eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.6هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱: فوت ۷ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۲۸ بیمار جدید کرونایی
🔴رکوردشکنیِ تجارت ایران با روسیه 🔹نماینده تجاری روسیه در ایران: حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه در سال ۲۰۲۱ به ۴ میلیارد دلار رسید. ده سال و نیم سفیر روسیه در تهران بودم و هرگز به چنین رقمی نرسیده بودیم. امیدوارم از این اعداد هم عبور کنیم. 😊✌️ 🔹با توجه به اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه روسیه، انگیزه بیشتری در همکاری میان دو کشور ایجاد شده است.
با اینا میشه مخ همسایه رو زد؟🙃😁😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستور ویژه دادستان برای دستگیری عوامل زورگیری شهریار 🔹در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی درخصوص زورگیری از یک شهروند در شهریار، دادستان شهرستان دستور پیگیری ویژه پرونده و دستگیری متهمان را صادر کرد و گفت: درخصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل و دستورات ویژه با کلیه اختیارات به ضابطین برای بازداشت متهمان ابلاغ شده است دستگاه قضایی قاطعانه و بدون تأمل با هنجارشکنان زورگیر برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد کسی به اموال و نوامیس مردم تعرض کند/ میزان .
. 🔴با کم فروشان آرد برخورد می‌شود ♦️مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی: 🔹با هرگونه کم فروشی کارخانه‌های آرد برخورد قانونی می‌شود. باتوجه به استاندارد ۱۴ درصد رطوبت آرد استحصالی، وزن بیشتری از میزان استاندارد کم شده که به ضرر مصرف کننده نهایی یعنی نانواها است و با دستور به کارخانجات، مقرر شد خروجی بار با باسکول خروجی کارخانه چک و کسری بار آنجا حتما درج شود تا نانواها با توجه به اختلاف وزن موجود متضرر نشوند. 🔹نانواها چنانچه با موردی از کمبود در وزن گونی‌های آرد مواجه شدند مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۲۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا بازرسین در سراسر کشور با این موضوع برخورد کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جریمه میلیاردی یک شرکت تولید ماکارونی به دلیل گرانفروشی 🔹اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: جریمه ۳۸۰ میلیارد تومانی یک شرکت تولید ماکارونی به علت گرانفروشی انجام شده است.
🔴مــهــــــــــم 🔻رئیس جمهوری که خونه ش ۱۰۰ متره و پایین‌شهر زندگی میکنه قطعا درد مردم از اون رئیس جمهوری که ۳۰۰۰ متر خونه داره بالاشهر زندگی میکنه بیشتر میدونه 👌دکتر رئیسی در حال هست اقتصادی که توسط سرمایه‌داران ایجاد شده و نفع‌اش هم برای سرمایه‌داران هست هر جراحی اولش همراه با درد است اما در انتها نتایج روشن و مثبت دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فراوانی روغن در فضای مجازی با ۲ برابر قیمت! 🔹با اینکه گزارش‌های مردمی از کمبود روغن در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها حکایت دارد اما روغن در فضای مجازی به وفور یافت می‌شود
🔴فروش روغن‌های تقلبی در فضای مجازی 🔻اسفنانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیرات حکومتی: 🔹مواردی داشته ایم که در فضای مجازی روغن‌های بی کیفیت و یا مخلوطی از روغن به فروش رسانده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توصیه رهبر انقلاب، خطاب به مردم: انتظار نداشته باشید بلا فاصله همه چیز درست شود! باید کنید.. بی صبری را به مرز همکاری با دشمن نرسانید صبر یعنی...👆 🔺قابل توجه دوستانی که با بی صبری میگن؛ این دولت هم فرقی با اون دولت نکرده!!!!
🔴قیمت تور هوایی کربلا ۸ روزه ۷،۵۰۰،۰۰۰ تومان قیمت کنسرت تتلو در ترکیه ۱۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان 🔻اونایی که میرن این نوع کنسرت‌ها، همونایی هستن که به کربلا رفتن مردم گیر میدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دوتا سگ بخرم وقتی نیستم از خونه مراقبت کنن سگاش😝😂😂
. 🔹نانواها آرد را آزاد میفروشن! 🔹مغازه دارها جنساشونو احتکار میکنن! 🔹راننده اسنپها میگن کنسلی بزن که پورسانت ندن! 🔹شیر فروشها آب تو شیر میریزن! 🔹کارفرماها حقوق کارگرا رو نمیدن! بعد همشون میگن مسئولین دزدن! ببین تو خودت همون مسئولی فقط به قول قدیمیا، آب ندیدی وگرنه شنا کن خوبی هستی!😑😒😣 .
🔴یک همجنسگرا سخنگوی کاخ سفید شد 🔹«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، «کارین ژان-پییر» را که یک زن سیاهپوست همجنس‌گراست به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید منصوب کرد.
. 🔴فوتیهای کرونایی از 709 نفر در دوم شهریور سال گذشته به 7 نفر در 14 اردیبهشت 1401 کاهش پیدا کرد بدون FATF ، بدون برجام، بدون التماس به بیگانه ✍جناب آقای استیون .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنگوی دولت: درمان اقتصاد کشور در دستور کار است 🔹وقتی دولت در شهریور سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد به ۶۰ رسیده بود که در تاریخ ایران بی‌سابقه بود و فقط در ایام جنگ جهانی، چنین چیزی را در کشورمان تجربه کردیم.
🔺حواست که نباشد اصلاحات از یک بــهـایـی (فؤاد روحانی) برایت قهرمان می‌سازد...
🔴پوتین، کشورش را از واردات گندم بی نیاز و تبدیل به صادر کننده بزرگ کرد، 🔻اما دولت روحانی و تئوری پردازانش ما را وابسته به واردات این محصول استراتژیک کردند، 👈آری وضعیت فعلی، تقصیر دولت حسن روحانی است. ا✍AZOF
🔴داعش حمله به سوریه رو از منطقه گندم‌‌خیز، عراق رو از منطقه نفت‌خیزش شروع کرد و سال ۲۰۱۵ بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار، گندم فروخت. 🔻حتی داعش فهمید خودکفایی نان و مزرعه گندم چه ارزشی داره بعضیا نفهمیدن
. 🔴من تنها خواهشی که از اصلاح طلبا دارم اینه که زمان بیشتری به ما بدن تا گندکاری دولتشون رو یادمون بره بعد دوباره زل بزنن تو چشامون دروغای نجومی بگن🤨 یکسال زمان کمیه برای فراموشی😏 ✍راسخ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دست قدرت الهی همیشه پُشت سر ملت ایران بوده... 🔺ببینید چطوری توی عملیات بازی‌دراز خدا به رزمندگان اسلام نصرت عطا کرد. 🔺روایت شهید محسن وزوایی از اسیر کردن ۳۰۰ کماندوی عراقی توسط ۶ رزمنده آن هم فقط با یک فریاد... 🔺آثار مجروحیت برگردن شهید محسن وزوایی مشخص است.
🔴رهبر حکیم انقلاب: انواع و اقسام طُرق را در کشور پیدا کرده‌اند و دارند عمل میکنند؛ همین حالا دارند عمل میکنند. یکی راه علمی است؛ از طریق ارتباط با دانشگاه‌ها، ارتباط با دانشمندان، ارتباط با استاد، ارتباط با دانشجو؛ کنفرانس‌های به‌ظاهر علمی [ولی] در باطن برای نفوذ