آموز بودند ۳ نفر آنها در دم جان خود را از دست دادند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
شیخ نعیم: موشک‌های ما به حیفا و تل‌آویو رسید قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹ما از دو هفته پیش در یک جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی قرار داریم. رزمندگان ما با نظامیان صهیونیستی در مکان‌های مختلفی درگیر هستند. 🔹آنچه که برادران ما در طول دو هفته گذشته در میدان به دست آوردند فراتر از پیش بینی ما بود. جوانان ما منتظرند تا درس بزرگی به ارتش رژیم صهیونیستی بدهند. 🔹همان طور که سید ما می‌خواست موشک‌های مقاومت به حیفا و تلاویو رسیده است. هر نقطه‌ای را در سرزمین‌های اشغالی که بخواهیم هدف قرار می‌دهیم. 🔹روز یکشنبه اسرائیل اعتراف کرد که صدها مجروح و زخمی داشته‌اند که قطعا بیشتر از اینها بوده است. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
شیخ نعیم قاسم: قدرت سازمانی خود را احیا کردیم ▪️هیچ پست خالی وجود ندارد قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان: 🔹از آنجایی که دشمن صهیونیستی تمام لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد ما حق داریم هر نقطه از خاک فلسطین اشغالی را هدف قرار دهیم و عملیات‌های ما ادامه دارد. 🔹به صهیونیست‌ها می‌گوییم که تنها راهکار، آتش بس جامع و پایان کامل در همه جبهه‌هاست و ما از موضع ضعف حرف نمی‌زنیم. 🔹مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد، زیرا صاحب حق و زمین است و رزمندگان ما شهادت طلب هستند. ارتش اسرائیل شکست خواهد خورد و حزب الله با وجود ضرباتی که اخیراً دریافت کرد همچنان قوی است. 🔹ما توانستیم قدرت و سلامت خود را بازیابی کنیم و رهبری و فرماندهی سازمانی خودمان را احیا کرده‌ایم. باز هم تاکید می‌کنیم که در هیچ پستی در حزب الله جای خالی وجود ندارد و تحولات میدانی حاکی از قدرت ماست. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
زبان اسرائیل بند آمد! ▪️پاتک سنگین قاآنی به تریبون‌های ترور 🔹در یک هفته اخیر شبه رسانه‌های حامی رژیم صهیونیستی که با هدف عملیات روانی به نفع این رژیم فعال شده‌اند حجم انبوهی از دروغ‌ها را درباره سردار قاآنی مطرح کردند. 🔹ابتدا گفتند او کشته {شهید} شده، بعد گفتند مجروح شده و در نهایت وقتی دیدند هیچ کنترل و حدودی برای اهانت مخاطب وجود ندارد، گفتند قاآنی به دلایل امنیتی توسط ایران بازداشت شده و زیر شکنجه هم سکته کرده است! 🔹شبه رسانه تروریستی اینترنشنال حتی بعد از حضور سردار قاآنی در مراسم تشیع پیکر شهید نیلفروشان در تهران نیز بازهم حاضر نشد خبری مبنی بر سلامت سردار قاآنی کار کنند و تنها به این واکنش که «سیمای جمهوری اسلامی هم زمان با تشییع نیلفروشان تصویری از قاآنی را نشان داده است.» اکتفا کرد. 🔹این رویکرد که اصطلاحاً «سینه خیز تا آخر» بهترین توصیف برای آن است، هرچه باشد فعل رسانه‌ای نیست. 🔹اما این دروغ‌ها ابتدا از کجا آمد و سپس به چه نحو توسط اکثر رسانه‌های غربی و بعضاً عربی از جمله رویترز و نیویورک تایمز و العربیه و ایران اینترنشنال و بی بی سی و ... بازنشر شد؟ 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجهیز گروهک‌های تروریستی در سوریه به پهپادهای اوکراینی ▪️گزارش اختصاصی خبرنگار تسنیم از حلب 🔹هیئت تحریرالشام (جبهه النصره سابق) توسط اوکراین به پهپادهای انتحاری مسلح شده است. این گروهک تروریستی در راستای منافع ناتو بمنظور تشدید بحران در سوریه با هدف تضعیف دولت دمشق و متحدین آن از جمله ایران و روسیه فعالیت‌های مسلحانه خود را از سرگرفته است. 🔹پیش از این نیز گزارش‌هایی درخصوص همکاری گروهک «اجناد قوقاز» با اوکراین منتشر شده بود، اما جدیدترین ارزیابی‌های اطلاعاتی حاکی از ارسال پهپاد و اعزام تکنسین‌های اوکراینی (از مسیر ترکیه) به ادلب است تا بدین شکل هیئت تحریرالشام بعنوان مهمترین گروهک تروریستی در شمال سوریه حملات خود را علیه مواضع ارتش این کشور آغاز کند. 🔸منابع آگاه سوری به تسنیم خبر داده‌اند که نیروهای اطلاعاتی اوکراینی علاوه بر هیئت تحریرالشام در ادلب (در شمال غرب سوریه) با جدایی طلبان کرد سوریه موسوم به قسد در حسکه (شمال شرق سوریه) نیز ارتباط برقرار کرده‌اند. 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گل اول قطر به ایران توسط المعز علی 🔰 به کانال اخبار بپيونديد. 👇👇 @akhbarelafoor 👆 با ما همراه باشید.