eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.3هزار عکس
32.8هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺اعتراف اکانت حامی الپهلوی به شکست کمپین !
👏👏👏
🔴کره شمالی «دونتسک» را به رسمیت شناخت/ اوکراین روابطش را قطع کرد 🔹 اوکراین امروز از قطع روابط خود با کره شمالی در پی به رسمیت شناختن استقلال دونتسک از سوی پیونگ یانگ خبر داد./مهر
. 🔴ایرانیان میتوانند بدون ویزا به قزاقستان سفر کنند 🔹قزاقستان اعلام کرد که انجام شده، شهروندان ایران، هند و چین می توانند ، بدون نیاز با اخذ روادید، به قزاقستان سفر کنند و حداکثر تا ۱۴ روز اقامت داشته باشند. .
40.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سردار فرهاد نظری جعبه سیاه ۱۸ تیر ۷۸ است که در تمام بیست و سه سال پس از کوی دانشگاه تا امروز، فقط یک بار حاضر به مصاحبه شد. ‌ 🔺در قسمت ۲۵ ‎حافظه تاریخی ایرانی با مشاهده آن گفتگوی تاریخی و چند فیلم خاطره انگیز دیگر، با ابعاد جدیدی از ماجرای ۱۸ تیر آشنا میشوید.
🔴بایدن: معتقدم باید به برجام برگردیم 🔹رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت معتقد است که واشنگتن باید به برجام برگردد. 🔹او با وجود این، با تلاش برای سلب مسئولیت از واشنگتن گفته تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع به عهده ایران است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گرانی ـ ظلم ـ فساد ـ فساد ـ فساد ... داریم اذیت میشیـــم! خیلی ..... 💥 تَهِـــش چی ؟
. 🔴کاری که نکرد، انجامش داد. 🔴تعدادی از اتفاقات مهمی که در کمتر از یک سال، رخ داد ✅پس از روی کار آمدن دولت دکتر رئیسی، ایران پس از پیگیری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیار به عضویت اصلی سازمان پیمان همکاری شانگهای درآمد. چند‌ماه بعد امیرعبداللهیان وزیرخارجه در دی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه ۱۴۰۰ برای ارزیابی اجرا و عملیاتی‌شدن سند همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین به پکن سفر کرد. ✅ توسعه ترانزیتی ایران-چین از طریق راه‌آهن منجر به راه‌اندازی اولین قطار باری از چین به بندرانزلی در تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری شد. این قطار ۵۱ کانتینر استاندارد با وزن محموله حدود ۱۴۰۰ تن و ارزش باری بیش از ۳ میلیون و ۶۰ هزار دلار دارد و می‌تواند به ارتقای صادرات و واردات محصولات منجر شود. لازم به ذکر است که در دولت سیزدهم طبق آمارهای رسمی افزایش ۴۰ درصدی صادرات نفت ایران به چین را شاهد هستیم. ✅ با شروع کار دولت جدید، دیپلماسی اقتصادی فعال و مبادلات تجاری با کشورهای تاجیکستان، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان با افزایش مواجه شد. در سفر رئیس‌جمهور ترکمنستان به ایران ۱۳ سند همکاری در زمینه‌های سوآپ انرژی(روزانه پنج تا ۶ میلیون مترمکعب گاز ترکمنستان به جمهوری آذربایجان)، ترانزیت(ایجاد ترانزیت چندجانبه بین ترکمنستان، قزاقستان و ایران و اتصال به کریدور شمال - جنوب) و تجاری(افزایش سه برابری تجارت ایران و ترکمنستان و حل مشکل روادید تجار ایرانی به ترکمنستان) امضا شد. ✅ اولین قطار ترانزیتی قزاقستان-ترکمنستان-ایران-ترکیه ۲۸ خرداد وارد ایستگاه راه‌آهن تهران شد؛ ۲۹ خرداد نیز رئیس‌جمهور قزاقستان وارد تهران شد که در نتیجه آن ۹ سند همکاری بسیار عالی بین دولت‌ها و ۱۱ سند همکاری بین شرکت‌های خصوصی ایران و قزاقستان در زمینه‌های کشاورزی و معدن امضا شد. ✅کریدور شمال-جنوب با پیگیری‌های دولت سیزدهم پس از سال‌ها به صورت آزمایشی فعال شد. به نقل از رئیس بندرایرانی - روسی سالیانکا: محموله ذکرشده شامل دو کانتینر ۴۰ فوتی محموله لمینت چوب با وزن ۴۱ تن، به صورت آزمایشی از مبدا سن‌پترزبورگ واقع در روسیه به بندرعباس انتقال یافته و از آنجا توسط کشتی‌های کانتینردار به بندر ناواشیوا هند که مقصد نهایی است انتقال پیدا می‌کنند. ✅براساس آخرین آمار بیان‌شده، این مسیر می‌تواند برای ایران به ازای هر تن ترانزیت بار حدود ۷۵ دلار درآمد به همراه داشته باشد. این کریدور ۱۱ عضو جدید دارد که شامل جمهوری آذربایجان، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، اوکراین، بلاروس، عمان، سوریه و بلغارستان است. راه اندازی این حجم از ترانزیت کالا، میتواند آثار تحریم ها را به شدت کاهش دهد و جایگزین مناسبی جهت درآمدهای نفتی باشد. ✍ مهدی پیش بین
🔴‏شیخ زکزاکی در کمتر از ۲۰ سال، تونسته ۲۵ میلیون نفر را شیعه کند که ۹۰ درصد آنها مقلد آیت‌الله خامنه‌ای هستند 👈جُرم کمی نیست! شش فرزندش را شهید کردند و خودش هم شکنجه شده و حبس کشیده و ... 👈و ما با بالا پایین شدن قیمت تخم مرغ، اعتقاداتمون بالا پایین میشه...😰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ، مسئله پر تکرار در وصیت نامه شهیدان 🔺این آرمان شهیدان فراموش نشود... 🔹امام خامنه ای: "اینکه امام بزرگوار توصیه میکردند که پنجاه سال عبادت کردید خدا قبول کند، بروید یک بار هم این وصیت‌نامه‌ها را بخوانید؛ این به‌خاطر این است که این وصیت‌نامه نشان میدهد که این جوان برای چه آمده؛ چه جاذبه‌ای، چه مغناطیسی او را حرکت داده؛ از هوسهای جوانی بگذرد، از درسش بگذرد، از دانشگاهش بگذرد، از محیط راحت زندگی کنار پدر و مادر بگذرد، بیاید در سرمای منطقه‌ی غرب یا گرمای منطقه‌ی خوزستان... این جوان پا میشود میرود آنجا، جانش را کف دستش میگیرد، از خطرات عبور میکند، برای چه؟ این در وصیت‌نامه‌ها منعکس است؛ برای خدا، برای امام، برای حجاب." ۱۳۹۵/۷/۵
🔴سیدحسن نصرالله: بایدنِ فرتوت تصویری از آمریکای پیر است 🔹آمریکای امروز متفاوت از آمریکای سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ است. رئیس‌جمهور فرتوت آمریکا تصویری از آمریکایی است که وارد مرحله پیری شده است. بایدن به منطقه آمد تا کشورهای حاشیه خلیج فارس را برای صادرات نفت و گاز بیشتر قانع کند.
🔴👆شرکت سوئدی به خاطر تحریم آمریکا از فروش پانسمان بچه‌های پروانه‌ای به ایران امتناع کرده 👈اگر یه بار دیگه غربگداها گفتن آمریکا تا حالا به مردم ایران ضربه‌ای نزده با پشت دست بخوابونید دهنش...
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وقتی وزیر جنگ اسقاطیل در مراسم استقبال از بایدن تشنه میشه و...😳😶
🔴معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای دستور داد که ستاد از حرکت‌های جهادی تشکیل شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراف سنگین اپوزیسیون ضدانقلاب به شکست: 😂 ✌️🇮🇷😊 🔹همه اقدامات ما تاکنون مثل طوفانی در یک فنجان چای بوده است 🔹مهرداد خوانساری، مشاور اسبق رضاپهلوی: همه ما در این 40 سال‌ جمهوری اسلامی را دست کم گرفتیم
🔴رئیس جمهور امروز صبح وارد شد 🔹 سفر استانی، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه 🔹دیدار با مردم شهرستان سرپل ذهاب، حضور در شورای اداری، شورای اشتغال و دیدار با مردم کرمانشاه در مجموعه ورزشی امام خمینی بخشی از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه عنوان شده است. 🔹جمعی از وزراء و مسئولان کشوری رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
🔺حضور پرشور مردم سرپل ذهاب برای استقبال از رئیس جمهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴خبــر خـوب😊 ✅ ١٠٠ قلم داروی پرمصرف، تحت پوشش بیمه، قرار گرفت وزیر بهداشت: 🔹طرح دارویار از امروز آغاز می‌شود و تعداد داروهای تحت پوشش افزایش پیدا می کند و ١٠٠ قلم داروی پرمصرف مانند سرماخوردگی و دیفن هیدرامین که تحت پوشش بیمه نبودند، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. 🔹٣۶۶ قلم داروی پر مصرف برای بیماران مزمن مانند بیماران قلبی عروقی و دیابتی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. 🔹در این طرح، هیچ‌گونه تغییری در پرداخت از جیب بیماران رخ نخواهد داد.
🔴مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر برگزار می‌شود 🔹اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران: مهمانی ۱۰ کیلو متری عید سعید غدیرخم از چهارراه ولی عصر تا خیابان شهید چمران از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه برگزار می‌شو‌د.
🔴مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: ✅بیش از ۹۵ مردم پوشش بیمه دارند، در دولت سیزدهم اول جامعه بیمه شدند 1⃣ ناصحی در برنامه صف اول شبکه خبر: 🔹️طبق قانون، بیمه همگانی تکلیفی است که نظام باید انجام دهد و در دولت سیزدهم گام بلندی برداشته شد و سه دهک اول جامعه بیمه شدند. 🔹️بیمه حاشیه نشین‌ها را شروع کردیم و هم اکنون فراگیر شده است‌. 🔹️نیازمندان هیچ مشکلی در پوشش خدمات بهداشتی و درمانی ندارند. 🔹️سالانه ۶ هزار میلیارد در بودجه گنجانده شده تا برای ارائه خدمات به افرادی که از خدمات استفاده می کنند، اختصاص یابد. 🔹️بیش از ۹۵ درصد مردم پوشش بیمه ای دارند و ۵ درصد باقی مانده هم می توانند تحت پوشش قرار گیرند.
🔴مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران: ✅هزینه بستری بیمه شدگان بهزیستی و کمیته امداد، کاملاً است / در سال جدید ۶ میلیون نفر به بیمه شدگان، شد 2⃣ناصحی در برنامه صف اول شبکه خبر: 🔹️در سال جاری ۶ میلیون نفر به جمع بیمه‌شدگان اضافه شدند و بیمه ۱۰ میلیون نفر نیز تمدید شد. 🔹️در رده‌های پایین‌تر پوشش بیمه ای مناسبتری در نظر گرفته شده است. 🔹️در بخش بستری ۹۵ درصد هزینه‌ها را پرداخت می کنیم و فقط ۵ درصد به عهده افراد است. 🔹️هزینه بستری بیمه شدگان بهزیستی و کمیته امداد که تحت پوشش ما هستند کاملاً صفر است و تمام هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند و در بخش سرپایی ۸۵ درصد هزینه ها را دولت پرداخت می کند. 🔹️برای دهک های مورد پوشش قرار گرفته پیامک مورد نظر ارسال و در سامانه شهروندی بیمه سلامت امکان مشاهده جزییات پوشش بیمه همگانی موجود است. 🔹️در مجموع ۶ هزار میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج، منابع مالی داریم. 🔹️هزینه های دارویی و آزمایشگاهی بالاست و خدمات ضروری باید در اولویت قرار گیرد. 🔹️میانگین اقلام دارویی در نسخه های ما ۴/۵ است اما استاندارد دنیا ۲/۵ است.
🔴مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران: ✅بیش از ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش ، قرار گرفته‌اند 3⃣ناصحی در برنامه صف اول شبکه خبر: 🔹️اقدامات و پیگیری های بسیاری از سال گذشته برای بیمه شدن ۳ دهک اول جامعه به صورت رایگان انجام شد. 🔹️در قالب این طرح حدود ۴۰۰ هزار نفر به صورت فعال بیمه شدند 🔹️بیش از ۴۵ میلیون نفر در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
🔴امیرعبداللهیان: ما در بخش دفاعی با روسیه همکاری داریم، اما به هیچ یک از طرف‌های درگیرِ جنگ اوکراین کمک نمی‌کنیم.