eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.5هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلم دوربین مداربسته از حضور حسین عبدالباقی در دفترش در زمان فروریختن ساختمان متروپل
🔴 سواد رسانه 👌نشر حداکثری
🔴مردمی واقعی 🔻یا مردمی قلابی! 🔻درعجبم به سمت بالایی که در هر اتفاقی، آستین بالا میزنن و گره ای از مشکلات باز میکنن میگن مفت خور و غیرمردمی!! 🔻و به سمت پایینی که هر اتفاقی میوفته اکثرا گلایه میکنن و نهایت کارشون استوری گذاشتنه میگن نوش جونشون و مردمی!!
🔴پشت پرده حجاب‌استایل‌ها و نابودی حجاب و حیای زنان و دختران محجبه در فضای مجازی😑 🔹فرهنگ‌سازی غلط حجاب استایل‌ها و تحریف دین توسط آن‌ها سوژه داغ این روزها است. به همین دلیل سراغ یکی از حجاب استایل‌ها رفتیم تا با او گفت‌و‌گو کنیم. 🔹می‌گوید:« حافظ و معلم قرآن بودم. اولین عکسم را با پوشیه منتشر کردم. بازخوردها بالا بود و مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفت. رفته رفته طمع دیده‌شدن وسوسه‌ام کرد و کارهایی می‌کردم که تا قبل از معروف‌شدنم آن‌‎ها را بی‌حیایی می‌دانستم». «تصویر بعدی یک عکس قدی بود از خودم آن هم بدون چادر، کم‌کم تصویر کامل صورتم را با آرایش گذاشتم. دغدغه‌ام شده بود تعداد لایک‌ها! ....می‌گفت:«این صفحه بچه ما است اگر حالش خوب باشد حال ما هم خوب است اگر نه ما هم حال و روز خوبی نداریم.» تمام زندگی ما شده بود اعداد و ارقام صفحه مجازی ای که داشتیم. رابطه‌ما هم رفاقت بود و هم رقابت! مثلا اگر فلان بلاگر در یک کافه خیلی لاکچری عکس منتشر می‌کرد من سعی می‌کردم فضای بهتری را برای عکاسی انتخاب کنم که لایک‌های بیشتری بگیرم. یعنی این طمع دیده شدن تو را به جنون می‌کشد. همیشه به دنبال چیزی هستی که تو را بیشتر مورد توجه قرار دهد. دیگر معروف شدم و .... حتی به جایی رسیده بودم که وقتی از حمام بیرون می‌آمدم با حوله ای که دور سرم پیچیده بودم عکس می‌گرفتم و برای مخاطب تولید محتوای مذهبی می‌کردم. می‌نوشتم «غسل شکرگزاری یادت نرود!» ....
🔴عیادت معاون اول رئیس جمهور از مجروحان حادثه متروپل آبادان
🔴دو نفتکش در برابر یکی!! 🔻‏بعد اینکه یونان یه نفتکش ما رو توقیف کرد و نفتش رو به آمریکا داد؛ حالا بجاش دوتا نفتکش یونان رو گرفتیم 💪 ✅نکته اینجاست که اول اجازه دادیم بارگیری کنن بعد توقیفشون کردیم :))
🔴پس از توقیف نفتکش‌های یونان که جمهوری اسلامی برای تنبیه دولت یونان و آمریکا انجام داده است، قیمت جهانی نفت به ۱۱۹.۲ در هر بشکه رسيد و حدود ۲ دلار افزایش قیمت را تجربه کرد. 🔺بزنید میخورید
. 🔴پهلـــوی کلا دو‌ تا شاه داشته ۳ بار فرار کردن اونوقت از میخواین بیان بهتون کمک کنن؟ خیلی مشنگین😂 ولی قبول کنید از کل مقوله‌ی عقل، فقط دندونش به شما رسیده‌😂 .
شما ببخشید که این دیگه تو چمدوناش جا نشد😂
دلم برای دشمنان این انقلاب میسوزد...👆😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر بدست آمده از حمله تکاوران نیروهای قدس سپاه با لباس مبدل آمریکایی به اردوگاه اشرف رجوی که باعث از منافقین شد😊🇮🇷✌️
🔴شايد شما يادتون نياد ولى عرض كنم كه سال٥٣سالن فرودگاه مهرآباد ريزش كرد و دست كم ١٧نفركشته و ده ها نفر مجروح شدند. با استدلال برخی حتما ریزش سالن فرودگاه مهرآباد هم در سال ۵۳ با ده‌ها کشته و زخمی مقصرش شاه بوده؟!😏 متروپل آبادان ✍خانم ديناروندی
🔴 فوری/ وزارت خارجه یونان اعلام کرد که ایرانی ها دو کشتی با پرچم یونان را در خلیج فارس توقیف کرده اند و خواستار آزادی آنها شدند 🔻اقدام فوری و انقلابی به این میگن، نذاشتن یک روز نفت دزدی از گلوی یونان پایین بره😁
🔴افزایش جانباختگان متروپل به ۲۸ نفر 🔹وزیر کشور: ۲ پیکر دیگر از جانباختگان متروپل از زیر آوار خارج شد که برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافتند؛ تعداد جانباختگان به ۲۸ نفر افزایش یافت.
🔴حمله اشرار مسلح به خودروی شخصی یک پلیس/ شهادت ‌مأمور‌ و مجروحیت همسرش 🔹فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: با حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد. 🔹تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است.
🔴انگلستان به دلیل گرانی بی‎سابقه گوشت و برای پیدا کردن سارقان روی بسته‎های یک کیلویی گوشت، جی‎پی‎اس نصب کرده است
. 🔴‏ساختمان ‎ نمونه‌ای زنده از آنچیزی‌ست که دولت روحانی تحویل آیت‌الله ‎ داده. 🔻ساختمانی که با تخلفات فراوان در دولت روحانی مجوز گرفت و از سازنده متخلفش هم، تقدیر شد. 🔹امروز اما ‎ آن، سهم دولت رئیسی شده .
🔴فروش نان با کارتخوان‌های هوشمند در قزوین کلید خورد 🔹معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین : 🔹فروش نان با کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های قزوین به عنوان دومین استان به شکل آزمایشی آغاز شد. 🔹پس از اجرای این طرح در زنجان، قزوین دومین استان کشور به شمار می رود که این طرح در آن عملیاتی شده است. 🔹در قالب این طرح، شهروندان باید برای خرید نان از کارت های بانکی خود استفاده کنند و امکان پرداخت وجه نقد وجود ندارد.
. 🔴بازداشت ۱۳ نفر در حادثه ساختمان متروپل آبادان 🔹دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان: تاکنون ۱۳ نفر در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در ساختمان متروپل آبادان بازداشت شده‌اند. 🔹دستگاه قضائی از لحظات اولیه حادثه متروپل به صورت میدانی در محل حضور پیدا کرد و دستورات لازم در خصوص بازداشت همه مسببان حادثه صادر شد. .
🔴 آغاز طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی از امروز 🔹بانک مرکزی با همکاری مجلس شورای اسلامی، طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی را از امروز (۷ خرداد) اجرایی می‌کند.
🔴حساب افراد، تنها به اندازه مبلغ چک برگشتی، مسدود می‌شود 🔹محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی: حساب افراد از فردا تنها به اندازه مبلغ چک، مسدود می‌شود. اگر فردی در یک بانک دسته چکی داشته باشد و چک او برگشت بخورد، از تمام حساب‌هایش در همان بانک مبلغ مربوطه برداشت می شود.
🔴سخنگوی دولت: 🔹لغو یک‌جانبه بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا، نمونه دیگری از تأثیر سیاست بر ورزش در عین ادعای آزادی و نفی سیاست در ورزش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منتظری: هر دستگاهی که در موضوع حادثه متروپل، مقصر بوده است تحت پیگرد قرار خواهد گرفت دادستان کل کشور: 🔹هر مقامی با هر سمتی که در حادثه متروپل نقش داشته، تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. 🔹هنوز از میزان تقصیر دادستان آبادان مطلع نیستم اما پیگیر نقش وی هستیم و قطعا در برخورد با دادستان، بازپرس و دادیار در صورت مقصر بودنشان کوتاهی نخواهیم کرد.
ا﷽ا ⬛️◾️◾️▪️گفتگو▪️◾️◼️⬛️ 🤨به یه سلطنت طلب گفتم: میدونی طبق گزارش روزنامه‌ فایننشال تایمز شاه با خارج کردن ۳۵ میلیارد دلار پول ملت ایران در ردیف بزرگترین دزدان تاریخ قرار دارد؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی قبل از انقلاب ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران بودن که هر جنایتی میکردن کسی جلو دارشون نبود؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی در زمان اعلیحضرتت بحرین از ایران جدا شد؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی شاه با ایجاد ساواک و شکنجه و کشتار هزاران بیگناه یکی از پلیسی ترین حکومت های جهان علیه حقوق بشر بود؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی اولین حلبی نشین ها و کارتن خوابها در زمان آریا مهرت ایجاد شد؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی در زمان شاه ۳۰۰۰ فاحشه خانه و مرکز فساد ایجاد شده بود؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨گفتم: میدونی طبق خاطرات رجال سیاسی آنزمان مثل ارتشبد فردوست شاه و ملکه و دربار در انواع فسادهای اخلاقی غرق بودند؟! 🙄گفت: ولی شاه ورزشگاه آزادی را ساخت! 🤨خواستم سوال دیگه ای بپرسم؛ 🙄 گفت؛ دیگه حوصله ندارم!❗️ ولی همیشه یادت بمونه که شاه ورزشگاه آزادی را ساخت!!! .