eitaa logo
آل‌یاسین|🇵🇸🇱🇧🇮🇷ALEYASIN
542 دنبال‌کننده
400 عکس
267 ویدیو
0 فایل
-السَلام‌ُعَلی آلِ یاسین پست های کانال بر آمده از اعماق قلبمان است . -کپی؟حلالت‌مؤمن ! حالا اگر خواستی هم فور کن جای دوری نمیره !مزد این پست ها رو کسی دیگه ای میده ؛ شما بِبَر ! ✍️🏻علی‌بن‌مهزیار لینک محافل : @mahafel_aleyasin_ag
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر برای امام زمان عج کار میکنی ، مزد کارت را خود آقا میدهد ، پس چشم و توقعی از مردم نباید داشته باشی !
یا‌بن‌الحسن ، یا‌بن‌الحسن ... ذکر دائمم است به هنگام خوشی و ناخوشی ، چون یا‌بن‌الحسن قند است ذکر و یادش ، در تلخی و سختی ایام شیرین می‌کند روز را ، در خوشی هم دوچندان می‌کند شیرینی روز را .
قلب گر عشق بی تو را انتخاب کند انتخابش حرام اندر حرام است اصلا !
زمان: حجم: 215.5K
🌿هر کی حضور امام زمان عج رو درک کنه ، از گناه کردن حیا میکنه !
سلام علیکم رفقا✨ ! حلال بفرمایید بابت نبود محتوا در روز گذشته . ان شاءالله از امروز مجدد هستم در خدمتتان🌱 . پ.ن : گوشی‌مان را حوزه جا گذاشته بودیم و کنون هم جان ندارد‌‌‌...فعلا با اجازه‌تان برویم تا گوشی‌مان کمی جان بگیرد و بعد بیاییم✋. ممنان از حسن همراهی‌تان .
بچه‌ که بودیم دلمون اسباب‌بازی میخواست و پارک و بستنی ؛ یکم که بزرگتر شدیم دلمون شغل و پول و ماشین خواست ، بعدش که باز بزرگتر شدیم دلمون زن و بچه خواست ... کِی قراره اونقدر بزرگ بشیم که این دل امام زمان عج رو بخواد ؟
امام زمان عج توی زندگیت حس میشه ؟
چه بلایی سر دل خودمون آوردیم که هوس نمی‌کنیم بریم با امام زمان عج ، با غیب ، با اهل بیت ، با خود خدا اصلا ! فرشته‌ها و... رفاقت کنیم ؟ انس بگیرم ؟
دلتنگی را به صد قاعده نوشتم اما مقصود را نشد بیان کنم ، اصلا حال دلتنگی مگر قابل شرح است ؟ دلتنگی را خودت در دریای چشمانم می‌بینی دگر آقای قلبم ...
ابتدای عاشقی را من نمیدانم ولی می‌خواهم که انتهایی نداشته باشد و الی ابد عاشقت باشم .
زیارت آل ياسين و سلام به امام‌ زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یعنی تسلای دل ❤️‍🩹.
هدایت شده از 🏴 معین ؛
‌ «آفات‌وراه‌رهایی‌ازارتباط‌دختروپسر❗️» - اولش یه پیام ساده بود اما دلم گیر کرد .. - زندگی‌ام به‌هم ریخته ، اصلا تمرکز ندارم .. - توی روضه‌ها دیگه گریم نمیاد ‌.. - دیگه حال‌و‌حوصله نماز و .. ندارم .. - توی این موقعیت باید چیکار کنم ؟! - چطور فراموشش کنم ؟! " تو مریض نیستی ، تشنه‌ای .. ! " برای هرکسی که دلش جایی گیر کرده .. ❤️‍🩹🤌 پنجشنبه ، حوالی ساعت ۲۰:۰۰ در کانال معین : https://eitaa.com/joinchat/1954808056C50b41254a4 ❗️ { تگ می‌ذارم | @Pole_Moallagh }