🔴 نتیجه دفاع نکردن از حق معصومین علیهمالسلام!!
یکی از دوستان أمیرالمؤمنین عليه السلام را عقرب نیش نیش زد و سریعا نزد أمیرالمؤمنین عليه السلام آمد...
حضرت به او فرمود:
بر اثر این نیش نمی میری برو، او رفت و پس از مدتی آمد و عرض کرد: یا أمیرالمؤمنین بر اثر آن نیش عقرب دو ماه زجر کشیدم، حضرت به او فرمود: میدانی آن عقرب چرا تو را نیش زد؟
عرض کرد خیر، حضرت فرمودند:
چون یک بار در حضور تو سلمان را به خاطر دوستی ما مسخره کردند و تو هیچ نگفتی و از سلمان دفاع نکردی، این نیش عقرب بخاطر آن است.
@ali_m_hoshyar
📗 مستدرک الوسائل، ج 12، ص 336 .
khalaj_1406993538.mp3
9.96M
ای یوسف زهرا... بر سر راهت بنشستم که بیایی....
@ali_m_hoshyar
🔶️ توسل به مادر امام زمان علیه السلام
🔻مرحوم آیت الله شیخ احمد مجتهدی می فرمایند:
من هر موقع کارم گیر می کند، هزار صلوات نذر حضرت نرجس (سلام الله علیها) می کنم و کارم درست می شود.
👈 آداب الطلاب، ص ۲۴۳.
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام جعفرصادق (علیهالسلام):
أَجْوَدُ النّاسِ مَن جادَ بِنَفسِه وَ مالِهِ فی سبیل الله تعالی.
سخاوتمندترین مردم آن کسی است که جان و مال خود را جوانمردانه در راه خدای متعال تقدیم نماید.
مستدرک، ج ١١، ص ٨.
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام مهدی(علیه السلام):
الحَقُّ مَعَنا فَلَن یوحِشَنا مَن قَعَدَ عَنّا.
حق با ما است و باکی نیست که کسی از ما روی بگرداند.
الغیبة، طوسی، ص ۲۸۵.
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام مهدی(علیه السلام):
فَلیعمَل کلُّ امرِئ مِنکم بِما یقرُبُ بِهِ مِن مَحَبَّتِنا، وَلیتَجَنَّب ما یدنیهِ مِن کراهَتِنا وسَخَطِنا، فَإِنَّ أمرَنا بَغتَةٌ فُجأَةٌ حینَ لا تَنفَعُهُ تَوبَةٌ ولا ینجیهِ مِن عِقابِنا نَدَمٌ عَلی حَوبَةٍ.
هریک از شما باید کاری کند که به محبّت ما نزدیک شود و از کاری که او را به نفرت و خشم ما نزدیک می سازد، دوری کند؛ زیرا که قضیه [ظهور] ما ناگهانی و بی خبر اتفاق می افتد به طوری که دیگر نه توبه ای به حالش سودمند می افتد و نه پشیمانی از گناه از کیفر ما می رهاندش.
الاحتجاج: ج ۲ ص ۵۹۹.
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام جعفرصادق (علیهالسلام):
لایبقی مُؤمنٌ مَیتٌ اِلاّ دَخَلتْ عَلیهِ الفَرحةُ فی قَبرِه.
در وقت ظهور، هیچ مؤمن از دنیا رفته ای باقی نمیماند، مگر آن که سرور و شادمانی قبر او را فرا میگیرد.
بحارالانوار، ج ٥٢، ص ٣٢٨.
@ali_m_hoshyar
قلب ها می بینند...
چشمان مردمانی که سید ابراهیم را در قامت رئیس جمهوری که نیازهایشان را تأمین نکرده می دیدند، قلب های آنان چه می بیند که اکنون بی تاب شده و برای وداع با او سر از پا نمی شناسند؟!
این بوی کدامین شیشه ی عطر شکسته است که جان ها را مدهوش کرده و این اشک کدامین ملائکه است که بر چشم انسان ها نشسته است؟
این راز را کدامین فلسفه می فهمد و کدامین عرفان می شناسد و در مَدرس کدامین فقیه باید آموخت که قلب ها چیزی می بینند که چشم ها انکارش می کنند!
و چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که در عالم رازی هست كه جز به بهای خون فاش نمیشود!
✍علی محمدی هوشیار
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام مهدی(علیه السلام):
اِتَّقُوا اللهُ وَ سَلِّمُوا لَنا، وَ رُدُّوا الاْمْرَ إلَیْنا، فَعَلَیْنا الاْصْدارُ کَما کانَ مِنَّا اَلْإِيرَادُ وَ لا تَحاوَلُوا کَشْفَ ما غُطِّیَ عَنْکُمْ.
از خدا بترسید و تسلیم ما باشید، و امور خود را به ما واگذار کنید، چون وظیفه ما است که شما را بی نیاز و سیراب نمائیم همان طوری که ورود شما بر چشمه معرفت به وسیله ما می باشد و سعی نمائید به دنبال کشف آنچه از شما پنهان شده است نباشید.
الغيبة (للطوسی) ج ۱، ص ۲۸۵.
@ali_m_hoshyar
ey aman ey del.mp3
889.7K
ای امان ای دل... آروم نمیشه با گفتن...
@ali_m_hoshyar
نشست شگرد شناسی تبلیغی جریان های انحرافی مهدویت به دعوت انجمن علمی مهدویت حوزه در خبرگزاری ابنا برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام هوشیار ضمن تبیین ضرورت توجه به زیست جهانِ آسیب دیدگان فرقه های انحرافی، الگوی شش وجهی تغییر اندیشه در فرایند تبلیغی جریان های انحرافی را مورد بررسی قرار داد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین رضانژاد با ارائه گزارشی از سطح و مدل تبلیغی بهائیت، ساختار تشکیلاتی این فرقه را تشریح کرد.
این نشست با مشارکت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و جامعه المصطفی العالمیه در جمع اساتید و متخصصین برگزار شد.
(اینجا بشنوید)
@ali_m_hoshyar
ارائه مدل راهبردي كاهش فرقه گرایی با رویكرد روانشناختی.pdf
1.26M
#معرفی_مقاله
عنوان: ارائه مدل راهبردی كاهش فرقه گرایی با رویكرد روانشناختی
✍حسینی، ابراهیمی مقدم، احدی
@ali_m_hoshyar
#حدیث
امام صادق علیه السلام:
حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَسْرُورٍ رَضِيَ اَللَّهُ عَنْهُ قَالَ حَدَّثَنَا اَلْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَامِرٍ عَنْ عَمِّهِ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ عَامِرٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَمَّنْ ذَكَرَهُ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ: قُلْتُ لَهُ مَا بَالُ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ لَمْ يُقَاتِلْ مُخَالِفِيهِ فِي اَلْأَوَّلِ قَالَ لِآيَةٍ فِي كِتَابِ اَللَّهِ تَعَالَى: لَوْ تَزَيَّلُوا لَعَذَّبْنَا اَلَّذِينَ كَفَرُوا مِنْهُمْ عَذٰاباً أَلِيماً قَالَ قُلْتُ وَ مَا يَعْنِي بِتَزَايُلِهِمْ قَالَ وَدَائِعُ مُؤْمِنُونَ فِي أَصْلاَبِ قَوْمٍ كَافِرِينَ وَ كَذَلِكَ اَلْقَائِمُ عَلَيْهِ السَّلاَمُ لَمْ يَظْهَرْ أَبَداً حَتَّى تَخْرُجَ وَدَائِعُ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَإِذَا خَرَجَتْ ظَهَرَ عَلَى مَنْ ظَهَرَ مِنْ أَعْدَاءِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فَقَتَلَهُمْ.
ابن ابی عمیر نقل می کند که از امام صادق علیه السلام پرسیدم: «چرا امیرالمؤمنین علیه السلام در ابتدای امر، با مخالفان خود کارزار و جنگ نکرد؟». فرمود: «به جهت آیه ای که در کتاب خداوند عزوجل بود: «اگر مؤمنان و کفار (در مکه) از هم جدا می شدند، همانا کافران را عذاب دردناکی می کردیم» می گوید گفتم: «مقصود از «تزایلهم (جدا شدن) چیست؟». فرمود: «مقصود نطفه های مؤمنانی است که در صلب کافران به ودیعت گذاشته شده اند.
همین طور قائم علیه السلام هم مادامی که ودایع خداوند عزوجل آشکار نشده، ظهور نخواهد کرد. پس وقتی مؤمنان از صلب کافران، آشکار شدند، او نیز ظهور می کند و بر دشمنان خداوند عزوجل غلبه یافته و آنان را می کشد».
کمال الدين و تمام النعمة ج ۲، ص ۶۴۱.
@ali_m_hoshyar
35.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 مستند خواب پریشان | قسمت اول
🔺این مستند به نقد فرقه انحرافی احمدالحسن میپردازد.
@ali_m_hoshyar
36.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 مستند خواب پریشان | قسمت دوم
🔺این مستند به نقد فرقه انحرافی احمدالحسن میپردازد.
@ali_m_hoshyar
38.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 مستند خواب پریشان | قسمت سوم
🔺این مستند به نقد فرقه انحرافی احمدالحسن میپردازد.
@ali_m_hoshyar
enc_16863267749794294114487.mp3
1.82M
زد اگر کسی در خانه ت
دل ماست کرده بهانه ت
@ali_m_hoshyar
39.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جغرافیای ظهور
🎙علی محمدی هوشیار
#پرچمهای_سیاه
@ali_m_hoshyar