eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51.1هزار عکس
33.8هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
💜پیامبراکرم(ص): ‌براى هر حاجتى كه داريد حتى اگر بند كفش باشد...👆 ‌ 💜بحارالانوار ۹۳/۲۹۵/۲۳
🔴 تصویری بالا تیتر مقاله جدید روزنامه گاردین انگلیس را نشان می‌دهد با عنوان: «چرا اکثر افرادی که الان در انگلستان با کرونا فوت می‌کنند از واکسینه شده ها هستند؟» ‼️ در خط اول مقاله نوشته شده : این را به عنوان یک نشانه بد تلقی نکنید! این دقیقا همان چیزیست که ما از واکسن انتظار داریم. (یعنی قتل عام مردم با هدف کاهش جمعیت جهان)
🔴 حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در مجلس : 🔻ادعای رئیس جمهور مبنی بر اینکه کار رفع تحریم‌ها را به اتمام رسانده، بی‌اساس است. 🔹وی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه بروکراسی پارلمانی باعث شده است که تحریم‌ها رفع نشود، اظهار داشت: 🔹مردم خودشان می‌توانند اعتبار صحبت‌های رئیس‌جمهور را مورد ارزیابی قرار دهند و نیازی نیست که ما در این باره استدلال کنیم و بگوییم کدام یک از حرف‌های وی درست و کدام یک نادرست است. 🔹رئیس‌جمهور در روزهای پایانی از عمر دولت می‌خواهد به افکار عمومی این‌گونه القا کند که هر کاری برای احیای برجام انجام داده اما واقعیت ماجرا آن است که ۵۱۷ مورد تحریم باقی است و از سوی دیگر، نباید اختیار استفاده از مکانیسم ماشه به دشمن داده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جای جای کردستان شاهد است که بمب‌های شیمیایی ساخت را با هواپیماهای بر سر مردم ما ریختند 🔸آیا شما نشنیدید که در حلبچه و سردشت چه اتفاقی افتاده است؟ 🔸شما که برای کوچکترین اتفاقات قطعنامه صادر می‌کنید، چرا درباره چنین جنایتی سکوت کردید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ پشت هر بی حجابی یک بی غیرت و بی تدبیر و بی مسئولیت است... ♥️استاد مسعود عالی:
.. 🔴 / کسب اجازه آیت‌الله رئیسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تمرکز بر تمهید مقدمات تشکیل دولت جدید 🔻در صورت صلاحدید در خصوص ریاست قوه قضائیه به نحو صلاحدید اتخاذ تصمیم فرمایید 🔹رییس قوه قضائیه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه خواست تا در زمان باقیمانده تا آغاز به کار دولت جدید، در تمهید مقدمات استقرار دولت سیزدهم متمرکز شود. 🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با تشکر از اعتماد، حمایت‌ها و راهنمایی‌های حکیمانه معظم‌له در دوره مسئولیت خود در دستگاه قضایی و همچنین الطاف ویژه ایشان نسبت به عملکرد دو سال گذشته قوه قضائیه در دیدار اخیر با مسئولان این قوه، با اشاره به اهمیت امور دولت آینده و فرصت زمانی محدود برای تمهید مقدمات استقرار دولت، از ایشان درخواست کرد در صورت صلاحدید اجازه فرمایند در فرصت باقیمانده، در تمهید مقدمات تشکیل دولت جدید متمرکز شده و معظم له در خصوص ریاست قوه قضائیه، به نحو صلاحدید اتخاذ تصمیم فرمایند./رجانیوز ..
.. 🔴گـفــت: شما که میگید؛ برجام خسارت محضه به ضرر منافع ایران است ولـی به نفـع آمریکا هست پس چرا ترامپ ازش خارج شد؟ 🔻گفتم دستمال کاغذی وقتی مورد استفاده قرار گرفت باهاش چکار میکنند؟! ترامپ هم استفاده ش رو از برجام ، بعد هم انداختش تو سطل ... ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سوال رضوانی برنامه بدون تعارف از رئیســی مردم از شما توقع معجزه دارند؟! پاسخ در کلیپ.........👆
🔴هنوز 150 نفر زیر آوار هستن 🔻در تاریخ ثبت کنید که در قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین کشور جهان، برجی در فلوریدا آمریکا ریزش کرد و بعد از ۵ روز هنوز ۱۵۰نفر در زیر آوار مانده‌اند! در تاریخ ثبت کنید همان‌ (کوته فکران مزدوری) که بخاطر ریزش پلاسکو روزی علیه نظام اسلامی ایران نوشتند، امروز خفه‌خون گرفتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جوری که تیم روحانی قراره دولت رو به رئیسی تحویل بده! 😑😏😂
.. 🔴 روسیه: اتهامات غرب علیه برنامه موشکی ایران، بی‌اساس هستند ♦️نماینده روسیه در سازمان ملل: 🔹اتهامات همکاران غربی‌مان درباره برنامه موشک‌های بالیستیک ایران هیچ اساسی ندارند و متکی به هیچ واقعیتی نیستند. 🔹کاملاً غیرقابل قبول است نماینده ایالات متحده که کشور خودش ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است ایران را به نقض مفاد این قطعنامه متهم کند. ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک سوال از رئیس‎جمهور منتخب: وقتی رئیس ‎جمهور شدید به بانک‎ها می‎گویید از واحدهای تولیدی شکایت نکنند یا به قوه‎قضائیه میگویید پیگیری نکند؟
.. 🔴ماجرای گردان حنظله است؛ ۳۰۰ تن از رزمندگان این گردان درون یکی از کانال‌ها به محاصره‌ی نیروهای عراقی در می‌آیند، آنهاچند روز وصرفا با تکیه برایمان سرشار خود به مبارزه ادامه می‌دهند و به مرور همگی توسط آتش دشمن و باعطش مفرط به شهادت می‌ﺭﺳﻨﺪ، ساعتهای آخرمقاومت بچه‌ها در کانال، بیسیم‌چی گردان حنظله حاج همت را خواست، حاجی آمد پای بیسیم و گوشی رابه دست گرفت. صدای ضعیف وپر از خش خش را از آن سوی خط شنیدم که میگوید: احمد رفت، حسین هم رفت. باطری بی‌سیم دارد تمام می‌شود، بعثیها عنقریب می‌آیند تاما را خلاص کنند، من هم خداحافظی میکنم. حاج همت که قادر به محاصره‌ی تیپ‌های تازه نفس دشمن نبود، همان طور که به پهنای صورت اشک می ‌ریخت، گفت: بی‌سیم را قطع نکن... حرف بزن، هر چی دوست داری بگو، اما تماس خودت را قطع نکن، صدای بی‌سیم‌چی را شنیدم که می‌گفت: سلام ما را به امام برسانید، از قول ما به امام بگویید: همانطور که فرموده بودید حسین‌وار مقاومت کردیم، ﻣﺎﻧﺪﻳﻢ و ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ایستادیم. ‌ 🕊🕊🇮🇷📖🌷🌷🌷 ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه بار دیگه ببینید تا دلتون از آفرین آفرین گفتنای آقا حال بیاد.... جالبـه رهبـری قافیه ها را پیش بینی میکنه 😊😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ‏وضعیت در طرابلس ، آشفته است. 🔹گروههای مسلح در خیابان تیرهوایی می‌زنند. همزمان با سفر هیئت روسی به لبنان برای پروژه‌های نیروگاهی و بازسازی بنادر، برخی گروه‌های تندرو تحت حمایت آمریکا احساس خطر کرده‌اند و با اقدامات خشن، پیام مخالف می‌دهند. 🔹ارتش برای بازگردان امنیت با خودروهای زرهی در سطح شهر مستقر شده است. 
🔴 احمدی نژاد و یونسی نقل رسانه های صهیونیستی 😑😑
.. 🔴 طرح جدید مجلس 🔻برای گروه های جهادی 🔹طرحی در دستور کار مجلس قرار گرفته که با تصویب نهایی آن، جهادگران، بسیجی محسوب شده و مرجع صدور مجوز فعالیت آن‌ها بسیج سازندگی می‎شود و فعالیت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تحت عنوان گروه جهادی ممنوع خواهد بود. ..
.. 🔴چند روزه یه ساختمون تو فلوریدا ریخته و حدود ۱۶۰نفر مفقود شدن! ولی انگار برای هیچ کدوم از رسانه های جهانی مهم نیست، حالا اگه توی ایران بود و فقط ۱۰ تا ایرانی مفقود بودن، هر شب سرتیتر خبرای اون ور آبی بود 😜اینجاس که باید گفت ارزش ۱۰ تا ایرانی از ۱۶۰ تا آمریکایی بیشتره 😁حتی اگه ساختمون نگهداری سگها هم توی ایران ریخته بود و ۱۰ تا سگ کشته شده بودن بازم سرتیتر خبرای اون ور آب بود و اینجاس که می فهمیم ایرانی حتی سگش هم شرف داره به ...😂😂😂 ..
♦️چه لباسی بپوشیم؟ ♥️امــام صــــادق(ع) : اِلـبَـس مـالاتُـشــــتَـهَــرُ بِـهِ ولايُـــزري بِــكَ...👆 📕ميزان الحكمه، ح۱۸۰۸۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مــهــــــــم لطفا تا آخر ببینید 🔻پروژه خطرناک حیازدایی برای کودکان شیعه پدر مادرهای گرامی این ویدیو محدودیت سنی دارد لطفا در حضور کودکانتان به شبکه‌های تخریبگر یهودی در فضای مجازی اجازه ندهید، در پوشش شادی و نشاط، فرهنگ و دین فرزندانتان را تحت سلطه خود در بیاورند. ماهواره شروع ماجرا بود؛ اما امروز هر کودک با در اختیار داشتن یک گوشی در فضایی قدم میگذارد به مراتب خطرناک‌تر از ماهواره... اگرمتظر ظهور هستی وخودت سرباز ولایت میدونی حتما این ویدئو ببینید 🔹هموطن نجیب هموطن مسلمان لطفا نشر حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بـبینـید 👆یکی از چندین تروریستی که روزانه از مرزها به عنوان سوخت بر یا کولبر وارد ایران می شوند این مزدور درمرز سراوان دستگیر شده است و با ماشین سوخت بر از پاکستان وارد شده. 😱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شهید احمد کافی : خوردن مال يتیم بدتره يا ترک نمار؟!