آقایان مسئول جایی که باید حرف بزنید
حرررررررف بزنیییییییییییییییییییییییید
جنگ روایتها رو به این کله زرد کذاب دروغگو نبازید
مردم عزیییییییییییییییز
رفقااااااااااااااااااااااااااااااااا
این یارو کله زرد انقد خالی بسته که رسانه های آمریکایی هم به حرف هاش اعتماد ندارن
وایمیستن ببینن ایرانی ها چی میگن
تو رو قرآن شما دیگه حرف های این دیوث کله زرد و سند نکنین
با تشکر ویژه
@aliakbarihich
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو اجتماع و بعثت مردم عزیز بهشهر خوندم
ماشاءالله جمعیت زیاد بود ،
به پیشنهاد مهدیا از یه کوچه فرعی راه افتادیم که زودتر به ماشین برسیم
داشتیم میرفتیم یهو یه صدایی از پشت سر اومد
صدا خسته بود و کوچه تاریک
تقریباً شنیدم داشت میگفت:صدای منم برسونید به گوش مسئولین
برگشتیم
تو اون تاریکی فقط بیل توی دستش و شال سبز دور گردنش معلوم بود گفتم:چشم چشم
دیدم داره ادامه میده، گفت حاجی: بهشون بگو خوبه دست آمریکا و اسرائیل و قطع کردن از این مملکت ولی دست دزدها رو هم قطع کنن
عجله داشتم و باید میرسیدم قائم شهر ولی بغض تو صداش نگهم داشت و سریع اومدم سمتش
تا رسیدم اشک رو صورتش مثل برق خورد تو صورتم
یه جملش هنوز تو سرمه
گفت بعضی ها شاسی بلند سوار میشن من خر هم ندارم
بقیشو دیگه خودتون تو فیلم ببینید
خدایا ما به این مردم خیلی بدهکاریم مارو شرمنده این مردم نکن
آقایان مسئول در جمهوری اسلامی ایران
بدهکاریتون به این مردم خیلی دیگه زیاد شد
یادتون نره که این مردم با این قیمت ها و تورم پای انقلاب و مملکت وایسادن
این مردم با خستگی داد زدن
بی رمق بودن و دلخور ولی وقتی پای ایران اومد وسط حماسه خوندن و رجز سر دادن
به خون شهدا باید دست این مردم رو بوسید
آدم جونشو برا این مردم بده بازم کمه
#شبهای_بعثت_مردم_ایران
@aliakbarihich
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی دشمن به خونه تو حمله میکنه
حتی اگه همخونه تو شبیه تو نباشه باید دفاع کنی والا نفر بعد تویی
اینو این آقای خر فهمید ولی بعضی به ظاهر ایرانی چه در داخل چه در خارج نفهمیدن
#خرتر_از_خر
#وطن_فروش
@aliakbarihich
بعد دو سه شب ....
از امشب بازم میریم محله به محله بگردیم
همون باند شارژی کوچیک و روشن کنیم
راه بریم تو خیابونا
دروغ چرا
فکرشم نمیکردم من تنبل یه روز برا راه رفتن تو خیابون انقد دلم تنگ بشه
دلم برا برق چشمهای خیلی از کسبه و رهگذرها تنگ شده
دلم برا التماس های اون نیسان دست فروش برا گرفتن پرچم از بچه ها تنگ شده
دلم برا اون پسر بچه دست فروش که سر چهارراه با ما شعار داد تنگ شده
دلم برا تیکه انداختنا برا طعنه زدنا برا فحش خوردناش تنگ شده
حتی دلم برا یه جوری نگاه کردن بعضی ها هم که انگار دیوونه دیدن تنگ شده
با اینکه هنوز کسالت دارم یکم ولی میخوام ادامه بدم
احساس میکنم خیلی خدا داره این حرکت
خدای جمهوری اسلامی
خدای ایران
خدای سید علی خامنهای
#عاقلا_برید_عقب_تر_نوبت_دیوونه_ها_شد
اگه تو هم مثل مایی بیا
هرشب ساعت ۸ روبروی حسینیه طالقانی
#شبهای_بعثت_مردم_ایران
@aliakbarihich
#شهید_سپهبد_موسوی
#رئیس_کل_نیروهای_مسلح
صبح ۹ اسفند وقتی دیگه باید میرفت
سریع و عجله ای یه کاغذ و مداد گرفت و نوشت:
دنیا چیز بدی است
چون اگر همه راهم بدست بیاوری
چیزی بدست نیاورده ای
اما این حسن دنیا هم هست
چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی
چیزی از دست ندادی
.
چند بار بخونیم و فکر کنیم
به نظرم دیگه نه غصه میخوریم برا نداشته ها و نه مغرور میشیم برا داشته ها
@aliakbarihich
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبودنت سخته
خیلی سخت
خودت کمکمون کن آقاجان
#مقام_معظم_دلبری
@aliakbarihich
با حسین علیه السلام به عرفات میرویم و دعای عرفه میخوانیم
خدارا چه دیدی شاید ماهم کربلایی شدیم
#دعای_عرفه
@aliakbarihich
ولی لبنان
از اون شیعه بی ادعاهای عصر ظهور
از اون شیعه هایی که فقط به وظیفه فکر میکنند
لبنان و حزب الله برخلاف بعضی در ایران که سایه نشینند به قول آوینی کارشونو برای خدا نمیکنند بلکه برای خدا کار میکنند
خدایا ما چجوری فردای قیامت این شب و روزا رو به سید حسن توضیح بدیم
همین الان که ما راحت خوابیدیم و هیچ سروصدایی نیست
صدای پهپاد و موشکه که تو لبنان بلنده از ضاحیه تا صور
به قول اون شاعر:
همین حالا که ما داریم خواب وصل میبینیم
کسانی آن طرف دارند پیش یار می میرند
#لبنان_المقاومة
@aliakbarihich
هدایت شده از کانون فرهنگی رواق
31.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📸 #گزارش_ویدیویی
📌چه کربلاست...
🎙️بانوای:حاج علی اکبری
🚩کانون فرهنگی رواق
📲 @kanon_ravagh
بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم
ما اگه دوره امام حسن مجتبی علیه السلام بودیم بعد از صلح به امام چی میگفتیم ؟!!!!
@aliakbarihich
بعضی وقت ها یه کارهایی یادشون میره انجام بدن که دهنم وا میمونه که چرا؟!
وصد البته بعضی وقت ها کارهایی میکنند که از سن و مسئولیتشون خیلی بزرگتره
یه وقتایی هم غر میزنن و میرن رو مخ آدم
انقد که اگه بگم خیلی از موهای سفید رو صورتم اثرطبع این بچه هاست ...
ولی ولی شهادت میدم پیش ارباب که این بچه ها کم فروشی که نمیکنند هیچ ،حتی بیشتر از آنچه در توان دارند و میفهمند عمل میکنند
باهمه لج دربیاری هاشون دوسشون دارم
و امید به حشر با این بچه ها حتی در عالم برزخ
پ.ن۱:
این عکس در حال آماده سازی رواق امام رضا (ع) برای ظهر تاسوعا و عاشورا گرفته شده
ضمنا عکس از همه بچه های مشکات و رواق در این حال نداشتم قطعا (باز نیاین کچلم کنین که ماهم کار کردیم و تو همش ..)
پ.ن۲:بچه ها تورو قرآن زودتر حرفامو بگیرید پیر شدم از دستتون،میمیرمااا
پ.ن۳:با همه وجود از پدر و مادر همتون بابت تربیت چنین فرزندانی تشکر میکنم
#بچه_های_رواق
#بچه_های_مشکات
#ما_اینیم
#رواق_امام_رضاجان
#اصحاب_آخر_الزمانیه_سیدالشهداء
@aliakbarihich