اگر برای امام زمان عج کار
میکنی ، مزد کارت را خود آقا
میدهد ، پس چشم و توقعی از
مردم نباید داشته باشی !
#امام_زمان
یابنالحسن ، یابنالحسن ...
ذکر دائمم است به هنگام خوشی و
ناخوشی ، چون یابنالحسن قند است
ذکر و یادش ، در تلخی و سختی ایام
شیرین میکند روز را ، در خوشی هم
دوچندان میکند شیرینی روز را .
#امام_زمان
قلب گر عشق بی تو را انتخاب
کند انتخابش حرام اندر حرام است
اصلا !
#امام_زمان
زمان:
حجم:
215.5K
🌿هر کی حضور امام زمان عج رو درک کنه ، از گناه کردن حیا میکنه !
#ثانیههاییازاوبشنویم
سلام علیکم رفقا✨ !
حلال بفرمایید بابت نبود محتوا در روز گذشته .
ان شاءالله از امروز مجدد هستم در خدمتتان🌱 .
پ.ن : گوشیمان را حوزه جا گذاشته بودیم و کنون هم جان ندارد...فعلا با اجازهتان برویم تا گوشیمان کمی جان بگیرد و بعد بیاییم✋.
ممنان از حسن همراهیتان .
بچه که بودیم دلمون اسباببازی
میخواست و پارک و بستنی ؛
یکم که بزرگتر شدیم دلمون شغل
و پول و ماشین خواست ، بعدش
که باز بزرگتر شدیم دلمون زن و
بچه خواست ...
کِی قراره اونقدر بزرگ بشیم که این
دل امام زمان عج رو بخواد ؟
#امام_زمان
چه بلایی سر دل خودمون آوردیم که
هوس نمیکنیم بریم با امام زمان عج ،
با غیب ، با اهل بیت ، با خود خدا اصلا !
فرشتهها و... رفاقت کنیم ؟ انس بگیرم ؟
#الله
#امام_زمان
دلتنگی را به صد قاعده نوشتم اما
مقصود را نشد بیان کنم ، اصلا حال
دلتنگی مگر قابل شرح است ؟
دلتنگی را خودت در دریای چشمانم
میبینی دگر آقای قلبم ...
#امام_زمان
ابتدای عاشقی را من نمیدانم ولی
میخواهم که انتهایی نداشته باشد
و الی ابد عاشقت باشم .
#امام_زمان
زیارت آل ياسين و سلام به امام زمان
عجل الله تعالی فرجه الشریف یعنی
تسلای دل ❤️🩹.
#امام_زمان
هدایت شده از 🏴 معین ؛
«آفاتوراهرهاییازارتباطدختروپسر❗️»
- اولش یه پیام ساده بود اما دلم گیر کرد ..
- زندگیام بههم ریخته ، اصلا تمرکز ندارم ..
- توی روضهها دیگه گریم نمیاد ..
- دیگه حالوحوصله نماز و .. ندارم ..
- توی این موقعیت باید چیکار کنم ؟!
- چطور فراموشش کنم ؟!
" تو مریض نیستی ، تشنهای .. ! "
برای هرکسی که دلش جایی گیر کرده .. ❤️🩹🤌
#حلقه_معرفت پنجشنبه ، حوالی ساعت ۲۰:۰۰
در کانال معین :
https://eitaa.com/joinchat/1954808056C50b41254a4
#فور_واجب❗️
{ تگ میذارم | @Pole_Moallagh }