eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.3هزار عکس
32.7هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹سلام دوستان عزیز روزتون بخیر از صبوری همه همراهان گرانقدر بابت صبر در ارسال مطالب سخنرانی متشکرم 🌹 .
🔴مشاهیر دنیا درباره (ره) چه گفتند؟
🔴از اون سلبریتی ها گفتیم، از اینها هم بگیم؛ در بین اون جماعت بی‌هویت، هستند امثال که با اقتدار و بدون ترس فریاد زد: «هویت محکم امروز ایران را مدیون "انقلاب اسلامی" هستیم»
🔺 این دلیل روی‌گردانی مردم از دین است یا برعکس ؟! :
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب ۱۴خرداد ۱۴۰۱ 🔻امروز که دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است، وظیفه قدرشناسی، وظیفه سنگینی است ✅در مسئله آبادان یک ، سه چهار روز شبانه روز بر سر آن کار خودش می ایستد این کار خیلی مهمی است و با آسیب دیدگان ملاقات کرده به آنها تسلی می دهند اینها با ارزش است بایستی قدرشناسی شود ✅ ها هم چه در قضیه آبادان و قضایای دیگر باید مجازات شوند
🔺حاصل سه قرن غارت و جنایت در دنیا توسط اروپاییان... ✍مجیدبامری(بلوچم)
🔴نفتالی بنت: اسرائیل به فروپاشی نزدیک می‌شود 🔹نخست وزیر رژیم صهیونیستی: اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیک می‌شود و با یک دوراهی تاریخی مواجه است.
یکی از قشنگترین عکسها، فقط ژستهاشون😍
🔴صباح زنگنه فعال اخیر گفته: اگر ما در برجام کوتاه بیاییم آمریکاهم کوتاه میاد! ✍آقای زنگنه! 👈دولت مطبوع شما ۸ سال کم کوتاه اومد؟؟؟ 👈این روحانی نبود که پیش‌پیش به تعهدات عمل کرد 👈و وقتی نوبت آمریکا رسید زدن زیر همه چی؟؟؟ 👈نسخه‌ای که دولت روحانی باهاش ۸ سال کشور رو به فنا داد، 👈برای این دولت می‌پیچین؟ 👈یعنی اینهمه ویرانی که باهمین ایده‌هاتون به بار آوردین کمتون بوده 👈و قانع نیستین که میخواهید بیشتر ویرانی به بار بیارید؟ 👈بابا پیر شدید پس کی درس عبرت میگیرید 🔺 🔺 🔺 🔺
🔴تا آخر ایستاده ایم هم پای خامنه ای در راه خمینی... 🇮🇷✌️
. 🔴تعرض ترکیه به خاک سوریه 🔹خبرگزاری کُردی «هاوار» گزارش داد که به دنبال حمله شدید ارتش ترکیه به روستای «ام الکیف» در تل تمر، ۶ نفر از نیروهای مرزبانی دمشق مجروح شده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی شما در خودتحقیری، غرق بودید ما مملو از خواستن و توانستن بودیم...💪👌 🔻و حالا اون کشورهای دنیا هستند که میگن تو ایران، کرونا داره میره ولی تو کشور ما هست...😒 👆🇮🇷✌️ اون روز رسید اما برعکسه گفت شما خودتحقیرها 🤨😏✌️🇮🇷💪😊🙃
. 🔴تزریق ۳ دُز واکسن شرط تشرف زائران اربعین 🔹وزیر بهداشت: همه زائران قبل از تشرف باید نسبت به تزریق سه دُز واکسن اقدام کرده باشند. .
🔴اولیانوف: غرب به جای قطعنامه ی (ضد ایران) به فکر راه‌حل دیپلماتیک، باشد 🔹نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی: در صورتی‌که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه غرب درباره ایران را بپذیرد، چشم‌انداز تکمیل موفقیت‌آمیز گفت‌وگوهای وین برای احیای برجام مبهم‌تر خواهد شد.
🔴احتمال دستیابی به توافق و بازگشت به برجام کم است 🔹جوزپ لورل: مجددا با امیرعبداللهیان صحبت کردم، احتمال دستیابی به توافق و بازگشت به برجام در حال کاهش است اما ما هنوز هم می‌توانیم با تلاش بیشتر، این کار را انجام دهیم، من به عنوان هماهنگ کننده، در هر زمان آماده‌ام تا راه حلی برای آخرین مسائل باقی مانده را تسهیل کنم.
🔴اولیانوف وزیر خارجه روسیه در پاسخ به توئیت جوزپ لورل : تصویب قطعنامه ضدایرانی، آینده برجام را مبهم می‌کند 🔹نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، 🔹 در پاسخ به توییت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: 🔹اگر آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده در شورای حکام قطعنامه کشور‌های غربی علیه ایران را تصویب کند، احیای برجام مبهم‌تر خواهد شد. 🔹اگر اتحادیه اروپا میخواهد به توافقی دست یابد باید تلاش‌های دیپلماتیک خود را بیشتر کند. 🔺بورل ساعتی پیش در حساب کاربری توییتری خود از گفتگو با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان خبر داد و مدعی شد که احتمال دستیابی به توافق با بازگشت به برجام همچنان رو به کاهش است و با تلاش بیشتر میتوانیم به توافق دست یابیم.
✅‏ما همانیم که بودیم فقط کیفیت تصویر برداریمون عوض شده👆🇮🇷♥️✌️ تشیع پیکر امام خمینی ره تشیع پیکر حاج قاسم سلیمانی
🔴 روزانه کرونا در ایران شد👌 شناسایی ۶۴ بیمـار جدید کرونا در کشور فوتی ها ۷ نفر
🔴آمار جهانی کرونا در شبانه روز گذشته آمریکا با 103 هزار مبتلا و 316 کشته همچنان در صدر جدول