eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکست رژیم ملعون صهیونیستی در حال تحقق است 🔹رهبر انقلاب: در مسئله غزه، پیش‌بینی روشن‌بینان دنیا مبنی بر پیروزی مقاومت فلسطین و شکست رژیم خبیث ملعون صهیونیستی در حال تحقق است.
رهبر انقلاب: در بسیاری از مشکلات امنیتی مردم به کمک دستگاه‌های امنیتی آمدند امام خامنه‌ای: 🔹خیلی از مشکلات امنیتی را مردم به کمک دستگاه‌های امنیتی آمدند و مشکل را برطرف کردند. 🔹خیلی از کارها میخواستند بکنند شبیه همین فاجعه‌ای که در کرمان ایجاد کردند. مردم ملتفت شدند توجه کردند، دستگاه‌ها متوجه شدند پیشگیری کردند. شاید بشود گفت ده‌ها برابر آن چه که اتفاق می‌افتد دشمن میخواهد انجام بدهد و خنثی میشود. خیلی‌هایش به کمک مردم است. 🔹حضور مردم در صحنه؛ این باید ترویج بشود. هر کسی صدایی دارد هر کسی زبان گویایی دارد؛ هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی میتواند اثر بگذارد باید روی این زمینه کار کند. وتواصوابالحق. این حق است. تواصی به حق وظیفه‌ی همه است.
عمل پیوند قلب مجروح جنایت کرمان 🔹عملیات انتقال هوایی و پیوند قلب اهدایی «فاطمه دهقان» یکی از مجروحین حادثه تروریستی کرمان که بر اثر اصابت ترکش دچار مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان مسیح دانشوری انجام و قلب این بانوی شهید به یک نوجوان ۱۴ ساله پیوند زده شد.
حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه های اسرائیل 🔹مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، پایگاه «البغدادی» و پادگان یفتاح را هدف حملات موشکی خود قرار داده و در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است.
شمار شهدای غزه به ۲۳۲۱۰ نفر رسید 🔹وزارت بهداشت غزه: شمار شهدای ناشی از حملات اسرائیل به نوار غزه به ۲۳ هزار و ۲۱۰ نفر رسیده و همچنین تعداد زخمی‌ها نیز در این مدت به ۵۹ هزار و ۱۶۷ نفر افزایش یافته است.
دستورالعمل جدید بازار خودرو ابلاغ شد 🔹دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری مصوب جلسه ۵۴۳ شورای رقابت به وزارت صمت ابلاغ شد. 🔹بر اساس این دستورالعمل، مبنای تنظیم قیمت خودرو، بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیأت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود و به وزارت صمت اعلام می‌گردد. 🔹وزارت صمت قیمت‌ها را با رعایت مفاد این دستورالعمل به خودروسازان ابلاغ می‌نماید و این قیمت‌ها برای عرضه‌کننده خودرو لازم الاجراست. 🔹تولیدکنندگان خودرو (اعم از تولید داخلی و مونتاژی) موظفند در ابتدای هر سال برنامه تولید را به تفکیک ماه به شورای رقابت و وزارت صمت اعلام نمایند. 🔹هر گونه تغییر قیمت خودرو ناشی از نصب آپشن یا قطعات که اجباری (و براساس الزامات قانونی) نباشند، پس از تأیید وزارت صمت به سازمان حمایت اعلام می‌شود.
رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی بعد از صد روز جنایت به اهدافش نرسیده است امام خامنه‌ای: 🔹این فراموش نخواهد شد، همه خواهند فهمید که صبر آن مردم و ایستادگی مقاومت فلسطینی این رژیم را وادار به عقب‌نشینی کرد. 🔹خب، رژیم صهیونیستی بعد از این قریب صد روز جنایتی که دارد انجام میدهد، به هیچ کدام از هدفهایش نرسیده. شکست یعنی چه؟ شکست یعنی همین. گفت حماس را از بین میبریم، نتوانستند. گفت مردم غزه را منتقل میکنیم، نتوانستند. گفت جلوی اقدامات مقاومت را میگیریم، نتوانستند. 🔹مقاومت زنده، سرحال، آماده، آن رژیم، خسته، سرافکنده، پشیمان و داغ باطله‌ی جنایتکار به پیشانی‌اش خورده. این وضعی است که امروز وجود دارد. این عبرت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تپش قلب شهید جنایت کرمان در سینه یک نوجوان 🔹حادثه تروریستی کرمان، تمام ملت ایران را داغدار کرده است اما در چنین شرایط سختی، خانواده خانم «فاطمه دهقان» که از مجروحان کرمان بوده و براثر جراحت ناشی از این انفجار، دچار مرگ مغزی شده بود، تصمیم گرفتند تا اعضای او را برای پیوند به بیماران نیازمند عضو، اهدا کنند. 🔹قلب این شهیده از به بیمارستان مسیح دانشوری به پرواز درآمد تا این بار در سینه‌ یک بیمار نوجوان بتپد. 🔹کبد این بانوی شهید به شیراز و دو کلیه نیز در کرمان به دیگر بیماران نیازمند پیوند شد تا حیات بخش زندگی بیماران رنجور دیگری باشد و خانم دهقان هم به جمع شهدای این حادثه پیوست.
سرنوشت خرابکار هلندی تأسیسات هسته‌ای نطنز ▪️موتورش چپ کرد و خودش مُرد! 🔹یک روزنامه هلندی به تازگی در گزارشی از هویت یک خرابکار هسته‌ای در ایران پرده برداشته که البته گفته می‌شود بابت این خرابکاری، بهای سنگینی هم پرداخته است! 🔹ادعای این رسانه‌ این است که ویروس استاکس‌نت از طریق یک مهندس هلندی‌الاصل ساکن امارات به نام «اریک فان‌سابن» در نطنز منتشر شده است. 🔹اما نکته مهم اعتراف روزنامه بر سرنوشتی است که این جاسوس به آن دچار شده است. 🔹فان‌سابن اگرچه در عملیات آلوده کردن تأسیسات هسته‌ای موفق عمل کرد اما کمتر از یک سال بعد در اتفاقی کشته می‌شود؛ موتورسیکلت وی در ۱۶ ژانویه ۲۰۰۹ در نزدیکی شارجه چپ می‌کند و وی فوت می‌کند! 🔹اتفاقی که سرویس اطلاعات نظامی هلند برخلاف تصور خانواده این جاسوس، آن را یک حادثه نمی‌داند!
خرید ۴ نان با یک کارت بانکی تکذیب شد رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در گفتگو با تسنیم: 🔹ممنوعیت خرید بیشتر از ۴ نان با یک کارت بانکی تکذیب می‌شود و هیچ محدودیتی برای خرید انواع نان سنتی وجود ندارد. 🔹این موضوع هم توسط اتحادیه ما و هم توسط اتحادیه همکار نان سنتی تکذیب می‌شود و اطلاعیه و ابلاغیه‌ای هم در این خصوص به نانوایان نداشته‌ایم. 🔹نرخ نان هم تغییری نداشته است و همان نرخ‌های مصوب قبل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله هوايی اسرائیل به مراسم تشییع فرمانده حزب‌الله 🔹رسانه‌ها از اقدام اسرائیل در حمله با پهپاد به نزدیکی محل تشییع جنازه شهید وسام الطویل، از فرماندهان میدانی حزب‌الله در شهرک خربة سلم خبر می‌دهند. 🔹گفته می‌شود رژیم اسرائیل دو موشک به نزدیکی منزل برادر این شهید شلیک کرده است.
هلاکت ۴ نظامی صهیونیست توسط گردان‌های القسام 🔹گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که تک‌تیراندازان این جنبش با سلاح «الغول» توانسته‌اند ۴ تن از نظامیان صهیونیست را در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز از پای درآوردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شلیک عمدی تک تیراندازان اسراییلی به فلسطینی در حالی که پارچه سفید در دست داشتند و در حال عبور به مناطق امن بودند./ غزه
🔺️مرکز آمار: تورم مسکن تهران نزولی شد مرکز آمار ایران: 🔹️طی آذرماه امسال تورم ماهانه مسکن ۴.۴ درصد، تورم نقطه به نقطه ۱۱.۲ درصد و تورم سالانه مسکن در شهر تهران ۰.۶ درصد کاهش داشته است. 🔹️نرخ تورم سالانه آذر ماه آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٨٥,٧ درصد رسیده است. /تسنیم
🔺️انحلال بانک‌های متخلف تا دو - سه سال ادامه دارد وزیر اقتصاد: 🔹️امسال دو موسسه مالی را منحل و تا پایان سال یک موسسه دیگر را نیز تعیین تکلیف می‌کنیم. در دو - سه سال نیز این مساله را بدون رودربایستی با بانک‌ها و موسسات مالی متخلف ادامه می‌دهیم./ایسنا
🔺️یک همجنس‌گرا نخست‌وزیر فرانسه شد 🔹️«گابریل اَتَل»، وزیر آموزش فرانسه به سمت نخست‌وزیری رسید. 🔹️الیزابت بورن، نخست‌وزیر، استعفای دولت خود را روز دوشنبه به امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور این کشور تسلیم کرد و او نیز آن را پذیرفت./ایسنا
🔺️ وضعیت فاجعه‌بار پوشش برف در کشور در مقایسه با سال‌ گذشته و میانگین بلندمدت/باشگاه خبرنگاران
پیشنهاد پرسپولیس به برانکو چند ساله است؟ 🔸باشگاه پرسپولیس به توافق با برانکو نزدیک شده و تنها باید شرایط حضور این مربی کروات در ایران محقق شود. 🔸برخلاف خبرهای منتشر شده پیشنهاد قرمزها به سرمربی سابق خود یک قرارداد یک و نیم ساله است و روند مذاکرات ابتدایی بین طرفین مثبت بوده است. نکته حائز اهمیت برای سرمربی کروات، پرداخت شدن مالیات او به همراه دیر کرد آن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از حادثه کرمان از گوشه گوشه ی کشورمون، با هر زبان و لهجه‌ای دلمون به درد اومده 💔 اگر کسی این صحنه ها رو دید و خوشحال شد به انسانیتش باید شک کرد ...🥀 🎙با صدای مردم عزیزمون از شهرهای مختلف ایران...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ۱۸ دی‌ماه، سالگرد تحقیر آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق در نخستین گام انتقام عملیات تروریستی شهادت سردار سلیمانی و یارانشان
قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی 🔹 طوفان زمستانی گسترده در نیمه شرقی ایالات متحده در روز سه‌شنبه برق بیش از 302 هزار خانه و واحد تجاری را در 9 ایالت آمریکا قطع کرد. 🔹 جورجیا با بیش از 65 هزار قطعی، فلوریدا با 62 هزار، و آلاباما با 58 قطعی برق ایالت‌هایی هستند که بیشترین ضربه را از این مساله دیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ریاض منصور: آتش بس چیزی است که بیش از هر چیز به آن نیازمند هستیم 🔹نماینده فلسطین در سازمان ملل: 🔹اگر شما به دنبال صلح هستید باید با آتش‌بس آن را شروع کنید.آتش‌بس چیزی است که ما در حال حاضر میخواهیم. 🔹ما امیدواریم هرکس با این شعار که هر روز آن را می‌گوییم موافق باشند. هزاران نفر در خیابان‌ها هر روز این را فریاد می‌زنند. 🔹 امیدواریم بایدن مسئله آتش‌بس را در کنگره مطرح کند. آتش‌بس چیزی است که هرکسی خواستار آن است. 🔹همه ما باید به دنبال آتش‌بس برای حفظ جان فلسطینی‌ها باشیم.
حضور دیپلماتهای خارجی در سفارت ایران در سوئد برای امضای دفتر یادبود شهدای 🔹 با گذشت دو روز از گشایش دفتر یادبود شهدای گرانقدر حادثه تروریستی شهر کرمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم، حضور مقامات و دیپلماتهای خارجی مقیم در سفارت به منظور امضای دفتر یادبود همچنان ادامه دارد. 🔹 مقامات محلی و دیپلماتهای مقیم همزمان با امضای دفتر یادبود، طی گفتگو با محمد احمدی کاردار سفارت کشورمان در استکلهم، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی یادشده، مراتب همدردی و تسلیت خود را با دولت و ملت ایران ابراز نمودند. 🔹 کفیل اداره کل (معاونت) امور جهانی وزارت امور خارجه سوئد نیز از طرف دولت این کشور در سفارت حاضر و دفتر یادبود را امضا نمود. 🔹 وی ضمن اعلام تسلیت، مراتب همدردی خود را با خانواده قربانیان ابراز کرد.