eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت 🌐
4 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
5.5هزار ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدئویی از لحظه اصابت بمب اوکراینی به مواضع روسیه و یک‌مدرسه در استان کورسک. ادعا شده بمب مذکور از نوع GBU-39B، اهدایی آمریکا به اوکراین بوده است. این بمب ۲۵۰ پوندی روی جنگنده‌های MiG-29 و Su-27 اوکراینی دیده شده و همچنین اف-۱۶های اوکراین نیز می‌تواند آن‌ها را حمل کند. 🔹️بمب GBU-39B از هدایت ماهواره‌ای و اینرسی بهره می‌برد و با استفاده از کیت هواسرشی در صورت پرتاب در حالت ایدئال، تا بیش‌از ۷۰ کیلومتر برد دارد. همان‌طور که در ویدئو نیز مشخص است، بمب درحالت استفاده از فیوز تاخیری به هدف برخورد کرده و در داخل ساختمان منفجر می‌شود. 🔹️نکته قابل ذکر دیگر این است که مدرسه مورد هدف قرار گرفته، در روستای وِسُلُئه در استان کورسک واقع است که از مرز اوکراین حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد. پس از آغاز پاتک روسیه روی مناطق اشغالی کورسک، اوکراینی‌ها تلاش‌هایی برای ورود به این روستا نیز داشته‌اند و نبرد در منطقه ادامه دارد. اطلاعات بیش‌تر درباره GBU-39: لینک | لینک
📌پگاسوس در راه ژاپن 🇯🇵 🔹وزارت امور خارجه آمریکا فروش ۹ فروند هواپیمای تانکر بوئینگ KC-46A پگاسوس و تجهیزات مربوطه به‌ارزش تخمینی ۴.۱ میلیارد دلار به ژاپن را تائید کرد. 🔹جزئیات این قرارداد که ژاپن به‌دنبال خرید آن برای تقویت نیروی هوایی خود (JASDF) است، شامل ۹ فروند هواپیمای تانکر بوئینگ KC-46A پگاسوس به‌همراه ۱۸ موتور توربوفن پرت‌اندویتنی PW4062 و ۱۶ عدد RWR (هشدار دهنده راداری) AN/ALR-69A به‌همراه ۳۳ عدد سامانه خودحفاظتی AN/AAQ-24(V)25 (LAIRCM) و سایر تجهیزات به‌همراه آموزش و پشتیبانی است.
📌بازار داغ تولیدی‌های چینی 🔹️شرکت‌های چینی دارند در بازارهای تجاری، انواع و اقسام شناورهای بدون سرنشین را با عناوین تفریحی و... می‌فروشند. قیمت این قایق‌ها از حدود ۶۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود و خریدشان در سکوهای اینترنتی نیز امکان‌پذیر است. در برخی موارد حتی برای قایق بدون سرنشین "تفریحی" در کاتالوگش جرم محموله قابل حمل نیز ذکر شده است :) 🔹️جنگ روسیه-اوکراین، به‌وضوح ارزش و اهمیت تسلیحات بدون‌سرنشین ارزان را نمایان کرد. قسمت اعظم بازار این تسلیحات، منجمله ریزپرنده‌ها و حال شهپادها و... مطابق انتظار، در اختیار چینی‌هاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ثبت یک‌مورد شکار دیگر تانک توسط پهپاد اوریون 🔹️روس‌ها ویدئویی از حمله به یک‌عراده تانک منتشر کرده‌اند که گفته می‌شود توسط موشک ضدزره خانواده کورنت شلیک شده از پهپاد اوریون، در منطقه مرزی استان کورسک مورد اصابت قرار می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد فعالیت پهپادهای اوریون در منطقه کورسک افزایش داشته. 🔹️در ویدئو نیز تراجکتوری پرواز موشک ضدزره خانواده کورنت به‌وضوح مشاهده می‌شود. هفته پیش نیز یک‌ویدئو از شکار تانک توسط پهپاد اوریون منتشر شد که در پست مربوطه، به مشخصات آن و موشک کورنت هم‌گام شده با پهپاد پرداخته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حمله اوکراینی ها در سوریه؟! 🇺🇦🇸🇾🇷🇺 🔹️منابع اوکراینی با انتشار ویدئوی فوق مدعی شده‌اند که به یک‌پایگاه پهپادی روسیه در نزدیکی شهر حلب سوریه حمله کرده‌اند. اوکراینی‌ها گفته‌اند حمله مذکور کار گروه خیمیک (Khimik) از واحدهای نیروهای ویژه سازمان اطلاعات اوکراین (GUR) بوده. 🔹️به‌ادعای سازمان اطلاعات اوکراین، این پایگاه پهپادی که در جنوب حلب واقع است، محل تولید [احتمالا مونتاژ] پهپادها بود و در آن تسلیحات پهپادی و مواد منفجره نیز نگهداری می‌شد. 🔹️پیش‌تر نیز اوکراینی‌ها ادعا کرده بودند که در همکاری با گروه‌های شبه‌نظامی مخالف بشار اسد در سوریه همکاری داشته و در نزدیکی بلندی‌های جولان به کاروان‌های روسی حمله کرده‌اند. 🔹️درمورد صحت ادعای نقش مستقیم واحدهای اوکراینی در اجرای میدانی این عملیات‌ها نمی‌توان نظری داد زیرا در آشفته بازار سوریه، ده‌ها گروه با گرفتن اندکی پول با کمال میل چنین عملیات‌هایی را انجام می‌دهند. 🔹️در مورد محل مورد حمله در ویدئو نیز مشخص نیست حمله چگونه انجام شده و نتایج آن چه بوده است. با اطمینان نمی‌توان گفت ولی احتمالا محل انفجار بمب‌گذاری شده بود.
📌 کمک‌های لتونی به اوکراین 🇱🇻🇺🇦 🔹️طبق اظهارات نخست‌وزیر لتونی، خانم اِویکا سیلینا، این کشور قصد دارد دسته‌ای از خودروهای زره‌پوش پاتریا و تعدادی پهپاد را به اوکراین اهدا کند. همچنین قرار است ۴۰۰۰ نظامی اوکراینی در سال ۲۰۲۵ در خاک لتونی آموزش ببینند. این کمک‌ها بخشی از یک‌بسته ۴۰ میلیون یورویی کمکی هستند. 🔹️دولت لتونی تصمیم دارد مقدار ۰.۲۵ درصد از تولید ناخالص داخلی سالانه این کشور را برای کمک به اوکراین اختصاص دهد که درحال‌حاضر مقدار این کمک چیزی حدود صدمیلیون یورو می‌شود. 🔹️درمورد زره‌پوش‌های پاتریای اهدایی لتونی، منابع غربی از نسخه AMV 8×8 (تصویر سوم) این زره‌پوش‌ها برای اهدا به اوکراین نام‌برده‌اند اما لتونی کاربر نسخه پیکربندی 6×6 (تصویر دوم) پاتریا است و دقیقا مشخص نیست کدام نوع این زره‌پوش به اوکراین ارسال می‌شود. 🔹️این زره‌پوش‌ها ساخت شرکت پاتریای فنلاند هستند. در ماه می سال جاری میلادی بود که شرکت پاتریا خبر افتتاح خط تولید زره‌پوش 6×6 را در کشور لتونی داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 | Black Hawk Down 🔹شبکه ۱۲ رژیم‌صهیونیستی ویدئوی لحظه سقوط بالگرد UH-60 یانشوف (بلک‌هاوک اسرائیلی) را منتشر کرد. 🔹در ویدئو فوق مشخص است که بالگرد به ارتفاع پایینی برای فرود نزدیک شده است که لحظاتی پس از برخاست گردوغبار ناگهان کنترل خود را از دست داده و روتور اصلی آن با زمین برخورد کرده و متلاشی می‌شود. 🔹علت این حادثه اعلام نشده با این‌حال علت آن از دایره خطای انسانی و یا نقص‌فنی خارج نیست، در آخرین گزارش‌های رسمی ارتش اسرائیل اعلام کرد ۲ تن از سرنشینان این بالگرد کشته شده و ۷ تن زخمی شده‌اند که وضعیت ۴ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌عاقبت فریب‌خوردگان و فریبندگان جنبش ززآ چه شد؟ 📌سهم این‌ها شد اشک و ندامت و چوبه‌دار 📌سهم آن‌ها، رقص و اقامت و عشق‌وحال 📌فردی مثل دستش به خون ۲جوان بسیجی و هم‌محله‌ای آغشته شد؛ خودش اعتراف می‌کند که فضای مجازی باعث شده ذهن او به انبار گاز تبدیل شود... ✍این کلیپ را تا می‌توانید انتشار دهید؛ چون باید مرجعیت فکری سلبریتی‌ها در اذهان جوانان‌مان را بشکنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ابتدا باید با یک مدل علمی، نرخ بهینۀ ارز برای اقتصاد کشور را محاسبه کنیم. سپس با یک بستۀ سیاست‌های ارزی مثل پیمان‌سپاری 100%، اجرای کامل قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قانون مبارزه با پولشویی و... به سمت نرخ بهینه حرکت کنیم. در آنصورت بخش زیادی از مشکلات معیشتی مردم حل و چرخ اقتصاد خواهد چرخید. 🎙دکتر حسین صمصامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تبعیت از بازار آزاد ارز یعنی تبعیت از سراب! دولت هرگز در بلندمدت به قیمت بازار آزاد نخواهد رسید. سیاستهای فعلی بانک مرکزی و دولت کاملا غلط و شکست‌خورده است. باید روال تغییر کند. اگر دولت اقتدار داشته باشد، قوانین مصوّب و سیاستهای ارزی درست اجرا کند، قطعا نرخ ارز پایین خواهد آمد. 🎙دکتر حسین صمصامی
📌مجری نشست خبری پزشکیان هادی حیدری کاریکاتوریست شرق از خوبای کف میدون تو فتنه 88 بوده که...!؟
🔝تلویزیون جمهوری باکو: ⚠️ اخراج مجری هتاک ایرانی شبکه‌ افق نشان از نفوذ بالای جریانات پانترکیسم در بدنه‌ی حاکمیت‌ایران است و این باعث افتخار ما است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دو پاسخ متفاوت برای یک سوال واحد: ⁉️ آیا با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کنید؟ .
30.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 انتقادات سردار نوعی اقدم از پزشکیان 🔻 آقای پزشکیان اگر توانستید علی وردی و عجمیان را برگردانید، دانشجویان اخراجی را هم برگردانید! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فرمانده در میدان در این سه فیلم، به صورت موازی سه دهه حضور شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل نجباء در میدان‌های درگیری نمایش داده می‌شود که او در اقدامی معنا دار شخصا سلاح به دست گرفته تا در خط مقدم درگیری، دوشادوش مجاهدان حضور به عمل بیاورد. ◾️ در این ویدئوها، شیخ اکرم الکعبی در سال ۲۰۰۴ در نبرد با آمریکایی‌ها، در سال ۲۰۱۴ در درگیری‌های با داعش و در سال ۲۰۲۴ در عملیات پهپادی علیه اسرائیل دیده می‌شود. ◾️ این درحالی‌ست که تحلیلگران نظامی - امنیتی، این فرمانده عراقی را هدف اصلی ترور توسط آمریکا و اسرائیل در عراق معرفی کرده‌اند. .
📌غرب هشدارهای پوتین را جدی گرفت. 🔺نشریه "ادوانس" کرواسی می نویسد که غرب تهدیدهای اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را کاملاً درک کرده است و سخنان وی درباره واکنش روسیه به حملات به عمق خاک این کشور را جدی گرفته است. 🔺 رئیس جمهور روسیه در عین حال اشاره ای به اینکه چه اقدام تلافی جویانه ای انجام خواهند داد، نمی کند و با حریفان خود بازی "حدس بزن" انجام می دهد. به نظر می رسد این امر غرب را مایوس کرده و مخالفان او آماده توقف هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تکنولوژی جمهوری اسلامی باعث تغییر معادلات قدرت در منطقه شده است. 🔷علیرضا تقوی نیا در گفتگو با شبکه سحر افغانستان : 🔸️ ایران تکنولوژی را به اعضای محور مقاومت منتقل می کند و خود آنها سلاح می سازند. 🔸️ امنیت اسرائیل دیگر مانند گذشته تامین نیست. 🔸️نیروی انسانی اسرائیل ۷ میلیون است اما محور مقاومت صدها میلیون جمعیت دارد. 🔸️عمق استراتژیک ۱۰۰ کیلومتر و عمق استراتژیک محور مقاومت ۳۰۰۰ کیلومتر است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 ارائه اخبار لحظه به لحظه، از منطقه و محورِمقاومت 💥 جمع آوری و ارائه خبرهای مورد وثوقِ منتشر شده، در فضای مجازی....به شما 💥 ارائه گزارش های جامع از ایران و جهان 💥 تحلیل‌های روزانه و شبانه، با کلامِ و دیگر کارشناسان خبره و تحلیلگرانِ سیاسی 💥 گزارش‌های ۲۴ساعته از محورِمقاومت توسط خبرنگارانِ همکارِ این کانال👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 ارائه اخبار لحظه به لحظه، از منطقه و محورِمقاومت 💥 جمع آوری و ارائه خبرهای مورد وثوقِ منتشر شده، در فضای مجازی....به شما 💥 ارائه گزارش های جامع از ایران و جهان 💥 تحلیل‌های روزانه و شبانه، با کلامِ و دیگر کارشناسان خبره و تحلیلگرانِ سیاسی 💥 گزارش‌های ۲۴ساعته از محورِمقاومت توسط خبرنگارانِ همکارِ این کانال:
سلام و عرض ادب و خدا قوت خدمت همه مسئولین کانال ‌ . کانال محور مقاومت بسیار عالی هست خدا خیرتون بده فقط لطفا پیام های تکراری نزارید خیلی پیام ها تکراری هست . حتما لازم نیست روزی ۱۰۰ تا پیام بزارید نصفش تکراری باشه . بارهم ممنون ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ کانال: @afsaranemam ⏰زمان: 05:26:10 سه‌شنبه 1403/06/27
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تانک ها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در حال ورود به مرز شمالی با لبنان هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 سرگئی شویگو پس از سفرش به دمشق، سوریه، در سفری اعلام نشده وارد ایران شد. 🔹او فردا شب را در تهران خواهد گذراند و در جلسات مهمی شرکت خواهد کرد. 🔹گمانه زنی ها حاکی از آن است که معاهده دوجانبه آتی ایران و روسیه تقریباً آماده امضا است و شویگو در حال تکمیل مراحل آن است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حزب الله لبنان تصاویر هدف قرار دادن یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.