eitaa logo
مهندس علیخانی‌/ سعیدیسم
47.7هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
5.7هزار ویدیو
29 فایل
مقام معظم رهبری :#جهاد_تبیین یک فریضه قطعی و فوری است سرباز ولایت 👤 کانال رزرو تبلیغات : @alikhani_ra کمک به جهاد تبیین : 5029081053137150 لینک پیام ناشناس https://daigo.ir/secret/rasoolism
مشاهده در ایتا
دانلود
پوتین درباره وقایع غزه: آنچه در حال وقوع است نمونه بارز شکست خط آمریکا در خاورمیانه است.
چرا هر ایرانی آزاده‌ای باید دشمن اسرائیل باشد؟! ‏اسرائیل شر مطلق است. ۱. یعقوب در کشتی خدا را شکست داد و نامش اسرائیل (غلبه کننده بر خدا) شد. این سرزمین را خدا به آنها بخشید. مسیحیان اوانجلیک آمریکا هم بازگشت یهودیان به اورشلیم را زمینه‌ساز ظهور مسیح می‌دانند. اسرائیل یک حکومت عادی نیست، تبلور خرافات افراطی مذهبی است. ‏۲. اسرائیل مرز ندارد. نمی‌خواهد مرز داشته باشد. توده‌ای سرطانی است که مدام پیشروی می‌کند و تا تحقق کامل آن وعده خرافی-مذهبی قصد توقف ندارد. ۳. هر قدرت مهمی در منطقه که هژمونی اسرائیل را تهدید کند باید نابود شود. مصر در دهه ۶۰، عراق در دهه ۸۰ و حالا ایران در دهه ۲۰۰۰ به بعد. ‏۴. شهروندان اسرائیل عادی نیستند. از مذهبی‌های افراطی تا لامذهب‌ها معتقدند این سرزمین ارثیه فرزندان یعقوب است. از کودکی با جنگ و ترور و کشتار و نژادپرستی خو می‌کنند و آموزش می‌بینند. بمباران شهرهای فلسطین را مثل فیلم سینمایی تماشا می‌کنند. ۵. اسرائیل تنها حکومت آپارتاید جهان است. ‏۶. شاه علیرغم تهدید اعراب، نگران خطر اسرائیل هم بود و بارها نسبت به توسعه طلبی صهیونیست‌ها اخطار داد. ۷. اسرائیل نه تنها دنبال تسلط بر نیل تا فرات است که حمایت همه قدرتها از آمریکا و اروپا تا روسیه را دارد. ۸. اسرائیل اصلی‌ترین حامی تجزیه‌طلبان کرد و ترک علیه ایران است. ‏۹. اسرائیل هرجا توانسته، از باکو تا امارات پایگاه‌های ترور و جاسوسی علیه ایران تأسیس کرده. ۱۰.اسرائیل حامی همه گروه‌های تروریستی از مجاهدین خلق تا الاحواز و جیش‌العدل است. ۱۱.اسرائیل و لابی‌هایش اصلی‌ترین عامل تشدید تحریم‌های اقتصادی و فلاکت خانواده ایرانی اند. «احسان منصوری»
امارات متحده عربی، کمک‌های خودش به اسرائیل را با یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ به فرودگاه تل آویو فرستاد
اردن اعلام کرد که پایگاه های خود را به روی هواپیماهای آمریکایی برای حمایت نظامی از اسرائیل در برابر فلسطین باز می کند.
امام خمینی : اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند، او را سیل می برد
سال ۲۰۱۸ میلادی فلسطینیان راهپیمایی بازگشت راه انداختند. ۴۰ هزار فلسطینی حرکت می کردند. ارتش صهیونیستی به چهل هزار نفری که بی سلاح راه می رفتند، شلیک کرد. ۲۳۵ فلسطینی شهید و ده هزار نفر زخمی شدند که ۱۸۴۹ نفرشان کودک بودند . همه اینها برای جهان صرفا اعداد بود
شبکه آر تی روسیه : نیروهای ویژه آمریکایی که در عملیات رهایی از گروگان تخصص دارند، وارد فلسطین اشغالی شدند
بنابر اعلامیه سفارت اسرائیل در ترکیه، رجب طیب اردوغان رئيس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی کشته شدن اسرائیلی ها را به وی و مردم اسرائیل تسلیت گفت.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی می گوید: "کره شمالی در حال آماده شدن برای احتمال حمله غافلگیرانه به کره جنوبی با استفاده از تاکتیک های مشابه حمله حماس به اسرائیل است."
🔴 الیاس کرم، خبرنگار الجزیره: ما سال‌هاست که اینجا را پوشش می‌دهیم، اما چنین رگبار موشکی در عسقلان قبلاً دیده نشده بود.
دوستان زیادی پیام‌میدن که قرائت رو‌دارن انجام میدن
🛑 خبرنگار الجزیره گزارش داد حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی حومه شهرک‌های «زبقین»، «الحنیه»، «الشعیتیه» و القیله در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.
🛑 دو افسر پلیس در سدیروت توسط نیروهای مقاومت به هلاکت رسیدند
🛑 ارتش اسرائیل: در پاسخ به پرتاب موشک از خاک لبنان، شلیک توپخانه می کنیم
🚨 🛑 لحظاتی قبل مواضع اسرائیل در تپه های کفرشبعا در مرزهای شمالی مورد حمله راکتی قرار گرفت.
۳کشور در جهان پاکسازی قومی انجام دادند: کانادا_استرالیا_اسراییل فقط فلسطینی ها هستند که همچنان مقاومت میکنند
‏هر سه دقیقه تو یه کانال تلگرامی، ایران و اسرائیل وارد جنگ میشن
هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس: «طوفان الاقصی» از طراحی تا اجرا تماماً به‌دست نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است.
رئیس رژیم صهیونیستی: از زمان هولوکاست تا به حال این همه یهودی (صهیونیست) در یک روز کشته نشده‌ بودند.
عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارلله‌یمن: ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم و اگر آمریکایی‌ها مستقیماً مداخله نظامی کنند، حاضریم حتی در بمباران موشکی و پهپادی شرکت کنیم.
عرضه سنگین ارز در بازار ▪️ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است 🔹شنیده‌ها حاکی از احتمال حضور بازارساز به منظور عرضه سنگین ارز در بازار و جمع‌آوری نقدینگی ریال در نرخ‌های فعلی بازار است. 🔹افزایش فروش و عرضه با توجه به شوک افزایشی نرخ در روزهای اخیر مخاطره ریزش نرخ را بالا می‌برد. 🔹به نظر می‌رسد کاهش نرخ دلار در روز جاری تا این لحظه هم تحت تاثیر واکنش بازار به این خبر و افزایش فروش در بازار صورت گرفته است. 🔹نشانه‌هایی از مداخله درهم از طریق یکی از بانک‌ها عامل وجود دارد.
🟡 تانک‌های اسرائیلی دو برجک حزب‌الله رو هدف قرار دادن حزب‌الله در جواب موشک‌های ضد زره شلیک کردن که رسانه‌های اسرائیلی میگن برخورد نکردن
🚨 حضور فرماندهان حشد الشعبی در جنوب لبنان برای تشکیل اتاق عملیات مشترک با حزب الله و حماس
این خوبه 👌👌