eitaa logo
الله اکبر
5.8هزار دنبال‌کننده
48.8هزار عکس
31.3هزار ویدیو
80 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
. ♦️آمریکا رکورد نرخ تورم در ۴۰ سال حیات خود را زد. ♦️ارزش پول ملی روسیه به بالاترین حد در یک ساله گذشته رسید‌... ♦️آمریکا با قربانی کردن فنلاند و سوئد و اوکراین... سعی دارد معادله را به نفع غرب، تغییر دهد .
🔴 سازمان نظامی ناتو میخواست؛ امنیت اروپا را تقویت کند، اما ظاهرا قرار است، بدبختشان کند. 🔻فکرش را بکنید؛ ساختمانهای فنلاند و سوئد بشود مانند ویرانه های حلب و درعا در سوریه! ✍عبدالرحیم انصاری
🔴نان گران نمی‌شود 🔹استاندار تهران: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و در حال حاضر قیمت نان ثابت است. 🔹برای نانوایی‌های فاقد پروانه، مجوز فعالیت دو ماهه، صادر می‌شود. 🔹از روز دوشنبه ساعت کاری نانوایی‌ها دو ساعت افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نانوایی‌های گران‌فروش زیر ذره‌بین تعزیرات
. 🔴توجه مهــــــــم 🔻هموطنان عزیز 🔻هر گونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و اختفاء، عدم اعلام موجودی، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور و هرگونه تخلف در حوزه اقتصادی در هر کالا و نان را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و ۱۳۵ سازمان صمت به ثبت برسانند. در اسرع وقت به گزارشات، رسیدگی میگردد. .
🔺وریا غفوری هستند کارشناس مسائل موشکی، برجام، تلگرام، سوریه، سکه و ارز، سیاست داخلی_خارجی، حقوق و احکام تجاوز، امور دینی ووووووو.......................😏😑 ✍طلبه سیرجانی
🔴مـهــــم روسیه موشک‌های هسته‌ای در مرز فنلاند مستقر کرده است 🔹رسانه‎های غربی و آمریکایی نوشتند روسیه در واکنش به درخواست فنلاند و سوئد برای پیوستن ب سازمان نظامی ناتو، اقدام ب انتقال تسلیحات هسته‎ای از جمله موشک اسکندر ب مرز با فنلاند کرده است 🔻داستان از این قراره که آمریکا و اروپا، سازمان نظامی ناتو غرب رو، مدام در همه کشورهای اطراف روسیه پایگاه میزنه روسیه رو تهدید و تحریم میکنند (در کشورهای اوکراین، فنلاند، سوئد و... پایگاه نظامی ناتو رو ایجاد کرده )، روسیه هم مجبوره برای اینکه جنگ ب داخل کشورش کشید نشه مجبور میشه تاخارج از مرز کشورش هستند باهاشون بجنگه و زیرساخت هاشون رو بزنه وقدرتشون رو کم کنه تاجنگ جدی تر به داخل کشورش کشیده ومیزان تلفات وخونریزی و خسارتش کمتر باشه... 🔻در اصل آمریکا و اروپا این کشورها رو ( اوکراین، فنلاند، سوئد، عراق، افغانستان و...) فریب میدن عضو ناتو میکنند تقریبا مثل لایحه استعماری FATF برجام نظامی، موشکی خودمون ک میخواستن با غربزدهامون ببندند، یعنی میگن نیازی نیست خود شما تسلیحات نظامی داشته باشید ما امنیت تون رو تضمین میکنیم تسلیحات نظامیشون رو از بین میبرند و نمیزارند از لحاظ نظامی و دفاعی پیشرفت کنند بعد همین کشورها رو پایگاه نظامیان سازمان ناتو خودشون میکنند و برای جنگ با کشورهای دیگه این کشورها رو قربانی میکنند... 🔻جنگ روسیه و اوکراین هم سر همین شروع شد... ک اوکراین عضو ناتو شد کشورش رو پایگاه نظامی غرب کرد و خودش قربانی شد و با تفرقه ی رسانه ای هم ک غرب بین مردم استان هاش با حکومتشون ایجاد میکنند زمینه و تجزیه کشورشون و جنگ آماده میکنند...
🔴سلامی: قطعاً خداوند و امام زمان(عج) بر سرود سلام فرمانده نظر داشته است فرمانده سپاه: 🔹قطعاً خداوند و امام زمان(عج) بر سرود سلام فرمانده نظر داشته است 🔹سرود سلام فرمانده در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد زیرا یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بود./تسنیم
🔴سردار اشتری: هزینه جرم در کشور پایین است 🔸️فرمانده کل انتظامی کشور: 🔹️ما مجرمان سابقه‌داری داریم که از تبعات جرم خود هراسی ندارند، بنابراین هزینه جرم در کشور پایین است و قوه مقننه باید نسبت به اصلاح برخی قوانین اقدام کند. 🔹️اگر مجموعه قضایی و انتظامی بتواند با تمام ظرفیت به ریشه‌ وقوع حوادث بپردازد، دیگر حوادثی که منجر به ناامنی است در جامعه رخ نخواهد داد.
. 🔴استفاده از ظرفیت دادستان ها برای مقابله با احتکار و گران فروشی 🔸️منتظری، دادستان کل کشور: 🔹️متأسفانه سازمان تعزیرات حکومتی آن ابزار لازم را برای انجام وظایف خودش ندارد تا در راستای تعامل با این سازمان بنا شده و از ظرفیت دادستان ها برای مقابله با احتکار و گران فروشی استفاده شود. 🔹️دشمن برای این مقطع حساس اقتصادی کشور سرمایه‌گذاری کرده است و با عناوین مختلف می‌خواهد از این بستر برای اهداف خود استفاده و با ایجاد فضاسازی و تزریق ناامیدی به جامعه روحیه مردم را تضعیف کند و فضای جامعه را ناآرام جلوه دهد که قطعاً با توجه مسئولان و هوشیاری مردم باز هم شکست خواهد خورد. .
🔴اینجا است اجتماع امروز قوم غیور شهرستان ایذه برای محکومیت هتک حرمت به (قرآن کریم) و مسجد 👌« بختیاری بیدار است، 👈از منــافـق بیـزار است » ✍ فرزند خوزستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اجاره خانه‌ها سروسامان می‌گیرد 🔹امروز مجلس طرح دو فوریتی دولت در کنترل اجاره خانه‌ها را تصویب کرد. خضریان نماینده مجلس می‌گوید: می‌شود افزایش اجاره را درچارچوب نرخ تورم تعیین کرد. هرکس این موضوع را رعایت کند، وام‌های بلندمدت و کم‌بهره می‌گیرد و هرکس رعایت نکند باید مالیات سنگین بدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجلس دو فوریت طرح دولت در کنترل بازار اجاره بهای مسکن را تصویب کرد 🔹نمایندگان مجلس برای کنترل بازار اجاره بهای مسکن به تقاضای بررسی دو فوریتی طرح دولت در کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رأی مثبت دادند.
. 🔴یه افکارسنجی از مخالفان نظام دیدم و به این نتیجه رسیدم که فردای براندازی یه عده با لباسهای عریانتر از تاپ و شلوارک میخوان بیان تو خیابون مشروب می‌خورن و قر میدن و به این ترتیب همه‌ی مشکلات کشور به همین راحتی حل میشه! 🤦‍♂🤦‍♂😑😑 .
. تفاوت کردن با زدن در یک دال است، و آن دال "دانش" است .
🔺نتایج نهایی انتخابات لبنان 🔹حزب الله لبنان و متحدانش از ائتلاف‌های مختلف و افراد مستقل ۶۸ کرسی از ۱۲۸ کرسی پارلمان را به دست آوردند. 🔹ائتلافی که بیش از ۶۵ کرسی کسب کند حائز اکثریت مجلس لبنان خواهد بود.
🔴 پاسخ حزب‌الله به کسانی که می‌گویند لبنان در اشغال ایران است 🔻دبیر کل حزب‌الله لبنان: در حالی که دیدیم سفیران آمریکا و عربستان سعودی در روند انتخابات بسیار فعال بودند، *آیا یکبار دیدید که سفیر ایران یا یکی از کارکنان سفارت ایران در انتخابات دخالت کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴استقبال سید حسن نصرالله از نتایج انتخابات لبنان ♦️سید حسن نصرالله: این دستاورد (نتایج انتخابات) پس از حمله رسانه‌ای و روانی شدید علیه ما و علیه متحدان مقاومت و فشار اقتصادی و بحران‌سازی‌ها صورت گرفت. ♦️به‌رغم تمام تهدیدات و هرا‌س‌افکنی‌ها برای ترساندن مردم و بازگرداندن آ‌ن‌ها، این‌ها به نتیجه‌ای منجر نشد. ♦️حضور چشمگیر در سه مرحله یک پاسخ بود. حضور چشمگیر در روز رأی‌گیری یک پاسخ و همچنین نتایجی که منتشر شد، یک پاسخ دیگر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بحث مدیرعامل ایران خودرو و مجری تلویزیون 🔹مدیرعامل ایران‌خودرو: علیه خودروسازی فضاسازی وجود دارد. 🔹مجری تلویزیون: رهبری هم از کیفیت خودروها، انتقاد کردند.
🔴ورود توده جدید گردوخاک به کشور از جمعه 🔹نقشینه، کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹️روز جمعه توده جدیدی از گرد وخاک از عراق وارد کشور می‌شود که انتقال آن به مناطق غرب و جنوب غرب کشور را شاهد خواهیم بود. 🔹️فردا در خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در شمال استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار را خواهیم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺برج خلیفه در گردوخاک ناپدید شد امارات و دبی هوا ندارد مرگ بر رژیم بن زاید 🙃
. 🔴پرونده قضایی حادثه ی ایلام، ‌تشکیل شد 🔹علیمحمدی، رئیس کل دادگستری استان ایلام: 🔹پرونده قضایی در خصوص حادثه در یکی از ادارات استان ایلام، تشکیل شده است. 🔹هم اینک وضعیت امنیتی پایدار است و این اتفاق بیشتر جنبه انتقام شخصی داشته است. 🔺صبح امروز کارمند اداره اموال بنیاد مستضعفان استان با با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود، وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده بود که در نهایت این حادثه منجر به فوت ۳ نفر از کارمندان د‌ر محل حادثه و یک نفر در بیمارستان شده و فرد مهاجم نیز با شلیک اسلحه، خود را از پای در آورد. .
. 🔴شمار کشته شدگان حادثه ایلام به ۵ نفر رسید 🔹معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام: ساسان ملک‌زاده، مجروح حادثه گروگانگیری امروز لحظاتی پیش در بیمارستان درگذشت. .
🔴میدونید آقای رئیسی تا حالا در دولتش چکار کرده؟ 🔺لطفا این چند توئیت رو حتما بخونید و دیگران رو هم آگاه کنید 👌 👌
🔴ای کاش قوه قضائیه با بررسی این ادعا از حیثیت نظام مقدس اسلامی دفاع کند 🔺اگر ایشان بر ادعایشان سندی دارند باید ارائه کنند و مسببان آن مجازات شوند. در غیراین صورت باید خود ایشان مجازات شوند تا چنین تهمت هایی را کسی نتواند تکرار کند. ظاهرا خنجر زدن بر صورت نظام کاملا عادی و بی هزینه شده است.