eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸شهادت مامور فراجا در آذربايجان شرقی 🔹معاون پليس استان آذربایجان شرقی: سرهنگ «بهمن مرندي» در جهت برقراري نظم و امنيت و مقابله با مخلان امنيت در ماموريت برخورد با قاچاقچيان به شهادت نايل شد. 🔹سرهنگ «بهمن مرندي» در شامگاه مورخه ۱۴ مرداد‌ماه بصورت عمدي با خودروي قاچاقچيان زير گرفته شده  که صبح امروز به علت شدت جراحات وارده عليرغم تلاش کادر درمان در بيمارستان امام رضا(ع) تبريز آسماني شد. .
🔴مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: هیچ توجیهی برای قتل‌عام التابعین وجود ندارد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 حملات بالگردهای تمساح روسیه به نظامیان اوکراینی در مناطق مرزی 🔸بالگردهای تمساح روسیه، با موشکهای هدایت شونده، مراکز استقرار نظامیان اوکراینی و ادوات نظامی آنها را در منطقه مرزی همجوار استان کورسک روسیه هدف قرار دادند. 🔸منابع روسی گفتند این حملات تلفات و خسارتهای سنگینی به اوکراینی‌ها وارد کرده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 قاتل دختران خردسال در انگلیس، یک شهروند متولد انگلیس از خانواده‌ای مسیحی بود؛ نه یک مسلمان مهاجر 🔸انتشار اطلاعات غلط در شبکه‌های اجتماعی، کار دست پلیس انگلستان داده است. .
🔴وزیر امور خارجه چین: حامی ایران در زمینه دفاع از امنیت خود هستیم .
🔴فروشنده داروی سقط جنین در اصفهان دستگیر شد 🔸رئیس پلیس فتا اصفهان: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی، کارشناسان پلیس، موفق به شناسایی یک صفحه اینستاگرامی با بیش از چند هزار دنبال‌کننده در زمینه فروش غیرمجاز انواع داروی نایاب و کمیاب شدند. 🔸کارشناسان یک متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی او را در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⬅️واکنش خبرنگار یورو اسپرت بعد از دیدن هادی ساعی در پخش زنده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ آغاز بارندگی در شمال غرب و شمال شرق کشور برای روزهای آینده اصغری، کارشناس هواشناسی: 🔹سواحل دریای خزر بارندگی خواهد داشت. 🔹شمال غرب کشور در روزهای آینده بارندگی خواهد داشت و برای آخر هفته یکی از هسته های بارندگی در شمال شرق کشور است. 🔹کاهش دما را خواهیم داشت در این مناطق اما چشم گیر نیست. .
🖼 جدول مدالی المپیک در پایان بازی‌ها .
🔴پیشتازی هریس در مقابل ترامپ براساس میانگین ۶ نظرسنجی اخیر 🔸میانگین ۶ نظرسنجی مختلف در سطح ملی در آمریکا نشان می دهد که در رقابت های بسیار تنگاتنگ انتخابات ۲۰۲۴، «کامالا هریس» نامزد دموکرات ها از «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا پیشی گرفته است. 🔸تنها نظرسنجی تارنمای هیل، با اختلاف تنها دو دهم درصد، ترامپ را نامزد پیشتاز در برابر هریس(۴۷.۴ در مقابل ۴۷.۲ درصد) معرفی می‌کند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 وزرای پیشنهادی برای وزارت کشور و ورزش و جوانان چهره‌هایی نزدیک به .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 سه وزیر پیشنهادی پزشکیان که در دانشگاه‌های خارجی درس خواندند .
🔴 محمد جواد با انتشار متنی گلایه‌آمیز از معاونت راهبردی دولت استعفا داد .
🔴مدیرکل راهداری خوزستان: ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته از پایانه های مرزی استان تردد داشتند .
♦️ 🔹وزیر فرهنگ: آغاز اعزام زائران حج عمره از روزهای آینده 🔹روزنامۀ صهیونیستی یدیعوت آحارونوت: دورۀ انتظار جهت پاسخ ایران و حزب‌الله برای اسرائیل ویرانگر است. 🔹بایدن: توافق آتش‌بس غزه هنوز امکان‌پذیر است. 🔹کانال ۱۳ اسرائیل: اسرائیل تخمین می زند که ایران و حزب الله ممکن است در این هفته پاسخ دهند .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): هرکس فقیر را در مال خود شریک گرداند و با مردم به انصاف رفتار کند، او مؤمن حقیقی است. امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۷ صفر ۱۴۴۶ ۱۲ آگوست  ۲۰۲۴ .