eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.2هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 تصاویری از آتش‌سوزی چادرهای آوارگان در نتیجه حمله رژیم اسرائیل .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار صداوسیما: حزب‌الله در حملات دیشب از یگان پهپادی خود رونمایی کرد 🔹حزب‌الله اعلام کرده است حمله دیشب به پادگان آموزشی تیپ گولانی نیروی زمینی اسرائیل تازه آغاز راه است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای خریدن نان توجه کنید و آگاه باشید و تا میتوانید پخش کنید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مردم مقابل چشمان ما می‌سوختند اما نمی‌توانستیم هیچ کاری بکنیم خبرنگار اهل غزه: 🔹ظاهرا صهیونیست‌ها از بمب‌های جدید آتش‌زا علیه چادرهای آورگان استفاده کرده‌اند زیرا از فیلم‌های منتشر شده واضح است که آتش‌ ناشی از بمب‌باران به طور غیر طبیعی شدید‌تر از بمب‌هایی است که قبلا مشاهده می کردیم. .
♦️دلیل افزایش قربانیان مشروبات الکلی: افزودن اتانول و کتانول برای کاهش قیمت روزنامه ایران: 🔹خرداد ۱۴۰۲ به یکباره با موجی از مسمومیت‌های مصرف نوشیدنی حاوی الکل روبه‌رو شدیم به طوری که در استان البرز ۱۹۱ نفر به خاطر مزه تلخ یک نوشیدنی ممنوعه راهی مراکز درمانی شدند و ۱۷ نفر جان باختند. فراز زندیه متخصص طب اورژانس: 🔹الکل را از صنایع پتروشیمی خریداری می‌کنند و به محصولاتشان اضافه می‌کنند تا حجم مشروبات بیشتر شود و با قیمتی که به مشتری می‌دهند، مقرون به صرفه باشد. افرادی که الکل‌ها را به محصولاتشان اضافه می‌کنند، اکثراً هیچ اطلاعی ندارند که این الکل حاوی متانول است و می‌تواند کُشنده باشد. 🔹بیشتر مشروباتی که مصرف می‌شود، متانول خالص نیست و بخشی از آن اتانول است که از بدن دفع می‌شود و بعد از آن متانول در بدن فعال می‌شود. .
♦️قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / بازار خودرو همچنان در رکود 🔹 امروز دو‌شنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۳، قیمت ها پس از نوسانات ابتدای هفته، روند کاهشی گرفتند. این ریزش‌ها در هر دو بازار داخلی و مونتاژی تا ۸۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد. با وجود روند نزولی‌ای که بازار به خود گرفته، تعدادی از خودروها روند مخالف را داشتند و افزایش یافتند و برخی نیز بی تفاوت، نسبت به قبل ثابت مانده‌اند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صبح ناآرام منطقه حیفا 🔹استان حیفا و ساکنان آن در پی معادله جدید «ضاحیه - حیفا» از طرف حزب الله روی خط نگرانی و ناامنی هستند. 🔹این معادله، پاسخی به بمباران مناطق غیرنظامی در بیروت بخصوص ضاحیه است. .
🔴 یک فرد مسلح در نزدیکی گردهمایی هواداران دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در «کوچلا» بازداشت شد .
🔴 دیدار عراقچی با وزیر خارجه عمان .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجاهدت شهید نیلفروشان از نوجوانی تا شهادت 🔹ما را با ترور، تحریم و شهادت تهدید نکنید. این لباس سبز پاسداری لباس کفن ماست و ما پیشمرگان ملت هستیم. .
🔴 مجازی شدن مدارس در هفت شهرستان خوزستان 🔹بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، رامهرمز، بهبهان و هویزه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیر حضوری شد. .
🔴 المیادین: لحن مقامات ایرانی نشان می‌دهد این کشور برای همه سناریوها و خروج از مرحله خویشتن‌داری در صورت نقض خطوط قرمز خودش آمادگی دارد .
🔴 دیدار عراقچی با سخنگوی دولت نجات ملی یمن .