eitaa logo
الله اکبر
5.4هزار دنبال‌کننده
51.2هزار عکس
33.9هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ترجمه توییت: تا وقتی ما بر سر قدرتیم همه چیز گل و بلبله ولو اینکه یک شبه قیمت بزنین چندبرابر بشه. ولی وقتی کاره‌ای نیستیم نمی‌خوایم سر به تن ایران باشه. واضحه یا بیشتر توضیح بدم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ببینید مـهـــــــــم 🔴ایران باید تجزیه شود! 📍اسرائیل و کشورهای منطقه باید سلاح، مهمات و هر چه نیاز است به داخل ایران بفرستند/ایران باید به چند اقلیم کوچک تجزیه شود و این مساله می‌تواند بازی را برای ما تغییر دهد/این اقلیم‌ها بعد از جدایی بر سر منافع و مرزها با هم درگیر خواهند شد/این سناریویی است که اجرا خواهد شد...
🔴حضور بیش از ۲ میلیون دانش آموز در مدارس غیردولتی/ ۷۳۸ مدرسه غیردولتی تعطیل شده‌اند 🔸محمود زاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹تا امروز حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی ثبت نام کرده اند. البته احتمال دارد که پس از نهایی شدن ثبت‌نام‌ها، آمار از این تعداد نیز بیشتر شود. 🔹در سال تحصیلی جدید حدود ۷۳۸ مدرسه را کاهش دادیم و این اقدام نیز به دلیل رعایت نکردن سرانه فضا و استاندار‌دها و همچنین تخلف‌ بعضی از مدارس بود که موجب این کاهش شد. 🔹به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که با توجه به اعتماد اولیاء، دانش آموزان در فضای غیراستاندارد تحصیل کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وضعیت براندازان از ۱۲ ظهر شنبه تا پاسی از شب 😂😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واردات کالاهای لوکس ممنوع شد 🔹وزارت صنعت معدن و تجارت ۲۱۵۰ قلم کالا که ممنوعیت وارداتی دارند در دو گروه اعلام کرد. 🔹گروه ۴ شامل ۴۵۰ قلم کالای لوکس که یا دارای هستند 🔹و گروه ۲۷ نیز شامل ۶۰۰ قلم کالا است که به تشخیص سازمان صمت در فهرست قرار گرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فوری سقوط کرج!!! حضور جمعیت میلیونی در استان البرز، حکایت از سقوط کرج دارد! ۴ تا دیگه میومدن تازه یه تیم فوتبال تشکیل می‌شد😂
🔴میلاد حاتمی: من یک مهره بودم 🔹صبح امروز سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی برگزار شد. ♦️قاضی صلواتی در ابتدای جلسه خطاب به متهم بیان کرد: اتهامات میلاد حاتمی براساس کیفرخواست صادره افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار است ♦️میلاد حاتمی با حضور در جایگاه: به پیشنهاد یکی از دوستانم که در ترکیه کار می‌کرد مورد توجه گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی قرار گرفتم 🔹در دایرکت اینستاگرام با آقای سعدالله امیرشقاقی سرشاخه شبکه قمار آشنا شدم که وی پیشنهاد داد برای ما تبلیغات کن به تو درصد می‌دهیم و خانه و ماشین در اختیارت می‌گذاریم.  بعد از آشنایی قرار شد هر تبلیغاتی که می‌کنم، به من ۵۰ درصد بدهند. ♦️نماینده دادستان: میلاد حاتمی در بازجویی تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ اقرار کرد که با هدف همکاری شبکه سعدالله شقاقی برای افزایش فالوور برای تبلیغ در شبکه قمار از چالش‌هایی غیراخلاقی استفاده می کرد.
🔴استوری گوهر خیراندیش از «ایتابندای» خواننده صهیونیست آنهم در ایامی که آمریکا و متحدانش برای نابودی ایران همپیمان شده؛ جز دهنکجی به مردم، نظام و رهبری معنای دیگری نمیتواند داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 "دختران در خطرند!" پلیس اسلحه جنگی ندارد مراقب اسلحه لیدرهای ناشناس باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراف فرح به انتقال شاه فاسد توسط آمریکایی‌ها به پس از فرار از ایران،این مستند را رسانه‌ای ضد انقلاب من و تو ساخته است. 🔹به طور قطع آمریکایی‌ها برای فردای براندازی به چیزی غیر از حذف ایران از نقشه‌ی جهان و کشتار وسیع ایرانیان راضی نخواهند شد!هوشیار باشیم!
🔴رفع ابهامات اجرای مصوبه کارکرد تلفن ثابت 🔸شرکت مخابرات ایران: 🔹شرکت مخابرات ایران از ابتدای شهریور امسال، اجازه دریافت مبلغی به عنوان حداقل کارکرد را اخذ کرد و در صورتحساب‌هایی که مهر صادر شدند، تغییر قیمت‌ها اعمال شد؛ اما به فاصله چند روز، شورای رقابت در اطلاعیه‌ای خواستار توقف اجرای این مصوبه شد. 🔹آنچه شورای رقابت به آن اشاره کرده بود، اجرا نشدن بخشی از مصوبه سال گذشته این شورا درباره مشخص شدن هزینه نگهداری سرویس تلفن ثابت بود. 🔹در این میان، ابلاغ نشدن مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت مخابرات نیز مزید بر علت شد که اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار در ابهام قرار گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منتظر این شازده‌اید؟ واقعا؟ 🔹شازده پهلوی: "انقدر پول دزدیدیم که نیاز به کار کردن نداریم" ⬅️ بعد یه عده هنوز میگن جاوید شاه رضا شاه روحت شاد....😑 ⬅️ آره واقعا برای نسل‌‌ اندر نسل خودش اینقد گذاشت که جسم و روح و خیال بعدی ها رو خیلی کرده واقعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برای مقابله با پهپادهای ساخت ایران، تجهیزات لازم را به اوکراین ارسال میکنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پهپادی که مچ اس-۳۰۰ را خواباند! 🔺انهدام سامانه پدافندی اس-۳۰۰ اوکراین توسط پهپاد انتحاری ۱۳۶ در زاپوروژیه
🔴۱۶ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی/ وام دانشجویان متاهل دو برابر دانشجویان مجرد ✅ ⬅️ در طول یک ترم مجردها 6 میلیون و 500 هزار تومان متاهلین 13 میلیون تومان خواهد بود 🔹ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از روز پنجشنبه ۲۱ مهر در پورتال صندوق رفاه دانشجویان به آغاز شده است و این فرآیند تا روز چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. 🔹دانشجویان متاهل دو برابر دانشجویان مجرد وام دریافت می‌کنند، براین‌ اساس اگر به دانشجوی مجردی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام تحصیلی در طول یک ترم تعلق بگیرد، این مبلغ برای دانشجویان متاهل ۱۳ میلیون تومان خواهد بود.
🌷به دنبال معجزه ایی بود تا زندگی اش را تغییر دهد، رفت جبهه. 🌷و حالا سر مزارش می آیند و میگویند معجزه میکند... 🌷محمدرضاتورجی‌زاده 🕊🇮🇷📖🌷
🔴نوید محمدزاده خبر دستگیری خود را تکذیب کرد 🔹خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: صبح امروز، برخی منابع خبری، از دستگیری نوید محمدزاده به نقل از خواهر وی، خبر داده بودند اما این بازیگر با رد این خبر، هرگونه دستگیری خود را تکذیب کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توضیحات حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره معرفی صولت مرتضوی به عنوان گزینه جدید برای وزارت کار و رفاه اجتماعی
🔺وقتی تو آلبانی هستی و فرق میدون ولیعصر و انقلاب رو نمیدونی 😂😂
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برخورد عجیب پلیس آلمان با معترضان به تورم و وضعیت بد اقتصادی در این کشور
🔴گفته شده این پست اینستاگرام متعلق به علی دایی است که با تحریک مردم بدنبال ایجاد آشوب با دروغ‌های ضدانقلاب‌ها میباشد....👆 ⬅️ تا زمانی که برخوردها با لیدرهای آشوب و فتنه در کشور فرمایشی و با سلام صلوات باشد ،اصحاب فتنه با اعتماد بنفس بیشتری برای زنده نگهداشتن فتنه در صحنه فعال خواهند بود. ⬅️جناب آقای قاضی! با شمام! حافظان امنیت با تحریک مردم بوسیله این لیدرها دارند به فجیع تر شکل، شهید و پر پر میشن😒🤨 چرا این محرکان اغتشاشات آزادن....!!!!!🤨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تاریخ فراموش شده! 🔹سوریه چگونه سوریه شد؟ 🔹از دروغ شکنجه دانش آموزان سوری به خاطر اعتراض تا شروع جنگ داخلی
♥️سردار دلها حاج قاسم سلیمانی: "این انقلاب، آنقدر تلاطم و سختی دارد که یک روزی شهدا آرزو می‌کنند زنده شوند و برای دفاع از این انقلاب، دوباره شهید شوند." 🕊🇮🇷📖🌷
🔴خبر خوبی بود: رشد ۴۵ درصدی صادرات ایران به آفریقا در سال ۱۴۰۱ در ۶ماهه نخست سال جاری حدود ۸۳۰ میلیون دلار کالا به کشورهای آفریقایی صادر کردیم که نسبت به سال قبل(۵۷۳ میلیون دلار) رشد ۴۵ درصدی داشته.
. 🔴مصدومیت ۸ نفر در حادثه آتش‌سوزی زندان اوین 🔹️در پی آشوبگری و درگیری شامگاه شنبه (۲۳ مهرماه) در زندان اوین تهران که توسط عده‌ای از زندانیان بند ارازل و سارقین در این زندان رخ داد و منجر به آتش زدن شده، با ورود نیروی های انتظامات زندان و نیروهای آتش نشانی اطفای حریق به پایان رسید. 🔹️یکی از نیروهای امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی هم‌اکنون مهار شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی محیط هستند. 🔹️وی درباره آمار فوتی و مصدومین این حادثه نیز گفت: این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است. .