eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️کیفیت هوای شهر قم در شرایط خطرناک 🔹شاخص کیفیت هوای شهر قم امروز ۱۸ تیرماه با عدد ۷۹۷ به علت آلاینده ذرات معلق (PM۱۰ ) در وضعیت خطرناک قرار دارد. .
پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین ▪️حضور اسنپ و تپسی برای جابجایی زائران رئیس سازمان راهداری: 🔹۲۰ روز قبل از اربعین پیش فروش بلیت اربعین آغاز می‌شود اما مرز مهران پیش فروش نخواهند داشت. 🔹همچنین امسال تپسی و اسنپ نیز در بحث جابه‌جایی مسافران اربعین حضور خواهند داشت. 🔹کمبود ۶۰۰۰ اتوبوس برای اربعین داریم ولی امسال قرار است از سایر ظرفیت‌های موجود در کشور در ایام اربعین استفاده شود. 🔹ستاد اربعین تا کنون امکان انجام سفرهای کاروانی را نپذیرفته‌ است. .
⬅️ قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد 🔹قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد. 🔹هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۱۶ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسید. 🔹اما هر قطعه سکه امامی در بازار با کاهش ۱۷۰ هزار تومانی به قیمت ۴۰ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان رسید. 🔹همچنین نیم سکه به قیمت ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی رسیده است. ربع سکه هم ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. .
🔴بارش‌های کشور ۲۴۴.۸ میلیمتر شد 🔹مجموع بارش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۱۵ تیرماه به ۲۴۴.۸ میلیمتر رسید که نسبت به سال آبی گذشته ۱۹ درصد و نسبت به دوره بلندمدت سه درصد رشد را نشان می‌دهد. .
دیدار سردار رادان با پزشکیان 🔹سردار احمدرضا رادان با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، کسب اعتماد مردم از سوی رئیس‌جمهور منتخب را از طرف خود و تمامی کارکنان فراجا تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا کربلا یا کربلا..‌‌‌. کربلا یا کربلا...🌹 🌴 آری اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام آنچان در نور جذبه قطب عالم امکان که از دشت پر درد و بلای کربلا تلألو می کند و می جوشد ذوب شده اند که تمام وجودشان کربلایی است...... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اژه ای: موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم رئیس قوه قضاییه: 🔹باید در انتخاب کابینه فعال و در تراز نظام اسلامی به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم. 🔹موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم. وعده‌های که داده شد باید محقق شود. وظیفه بسیار سنگینی بر دوش همه است به خصوص رئیس‌جمهور منتخب. 🔹رئیس‌جمهور منتخب برای تحقق عدالت، گسترش عدالت اجتماعی، رسیدگی به محرومان و طبقات کمتر برخوردار جامعه، تعالی کشور و نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت و رفاه مردم حتما کمر همت می ببندد و ما هم وظیفه داریم کمک کنیم. .
📣 بورس درجا زد 🔺️بازار سرمایه پس از دو روز رشد چشمگیر، امروز با افت مواجه شد و شاخص کل با کاهش ۵۱۳۴ واحد به رقم دو میلیون و ۲۲۱ هزار واحد رسید. 🔺️شاخص هم وزن اما ۸۰۴ واحد افزایش یافت و در رقم ۷۱۰ هزار و ۷۳ واحد ایستاد. .
📣 کوثری: مجلس و دولت آینده باید برای رفع مشکلات کشور تعامل داشته باشند نماینده مردم تهران در مجلس : 🔺️قطعاً تعامل بین دولت و مجلس تحت لوای مقام معظم رهبری ایجاد می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد، اما بالاخره همان طور که همه دولت‌های ما تاکنون یکسری نقطه نظر درباره مسائل مختلف کشور داشته‌اند، دولت چهاردهم نیز از این قاعده مستثنی نیست و دیدگاه‌های خاص خودش را دارد. 🔺البته این موضوع درباره مجلس شورای اسلامی هم صدق می‌کند و قطعاً مجلس هم دیدگاه و نقطه نظرات خودش را درباره مسائل کشور دارد و این مسئله منافاتی با همکاری و تعامل دولت و مجلس ندارد و با وجود نظرات مختلف، می‌توان تعامل کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️این ویدئو از رائفی پور امروز در فضای مجازی پربازدید شد و بازخوردهای زیادی داشت ولی بخشی از یک ویدئوی دو ساعته قدیمی هست و ربطی به انتخابات اخیر نداشته .
♦️
میراث خوبی که شهید رئیسی برای پزشکیان گذاشت
🔹‌طبق اعلام بانک جهانی اقتصاد: ایران سال گذشته دومین کشور جهان در رشد اقتصادی(GDP) است که با افزایش ۵.۴ درصدی در تولید ناخالصی خود مواجهه شده است. 🔹‌امیدواریم این رشد ۵.۴ درصدی تولید را دولت پزشکیان بتواند تکرار کند. .
♦️یک مورد مبتلا به «تب دنگی» در قزوین شناسایی شده است کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان قزوین: 🔹تاکنون خوشبختانه در استان قزوین پشه آئدس دیده نشده است اما یک مورد ابتلا به این بیماری مشاهده شد که با شناسایی به موقع این فرد اقدامات پزشکی و درمانی انجام و ترخیص شد. 🔹این فرد سابقه مسافرت به امارات متحده(دبی) را داشت و بعد از برگشت با علائم تب سر درد، بدن درد به پزشک مراجعه کرده بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️صداو‌سیما در برنامه خبر۱۴ شبکه یک دیدار پزشکیان با خاتمی را بدون نام بردن از وی اطلاع رسانی کرد! .
♦️بازگشت بازار ارز و سکه به روند کاهشی 🔹دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۶ هزار و ۳۶۲ تومان و در بخش حواله‌ ۴۳ هزار و ۲۸۸ تومان کشف قیمت شد‌. 🔹دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۹ هزار ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده. 🔹سکه طرح قدیم‌‌ به ۳۷ میلیون و ۳۱۰ هزار و طرح جدید نیز ۴۰ میلیون و ۵۸۷ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت. 🔹هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۳۹۷ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌؛ همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۴ میلیون و ۷۱۸ هزار نرخ‌گذاری شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رکورد شکنی باغدار مراغه‌ای در تولید گیلاس 🔹در شهرستان مراغه با حدود ۲۳ هزار هکتار باغ سالانه ۴۰۰ هزار تن محصول سردرختی به بار می‌نشیند. .
🔴بانک مرکزی: قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران در ماه خرداد به ۸۵ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رسید .
🔴لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند .
🔴 رای آقای در 16 استان، استان های اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، کهکیلویه و بویر احمد، مرکزی، هرمزگان، کرمان، همدان و یزد، خوزستان از آقای پزشکیان بیشتر بوده است. 🔹رای استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، نقش موثری در پیروزی آقای پزشکیان داشت. ✍محمد ایمانی .
♦️کودکان کار اتباع شناسنامه‌دار می‌شوند اداره اتباع و مهاجرین خارجی شهرداری تهران: 🔹برای کودکان کار اتباع مجاز اثرانگشت و شناسنامه تعریف خواهد شد و برخلاف گذشته برای کسانی که غیر مجاز هستند هم ثبت اثرانگشت صورت می‌گیرد. .
⭕️گزارش بانک مرکزی از رونق بازار مسکن 🔹تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از تغییرات قیمت مسکن نشان میدهد که در خرداد‌ماه سال ۱۴۰۳، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۹/۳ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲۰.۶ درصد کاهش و ۱۴.۱ درصد افزایش یافته است. 🔹همچنین در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۵۹.۱ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱.۴ و ۹.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. 🔹نرخ رشد نقطه به نقطه مسکن در تهران خرداد ماه امسال در حالی ۹.۷ درصد بوده که نرخ رشد قیمت‌ها در خرداد سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن در ۱۴۰۱، ۹۸.۷ درصد بوده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید رئیسی در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت و در چه شرایطی تحویل می‌دهد .
🔴پیام تقدیر رئیس‌جمهور منتخب خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان 🔹جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان 🔹با سلام و با تشکر فراوان، پیام ارزشمند و محبت‌آمیز جنابعالی در پی انتخاب اینجانب به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. 🔹جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی بوده است. حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام‌ظله العالی داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت. 🔹اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایتکارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد. 🔹از دعاهای خالصانه جنابعالی برای اینجانب سپاسگزارم و از خداوند متعال برای جنابعالی مزید عزت و سرافرازی، برای مردم لبنان سعادت و پیشرفت و برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی مسئلت می‌کنم. .