eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
32.6هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴جوانانی که فریب خوردند و در فتنه شرکت کردند، باید مجازات شوند و پدر و مادرشان هم خسارت متناسب با حضور شان در فتنه را بپردازند 👈 اگر کسی داخل شهر با ماشین به یک درخت برخورد کند و درخت بشکند، شهرداری پول درخت را می گیرد 👈این معنا ندارد، برخی کار فتنه گران را با این بهانه که فریب خورده اند موجه کند. .
. 🔴دوران بزن در رو تمام شد، 👈هرکس در فتنه حضور داشت؛ 👈چه پشت صحنه و غیر مستقیم باشد اعم از سیلیبریتی و اصلاح‌طلب 👈چه در میدان و مستقیم باشد اعم از جوان فریب خورده و فریب نخورده 👌باید و باید خسارت این فتنه و جنایتشان تمام و کمال از تک تک شان، فراخور میزان اثرگذاری شان در فتنه، گرفته شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تجمع مردم فهیم و غیور بوشهر در محکومیت اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات
🔴کانادا پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد 🔹العربیه/دولت کانادا: شماری از افراد و نهادهای ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند.
🔴کانادا، آلمان، فرانسه و انگلیس از جمله کشورهای هست که مردم ایران رو جذب و جاسوس پروری میکنه بر علیه ایران و نظام
🔴هنرمند مشهور بزریلی فهمید؛سلبریتی ایرانی نفهمید کارلوس لاتوف کاریکاتوریست مشهور برزیلی با انتشارپستی به یادآوری دیدارمصی پولی نژاد و پمپئواشاره کرده و در واکنش به اتفاقات ایران نوشته که گول نخورید! آیا واقعا فکر میکنید غربی ها نگران حجاب زنان ایرانی هستند؟ آنچه واشنگتن و متحدانش میخواهند، بی ثبات کردن ایران است
🔴دریافت تنها یک دهم نرخ غذای دانشگاه ها از دانشجویان 🔸زلفی گل، وزیر علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹افزایش قیمت‌ها تاثیر بسزایی در قیمت غذای دانشجویی نگذاشته است. 🔹تنها یک دهم نرخ غذای دانشگاه‌ها از دانشجویان دریافت می‌ شود. 🔹نرخ غذای دانشجویی همانند سال گذشته است که البته مبلغ ناچیزی به آن اضافه شده است. 
🔴 ۲ تیم سازمان‌یافته اغتشاشگران به‌همراه ۱۲ نفر در ، شدند 🔸روابط عمومی سپاه استان گیلان: 🔹۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان‌یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند. 🔹این دو تیم سازمان‌یافته، از طریق برگزاری جلسات پنهانی به‌دنبال جذب نیرو و سازماندهی برای اقدامات خرابکارانه بودند. 🔹حمله به مراکز حساس دولتی، انتظامی و همچنین راه‌اندازی مجدد اغتشاشات در سطح شهرستان رشت و شهرهای همجوار از اهداف این دو تیم بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واقعیت‌هایی درباره هشتگ مهسا امینی 🔸 آل‌داوود، پژوهشگر فضای مجازی و رسانه: ۴۵۰ هزار مخاطب ۷۰ میلیون توئیت در روزهایی منتشر کردند که اینترنت در ایران محدود بود و این نشان دهنده هدایت از خارج است.
29.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سید علیرضا آل‌داود در برنامه فرامتن زنده شبکه افق: 🔹فتنه‌گران به صورت گسترده از برای بالابردن آمار توییت های مرتبط با مهسا امینی استفاده کردند. 🔹استفاده رباتی برای این هشتگ با هدف ترساندن مسئولان و مردم در داخل کشور و آمار سازی برای فریب دادن غربی‌ها و نهادهای بین‌المللی است. 🔹در جنگ شناختی در بازه بلند مدت دشمن با ابزار های فضای مجازی رها شده به دنبال تغییر ذائقه و رفتار نوجوانان است که در این فتنه دیدیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چه کسانی در آموزش و پرورش جولان میدهند؟ 🔹ببینید یه معلم با دروغ‌هاش چطوری ذهن دانش آموزش‌ها رو تحت تاثیر قرار میده 😡ننگ برتو نون نظام رو میخوری خیانت میکنی!! 🔹مطالبه از مسئولین؛ این خائن را مجازات و برکنار کنید
🔴خبر خوب😊🇮🇷✌️ 🔹 مناطق کمتر برخوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند 🔹امیر شیخ، معاونت تربیت و آموزش ارتش در برنامه صبحگاهی "صبح پارسی" شبکه جام جم: 🔹اکنون سربازان نیز مانند کارمندان حقوق دریافت کنند به طوری که سربازان با شرایط خدمت در مناطق کمتر بر خوردار و متاهل حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
🔴صدور احکام رتبه بندی معلمان در مهر/ توزیع تغذیه رایگان دانش آموزی 🔸نوری، وزیر آموزش و پرورش: 🔹احکام رتبه بندی همکارانی که تاکنون بارگذاری مدارک خود در سامانه رتبه بندی را تکمیل کرده باشند در مهرماه صادر خواهد شد. 🔹تغذیه رایگان دانش آموزان مناطق محروم از هفته آینده آغاز خواهد شد. 🔹مسئله نیروی انسانی و تأمین نیروی‌های تحولی در آموزش و پرورش، یک برنامه اولویت دار است. 🔹یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی توجه به جذب نیرو بر اساس پنجره جمعیتی و تأمین نیروی انسانی ماندگار، توانمند، تحولی و بر مدار سند تحول بنیادین است.
🔴خانواده های شهدای ترور: آقای رئیسی صدای ملت ایران بودید 🔹خانواده های شهدای ترور در از مواضع رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک تقدیر کردند. ‌
. 🔴بازداشت ۱۸۰ آشوبگر در ایلام و ۱۵۵ نفر در سمنان 🔹استاندار ایلام: در خصوص اغتشاشات اخیر حدود ۱۸۰ نفر دستگیر و تحت پیگرد قانونی هستند و با عدالت با آنها برخورد خواهد شد و آنچه که این افراد به بیت‌المال لطمه زدند قطعاً در تصمیم‌گیری و صدور احکام قضایی آنها تاثیرگذار خواهد شد. 🔹همچنین جانشین فرمانده انتظامی سمنان نیز گفت: صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های خیابانی اخیر در برخی شهرهای استان سمنان به تعداد ۱۵۵ نفر دستگیر شدند که ۲۶ نفر از آنان خانم هستند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارشناس صهیونیست: متاسفانه دامنه اعتراضات و جنبه خشونت آن کاهش پیدا کرده است....
🔴 ایران در آرامش است، اما ببینید چطور این بنگاه های وابسته به به مخاطبین ساده لوح و جاهل خود القا می کنند که ایران دست به گریبان یک چالش سراسری است
ساقی‌ این یارو رو زنده میخوام ، جنس اصل میده😝😁😂🤣
▪️آقای شفا! شفاعتی می‌خواهم ▪️از معجزه‌هایت آیتی می‌خواهم ▪️رنجورم و دردمند اما تنها ▪️آمرزش و مرگِ راحتی می‌خواهم 🖤(ع) 🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥شـــــبهه چرا با وجود داشتن علم غیب امامت، انگور زهرآلود را خوردند 🔺پاسخ رو استاد قرائتی ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آشوب کنید، اما نه در انگلیس! 🔹واکنش انگلیسی‌ها به درگیری ضدانقلاب با پلیس این کشور در لندن
🔴بـرمـلاشـدن مـاهـیت کـثیف 👆😡 🚨این نتیجه تفکرات ایران بدون اسلام است که برابری با تفکرات داعشی میکند 🚨از حمایت سوزاندن روسری و تروریست خواندن بانوان چادری تا تهدید نظام به جنگ داخلی و ادامه یافتن اغتشاشات