eitaa logo
اخبار سیاسی روز
3.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
22هزار ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⛔️ماله‌کشی کثیف خبرنگار روزنامه شرق صدرا محقق دبیر گروه اجتماعی روزنامه شرق، برای ماله‌کشی قتلی که نجفی (شهردار اصلاح‌طلب اسبق تهران) انجام داده، به میترا استاد (مقتوله) نسبت زنای محصنه داده❗️ وقتی فضای مجازی انقدر بی در و پیکر باشه که افراد از مجازات نشدنشون مطمئن باشن، نتیجه میشه همین لجن پراکنی‌های جماعت افساد طلب... ⭕️و كسانى كه نسبت زنا به زنان شوهردار مى‌دهند سپس چهار گواه نمى‌آورند، هشتاد تازيانه به آنان بزنيد و هيچگاه شهادتى از آنها نپذيريد. و اينانند كه خود فاسقند. "سوره مبارکه نور، آیه ۴" ⛔️ماده ۲۴۵ قانون مجازات اسلامی قذف: نسبت دادن زنا یا لواط به شخص دیگر هرچند مرده باشد و مجازت آن ۸۰ضربه شلاق است. دختر نجفی هم اعلام کرده میترا استاد هیچ گونه خیانتی به پدرم نکرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از رفتارهای عجیب عامل شهادت امام‌جمعه کازرون با اسب و لباس عربی! 🔺«حمید درخشنده» که به تازگی جذب‌ فرقه‌های ضاله نوظهور شده بود، طی روزهای اخیر در سطح شهر کازرون با اسب و لباس‌های عربی جولان می‌داد.
🔴 جزئیات یک ترور‼️ «بادامچیان» دبیرکل حزب مؤتلفه: 🔹بعد از احیای شب قدر«حجت‌الاسلام خرسند» با همسرش در نزدیکی خانه خود بود که شخصی رسیده و این شعار را می‌دهد که باید همه روحانیت را بکشیم. 🔹بعد می‌گوید با شما یک عکس یادگاری بگیرم و همان جا با چاقو به قلب و ران ایشان می‌زند و فرار می‌کند. 🔹معلوم است با برنامه و حساب شده این کار انجام شده است. 🔹مشخص است که چرا سراغ کسی می‌روند که بین ائمه محترم جمعه استان فارس چهره‌ای برجسته انقلابی و یار شهید بهشتی و دیگران است. 🔹به نظر من این همان خط تروری است که استکبار بعد از تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم‌ها که محقق نشده‌اند، دوباره به حربه گذشته خود در سال ۶۰ یعنی ترور برگشته است.
🔰 برای کوچک نشان دادن حرکت عظیم علمی ایران پول خرج میکنند 🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی جمعی از اساتید دانشگاه: 🔸 پیشرفتهای دانشگاهی ما به معنای واقعی کلمه چشمگیر است. از این نباید غفلت کرد. 🔹 تأکید من برای این است که جریانی راه افتاده برای کوچک نشان دادن حرکت عظیم علمی کشور. پول خرج میکنند و برنامه‌ریزی میکنند؛ یک نمونه‌اش برنامه‌ی ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد برای زیر سؤال بردن کارهای علمی و پیشرفتها و کارهای مهم دانشگاهی ما. 🔸 در ایران هم کسانی هستند که برای گل زدن آنها پاس میدهند؛ این حرکت، ترکیب خیانت و خباثت است. 🔹 دانشگاه کارهای زیادی کرده و با قبل انقلاب زمین تا آسمان فاصله دارد. 🔺 خب حالا جامعه‌ی دانشگاهی ما را متهم میکنند به کم‌عمقی و کم‌سوادی. اگر اینها کم‌عمق و کم‌سوادند پس غنی‌سازی اورانیوم ۲۰درصد را چه کسی انجام داد؟ پیشرفتهای را چه کسی دنبال کرد؟ پیشرفتهای را چه کسی انجام داد؟ ۹۸/۳/۸
⚡️ کشور ما از لحاظ پیشرفت نمیخواهد، میخواهد! 🔻 رهبر انقلاب، عصر امروز در دیدار رمضانی جمعی از اساتید دانشگاه: 🔸 تمجید به‌حق و احساس سرافرازی از دانشگاه به معنی آن نیست که به این حد از پیشرفت قانعیم و دانشگاه کنونی عیب و نقص ندارد. نه، ما هنوز عقبیم. 🔹 در برهه‌ی تاریخی تلخی، کشورمان بر اثر سوءرفتار سیاستمداران از قافله‌ی علم عقب افتاد. ما در جای شایسته‌ی خود در میدان علم نیستیم و در گام دوم، باید به نقطه‌ی اوج برسیم. 🔺 کشور ما از لحاظ پیشرفت نمیخواهد، میخواهد! و این کاملاً ممکن است، البته پررنج هست، لکن رنج شیرین. ۹۸/۳/۸
🌐 میراث شوم آمریکا برای مردم عراق 🔹 بنابر اعلام سازمان ملل در حال حاضر نزدیک به ۵ میلیون کودک عراقی "یتیم" هستند. 🔹 مجموعا ۲۰ موسسه حمایت از کودکانِ بی‌سرپرست در عراق وجود دارد و بزرگترین موسسه تنها برای نگهداری ۱۰۰ کودک ظرفیت دارد‌.
💢 این هم صدای چوب خدا! ✍️ #حسین_قدیانی: آقای نجفی! یادتان هست ۱۰ سال پیش و درست در چنین روزی یعنی ۷ خرداد و در حالی که هنوز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ برگزار نشده بود، با شماری دیگر از شرکا، از قضا وارد آپارتمانی در سعادت‌آباد شدید تا با نقشه‌کشی تهمت تقلب و بعد هم فتنه، به‌زعم خودتان صندلی را از زیر پای #علی کنار بکشید؟! آن روزها #خدا همین خدای صبور لیکن مکار و مقتدر و مغرور لیالی قدر، گمانم با خود می‌گفت: "نقشه علیه نظام #ولایت_فقیه می‌کشید که با خون مظلومانه‌ی ۳۰۰ هزار شهید از خوب‌ترین بندگان صالح من، آبیاری شده؟! بد مفتضح‌تان می‌کنم! خیلی بد! حالا #صبر کنید!" و حالا درست ۱۰ سال بعد از آن روز... گفت: "با آل علی هر که درافتاد، ورافتاد!" بعله! عجیب و غریب، هوای این پسر فاطمه را دارد، خدای خامنه‌ای! رهبر عظیم‌الشأنی که از سر #حکمت مکرر گفته‌اند؛ "فتنه‌گران، هم در #دنیا و هم در #آخرت بدبختند!" حالا برو #نقشه بکش! حالا برو #فتنه کن!
آیه 31 سوره نور نخستین خطاب درباره حجاب را به مردان داشته تا با کنترل نگاه خود، راه تشویق و تهییج بانوان برای عرضه خود در جامعه را ببندند. جالبه قرآن اولین خطاب را به مردان در خصوص حجاب داشته «قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ»؛ به مردان با ایمان بگو دیده، فرو نهند و پاکدامنى ورزند که این براى آنان پاکیزه تر است، زیرا خدا به آنچه میکنند، آگاه است، تا مردان با کنترل نگاه خود، راه هرگونه تشویق برای عرضه کردن بانوان در جامعه را بندند.
📸 می خواهند را فلج کنند 💢 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آن توطئه‌های نرمی که همه از آن حرف می زنند، فلج کردن نسل جوان است؛ سرگرم کردنش به شهوات،‌ سرگرم کردنش به کارهای بیهوده،‌ بازی‌های کامپیوتری و ...، مبتلا کردنش به مواد مخدر، ناامید کردن؛‌ اینها فلج کردن نسل جوان است.» ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
شهید عبدالحمید دیالمه : مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم اگر ذره ای #عدم_خلوص در ما باشد ، امروز #سقوط نکنیم ، فردا سقوط میکنیم. فردا نباشد پس فردا سقوط میکنیم ؛ چون #انقلاب، هر زمان یک #موج می زند و یک مشت #زباله را بیرون می ریزد.
⭕️ #روز_قدس؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین 📌 #امام_خمینی: 💬 روز قدس فقط به قدس اختصاص ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است 💬 روز قدس روزی است که باید #مستضعفین در مقابل #مستکبرین مجهر شوند و بینی مستکبرین را به خاک بمالند و سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود 💬 باید ملت‌های مستضعف در مقبال مستکبرین اعلام وجود کنند. باید همانطور که ایران قیام کرد و بینی مستکبرین را به خاک مالید تمام ملت‌ها قیام کنند و جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ظرفیت روز قدس در شکست معامله قرن 🔸 طرح جدید عادی‌سازی روابط اعراب و اسراییل و حل و فصل مساله فلسطین موسوم به با محوریت کوشنر _ داماد یهودی ترامپ _ در حال پیگیری است و تا این لحظه قرار است ۲۳ خرداد از آن رونمایی شود.‌ هرچند ابعاد این طرح تاکنون افشا نشده و عموما گمانه‌زنی است اما در این رابطه به نکات مهمی اشاره می‌شود: 🔻۱. راهبرد کلی معامله قرن بر سه محور بسیار مهم و خطرناک بنیان گذاشته شده است: 🔹الف. حذف و یا حداقل جابجایی مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام. 🔹ب. اساس معامله قرن، بر عادی‌سازی روابط اعراب و اسرائیل و مشروعیت‌بخشی به رژیم اشغالگر از طریق تغییر ریل سیاسی به است. در واقع پایه معامله قرن وارد کردن (بخوانید: آلوده کردن) فلسطینی‌های به عرصه‌های اقتصادی و اعطای اقامت دایمی به فلسطینیان است. این‌جا دیگر سخن از مذاکرات طولانی سیاسی، سلطه خودگردان، گروه‌های فلسطینی اعم از گروه‌های مقاومت و سازشکار و مساله قدس نیست بلکه مستقیما را مورد هدف قرار داده است. 🔹ج. خطر آن‌جا بیشتر می‌شود که کشورهای اسلامی و عربی با محوریت عربستان و امارات تامین کنندگان منابع مالی و بخصوص این طرح هستند. این یکپارچگی اعراب برای عادی‌سازی روابط اسرائیل در پوشش و انسانی به مردم فلسطین صورت خواهد گرفت. یعنی دقیقا نقطه‌ای که این ملت شریف مقاوم از آن ناحیه بشدت در تنگنا قرار دارد. 🔻۲. در حقیقت در یک فریب آشکار و در سایه این طرح، مساله فلسطین، چهره‌ای اقتصادی و به ظاهر انسانی به خود خواهد گرفت و ابعاد آرمانی، دینی، تاریخی و ...آن به محاق خواهد رفت. 🔻۳. همانگونه که رهبری معظم فرمودند روز قدس امسال از سال‌های گذشته اهمیت بیشتری دارد چرا که در کنار آماده‌سازی حذف و یا ضربه بزرگ به آرمان فلسطین و قدس، جبهه عبری _ عربی به یک اجماع برای شکستن مقاومت مردم فلسطین از طریق تغییر صورت مساله اشغالگری فلسطین و قدس شریف به موضوعی اقتصادی و قابل معامله و با امید به انشقاق داخلی فلسطینیان دست یافته‌ است. هرچند این طرح محکوم به شکست است اما در این شرایط حساس زنده نگه‌داشتن آرمان اصلی فلسطین و بازگرداندن آن به مساله اول جهان اسلام، با ظرفیت عظیم روز قدس به حرکت درخواهد آمد. 🔻۴. جعلی : قدس = معیشت ؛ فلسطین = زندگی ؛ آرمان = آرامش و ... محورهای القایی رسانه‌های صهیونیستی و عربی ضدمقاومت در روزهای آتی خواهد بود.
🔴 روزهای سخت نتانیاهو و سرنوشت یک طرح جنجالی 🔻نتانیاهو پس از چندین تلاش ناکام، سرانجام نتوانست در موعد مقرر، کابینه تشکیل دهد. همین باعث شد تا طرح انحلال پارلمان و برگزاری مجدد انتخابات کنست، با ۷۵ رای مثبت و ۴۵ رای منفی، تصویب شود تا ۲۶ شهریورماه، دوباره انتخابات برگزار گردد. در این خصوص نکاتی قابل طرح است: 1️⃣ کار نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات مجدد، سخت‌تر از قبل است. او به هر دلیلی، نتوانست از فرصتی که حامیان و متحدانش به او دادند، بهره برد و حالا ناچار است برگه‌هایی جدید در رقابت انتخاباتی رو کند در حالی که بیشتر از قبل زیر ذره‌بین است. با این وجود، امکان پیروزی همچنان برای او وجود دارد. 2️⃣ بخشی از دلایل پیروزی او، به حمایت‌های خارجی مرتبط است. ترامپ در رتبه نخست و سپس پوتین، با حمایت‌های‌شان در این چارچوب موثر بودند. اگرچه ترامپ احتمالا به حمایتش ادامه خواهد داد اما پوتین، اگر صحنه را چندان با احتساب شرایط جدید، برای پیروزی نتانیاهو روشن نبیند، احتمالا مانند انتخابات قبلی ورود نخواهد کرد. 3️⃣ ترامپ، تحقق یکی از مهم‌ترین طرح‌های منطقه‌ای‌اش یعنی « » را به پیروزی نتانیاهو گره زده است. او در حالی که حدود زمانی اعلام معامله قرن را گفته بود، اما به دلیل انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در فروردین‌ماه، آن را به تعویق انداخت تا نتیجه انتخابات مشخص شود. و حالا انتخاباتی که نتانیاهو پیروز آن بود، بناست دوباره برگزار شود و این یعنی تعویق مجدد اعلام معامله قرن و یا اعلام ضعیف آن. با این حساب، باید دید سرنوشت نشست اقتصادی معامله قرن که بنا بود اوایل تیرماه در منامه‌ی بحرین برگزار شود، چه خواهد شد.
🔴 اکران دوباره نمایشنامه هیلی‼️ 🔻نمایش موشکی "نیکی" علیه ایران این بار در عربستان 🔹عربستان سعودی قصد دارد «نمایش موشکی نیکی هیلی» در اواخر سال ۲۰۱۷ علیه ایران را این بار در مکه و در اجلاس سران اسلامی تکرار و «نمایشگاهی» از آنچه «سلاح‌ ایران در یمن» می‌خواند، به نمایش بگذارد..
♦️پیکر مرحومه میترا استاد،همسر دوم محمد علی نجفی در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد 🔹وی دو روز پیش بدست همسرش به ضرب گلوله به قتل رسید. پ ن : اگر این خانم با فرد دیگری غیر از نجفی و قدرت طلبان اصلاح طلب ازدواج کرده بود و چنین جنایت فجیعی رخ می داد الان معصومه ابتکار و مولاوردی و ترانه علیدوستی و مهناز افشار و هزارتا لاشخور به اصطلاح مدافع حقوق زنان، بالا سر جنازه اش چنان شیونی سر می دادند که صداش دنیا رو تکون میداد ولی چون این جنایت توسط یکی از دوستان شفیق اونها رخ داده نه تنها خفه خون گرفتند بلکه نسبت های ناروا به اون مرحومه دادند.
نماینده یهودیان ایران در مجلس: 🔸یهودیان جهان با شرکت در راهپیمایی قدس تضادشان را با صهیونیسم جهان نشان دهند. 🔸تا رهایی بیت‌المقدس شریف فاصله زیادی نمانده است.
لابد قبل از عزیمت به تهران یک بار سخنان آیت الله خامنه ای در جمع اساتید را مطالعه می نماید خوب است سفارت ژاپن ترجمه آن را برایش بفرستد تا او بداند چگونه باید خود را تنظیم کند و اگر امکان تنظیم وجود ندارد رنج سفر را متحمل نشود
کینه تاج زاده
آیا میدانید بر اساس معامله قرن مسجد الاقصی و محله تاریخی قدس رسما بخشی از اسرائیل خواهدشد آوارگان فلسطینی حق بازگشت نداشته و در مناطقی خارج فلسطین ساکن خواهند شد حماس باید سلاح خود را تحویل داده و کشور فلسطین حق داشتن ارتش را نخواهد داشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 :فلسطین چگونه اشغال شد؟ داستان اشغال از ۱۹۱۶ تا امروز..
⭕️ داشتم فکر میکردم که کریستین رونالدو نه در ایران زندگی میکنه! نه صدا و سیمای مارو می بینه! نه پای هیات و منبر ما نشسته ولی وجدان بیدار داره و میفهمه اسرائیل یه غده ی سرطانی برای کل جهانه، و فلسطین قربانیِ نژاد پرستی اسرائیل غاصب وجدان بیدار نعمت بزرگیه #شکست_معامله_قرن #نحو_القدس