eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.4هزار عکس
32.9هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بخشی از کارنامه دولت سیزدهم تقریبا یکساله پس از استقرار
🌷سردار خیبر شهید همت: دنیا چیزی نیست که انسان از آن روی گردان باشد. لکن دل به دنیا بستن را نمی پسندم... شخصیت حقیقی خود را که مقام است به وَرطه فراموشی نمی سپارم. 📚 کتاب طنین همت 🕊🇮🇷📖🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴نبش قبر «مجید عبدالباقی» برادر مالک متروپل 🔸️مرتضی رعیتی، دادستان شهرستان دهاقان: 🔹️ اقدام به نبش قبر «مجید عبدالباقی» برادر مالک متروپل، توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌اند با هدف این‌که آیا فرد مدفون مجید عبدالباقی است یا خیر، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند. 🔹️خیلی زود خودروی متهم شناسایی وتوسط دوربین‌های جاده ای تا شهرستان آبادان رصد شد. 🔹️در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و با دستور حمیدرضا قارایی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب آبادان بازپرس ،متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است. 🔹️پس از نبش قبر مجید عبدالباقی، خانواده او روی قبرش را بتن ریزی کردند. همسر و فرزندان مجید عبدالباقی بعداز مرگ او به شدت در غم و شوک فرو رفته و برای همیشه از آبادان رفتند. 🔹️احتمالا هیچکدام از اعضای خانواده عبدالباقی دیگر به آبادان، بازنخواهند گشت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یک‌سال از دولت سیزدهم گذشت؛ چه اتفاقاتی افتاد؟آیا دولت به وعده هایش عمل کرد؟ ✅حتما ببینید
علی لای لای - سید طالع.mp3
5.39M
🏴 مداحی در وصف حضرت علی اصغر(علیه السلام) ترکی بالام لای لای علی لای لای منه هم ناله لای لای سید طالع باکویی 🌴🥀🌴🥀🌴
💔🥀 کربلا دشتِ بلا خوانده و نامیده شده دلم از داغِ علی(ع) خون شده! رنجیده شده قامتِ تازه جوانم شده با خاک؛ یکی جای جایِ بدنش رفته و ساییده شده 💔 💔🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جوانان بنی‌هاشم بیایید علی را بر در خیمه رسانید💔 خدا داند که من طاقت ندارم علی را بر در خیمه رسانم💔 💔🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴امروز شهادت کودک ۵ ساله در حمله صهیونیست‌ها به غزه 🔹در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون ۵ فلسطینی از جمله یک دختر ۵ ساله به شهادت رسیدند. به گفته منابع فلسطینی احتمالا تعداد شهدا بین ۱۰ تا ۲۰ نفر است.
🔴دبیرکل جهاد اسلامی: جنگ تحمیل شد و ما به آن پاسخ خواهیم داد 🔹رژیم صهیونیستی باید منتظر جنگ باشد، نه آتش‌بس. تل‌آویو هدف حمله موشک‌های مقاومت خواهد بود. هیچ خط قرمزی وجود ندارد و توقف و میانجی‌گری را نمی‌پذیریم. ‌
🔴واکنش اکانت سپاه پاسداران به اعلان جنگ مقاومت فلسطین به اسراییل: کمک میکنیم حساب توئیتری سپاه پاسداران: ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم، بعد از این هم هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم.
🔴حملات راکتی از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد
🔴 جنوب تل‌آویو زیر آتش موشک‌های مقاومت فلسطین/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک از غزه گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شهرک‌های اطراف غزه و جنوب تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که تل‌آویو و شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی و اطراف غزه با بیش از ۱۰۰ موشک هدف قرار گرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عزاداری اهوازی‌ها در دمای بالای ۵۰ درجه 👌ماشاءالله هموطنان اهوازی
. 🔴قدر امنیت مان را بدانیم 🔹امروز در میان در کابل باز هم انفجار تروریستی شده است 🔹به گزارش رسانه‌های افغانستانی، گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار امروز در غرب کابل را بر عهده گرفت. 🔹در این انفجار که در منطقه شیعه نشین کابل و در بین عزاداران حسینی رخ داده است، 🥀دستکم ۲۶ تن شهید و زخمی شدند .
🔴شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی در حمله صهیونیست‌ها 🔹منابع خبری فلسطینی: در حمله جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در سرایا القدس به شهادت رسیده است. ‌
🔴تصویری از نتیجه عملکرد گنبد سوراخ آهنین رژیم صهیونیستی و برخورد راکت نیروهای مقاومت به خانه اشغالگران در عسکلون
🔴عقب‌نشینی لاپید از تهدیدهای خود نخست وزیر رژیم صهیونیستی: 🔹ما قصد جنگ گسترده در غزه نداریم ولی اگر مجبور شویم، ورود خواهیم کرد. 🔹جهاد اسلامی با حمایت ایران قصد نابودی اسرائیل و ساکنان آن را دارد. ارتش اسقاطیل: 🔻80 راکت پرتاب شد و ۴۶ راکت از مرز عبور کرد و ۳۴ راکت موفق به منهدم شدیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رهبر انقلاب: 🔹مبادا کسى خیال کند که هیئات مذهبى یک چیزى است که اگر بود، بود، اگر هم نبود، نبود؛ این‌جور نیست 🔹هیئت‌هاى مذهبى در حقیقت ارکان حفظ ایمان و شوق ملّت بزرگ ما به خاندان پیغمبر هستند.
🔴وزیر راه: از بانک‌هایی که برای پرداخت تسهیلات مسکن همکاری نکنند، شکایت می‌کنیم.
🔴امیرعبداللهیان: از یک قطره از سهم ملت ایران از حق‌آبه‌های تاریخی و مرزی هیرمند و ارس نمی‌گذریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بدون تعارف باخانواده سیدالشهدای مقاومت فارس شهید حاج عبدالله اسکندری @allahoak_bar