eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.5هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴رهبر انقلاب با اشاره به شبهه‌پراکنی‌های اخیر رسانه‌های غربی و مزدوران و پیروانشان درباره مسئله زنان و حجاب اسلامی: 🔹علت هجوم غربی‌ها به زن ایرانی و حجاب اسلامی چیست؟/ زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده لذا دشمنان دلشان پُر است 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: هدف دشمنان از شبهه‌پراکنی این است که مردم را که نیروهای اصلی کشورند و ایمان مردم را عامل اصلی در حفظ کشور و حفظ نظام اسلامی است متزلزل کنند. 🔹نقطه‌ی مرکزی و اساسی هویت تمدن غربی عبارت است از تفکیک میان دین و پیشرفت. این نقطه‌ی مرکزی است. جمهوری اسلامی درست همین مرکز را نشانه گرفته و شلیک کرده و به هدف زده! خب عصبانی‌اند دیگر. نمیتواند تحمل کند این را. هر روز به فکر این است که یک ضربه‌ای بزند یک کاری بکند. 🔹من یک مثال بزنم که حالا این روزها هم مطرح است، مسئله‌ی زن، در جامعه‌ی اسلامی. البته از اول انقلاب مسئله‌ی زن را مطرح میکردند؛ ادعای گزاف میکردند که از زن ایرانی میخواهند حمایت کنند. باز اخیراً هم به مناسبت به بهانه‌ی حجاب و اینها باز قضیه‌ی زن را مطرح کرده‌اند همان تلاشهای درواقع ناکام را دوباره دارند تکرار میکنند. این که شما می‌بینید ناگهان وسائل تبلیغاتی و رسانه‌های رسمی و دولتی آمریکا و انگلیس و بعضی جاهای دیگر و مزدورانشان و پیروانشان ناگهان هجوم می‌آورند در یک برهه‌ای سر قضیه‌ی زن و یک بهانه‌ای هم پیدا میکنند مسئله‌ی حجاب و این چیزها، این علتش چیست؟ حقیقت مسئله این است که زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده، اینها دلشان پُر است، زنها این کار را کردند. غیر از مجموع حرکت جمهوری اسلامی بخصوص زن ایرانی یکی از مهم‌ترین ضربه‌ها را به داعیه‌های غربی و دروغهای غربی وارد کرده. 🔺 در همه‌ی میدانها ظاهر شده با موفقیت و سربلندی و با حجاب اسلامی. اینها رجزخوانی نیست اینها واقعیات مخصوص جامعه‌ی ما است. ۱۴۰۱/۵/۵ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴باز هم حمله سگ به یک بچه! صاحب سگ در جواب اعتراض خانواده این کودک گفته: سگ من می‌خواسته بره دستشویی، مگه پیاده رو جای راه رفتن بچه هاس!! 
🔴بهادری جهرمی: داروهای داخلی، هیچ افزایش قیمتی 🔸سخنگوی دولت: 🔹 در مسیر خوبی توانست کار خود را آغاز کند. 🔹در داروهای داخلی هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم. 🔹این طرح کمک می‌کند به سمت مصرف درست دارو رفته و صرفا با تجویز بتوانیم دارو را مصرف کنیم. 🔹این طرح هم نظام بیمه ای ما را تقویت می‌کند و هم از تولید کنندگان دارو حمایت می‌کند. 🔹وزارت بهداشت پیشنهاد کرد مالیات بر ارزش افزوده در زمینه واردات دارو و تجهیزات پزشکی کاهش پیدا کند.
🔴بهادری جهرمی: کلیت آیین‌نامه ، قابلیت اجرا دارد 🔸سخنگوی دولت: 🔹هیات تطبیق مجلس ایراداتی را متوجه آیین‌نامه قانون رتبه بندی معلمان کرده بود که در جلسه امروز مطرح و بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و سایر بخش‌های مرتبط اصلاح شد . 🔹بخشی از ایرادات قانون رتبه بندی معلمان همچنان نیازمند بحث بیشتری بود که به کمیسیون بازگشت تا پس از بحث و بررسی در صحن دولت تصویب شود. 🔹کلیت آیین‌نامه نهایی شده و قابلیت اجرا دارد و ان‌شاءالله این مسیر رتبه‌بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش رود.
🔴بهادری جهرمی: در سامانه جدید بورس، امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی به سهامداران اعطاء می‌‌شود 🔸سخنگوی دولت: (۲) 🔹قریب به ۲۰ مصوبه در جلسه دولت تصویب شد. 🔹وزیر اقتصاد گزارش خوبی از سامانه‌ای که در همین روزها رونمایی خواهد شد داد، این سامانه امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی را به سهامداران بورس اعطاء می‌کند. 🔹همه کسانی که سهام بورسی دارند که حدود ۵۰ میلیون نفر می‌شوند برای دریافت تسهیلات بانکی از این پس می‌توانند از سهام خود هم به عنوان وثیقه استفاده کنند.
🔴موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد جهاددانشگاهی: ظرفیت جذب نخبگان افزایش یابد 🔹رئیس‌جمهور در دیدار پژوهشگران و مدیران جهاددانشگاهی با افزایش ظرفیت جذب نخبگان با هدف بالندگی اندیشه و معرفی دیدگاه‌های نو در این مجموعه موافقت کرد.
🔴خبر خوب😊🇮🇷✌️ ✅ ی چادر مشکی قم، تأمین شد 🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: با پیگیری‌های استاندار قم و برگزاری جلسه‌ای در نهاد ، منابع مالی کارخانه چادر مشکی تأمین شد.
🔴خبر خوب😊🇮🇷✌️ ‏در ادامه سیاست های از مبادلات اقتصادی کشور امروز معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه از سیستم مبادلات مالی جایگزین به‌ جای سوئیفت و اتصال کارت اعتباری «میر» روسیه در ایران خبر داد. ✅فرمان حذف دلار از مبادلات ارزی سالها پیش مکررا از سوی رهبری صادر شده بود را عملی کرد ✅ ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تروریست های فرقه که روزگاری شعارشان "امروز مهران فردا تهران" بود هچیوقت فکر نمی‌کردند بعد از حماسه مرصاد در مقر اصلیشان کمپ اشرف مورد حمله قرار بگیرند و گلوله انتقام هزاران شهید ترور قلب سنگی شان را بشکافد 🔹انتشار برای اولین بار
. 🔴دستگیری اعضای ۲ شبکه ثبت شرکت‌های صوری 🔴رئیس کل دادگستری البرز: ♦️اعضای دو شبکه پیچیده فعال در زمینه شرکت‌های صوری و فرار مالیاتی با بیش از ۹۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی بازداشت شدند. ♦️کیفرخواست این پرونده از سوی دادسرای کرج با ۱۲۶ متهم صادر و جهت رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک البرز ارجاع شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منافقین، فهمیدن منظور از "لحظه نادر، کیمیایی و سرنوشت‌ساز" در این سخنرانی چیه یا بیشتر توضیح بدیم؟ :))
🌹سلام دوستان محترم همراه عذرخواهی میکنم دو روز امکان فعالیت در کانال رو نداریم به بزرگواریتون ببخشید اگر فرصت کنیم این دو روز مقداری کمتری فعالیت میکنیم شاید هم اصلا نرسیم بعد از این دو روز مجددا فعالیت خواهیم داشت از همراهی شما بزرگواران متشکریم🙏🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رانش زمین و سیل در منطقه امامزاده داوود تهران 🔹مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران: تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.
. 🔴 مقتدی صدر و بازی در زمین دشمن بعد از از تحولات گوناگون پساانتخاباتی در عرصه سیاسی عراق و پس از ماه ها تلاش و رایزنی ، سرانجام چند روز پیش چارچوب هماهنگی (اطار التنسیقی) ، محمد شیاع السودانی را به عنوان نامزد نهایی جهت پست نخست وزیری معرفی کرد تا گامی بزرگ در رفع بن بست سیاسی در عراق برداشته شود. اما روز گذشته طرفداران جریان صدر در اقدامی عجیب به ساختمان پارلمان یورش برده و برای ساعاتی صحن مجلس را تسخیر کردند تا یک بار دیگر ثابت شود که تصمیم مقتدی صدر در کناره گیری نماینده های جریانش از پارلمان نه یک اقدام مثبت برای حل مشکلات بلکه آغاز یک روند بسیار مخرب و ایجاد بن بستی پیچیده تر است. نکته مهم اینجاست که همه این اتفاقات سبب تاخیر در انتخاب نخست وزیر جدید و در نتیجه ابقای دولت مصطفی الکاظمی شده است. کسی که سابقه همکاری با سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) را دارد و از زمستان ۱۳۹۸ قرار بود فقط چند ماه به طور موقت در پست نخست وزیری باشد ... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصاویر اولیه از رانش زمین و وقوع سیلاب شدید در امامزاده داوود تهران 🔹شمار فوتی ها به ۴ نفر رسید
🔴تصویری معنادار از نوری مالکی 🔸️همزمان با اعتراضات طرفداران صدر علیه حزب الدعوه و رهبر این حزب یعنی نوری مالکی ، در شبکه های اجتماعی عراق تصاویری از نخست وزیر اسبق با اسلحه گرم منتشر شده است. 🔸️نکته مهمی که در تحلیل شخصیت مالکی باید دانست اینست که وی از اعراب عشیره ای و بدوی است و خوی سلحشوری و عشیرگی عربی دارد. 🔸️به همین دلیل اهل کوتاه آمدن در برابر مخالفانش نیست و همانگونه که در دوران نخست وزیری اش نشان داد به شدت مصمم و استوار است 🔸️او تنها کسی بود که جرات کرد طرفداران خودسر مقتدی صدر را در بصره سرکوب کند و حکم اعدام صدام و ۳ برادرش ( برزان، وطبان و سبعاوی ) را امضا کرد 🔸️مالکی فرمان اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را داد و بعثیون را به شدت منکوب کرد و به همین سبب است که آمریکا و هم داعش از وی کینه عمیقی دارند. ✍تقوی‌نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در ایران باستان حجاب زنان خیلی سفت و سخت بود! زنان باید از پدر و برادرشان حجاب می‌گرفتند و این اسلام بود که با این فرهنگ غلط مبارزه کرد! 🔹استاد رحیم پور ازغدی؛
🔴از دوره ای که سیل و زلزله می اومد می فهمیدیم مسئول و شهردار قشم و کانادا در تفریح هستند رسیدیم به جایی که دیشب امامزاده داوود سیل اومده از معاون تا خود شهردار و مسئول رفتن سر صحنه برای ارزیابی مشکلات و کمک! به نظرم یه انتخاب درست حتما ارزشش رو داشت! دم مسئول مسئولیت پذیر گرم ✍سید هانی هاشمی
🔴مرد اونیه که (استاد حسن عباسی) که جلوی ظلم ایستاد، حبسش رو هم کشید، ولی هیچ وقت به قوه قضاییه حمله نکرد 😠انوقت این جوجه کلاغ عدالتخوار ناعادل کذاب اتهام زن که نیت، گفتار، مواضع و اهدافش مسموم و منافقانه ... هست، میخواد ادعای عقاب در بیاره! ✍سید مصطفی
🔴 اعلام آمادگی تل آویو برای امتیاز دادن پس از تهدید‌های دبیرکل حزب الله لبنان 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای دادن امتیاز در خصوص منطقه مورد نزاع با دولت لبنان سخن گفتند و افزوند پس از تهدید‌های دبیر کل حزب الله لبنان درباره آغاز جنگ، تل آویو در موضع گیری جدید خود در این باره، به آمریکا اعلام کرد آماده ارائه امتیاز در این عرصه است. 🔸روزنامه اینترنتی رأی الیوم، پایگاه صهیونیستی والاه: 🔹اسرائیل سه شنبه پیشنهاد جدیدی درباره مذاکرات مرز‌های دریایی با لبنان به آمریکا ارائه کرد. 🔻پیشتر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حزب الله گفته بود: هیچ هدف اسرائیلی در دریا و خشکی وجود ندارد که موشک‌های دقیق مقاومت نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. اگر دشمن در ماه سپتامبر استخراج گاز از کاریش را آغاز کند بی تردید پاسخ خواهیم داد و دشمن به مشکل برخورد خواهد کرد.