eitaa logo
اخبار سیاسی روز
3.4هزار دنبال‌کننده
48.5هزار عکس
22هزار ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
قانون اخذ مالیات از خانه های خالی ۵سال معطل یک سامانه است! سازمان امورمالیاتی اگر تا ۱۰روز آینده گزارش قابل قبولی درباره "سامانه املاک و اسکان کشور" ارائه نکند؛ نمایندگان، وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد را به مجلس احضار میکنند. ✍️سید نظام الدین موسوی
🔹پخش مستند «در انتظار تدبیر» هم اکنون از شبکه افق (یکشنبه، ساعت ۲۱)
💢 علت اصرار آمریکا مبنی بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که قرار است در مهرماه پایان پذیرد در مهم نهفته است: ۱- لغو تحریم تسلیحاتی ایران که می‌تواند در سایه کاهش شدید درآمدهای نفتی و تحریم، هنگفتی برای تهران رقم بزند. صادرات تسلیحات از جمله منابع کلیدی و سرشار درآمد در دنیا محسوب می‌شود. ۲- چرا که تمدید تحریم تسلیحاتی یکی از ارکان مهم کارزار فشار حداکثری در ماه‌های پایانی دوره‌ی نخست ریاست جمهوری ترامپ است. لذا لغو این تحریم‌ها به معنای راهبرد است. ملاحظات ناشی از صادرات سلاح‌های راهبردی به ایران توسط روسیه و چین چندان اهمیتی برای آمریکا ندارد چرا کاخ سفید به خوبی می‌داند که ایران در زمینه تولید به سطوح مطلوبی از خودکفایی رسیده است.
🔴این بخش سخنان رهبر انقلاب را دیدید؟! اینکه فساد خطرناک است اما ظلم در مبارزه با فساد بسیار خطرناک تر... فرمودند: "به معنای واقعی کلمه خطرناک تر" دیگر اینکه؛ "خیلی‌ها قضاوت میکنند در فضای مجازی؛ در موضع یک قاضی قرار میگیرند و رأی میدهند، گاهی دشنام میدهند، گاهی تهمت میزنند؛ همه مراقب باشند" 🔸تاکید رهبری اجرای پروژه سوت زنی در امر مبارزه با فساد بود... اجرای یک تفاوت کلیدی با افشاگری های هیجانی دارد؛ با این مکانیزم، اگر پرونده اتهامی مطرح شود بجای جاروجنجال رسانه‌ای، قوه قضائیه مطلع و ورود میکند... لذا فرمودند با اجرای این فرآیند، زمینه‌ی تهمت نیز جمع می شود... 🔹دفاع رهبری از آملی لاریجانی پاسخی بود به مثلث کینه شتری جریان انحرافی و مطالبه هیجانی عدالتخواهی فانتزی و اعتبارزدایی خناسان ضدانقلاب...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: کسانیکه دم از مذاکره باآمریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند یا الفبای غیرت را بلدنیستند آمریکا هویت اسلامی وملی ایران را قبول ندارد چرا عده‌ای نمی‌فهمند..؟ 🔺🔺مذاکره با آمریکا هم است، هم ✅ پیشنهاد دانلود (تا آخر ببینید)
🔸عیار ولایتمداری هر شخص زمانی مشخص می‌شود که ولایت بر خلاف تفکرش، نظری داشته باشد!
✳️ نه به شفافیت! ظاهرا یکی از نمایندگان شیراز، با شعار شفافیت وارد مجلس شده اما در جریان رای‌گیری پرونده تاج‌گردون، رای خود را مخفی کرده و در این رابطه به خبرنگاری هم گفته به شما مربوط نیست! الف) به بزرگان اصول‌گرای استان فارس بابت معرفی چنین نامزدی تبریک می‌گوییم. ان شاءالله معرفی چنین عزیزانی ذخیره آخرتتان باشد! ب) عدم شفافیت ریشه در دو عامل دارد: ترس یا نفاق!
⚡️‏دولت آقای روحانی نماینده یک تفکر مشخص در کشور ماست و وضع امروز، حاصل عملیاتی شدن این تفکر است. راه حل نیز کاملا مشخص است: جریان لیبرال از ملت عذرخواهی کند و در مسیر انقلاب اسلامی قرار گیرد. ما با تمام توان و ظرفیت آماده کمک به دولت برای ‎ و حل مشکلات کشور هستیم.
🔴رهبر معظم انقلاب در دیدار سال 97 با هیئت دولت نسبت به کنترل میزان نقدینگی در کشور دستوراتی خطاب به دولتمردان صادر کردند. ایشان فرمودند: به مشکل نظام بانکی به‌ طور جدّی باید رسیدگی بشود؛ این حرفی است که همه میزنند. 📌در نظام بانکی و مشکل نقدینگی‌ای که الان در کشور وجود دارد، اگر چنانچه ما_که حالا بعد عرض خواهم کرد_میتوانستیم با هنرِ هدایت این نقدینگی به کارهای سازنده و مفید، کشور را پیش میبردیم، این نقدینگی نعمت بزرگی بود؛ الان یک بلای بزرگی است؛ واقعاً یک چیز خیلی خطرناکی است. این رقم نقدینگی خیلی رقم فوق‌العاده‌ای است؛ هم رقمش خیلی بالا است، هم رشدش زیاد است؛ ۱۵۰۰ هزار میلیارد یک چیز افسانه‌ای است. 📌 به نظر من مسئله‌ی بانک‌ها و بخصوص تکیه‌ی روی مسئله‌ی نقدینگی احتیاج دارد به یک کارگروه دانا، حسّاس، پُرکار، خطرپذیر و شجاع؛ دولت یک کارگروهی تشکیل بدهد. یک کارگروه قویّ فعّالِ شب‌وروزکار، معیّن بشوند فقط برای اینکه فکر کنند ببینند با مسئله‌ی بانک‌ها و با مسئله‌ی نقدینگی چه‌جوری بایستی برخورد کنند؛ بخشهای جذّابی را برای جذب نقدینگی در نظر بگیرند که البتّه یک فهرستی به من داده شده. 📌نگذاریم که این نقدینگی سرازیر بشود به طرف ارز و به طرف طلا و به طرف مسکن و به طرف کالاها، که خب طبعاً به هرجا که این نقدینگی رو کند و هجوم بیاورد، پدر آن منطقه درمی‌آید. البتّه کارگروهی که بخواهند بنشینند و هفته‌ای یک جلسه داشته باشند، فایده‌ ندارد؛ باید یک کارگروه دائمِ شبانه‌روزی از آدمهای فعّال تشکیل بشود، بنشینند واقعاً کار کنند، فکر کنند، سرِ یک ماه، دو ماه، سه ماه یک برنامه‌ی کاری روشنی مشخّص کنند و بیاورند بدهند به آقای 📌رئیس‌جمهور، دستور اقدام داده بشود و بلافاصله مشغول عمل بشوند؛ ... یعنی یک‌چنین چیزی لازم است. 💥چه کسانی امروز رهبری را مقصر گرانی میدانند؟! همان کسانی که سالها وقت و هزینه کشور را صرف مذاکره با آمریکا و سپس اعتماد بیهوده به اروپا کردند و هیچ چیز عاید کشور نشد حالا هم زبانشان دراز است که مردم در سختی هستند! 💥دولت پاسخ دهد به کدام یک از توصیه های رهبر انقلاب عمل کرده وشکست خورده که الان خودش و حامیانش از جمله تاجزاده و موسوی خویینی ها از وضعیت موجود به به رهبری گله میکنند؟! ⚡️غلط میکنید وقتی شکست میخورید از ترس عدم پیروزی در انتخابات سال بعد زبانتان هم دراز است!
🔴نظر شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حماسه آفرینی شهدا در خان طومان 🔵اگر حماسه‌آفرینی رزمندگان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در خان‌طومان نبود ما متحمل خسارت‌های بسیاری زیادی می‌شدیم.
🔹خامنه ایی عزیز را،عزیزِ جان خود بدانید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿السَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
🔹‏ابراهیم رئیسی برای برخورد نیازمند مطالبه عمومی‌ست. درشرایطی که گرانی قیمت اجاره و مسکن خوره‌ی روح و روان ملت شده و پشت‌بام‌خوابی آخرین درمان موقت بیچارگی ملت است، بهترین زمان برای بازداشت‌ و محاکمه وزیری‌ است که مسکن مهر را مزخرف خواند و تعطیل کرد! اگر عاملان بحران مسکنِ امروز ادب نشوند، مردم باید تاوان دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیر گرفتن معترضین برای چندمین‌بار توسط پلیس آمریکا در دیترویت آمریکا بفرستید برای اونایی که غرب رو بهشت میدونن
آیت الله خامنه ای: شما به صدر اسلام نگاه کنید، ببینید آن کسانى‌که در دوران غربت اسلام و غربت على، از امیرالمؤمنین دفاع کردند، چه کسانى بودند؟ اینها سابقه‌داران اسلام نبودند. سابقه‌داران اسلام، جناب طلحه و جناب زبیر و جناب سعدبن‌ابى وقّاص و امثال اینها بودند. بعضى از اینها على را تنها گذاشتند؛ بعضى از اینها در مقابل على ایستادند. اینها ریزش‌ها بودند. اما رویش کدام است؟ رویش، عبداللَّه‌بن‌عبّاس است؛ محمّدبن‌ابى‌بکر است؛ مالک اشتر است؛ میثم تمّار است. اینها رویش‌هاى جدیدند. اینها که در زمان پیامبر نبودند؛ اینها در همان دوران غربت اسلام روییدند؛ اینها نهال‌هاى تازه‌اند. شما ببینید یک مالک اشتر در همه‌‌ تاریخ اسلام چقدر مؤثّر است. بله؛ ممکن است کسانى ریزش پیدا کنند که البته مایه‌‌ تأسّف است. وقتى به امیرالمؤمنین شمشیر زبیر را دادند، گریه کرد. همان‌طور که گفتم، غصّه دارد. غصّه دارد کسانى ریزش پیدا کنند که یک روز پاى سفره‌‌ انقلاب، پاى سفره‌‌ امام زمان، پاى سفره‌‌ اسلام و قرآن نشستند و نان و نمک اسلام را خوردند؛ اما در کنار آن ریزش‌ها، مالک اشترها هستند؛ عبداللَّه‌بن‌عباس‌ها هستند. امیرالمؤمنین هرجا در میدان‌هاى جنگ احتیاج به زبان داشت، عبداللَّه‌بن‌عباس مى‌رفت و امیرالمؤمنین را یارى مى‌کرد. هرجا احتیاج به شمشیر داشت، مالک اشتر بود. مثل مالک اشتر، مثل عبداللَّه‌بن‌عباس، مثل محمّدبن‌ابى‌بکر - مثل این رجال - نه یکى، نه ده نفر، نه هزار نفر که هزاران نفر بودند. این‌طور نیست که شما خیال کنید حالا چهار نفر آدمى که از راه برگشتند و نیرویشان تمام شد، معنایش این است که نیروى این گردونه‌‌ عظیم تمام شده است. نه آقا؛ بعضی‌ها در بین راه قوّه‌شان تمام مى‌شود. بله؛ ضعیف‌ترها وسط راه آذوقه‌شان تمام مى‌شود.
⭕️مجید انصاری، فتنه گر ۸۸، سرلیست اصلاح‌طلبان برای مجلس یازدهم و البته نفر سی و ششم تهران! گفته: "سیل، زلزله، ترامپ و کرونا نگذاشتند دولت روحانی کار کند"!!! 🔻خدا رو شکر نرفتن مجلس، وگرنه قطعا روی مجلس قبلی رو تو فضاحت سفید می‌کردن😂 البته الان با رسانه‌هاشون مشغول تخریب و دروغ پراکنی علیه مجلس فعلی هستن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسر شهید: بالاخره شهدای خانطومان برمی‌گردن ؟! حاج قاسم چند لحظه سکوت کرد و بعد سه مرتبه گفت: میان، میان، میان مادر شهید: پسرم دوست داشت گمنام باشد، شاید برای همین برنمی‌گرده سردار گفت: آقا سعید به خاطر دل همسرش هم شده برمی‌گرده و امروز وعده صادق حاج قاسم محقق شد... « شهید سعید کمالی» آمد تا مادرش از این پس بجای یادمان، مزار پسرش را غبارروبی کند .
🔴چرا آمریکا نمی‌تواند دم از حقوق بشر بزند؟! ✍️یک کاربر توییتری با انتشار تصویری از برده‌داری آمریکایی ها نوشت : آنچه در تصویر می‌بینید برده فروشی ست،که به جای صندلی،بر دوش کودکی برده نشسته و در حال تعیین قیمت، خرید و فروش برده هاست! آمریکایی که فقط بخاطر رنگ پوست! انسانی را تا این سطح حقیر میکند و زندگی را بر او سخت یا از او میگیرد! چه دیروز و چه امروز! نمی تواند دم از حقوق بشر بزند.
⭕️رزمندگان آزاد شده حشد الشعبى پس از آزادى تصوير الكاظمى را به نشانه اعترض زير پاى خود گذاشتند.
📌‌‏مقامات عربستان‌سعودی (بزرگترین خریدار تسلیحات دنیا) و ‎آمریکا (بزرگترین فروشنده تسلیحات دنیا) خواهان تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شدند جنتلمن های پشت میز مذاکره مارو تحریم میکنن بعد خودشون تو منطقه خاورمیانه قشون کشی میکنن البته الآن خودشون درگیر همین اسلحه بازیا تو کشور خودشون هستن و گاوشون زاییده!