eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کاخ سفید: واشنگتن کانال‌های ارتباطی با تهران را حفظ می‌کند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 ارتش اسرائیل: خطای انسانی داشتیم 🔹ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروی هوایی این رژیم پهپادی را که امروز تل‌آویو را هدف قرار داد، شناسایی و کشف کرد، اما به‌دلیل خطای انسانی این پهپاد رهگیری نشد. 🔺 فیلمی جدید از عملیات پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو .
🔰 ۵۷,۶۰۰ - یورو ۶۲,۷۰۰ 🔰 تتر ۵۷,۹۵۰ - درهم ۱۵,۷۰۰ 🔰 امامی ۴۰,۴۵۰,۰۰۰ 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 🕗 ساعت ۱۳:۰۰ 📅 جمعه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ 💵 نرخ‌ها به تومان در بازار تهران می‌باشد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 واکنش رسانه‌های آمریکایی به حمله شبانه یمن به تل‌آویو .
🔴امام جمعه‌ٔ تبریز: برخی سیاسیون بزرگ‌شده در آمریکا مواظب گفتار و رفتار خود باشند! 🔹عده‌ای با موضع‌گیری‌های ناامیدکننده و تفرقه‌افکن بین قومیت‌ها و مذاهب در مسیر دشمن حرکت می‌کنند و آدم احساس می‌کند برخی‌ها در آمریکا و اروپا زیاد زندگی کرده‌اند و بزرگ‌شدهٔ این کشورها هستند از مسائل کشور زیاد سر در نمی‌آورند و نمی‌دانند در کشور چه خبرها بود و چه اتفاقی افتاده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تاثیر یک درجه گرم شدن هوا بر روی مصرف برق سخنگوی صنعت برق: 🔹با هر یک درجه افزایش دما ۱۸۰۰ مگاوات به بار شبکه افزوده خواهد شد. 🔹بر اساس پیش‌بینی‌ها از فردا دو هفته بسیار گرم با دست‌کم افزایش ۱.۵ درجه‌ای دما در مقایسه با میانگین بلند مدت در پیش رو خواهد بود. .
🔴ادعای ترامپ: روسیه و چین از من حساب می‌بردند 🔹 نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد امروز جمعه مدعی شد که در زمان حضورش در کاخ سفید، چین و روسیه از او ترس داشتند و جهان در صلح به سر می‌برد. .
🔴رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین‌اجتماعی کشور از واریز وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۴۰ هزار بازنشسته تا هفته نخست مردادماه خبر داد .
🔴تقریبا ۱۴۰۰ پرواز در سراسر جهان لغو شده است 🔹به گفته شرکت سیریوم که پروازهای هوایی جهان را بررسی می‌کند، امروز حدود ۱۱ هزار پرواز تجاری در سراسر جهان تا ساعت(۱۱ امروز به وقت بریتانیا) برنامه‌ریزی شده بود که ۱۳۹۰ پرواز لغو شده است. 🔹شمار پروازهای لغو شده در برخی از کشورها: آمریکا: تاکنون ۵۱۲ پرواز، آلمان: ۹۲ پرواز، هند: ۵۶ پرواز، ایتالیا: ۴۵ پرواز، کانادا: ۲۱ پرواز .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ روضه‌خوانیِ مهدی سلحشور در شام غریبانِ حسینی و اشک‌های رهبر انقلاب .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایات اسرائیل‌ 🔺️اجتماع و راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پس از برگزاری نماز جمعه امروز برگزار شد. .
موج گرما در ایتالیا ۴ قربانی گرفت 🔺در پی موج گرمای شدید در ایتالیا که منجر به قربانی شدن ۴ نفر شد وضعیت هشدار قرمز گرما در بسیاری مناطق اعلام شده است. .
🔴ترافیک سنگین در جاده‌های شمال به سمت تهران رئیس پلیس راه مازندران: 🔹براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک از بعد از ظهر در جاده‌های مازندران از شمال به سمت تهران سنگین و پرحجم گزارش شده است. 🔹محور چالوس و آزادراه تهران شمال از مازندران به سمت پایتخت یکطرفه بوده و تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. 🔹در محور هراز نیز ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده کلرد، شاهاندشت، رینه، بایجان، گزنک و آب اسک را شاهدیم. در مسیر شمال به جنوب حدفاصل امین آباد و محدوده‌های شهر دماوند و گلاهک ترافیک سنگین است. .
📸 دیدار خانواده امام موسی صدر با رئیس‌جمهور منتخب .
🔴گزارشی از اختلال در ارائه خدمات ارتباطی نداشته‌ایم 🔹مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: ایران به دلیل تحریم‌ها، از سرویس‌های مایکروسافت استفاده نمی‌کند. 🔹سرویس‌های بومی از مدت‌ها قبل جایگزین سرویس‌های خارجی شده‌اند و تاکنون گزارشی از اختلال در ارائه خدمات نداشته‌ایم. .
🔴کاهش ساعت کاری ادارات کرمانشاه در هفته آینده 🔹ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه، هفته آینده شنبه(۳۰ تیرماه) تا چهارشنبه(۳ مرداد) دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد و پنجشنبه(۴ مردادماه) هم تعطیل است. .
🔴‌دادگاه لاهه خواستار پرداخت غرامت از سوی رژیم صهیونیستی بابت اشغالگری شد 🔹دیوان بین‌المللی دادگستری در نظر مشورتی خود اعلام کرد که اسرائیل بایستی بابت اشغالگری در اراضی فلسطینی غرامت پرداخت کند. 🔹این دادگاه جمع‌بندی کرده که اسرائیل بایستی اشغالگری غیرقانونی خود را به پایان رسانده و تمامی شهرک‌نشین‌ها را تخلیه کند. .
🔴تهران گرم‌تر می‌شود 🔹اداره هواشناسی استان تهران: در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در یکشنبه دمای تهران تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد. .
🔴سقوط بازار‌های بورس اروپا با اختلال فنی جهانی 🔹به دنبال بروز اختلال گسترده فنی در سطح جهان بازار بورس کشور‌های اروپایی معاملات امروز خود را با روند نزولی آغاز کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اختلال سایبری جهانی بر ایران تأثیر نداشت 🔹سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی: نقص فنی در سامانه‌های جهانی، هیچ اختلالی در خدمت‌رسانی به هموطنان ایجاد نکرده است. .
🔴عامل اختلال سایبری جهانی عذرخواهی کرد 🔹جورج کورتز، مدیرعامل شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» (CrowdStrike)، بابت اختلال فنی جهانی که امروز جمعه، فعالیت صنایع مختلف را دچار وقفه کرد، عذرخواهی کرد و وعده داد با همه مشتریانش برای برگرداندن فعالیت آنها به وضعیت عادی، همکاری کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه اربعین هموار می‌شود سازمان راهداری: 🔹برای تسهیل تردد زائران در اربعین حسینی، حدود هزار کیلومتر از مسیرهای منتهی به مرزهای عراق، آسفالت، روکش و لکه‌گیری می‌شود. تاکنون، ۷۵ درصد این کار انجام شده است. 🔹پلیس راهور نقاط احتمال تصادف رو هم شناسایی کرده و ۱۴ نقطه حادثه خیز اصلاح شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با خودروی ساخت ایران به محل سخنرانی انتخاباتی‌اش رفت .