eitaa logo
اخبار فوری
4هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.1هزار ویدیو
5 فایل
کانال خبر ویژه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 لحظه حمله موشکی حزب‌الله به اطراف تل‌آویو با موشک‌های قادر ۲ .
♦️واژگونی اتوبوس ۳۰ مصدوم برجای گذاشت 🔹حوالی ساعت ۶:۱۸ دقیقه امروز (چهارشنبه)، واژگونی یک دستگاه اتوبوس به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد 🔹با گزارش این حادثه بلافاصله یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد به محل حادثه در جاده ساوه _ تهران خروجی آزادگان‌ اعزام شدند. 🔹متاسفانه در این حادثه ۳۰ نفر مجروح شدند که به توسط کارشناسان اورژانس استان به مراکز درمانی انتقال یافتند. .
🔸 نخست‌‌‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر: اجازه نمی‌دهیم از پایگاه نظامی «العدید» علیه هیچ کشوری در منطقه یا بیرون از آن استفاده شود .
🔴 هوای تهران آلوده است 🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۹ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. .
🔴خشم رئیس اسرائیل از سخنرانی شیخ نعیم قاسم 🔹رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنرانی روز سه‌شنبه معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت تلویحی وی را به ترور تهدید کرد. 🔹هرتزوگ در هنگام ملاقات از نظامیانی که در عملیات پهپادی حزب‌الله علیه پایگاه تیپ گولانی در حیفا زخمی شده‌ بودند، گفت که سخنرانی نعیم قاسم را گوش داده است و مدعی شد که «وی نیز مانند گذشتگانش اشتباه می‌کند. او نه تنها اشتباه می‌کند.. که معتقدم نوبت او نیز خواهد شد». .
🔴 عراقچی وارد اردن شد 🔹سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد اردن،‌ ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ مهر با استقبال رسمی مقامات این کشور وارد امان شد. .
🔴 گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و فرانسه 🔹عراقچی در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه فرانسه: توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان ضروری است. 🔹نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار می‌دهیم. 🔹خواستار رفع موانع ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های انسانی بین‌المللی به آوارگان هستیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨‼️اسرائیل برای زدن سید از چه بمبی استفاده کرد؟ ⛔️☢اتحادیه شیمیدانان لبنان میگه بمبی که برای ترور سیدحسن استفاده شد اورانیوم ضعیف شده بوده! چون اصلا بدون اورانیوم ضعیف شده نمیشه اون عمق از زمین رو تخریب کرد! 🚀🔥
⬅️ ثبت‌نام وام بازنشستگان تا ۳ آبان ادامه دارد 🔹ثبت‌نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در مرحله سوم از ۲۲ مهر آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه، ۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر راه و شهرسازی: در گذشته ۷۸۰ هزار نفر پول واریز کردند تعهد داریم مسکن آنها را تحویل بدهیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزرات جهاد کشاورزی: قیمت چهار قلم کالاهای تنظیم بازاری که شامل شیر یک لیتری کم‌چرب، شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی، ماست دبه‌ای ۲ کیلو و ۲ و نیم کیلویی و پنیر uf ۴۰۰ گرمی تا ۷۲ ساعت آینده اعلام خواهد شد .
🔴 انگلیس صهیونیست‌ها را تحریم کرد 🔹دولت انگلیس با افزایش خشونت توسط شهرک‌نشینان صهیونیستی، تحریم‌های جدیدی را برای ۳ پاسگاه کرانه‌باختری و ۴ سازمان متعلق به شهرک‌نشینان اسرائیلی در نظر گرفت. «مزرعه دره تیرزا»، «میتاریم» و «شووی ارتز» ۳ پاسگاهی هستند که توسط بریتانیا تحریم شده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزئیات حادثه آتش‌سوزی شادآباد از زبان شهردار تهران 🔹زاکانی: عمده ایستگاه‌های آتش‌نشانی را بسیج کردیم تا آتش خاموش شود. 🔹این محل نیاز به بازنگری اساسی دارد. .
🔴گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و سلطان عمان 🔹رئیس‌جمهور ایران و سلطان عمان دربارۀ مسائل منطقه به ویژه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و نیز روابط دوجانبه را گفت‌وگوی تلفنی کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 تاکید عراقچی بر ضرورت اجماع منطقه‌ای برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در دیدار با پادشاه اردن .
🔴 سخنگوی سپاه: اگر دشمن دست به اقدام جدیدی بزند، محکم‌تر و کوبنده‌تر پاسخ خواهد گرفت .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 رئیس سازمان بازرسی کل کشور: اتباع غیرمجاز که از کشور اخراج می‌شوند زودتر از نیروهای خودی به کشور برمی‌گردند! 🔹وزارت کشور باید سامانه‌ای برای ثبت اخراج اتباع غیرمجاز از کشور طراحی کند که اگر به کشور برگشتند، شناسایی شوند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی دولت:‌ به زودی سفرهای استانی دولت آغاز خواهد شد .
🔴ارتش انگلیس: اوکراین در آستانه شکست است 🔹روزنامه دیلی اکسپرس به نقل از منبعی در ارتش انگلیس نوشت: بریتانیا به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان سلاح به اوکراین، علنا از این کشور حمایت می‌کند، اما ارزیابی‌های پنهانی ژنرال‌های بریتانیا نشان می‌دهند که وضعیت برای اوکراین بد است. 🔹اوکراین در آستانه شکست در برابر روسیه قرار دارد. این یک موقعیت جدی است. .
🔴تکذیب تیراندازی مأموران مرزبانی به اتباع افغانستان 🔹در پی انتشار تصاویر چند مجروح در فضای مجازی که برخی رسانه‌های معاند آن را حمله مرزداران ایرانی به اتباع افغانستان اعلام کردند، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن رد این خبر، تصاویر و مطالب منتشر شده را از اساس کذب عنوان کرد. .