eitaa logo
حوادث آخرالزمان و علائم ظهور⏰🌍
44.3هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.4هزار ویدیو
359 فایل
ثابت قدمان ماندگارند. ✔حضورشماباعث دلگرمی ماست . @alamatha https://eitaa.com/joinchat/1218773065C471a635805 👆👆 تعرفه تبلیغات لینک کانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور در تلگرام https://t.me/+x48EYwR6jN5jM2M8 مطالب را فوروارد کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
25.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگه داشتن دین در آخرالزمان غربالهای آخرالزمان ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رونمایی از تیربار موشکی سپاه 🔹واگنهای حامل موشک‌های دوربرد بالستیک که می‌تواند شرایط شلیک رگباری و پیوسته را ایجاد کند، ابتکاری جدید است. ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
5_6114023925975353651
2.04M
🎙 👌 10 گام منطقی و کارآمد براي 💢 حتما گوش کنید ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
‍ 💠امام مهدى عليه السلام💠 در سخن پيامبر صلي الله عليه و آله وسلم پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله وسلم :... ⬅️خداوند از فرزندان حسين امامانى قرار داده است كه راه و روش و آيين مرا برپا مى‏دارند. نهمين آنان قائم خاندان من امتم میباشد. او شبيه‏ ترين مردمان به من است در سيما و گفتار و كردار. پس از غيبتى طولانى و سرگردانى و سردرگمى مردم، ظاهر می‏شود، آنگاه آيين خدارا آشكار میسازد... پس زمين را از عدل و داد پُر می‏كند پس از آن كه از ستم و بيداد لبريز شده باشد.1 1🖊.كمال‏ الدين 1/257.امام مهدى عليه السلام در سخن حضرت فاطمه (س) ⚡️ جابر می‏گويد: خدمت رفتم، لوحى نزد آن بانو نهاده بود كه در آن نام‏هاى امامان نوشته شده بود (از آن جمله درباره دوازدهمين امام چنين آمده بود) 🔅پس از امام يازدهمين (امام حسن عسكرى عليه السلام راه امامت را كامل مى‏كنم با فرزندش كه رحمت براى همه جهانيان است. او (امام دوازدهم) داراى كمال موسى و شكوه عيسى و شكيبايى ايوب است... ✍ در زمان (غيبت) اين امام، دوستان من (دينداران راستين) به مشكلات گرفتار شوند... آنان به حق دوستان منند (چون در ديندارى پايدارى مى‏كنند). درود و رحمت خداوند بر آنان باد. آنان (مردمان در دوران غيبت) بى گمان هدايت شدگان و راه يافتگانند. 📚1.کمال‏ الدين 1/310. ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
❣◆₪◆◈🎗◈◆₪◆❣ 🔖 نجات از هلاکت در آخرالزمان، با خواندن دعای فرج 💠 حضرت امام حسن عسکری (ع) میفرمایند: ⇦ کسی در آخرالزمان از هلاکت و نابودی نجات پیدا نمی کند، مگر این که خداوند او را به دعا برای تعجیل در فرج و ظهور موفق بگرداند. 【بحار الانوار، ج 102، ص 112】 ✅ همچنین از آیت الله بهجت نقل شده است: بهترین کار برای به هلاکت نیفتادن در آخرالزّمان، دعای فرج امام زمان (ع) است؛ ⚡️البته دعایی که در همه اعمال ما اثر بگذارد. 🔹قطعاً اگر کسانی در دعا جدّی و راستگو باشند، مبصراتی (دیدنی هایی) خواهند داشت. باید دعا را با شرایط آن خواند و «توبه از گناهان» از جمله شرایط دعا است. ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با منتظران امام زمان نماز و اخلاق یاران مهدی ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وتعالی انسان از دیدگاه آیت الله العظمی (ره)" ╔═.🍃.══════╗ @alamatha ╚══════.🍃.═╝
👈 او را برای خودش بخواهیم، نه خودمان👉 🌴 آیا میشود رئیس و مولای ما حضرت ولی عصر محزون باشد و ما خوشحال باشیم؟ او در اثر ابتلای دوستان (آزمایش و امتحان دوستان)، گریان باشد و ما خندان و خوشحال باشیم و در عین حال خود را تابع حضرت بدانیم؟... (ایشان) اشخاصی را میخواهند که تنها برای آنحضرت باشند. کسانی منتظر فرج هستند که برای خدا و در راه خدا منتظر حضرت باشند نه برای برآوردن حاجات شخصی خود... 🌴 تنها پیدا کردن و دیدن حضرت مهم نیست، هر کدام در فکر حوائج شخصی خود هستیم و به فکر آنحضرت نیستیم. 📚 در محضر آیت الله بهجت، ج۲ ص ۲۷۶ و ۲۶۷ و ۲۶ ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
👌 تفاوت اعتقاد به ظهور با انتظار ظهور 🌸 "نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که: میان "انتظار ظهور" و "اعتقاد به ظهور" تفاوت بسیاری وجود دارد. زیرا همه شیعیان بلکه بسیاری از ملت های دیگر جهان به ظهور مُصلحی که سرانجام سراسر جهان را پر از عدل و داد کند اعتقاد دارند، ولی همه آنانی که اعتقاد به این حقیقت دارند در انتظار تحقّق آن نیستند! 🌸 کسی منتظر ظهور امام زمان میباشد که علاوه بر اعتقاد، امید و انتظار درک آن زمان را نیز داشته باشد و بر اساس انتظار و امید، عمل نماید. تمام روایاتی که مسأله انتظار در آنها ستوده شده است بر لزوم امیدواری و امکان وقوع و درک ظهور امام عصر دلالت میکند" 📚 آیت الله سید مرتضی مجتهدی سیستانی؛ مقدمه کتاب "صحیفه مهدیه" ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
غیبت نعمانی_020170121647.pdf
3.05M
Pdf کتاب ارزشمند غیبت نعمانی ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
‍ °•📝 • انسان و تغییر در خلقت خدا 🌍 [ قرآن کریم تصریح می‌کند که «تبدیل» و جایگزین کردن خلقت غیر ممکن است ] _ لا تَبْدیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ(روم، آیه 30)؛ اما «تغییر» درخلقت امکان‌پذیر است؛ - چنانکه انسان با گناه و فجور، نفس خویش را دفن کرده و تغییراتی را در حالت «استواء» نفس ایجاد می‌کند (شمس، آیات 7 تا 10) که آثار آن در بیرون از نفس بلکه در اجتماع و محیط زیست انسانی نیز بروز و ظهور می‌کند(رعد، آیه 11؛ انفال، آیه 53؛ روم، آیه 41)، یعنی تغییرات آب و هوایی و محیط زیستی به سبب تغییراتی است که در خلقت و خلق الله به دست انسان به عنوان «خلیفه الله»ایجاد می‌شود. - بی گمان ظهور فساد در محیط زیست و جانوران و گیاهان و آب و هوا و مانند آنها، تغییراتی است که در خلق الله و مخلوقات الهی به دست انسان ایجاد می‌شود: ظَهَرَ الْفَسَادُ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِمَا کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ.(روم، آیه 41) - همچنین براساس آیات قرآن هر چیزی در حالت «احسن» آفریده شده است و از نظر درون و برون در اوج زیباشناختی و هماهنگی است: الَّذِی أَحْسَنَ کُلَّ شَیْءٍ خَلَقَهُ؛ همان کسى که هر چیزى را که آفریده است نیکو آفریده.(سجده، آیه 7) - این حالت احسن بر اساس مقدرات الهی و اندازه‌های مشخص هر مخلوقی است: وَخَلَقَ کُلَّ شَیْءٍ فَقَدَّرَهُ تَقْدِیرًا؛ و هر چیزى را آفریده و بدان گونه که درخور آن بوده اندازه‏ گیرى کرده است.(فرقان، آیه 29) -  با نگاهی به تعالیم آسمانی قرآن معلوم می‌شود که حتی ابلیس با همه امکانات و قوایی که دارا است، نمی‌تواند تغییراتی را در مخلوقات الهی ایجاد کند؛ زیرا دارای همه اسمای الهی نیست که انسان همه آنها را داراست(بقره، آیه 31)؛ - بنابراین به سبب ناتوانی ،به روشی دیگر رو آورده است تا بتواند به دست انسان، این خلیفه الهی کاری کند که تغییرات در مخلوقات الهی ایجاد شده و آنها به جای حالت صلاح به فساد تغییر حالت دهند. - بر اساس این آموزه‌ها، این خلیفه الله است که می‌تواند تصرفاتی در حد تغییرات در خلق الله داشته باشد؛ چنانکه آبادانی زمین و تصرفات دیگر به عنوان خلیفه الله و دارنده اسمای الهی برای انسان امکان‌پذیر است.(هود، آیه 61) - این تغییرات در بیرون از انسان به دنبال تغییراتی است که در درون انسان یعنی «انفس» رخ می‌دهد؛ زیرا خدا می‌فرماید: ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ لَمْ یَکُ مُغَیِّرًا نِعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَى قَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَأَنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ؛ آن عذاب و این کیفر بدان سبب است که خداوند نعمتى را که بر قومى ارزانى داشته تغییر نمى‏ دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در دل دارند تغییر دهند و خدا شنواى داناست. (انفال، آیه 53) یا می‌فرماید: براى او فرشتگانى است که پى در پى انسان را به فرمان خدا از پیش رو و از پشت‏ سرش پاسدارى مى کنند در حقیقت ‏خدا حال قومى را تغییر نمى‏ دهد تا آنان خودشان حال خود را تغییر دهند و چون خدا براى قومى آسیبى بخواهد هیچ برگشتى براى آن نیست و غیر از او حمایتگرى براى آنان نخواهد بود. (رعد، آیه 11) ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍سخنرانی دکتر رفیعی 💠موضوع: گناهی که با شهادت هم بخشیده نمی‌شود ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝