eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51.2هزار عکس
33.9هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴زنگ عبرت: 🔻تعجب نکنید این سنگ قبرخسروداد ملعون است به همین راحتی جای شهید و جلاد خونریز، قصاب ۱۷ شهریور ۵۷ خونین تهران توسط عوامل ستم شاهی، عوض شد ♦️این عنصر سر سپرده پهلوی ملعون، قاتل تعداد کثیری از شهدای میدان( ژاله) شهدا تهران می باشد در۲۲ بهمن توسط مردم سلحشور دستگیر و جزو اولین گروهایی بود که بعد از محاکمه به جرم کشتار مردم بی دفاع و انقلابی تهران به مصادره اموال به یغما رفته و اعدام محکوم گردید از شورای شهر تهران، شهرداری و ریئس سازمان بهشت زهرا(س) درخواست رسیدگی داریم
🔴آخرین وضعیت نوزاد رها شده در نازی‌آباد جابری، معاون دادستان تهران: نوزاد رها شده در نازی آباد به شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) منتقل شد. طبق اعلام پرستار این شیرخوارگاه، وضعیت جسمی طفل، مطلوب و فقط ورم جزئی پشت سر وی وجود دارد که در حال معالجه است.
. 🔴زمین برای ساخت ۲.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن، تامین شد 🔹معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه زمین برای ساخت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شد، گفت: تامین اراضی ۴ میلیون واحد مسکونی باید حداکثر تا پایان مردادماه به اتمام برسد و نتایج نهایی شود. .
🔴وزیر کشور: سیاست های اقتصادی دولت، در بلند مدت به و راه نجات اقتصاد کشور است وحیدی: 🔹نگاه اشتباهی است که بخواهیم توانمندی های خود را از غرب بخواهیم. این رویکرد، درماندگی و واماندگی است. 🔹در خارج و بخشی هم در داخل خیلی تلاش می‌کنند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست. 🔹در حالی که این سیاست‌ها در بلندمدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است. 🔹اقتصاد کشور باید از بن بست‌ها که ایجاد شده، خود را نجات دهد. 🔹رفته رفته هم مردم با سیاست‌های دولت، آشنا می‌شوند. 🔹در ابتدا دولت فرصت کافی نداشت تا سیاست‌های خود را تبیین کند و اقناع مردم صورت بگیرد، ولی هرچه جلوتر می‌رویم اعتماد مردم بیشتر می‌شود و توجه بیشتری به این سیاست‌ها خواهند کرد
🔴حمله تروریستی به اتوبوسی در شمال سوریه 🔹خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای نظامی و غیر نظامی، ۱۳ تن از نیروهای نظامی کشته شده و ۲ تن دیگر در ریف الرقه زخمی شدند.
🔴آژیرهای خطر اسرائیل افتاده زیر دست هکرها یعنی وقتی آژیر به صدا درمیاد نمیدونن الکیه یا قراره موشک و راکت بخوره تو سرشون 😂😂 زندگی از این سگی‌تر؟
. 🚨کمتر از بیست سال برای جوان کردن جمعیت فرصت داریم⚠️ 🔴رهبر انقلاب: ما 20 سال این فرصت (جمعیت جوان کشور) را داریم؛ اگر در این بیست سال توانستیم؛ پایه‌های کار خودمان را محکم کنیم که بُرد کردیم؛ اگر غفلت کردیم و این ۲۰ سال فرصت از دستمان رفت و کشور وارد عرصه‌ی سالمندی و فرسودگی شد، دیگر کاری نمیشود کرد. ۱۳۹۸/۸/۲۸ 🔴شکر خدا با برنامه ها و اقدامات مثبت دولت دکتر رئیسی درمورد خروج از رشد منفی جمعیت بسمت مثبت شدن در حرکت هستیم 😊✌️ 🔴برنامه ها و اقدمات👇 1⃣تسهیلات (وام) ازدواج 2⃣تسهیلات جهیزیه 3⃣تسهیلات و امتیاز به خانواده های چند فرزند، نسبت به تعداد فرزندان 4⃣تسهیل دریافت تسهیلات بانکی 5⃣فعال تر شدن مراکز ناباروری و کاهش هزینه ها تا ۹۰ درصد 6⃣بیمه رایگان دهکهای محروم 7⃣رونق و احیاء کارخانجات تولیدی ورشکسته و تعطیل، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری 8⃣تسهیل دریافت مجوز کسب و کار ♦️البته مشکل هنوز وجود دارد 9⃣قطعا با ساخت چهار میلیون مسکن در این چهار سال... 🔟و طرح مسکن استیجاری این مشکل هم تا حدود زیادی برطرف خواهد شد 1⃣1⃣تسهیلات ودیعه مسکن 2⃣1⃣تسهیلات ترمیم و تعمیر مسکن 3⃣1⃣دادن زمین یا مسکن به خانواده های دارای ۳ فرزند فرزند سوم از تاریخ تولد ۲۴/ ۸/ ۱۴۰۰، البته دارای شروطی است.... 4⃣1⃣و مسلما بسترهای برای پیشرفت دیگر اقتصادی که دولت دارد فعلا آماده سازی میکنند و در آینده نتیجه مثبت اقتصادی خواهد داد در امید به فرزندآوری تاثیر خواهد داشت(تجارت با کشورهای همسایه و ... حارجی و ایجاد حطوط ترانزیت و...) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بدلیل و در ، این آقا لخت شده و در حال اعتراض رفته روی خودروی پلیس بالا و پایین می پرد.😏 اینجا هالیوود در ایالت کالیفرنیای آمریکاست.
. 🔴روسیه : سربازان صهیونیست اسرائیلی در کنار اوکراین می جنگند و ما موفق شدیم 9 نفر از آنها را بکشیم .
🔴 شهادت مامور پلیس در آزادشهر 👈دو سارق دستگیر شدند 🔹فرمانده انتظامی استان گلستان: ستواندوم «مصطفی سوسرائی» حین انجام وظیفه و دستگیری سارقان کابل برق در شهرستان آزادشهر به‌شهادت رسید. دو سارق کابل برق نیز با تلاش ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مردی که با اتومبیل روی پرچم +lgbt نقاشی شده کف تقاطع رد لاستیک انداخته بود به ۵ سال زندان و ۱۲۰۰۰ دلار جریمه محکوم شد. 🔻جالبه بدونید در غرب می‌تونید قرآن آتیش بزنید، به پیامبران الهی توهین کنید اما کوچک‌ترین توهینی به همجنس‌بازان جرم تلقی می‌شود! 🔹 🔹 🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مذاکرات وین از ریل خود خارج نشده است. | ما برای یک توافق خوب و پایدار و موثر آماده هستیم خطیب زاده: 🔹سیاست یک بام و دو هوای آمریکا سالهاست برای همه روشن است. ادامه سیاست شکست خورده ترامپ را الان در دولت آمریکا شاهد هستیم 🔹همچنان در مسیر دیپلماسی حرکت می‌کنیم. در این نقطه قرار داریم چون آمریکا در سال 2018 و یک طرفه از برجام خارج شد 🔹ما برای یک توافق خوب و پایدار و موثر آماده هستیم
🔴آمریکا، در برجام را ، براساس ابتکار ایران، می‌توانیم توافق را نهایی کنیم 🔹خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری(۴): 🔹قبل از اجلاس شورای حکام و صدور قطعنامه، ایران مجدداً تلاش کرد مسیر توافق را هموار کند. 🔹تلاش کردیم به‌رغم کارشکنی‌های آمریکا، با ابتکارات خود مسیر مذاکرات را جلو ببریم. 🔹قبل از نشست شورای حکام ابتکار ایران از طریق بورل به گوش طرف مقابل رسانده شد. 🔹حتی برای اولین‌بار از طریق دو وزیر خارجه دیگر این ابتکار و پیشنهاد ایران منتقل شد و یک بازه زمانی طراحی و نقشه راهی داده شد، ولی آمریکا مجدداً تصمیم گرفت تطویل ایجاد کرده و توافق را عقب بیندازد. 🔹الان مسیر همان مسیر دیپلماسی است. یک برهه‌ای مسیر اشتباهی را رفتند و سوءمحاسبه داشتند و پاسخ آن‌ها داده شد. مسیر را از طریق بورل دنبال می‌کنیم. 🔹اگر آمریکا بپذیرد براساس تعهداتش ذیل برجام باید کلیه حلقه‌های تحریمی را کنار بگذارد و تلاش بیهوده نکند که اجزای فشار حداکثری را حفظ کند براساس ابتکار ایران می‌توانیم توافق را نهایی کنیم.
🔴اشاره مقام معظم رهبری به ، زادگاه فارابی که یک دانشمند ایرانی‌ست به این معناست که قزاقستان متعلق به حوزه تمدن ایران است... ✍حسن صادقی‌نژاد
🔺ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پرتاب موشک بسیار دقیق به سمت تاسیسات نظامی نیروهای مسلح از سوی خدمه گردان «سنگر» روسیه! Hamed Sarrafpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سوال جنجالی خبرنگار از نخست وزیر انگلستان که آیا قیمت نان را می دانید؟! بوریس جانسون: قیمت نان که نه اما قیمت شامپاین را می توانم بگویم! از سال 2010 تا کنون بیش از 2 میلیون نفر از مردم انگلیس مخصوصا کودکان، برای ادامه زندگی وابسته به کمک های غذایی (بانک غذا) در این کشور شده‌اند! 🔹مسئولین کشور انگلیس هم به جای توجه به موضوع گرسنگی و فقر، می گویند مردم خرید بلد نیستند و باید مواد غذایی ارزان قیمت بخرند!
🔴آلمان بخاطر تحریم نفت روسیه، نیروگاه‌های تعطیل شده‌ی ذغال سنگ خود را برای تامین برق فعال کرد، از چند روز پیش نیز در اروپا، نیروگاه‌های ذغال سنگ فعال شده‌اند 🔻آنوقت چند سال پیش مسئولین خودشیرین رفتند را امضا کردند که قطعی برق در سال گذشته، از شاهکار این افراد بود
🔴مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابطال شد رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹هیئت تطبیق مقررات، مصوبه ۱۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان را مغایر با ماده ۹۶ قانون کار تشخیص داده است. 🔹بر اساس اصل ۱۳۸ قانون اساسی این مصوبه ابطال و به هیئت دولت ارجاع داده خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گرمای شدید هوا در دهلران کنتور برق برخی خانه‌ها را ذوب کرد!
🔺بعد از مهاجرت فهمیدم....
. 🔴‏هنوز رئیس جمهور قزاقستان تهران را ترک نکرده،‌ وزیر خارجه روسیه راهی ایران می‌شود؛ اجلاس خزر هفته آینده برگزار خواهد شد و «شگفتانه دیگری در سیاست خارجی که برخی را خیلی عصبانی خواهد کرد». 🔻پس از سال‌ها غفلت، چهارراه راهبردی غرب آسیا هر روز پر تردد تر از قبل می‌شود. 😊🇮🇷✌️ .
🔴دستور وزیر کشور به استانداران؛ با نظارت دقیق میدانی، قیمت‌ها کنترل شود 🔹طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با هماهنگی همه دستگاه‌ها به شکل مناسبی انجام شد و با برنامه ریزی صحیح و به‌موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای آن، به وجود نیامد. 🔹استانداران با اتخاذ تدابیر مناسب و نظارت دقیق میدانی برای مدیریت بازار،‌ قیمت‌ها را کنترل کنند.
🔴آتش‌سوزی در مجتمع تجاری لیدوما 🔹سخنگوی آتش‌نشانی تهران: دقایقی پیش آتش‌سوزی مجتمع لیدوما به ما اطلاع داده شد و بلافاصله نیروها از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. آتش گسترده بوده و نیرو ها در حال اطفا هستند 🔹ساختمان در حال تخلیه است و حادثه تا این لحظه مصدومی نداشته است. «خالدی» از مردم درخواست کرد از حضور در محل حادثه خودداری کنند‌.
🔴قدردانی کرزی از مواضع ایران در حمایت از افغانستان 🔹رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در دیدار سفیر ایران در کابل، از حمایت‌های تهران در خصوص صلح و ثبات در این کشور، قدردانی کرد.