eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آتش‌بس در غزه ارتباطی به حق ایران برای دفاع از خود ندارد 🔹️نماینده ایران در سازمان ملل: اولویت ما توقف جنگ در غزه است و هر توافقی که حماس بپذیرد را به رسمیت می‌شناسیم. 🔹️رژیم صهیونیستی به امنیت ملی ما حمله کرده و ما نیز حق دفاع داریم و این موضوع ربطی به آتش‌بس در غزه ندارد. 🔹️میان ایران و آمریکا همواره کانال‌هایی برای انتقال پیام وجود داشته است اما ۲ طرف ترجیح داده‌اند که جزئیات آن مسکوت بماند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۱۰۰ شهید در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه 🔹در حملۀ هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسۀ تابعین در محلۀ الدرج شهر غزه دست‌کم ۱۰۰ فلسطینی شهید شدند. بیشتر شهدا کودکان و افراد سال‌خورده بودند که در این مدرسه پناه گرفته بودند. 🔹گزارش‌ها حاکی است که در این حمله صدها فلسطینی دیگر زخمی شدند. 🔹این مدرسه که محل اسکان ۴۰۰۰ آواره بود هنگام نماز صبح هدف حملۀ هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 🔹به گفتۀ شاهدان، شدت حمله به حدی بوده که پیکرهای شهدا تکه‌تکه و به اطراف پراکنده شده است. .
برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز پانزدهم المپیک .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مقام صهیونیست: ایرانی‌ها اصلا عجله ندارند! 🔺الجزیره: رئیس پیشین اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل: ایرانی‌ها از ایجاد تنش و اضطراب تا حد وحشت در اسرائیل لذت می‌برند زیرا بدون شلیک یک گلوله تاثیری راهبردی می‌گذارند. .
50.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥‌ واکنش شیخ عصام تلیمه از علمای اهل سنت مصر به اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید 🌹 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 کارشناس هواشناسی: این هفته دما در نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد 🔹در نیمه جنوبی گرما همچنان ماندگار است. .
🔴کندوان از فردا مسدود می‌شود 🔹رئیس پلیس‌راه مازندران: مسیر کندوان طی روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا ۳۱ مرداد به‌دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته مسدود خواهد بود. 🔹تردد طی این مدت از مسیر‌های جایگزین هراز و سوادکوه برقرار خواهد بود. .
🔴جدول مدالی المپیک تا این لحظه/ ایران در جایگاه بیست و سوم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: به جز ۲ مورد فهرست کابینه تا امروز نهایی شده و فردا همه اعضای کابینه به مجلس معرفی خواهند شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چگونه صدای حضرت رقیه از خرابه به کاخ یزید رسید؟ 🔹برشی از سخنرانی ، به مناسبت سالروز سلام‌الله‌علیها . .
♦️بدن در گرمای شدید چه مقدار آب نیاز دارد؟ 🔹سازمان ملی خدمات سلامت انگلیس توصیه می‌کند روزانه بین شش تا هشت لیوان آب بنوشیم. 🔹این مقدار ممکن است در تابستان و در شرایط گرمای شدید، تغییر کند. 🔹نظر نهایی آکادمی‌های ملی علوم ایالات متحده این است که مصرف کافی مایعات روزانه برای مردان ۱۵.۵ لیوان (۳.۷ لیتر) در روز و برای زنان ۱۱.۵ لیوان (۲.۷ لیتر) در روز است. 🔹دکتر «آنجلا رای» پزشک عمومی می‌گوید: در یک روز گرم، ما باید تا حدود سه لیتر آب بنوشیم، اما مهم است که این مقدار را در طول روز تقسیم کنیم و مقداری زیاد را یک‌باره ننوشیم. .
♦️بازداشت ۷ دلال ارزی غیرمجاز در مهران فرمانده انتظامی استان ایلام: 🔹روز گذشته و در پی رصد ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پایانه مرزی مهران تعداد ۷ نفر از دلالان ارزی که بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به خرید و فروش ارز می‌کردند، شناسایی شدند. 🔹هر ۷ نفر متهم بازداشت و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. .
♦️تهران - نجف ۱۴ میلیون تومان شد 🔹درحالی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش پروازهای اربعین توسط ۲۱ ایرلاین با قیمت مصوب خبر داده که نرخ بلیت تهران-نجف به ۱۴ میلیون تومان رسیده است. .
♦️پاسخ سعید جلیلی به سوال خاویر سولانا درباره دموکراسی در ایران /وظیفه داریم به دولت پزشکیان کمک کنیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 🔹امروز وظیفه همه ماست که به دولت کمک کنیم و منتخب ملت را که مورد تایید و تنفیذ رهبر انقلاب قرار گرفته را در راستای پیشبرد اهداف کشور یاری کنیم. اجرای سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم که مورد تاکید رییس جمهور نیز بوده باید محقق شود و اگر موضوعاتی مورد غفلت قرار گرفت و یا اگر مسیر خطایی دنبال می شود این مسائل را باید تذکر داد و مطالبه کرد. 🔹در یکی از مذاکرات سولانا از من سوال کرد، مردم سالاری دینی شما با دموکراسی ما چه فرقی دارد که گفتم شما رای می‌دهید و می‌روید، اما در ایران افراد هم رای می دهند و حتی ۴ فرزند خود را برای دفاع از کشور و اسلام فدا می کند. .
🔴سقوط هواپیما در شیلی با ۷ کشته 🔹مقامات و رسانه‌های محلی شیلی اعلام کردند که در پی سقوط یک هواپیما در جنوب این کشور دست‌کم ۷ نفر کشته شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 ترابی، کارشناس مسائل غرب آسیا: عملیات روانی جبهه مقاومت نیروهای رژیم صهیونیستی را در بحران قرار داده‌است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨سلامٌ عليك، افتقدتك كثيرا. «‏سلام بر تو، که دلم خیلی برایت تنگ است... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 معاون اول رئیس‌جمهور: پیام اخلاقی برخورد ورزشکاران عزیز این بود که وطن آماده است تا فرزندانش مهاجرت معکوس کنند و برگردند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 هواپیماهای رژيم صهيونيستی،​ دقايقی پيش يک منطقه مسکونی ديگر را در محله حي الصبرة در جنوب شهر غزه بمباران کردند .
🔴آرین سلیمی تکواندوکار وزن +۸۰ کیلوگرم ایران، در اولین مبارزه خود برابر نماینده ازبکستان با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد .
🔴انتصاب محمد اسلامی به ریاست سازمان انرژی اتمی 🔹رئیس جمهور با صدور حکمی محمد اسلامی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد. .
🔴رئیس‌جمهور طی حکمی سعید اوحدی را به سمت معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد .
♦️حداکثر شهریه مدارس غیردولتی چقدر است؟ رئیس مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش: 🔹حدود ۱۸ هزار مدرسه غیردولتی در سراسر کشور وجود دارد. 🔹حدود ۲ میلیون نفر در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند. 🔹شهریه ۷۵ درصد مدارس غیردولتی زیر ۳۰ میلیون است. 🔹حداکثر شهریه مدارس ۹۶ میلیون است. 🔹مدیران مدارس پایه دوازدهم در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و کنکور می‌توانند ۹۶ میلیون به اضافه ۱۵ درصد شهریه دریافت کنند. .