eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ به ایستگاه نوبت دوم رسید/ سهم کنکور ۵۰ درصد شد 🔹آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر در ۴۰۸ شهرستان و بخش مختلف کشور و با حضور ۹۸۴ هزار داوطلب برگزار خواهد شد. .
سازمان سنجش: کنکور تحت هر شرایطی پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود 🔹با وجود احتمال اعلام تعطيلیِ سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به‌دليل گرما و آلودگی هوا، کنکور تحت هر شرایطی در زمان مقرر برگزار می‌شود. .
♦️تصویری از عزاداری مهران غفوریان در مجلس روضه .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش سخنگوی دولت به نامه به سرپرست ریاست‌جمهوری 🔺بهادری جهرمی: استناد می‌کردند خیلی از یاران شهید رئیسی در ستاد ما هستند؛ امیدواریم از برنامه‌ها و نقاط قوت دولت شهید بهره‌برداری کنند. .
🔸وزیر بهداشت: تعداد مبتلایان تب دنگی در کشور از ۷۵ مورد در سال گذشته به ۱۴۹ در سالجاری رسیده است 🔹اقداماتی برای پاکسازی شهرهای آلوده، افزایش مراقبت در مناطق و پایانه‌های مرزی و بررسی سلولوژیک برای رصد بیماران در حال انجام است. 🔹در حال حاضر کشورهای پاکستان، عراق، امارات و دیگر کشورهای جنوب خلیج فارس آلوده هستند. 🔹مواردی از وجود عامل شیوع این بیماری در استان‌های جنوبی ایران و استان گیلان مشاهده شده و احتمال آلودگی در خوزستان، مازندران و گلستان نیز هست. .
🔴سید حسن نصرالله: شهید ابو نعمه در عراق با داعش جنگید/برای توقف جنگ در مرز لبنان، جنگ غزه باید متوقف شود 🔹دبیرکل حزب‌الله: فرمانده شهید حاج ابو نعمه یک مجاهد، اسیر جنگی و رزمنده بود و دو بار جانباز شد. او یکی از فرماندهانی بود که در جنگ با داعش در عراق حضور داشت و با آن‌ها جنگید. 🔹️ما از روز اول تعهد قاطعی به نبرد طوفان‌الاقصی داشتیم و در جبهه لبنان نیز از نام عملیات طوفان الاقصی استفاده کردیم. 🔹️ما وارد این عملیات شدیم و اهدافی برای آن مشخص کردیم. آنچه برای ما مهم است، وضعیتی  است که دشمن اکنون در آن به سر می‌برد و خود به آن اذعان دارد. ما با ورود به این جنگ می‌خواستیم، قدرت دشمن را تضعیف و آن‌ها را وارد جنگی فرسایشی کنیم که این هدف اکنون محقق شده است. 🔹️ما توانستیم بخش بزرگی از ظرفیت‌ها و نیروهای دشمن را مشغول کنیم و نگذاریم آن‌ها جنگ در غزه را یک‌سره کنند. 🔹ما تأکید کردیم که جنگ در مرزهای شمالی فلسطین به غزه گره خورده است و اگر آن‌ها می‌خواهند تنش در مرزهای شمالی آرام شود، باید جنگ در غزه متوقف شود. .
♦️گرمای هوا ادارات استان البرز را به تعطیلی کشاند معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز: 🔹بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار استان، فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها تعطیل است ولی آزمون کنکور سراسری و امتحانات دانشگاههای استان برقرار است. . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رئیس سازمان مدارس غیردولتی: بیشترین شهریۀ مدارس غیرانتفاعی بین ۸۰ تا ۹۶ میلیون تومان است. .
🔴7 مرداد؛ مراسم اعطای حکم رئیس‌جمهور چهاردهم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی 🔹️ مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. .
🔴مسکو: ایران را به‌عنوان میانجی‌گر مذاکرات صلح اوکراین قبول داریم 🔹️آندری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه: مسکو، تهران را به‌عنوان میانجی‌گر مذاکرات صلح جنگ اوکراین قبول دارد و اگر چنین پیشنهادی مطرح شود، آن را بررسی خواهد کرد. .
🔴۷ مرداد؛ مراسم اعطای حکم رئیس‌جمهور چهاردهم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی 🔹 مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬛️رقم تولید نفت با مذاکره و برجام و خودمون برای غرب کشتن در سال ۹۹: ۲میلیون بشکه در روز پایین ترین رقم ۲۵ سال گذشته ◼️رقم تولید نفت بدون برجام بدون اف ای تی اف بدون غربیای پلید: ۴میلیون بشکه در روز ◾️بماند به یادگار که باز همه چیزمون رو گره نزنن به مذاکرات و رفع تحریم! .
🔴شرط مجارستان برای حمایت از بیانیه نهایی نشست ناتو 🔹️پیتر سیارتو، وزیر خارجه مجارستان: هیچ صحبتی از عضویت اوکراین در ناتو وجود ندارد؛ زیرا این موضوع به معنای درگیری مستقیم بین این ائتلاف و روسیه است. 🔹️مجارستان تنها در صورتی از بیانیه نهایی نشست ناتو حمایت خواهد کرد که در آن اعلام شود تصمیم در مورد پذیرش احتمالی اوکراین در این ائتلاف باید به اتفاق آرا صورت گیرد. .
♦️پزشکیان: به حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین ادامه می‌دهیم 🔹رئیس‌جمهور منتخب در پیامی خطاب به رئیس دفتر سیاسی حماس بر تداوم حمایت همه‌جانبه ایران از ملت فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و همچنین آزادی قدس شریف تاکید کرد. 🔹پزشکیان گفت که ایران به حمایت همه‌جانبۀ خویش از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیۀ آرمان‌ها و حقوق خود و آزادی شریف ادامه خواهد داد./ فارس .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): کربلا پاک ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه ‏ها است و الحق که کربلا از بساط هاى بهشت است. امروز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۵ محرم ۱۴۴۶ ۱۱ ژولای ۲۰۲۴ .
🔴رگبار باران در برخی مناطق کشور ⛈در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز بویژه در مازندران، سمنان، برخی مناطق گلستان و خراسان شمالی، همچنین ارتفاعات غرب و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، 💨طی پنج روز آینده در استان‌های واقع در جنوب شرق، شرق، شمال شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، همچنین در جنوب غرب کشور، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. .