از اینکه مدت زیادی رو کنارِ
«شاید یك مـن -» بودین،
خیلی سپاسگزارم. 🌱🤍
چنل از امروز دیگه فعالیتی نخواهد داشت اما پاک نمیشه؛
اگر مایل بودین میتونید لفت بدین و همچنین تو ناشناس همواره پیام هاتون رو میخونم-
براتون آروزی موفقیت و سربلندی دارم فرزندان من
و...
من رو از دعاهای خیرتون محروم نکنید♡
.....
| @allaboutme |☘
- هیچ چیز آنقدر بد نبود که گفتم ..،
خیلی بدتر بود! ¡.
چنانچه سخنی بود؛
https://daigo.ir/pm/yZbqtV