مهمترین درسی که تو همه ی سالهای زندگیم گرفتم این بود که بیخود و بی جهت با آدمها صمیمی نشم چون بیشترین ضربه رو از همین صمیمتهای بی مورد میخوریم..
بعضی وقتا فکر میکنم همهی احساساتی
که لازمه رو تجربه کردم و از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت،
و شاید ی نسخه ضیف تر از اون احساسات رو تجربه کنم..
احمقتر و حال بهمزنتر از این مادرپدرهایی که میخوان بچه رو خیلی روانشناسانه و علمی بزرگ کنن و بلد نیستن ندیدم!
از اینکه مدت زیادی رو کنارِ
«شاید یك مـن -» بودین،
خیلی سپاسگزارم. 🌱🤍
چنل از امروز دیگه فعالیتی نخواهد داشت اما پاک نمیشه؛
اگر مایل بودین میتونید لفت بدین و همچنین تو ناشناس همواره پیام هاتون رو میخونم-
براتون آروزی موفقیت و سربلندی دارم فرزندان من
و...
من رو از دعاهای خیرتون محروم نکنید♡
.....
| @allaboutme |☘
- هیچ چیز آنقدر بد نبود که گفتم ..،
خیلی بدتر بود! ¡.
چنانچه سخنی بود؛
https://daigo.ir/pm/yZbqtV