eitaa logo
آل یاسین
1.5هزار دنبال‌کننده
62.6هزار عکس
20.6هزار ویدیو
582 فایل
این کانال ارزشی دارای موضوعات متنوع از جمله پزشکی و روانشناسی و مذهبی و قرآنی و احادیث و سیاسی و آشپزی و علمی و مناظر طبیعت و... ميباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
عرض سلام و احترام 💐ممنون از حضورتان در کانال آل یاسین ⬅️بسيار خرسند ميگرديم با فوروارد مطالب به گروههای دیگر از دوستان خود نیز دعوت بعمل آوريد . حضور گرم شما و دعوت از عزیزان باعث دلگرمی ما میگردد. ✅این کانال داری موضوعات متنوع و جذاب از جمله پزشکی و روانشناسی و مذهبی و قرآنی و احادیث و سیاسی و آشپزی و علمی و مناظر طبیعت و خبری و ...میباشد . 📢قابل ذکر میباشد شما بزرگواران اگر نیاز به هر موضوعی را داشتید کافیست از طریق جستجو در این کانال از مطالب مفید و ارزنده آن استفاده نمایید . با ما همراه باشيد ....ارادتمندم تمجیدی https://eitaa.com/alle_yasen با ما همرا باشيد 👇👇👇👇👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/3937009664Cd992f5c13c 🌺🌸💐🌺🌸💐🌸🌺💐🌸🌺💐🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 توصیه های امام زمان به شیعیان 🔵 خواندن ۵ سوره قرآنی بعد از نمازهای یومیه 🌕 امام زمان علیه السلام در تشرف آیت الله مرعشی نجفی (ره) خواندن این ۵ سوره قرآن را بعد از نمازهای یومیه به ایشان سفارش نمودند: 🔺 سوره یاسین بعد از نماز صبح 🔺 سوره نباء بعد از نماز ظهر 🔺 سوره نوح بعد از نماز عصر 🔺 سوره واقعه بعد از نماز مغرب 🔺 سوره ملک بعد از نماز عشاء 📚 تشرفات مرعشیه ص ۲۹ @alle_yasen
🔴 توصیه امام زمان علیه السلام جهت حاجت روایی با خاصیتی از سوره یس 🔵 شخصی از بندگان خدا در شهر یزد گرفتاری سختی داشت خدمت حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه مشرف می شود ولی آن بزرگوار را نمی شناسد. حضرت به او فرموده بودند :سوره یس را بخوان چون به کلمه مبین که در شش مورد آمده رسیدی حاجت خود را نیت کن و پس از قرائت سوره نیز حاجت خود را درخواست کن تا خداوند دعای تو را مستجاب نماید. 🔺 او گفت : چون در سوره یس نگاه کردم دیدم کلمه مبین در هفت مورد ذکر شده تعجب کردم. اما با تامل دقت کردم فهمیدم در شش مورد بدون الف و لام است ( مبین ) و در یک مورد همراه با آن می باشد ( المبین ) سپس گفت سوره را همان طوری که حضرت فرموده بود خواندم و خداوند نیز دعایم را مستجاب کرد.   📚 صحیفه مهدیه بخش ششم صفحه ۵۸۷ @alle_yasen 🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
🇮🇷 رهبر انقلاب امروز با اشاره به‌عنوان یکی از روزنامه‌ها در زمان حیات امام مبنی‌بر این‌که «نظام در حال فروپاشی است» و پاسخ کوبنده امام که «خودتان درحال فروپاشی هستید و نظام محکم و مستحکم ایستاده است» افزودند: بعد از رحلت امام در سال ۶۹ عده‌ای که در بین آن‌ها افراد موجّه و با سابقه نیز حضور داشتند در اعلامیه‌ای گفتند «نظام در لبه پرتگاه است».!! ما تسلیم نشدیم و ایستادیم و ان‌شاءالله همچنان خواهیم ایستاد✌️ @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
موساد ۶ افسر اطلاعاتی‌اش را به اتهام ارتباط با ایران کُشت پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، رژیم صهیونستی، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته است. 😂😂😂 🌍 🌐 به دیـــــــده بــــــان بپیوندید
آل یاسین
موساد ۶ افسر اطلاعاتی‌اش را به اتهام ارتباط با ایران کُشت پس از ناکامی عملیات موساد برای خرابکاری د
خبر تسنیم درباره کشته شدن ۶ افسر موساد تایید شد ▪️ایران اینترنشنال به دام افتاد 🔹درحالیکه خود رژیم‌صهیونیستی و رسانه‌های اصلی او در قبال خبر دیروز تسنیم سکوت کرده‌اند، اما رسانه سعودی ایران اینترنشنال که ارتباطات ویژه‌ای هم با موساد (دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) دارد، از روز گذشته با همه توان تلاش ‌کرد خدشه‌ای به خبر تسنیم درباره کشته شدن ۶ افسر موساد وارد کند، اما در واقع ناچار به تایید آن شد. 🔹تسنیم گفته بود که پس از خنثی شدن عملیات پیچیده خرابکاری موساد در یک مرکز بزرگ صنعتی در اصفهان، رژیم‌صهیونیستی حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با میز ایران در موساد را کشته و حتی رییس این میز هم برکنار شده است. 🔹اصل خبر خنثی‌سازی این عملیات هفته قبل به صورت رسمی «اعلام» شده بود، اما درباره دو موضوع خبری اعلام نشد؛ یکی زمان «وقوع» این ماجرا و دیگری جزییات کشته شدن ۶ افسر موساد توسط خود رژیم‌صهیونیستی. 🔹ایران اینترنشنال که چندی پیش «باراک راوید» خبرنگار اسراییلی هم از ارتباطات گسترده آن با موساد سخن گفته بود، پس از خبر تسنیم، سراسیمه به دنبال پاسخ به موفقیت دستگاه امنیتی ایران رفت و حتی از تیتر «خبر جعلی تسنیم» استفاده و با خبرنگار خود در تل‌آویو هم ارتباط زنده برقرار کرد. 🔹این رسانه سعودی تمرکز خود را بر این گذاشته بود که بگوید این افسران اخیراً نمرده‌اند بلکه ماه‌ها پیش این اتفاق افتاده! و این در حالی بود که اصلاً در خبر تسنیم «زمان» این رویداد قید نشده بود و فقط به اصل موضوع می‌پرداخت. 🔹از این رو، ایران اینترنشنال عملاً با تایید کشته شدن افسران موساد، اما ارجاع آن به چند ماه پیش، رسماً در راستای تایید اصل خبر تسنیم گام برداشت. 🔹به صورت طبیعی اطلاعات و جزییات مربوط به عملیات‌های امنیتی هیچگاه بلافاصله منتشر نمی‌شود بلکه به منظور بررسی‌های بیشتر و کشف ارتباطات بیشتر، معمولاً این موضوعات حسب صلاح‌دید در زمان‌های مدنظر منعکس می‌شود. 🔹ایران اینترنشنال احتمالاً فراموش کرده که اخیراً هم گفته شده بود طراحی عملیات خرابکاری در اصفهان، به ابتدای ریاست رییس جدید موساد بازمی‌گردد که همان چند ماه پیش است! 🌍 🌐 به دیـــــــده بــــــان بپیوندید @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼قم را همیشه بوی شما لاله زار کرد  🌼عالَم به شهر پاک شما افتخار کرد 🌼زینب نداشتیم و خدا از سرم کَرَم  معصومه را به شهر شما رهسپار کرد 🌼سالروز ورود حضرت معصومه (س) 🌼به شهر قم گرامی باد 💐 اللهـم‌عجـل‌لولیڪ‌الفـرج کپی با ذکر صلوات @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پای کار نظـــــام میمانیم از ولی دل نمی‌کنیم هرگز شعر خوانی مداح انقلابی سیدرضا نریمانی @alle_yasen
خوشبخت قوم طایفه، ما مردم قمیم جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم اعجاز این ضریح که همواره بی حد است چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است ۲۳ ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و روز قم گرامی باد. @alle_yasen
⚘﷽⚘ سلام حضرت زندگے سلام مهدے جان این اعجاز نام معطر توست که در هجمه هاے سنگین آخرالزمان قلب هایمان را اینچنین آرام کرده است و جان هایمان را با امید و ایمان ، پیوند داده است ... یاد تو که مےوزد حوالے دلهاے ما پر از عطر اطلسےهاےانتظار میشود انتظارے آمیخته با صبر و پویایے و آرامش... شکر خدا که تو را داریم آقاجان...😍 💚در افق آرزوهایم تنها«أللَّھُمَ ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج»را میبینم... عجل‌الله‌فرجه 🌼💫🌼💫🌼💫🌼💫🌼💫🌼 @alle_yasen
عجب. اینم👆 مُرد. اسمش شیخ علی تهرانی بود اما بخاطر بددهنی و توهین های مستقیم به امام و انقلاب در رادیو عراق ، رزمنده ها بهش شیخ علی بغدادی می‌گفتند. سالها صدام ازش سواستفاده کرد و وقتی تاریخ مصرفش تمام شد، لب مرز ایران و عراق ولش کردند. باورتون میشه که این چهره دارای مواضع کمونیستی و از طرفدار منافقین بود و در بعضی اردوگاه های اُسرا حاضر میشود و جلوی بچه های مظلوم ما به ایران و انقلاب و حضرت امام توهین و فحاشی میکرد؟ بله دقیقا همین چهره 👆 خدا عاقبتمون بخیر کنه. به قول سردار دلها؛ هر کس تیری علیه انقلاب شلیک کند، آواره می‌شود. اصلا نمیشه صرفا به متراژ عمامه و طول محاسن و تیپ و قیافه کسی حساب کرد. باید دید در مواضع و عمل، چقدر با انقلاب و مبانی امامین انقلاب موافقت داره. روح مطهر شهدا و امام راحل شاد. ✍ حدادپور جهرمی @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گورستان آدم‌هایی که آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را داشتند @alle_yasen
🌺برای همہ ی دنیا دعا کنید ⭐️مثل پروردگارکہ مهربانی اش 🌺بر همہ دنیا سایہ افکنده است ⭐️ای دوست... 🌺مرا دعا کن شاید نزدیکتر ⭐️از من بہ خدا ایستاده ای @alle_yasen
🔻طریقۀ دیکتاتوری، طریقۀ گفتگو 🖋 مهدی جمشیدی ۱. نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر «کرسیِ رهبری» تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ «مؤیّد»ی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ این‌چنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین «برگ برنده»‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا «تقدیر» چنین می‌خواست. ۲. آن‌گاه که به قدرت دست یافت، «مخالفان» و «منتقدانِ» پیشین خویش را قلع‌وقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. او در پیِ آن‌همه ظلم و جفای نخست‌وزیرِ دهۀ شصت برنیامد و بر او نتاخت و از او انتقام نگرفت. اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌هنگام، طریق «پدرانه» و «دوستانه» را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با «خویش» را معیار حقّ و باطل ندانست. ۳. او «ولیّ‌فقیه» است و «نائب امام معصوم»، امّا هرگز برای خویش، «قداست» نمی‌تراشد. مبدأ «مشروعیّت» است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌فقط قابل‌مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست «دکّان قداست‌فروشی» بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. ۴. او همیشه به «قانون»، ارجاع داده و قانون را فصل‌الخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید «بدعت‌های قانون‌گریزانه» ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمی‌کند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به «اطاعت از قانون» می‌شمارد و معترض نمی‌شود. او قانون را محترم می‌انگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمی‌کند. او برای خویش در برابر قانون، «استثناء» نمی‌تراشد و «تبصره» نمی‌زند و «ویژه‌خواری» نمی‌کند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است. ۵. او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به «قدرت متمرکز» نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، «انباشت قدرت» به وجود بیاید و نهادها و قوا، «بی‌قدرت» و «صوری» شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعت‌های نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی «تفویض» و «واگذاری» برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگی‌ها و ... به «حضور مؤثّر» فراخوانده و قدرت در میان «کنشگران متنوّع»، توزیع کرده است. ازاین‌رو، امروز با «قدرت توزیع‌شده» و «کنشگری‌های پخش‌شده» مواجه هستیم. ۶. او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به «مشارکت» فراخوانده است و از نظریۀ «مردم‌سالاریِ دینی»، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او «مردم‌سالاریِ انتخاباتی» را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر «مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی» نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ «حضور حداکثریِ مردم» است، نه گریزان از آن. او مردم را «رقیبِ» خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنۀ انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه «مردمی‌سازی» را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. ۷. او یک «رهبرِ گفت‌وگویی» است؛ آن هم نه «گفت‌وگوی ساختگی»، بلکه «گفت‌وگوی واقعی». گفت‌وگویی که در آن «استدلال»، غالب است و «برهان»، تعیین‌کننده. گفت‌وگو در «شرایط برابر» و «بدون هراس از عواقب گفته‌ها». منطق او، «تحکّم» و «فرمان» و «امر» و «تحمیل» نیست، بلکه «همراه‌سازی» و «استدلال‌پردازی» و «اقناع» و «مباحثه» است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع «می‌شنود» و خود را در جایگاه «مخاطب مستقیم» می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که «صریح» بگوید و «شفاف» بخواهد و «انتقاد» کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌چیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای «گفت‌وگوی ساختارنیافته» فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند.
‏خدایا اگر من بد کردم، تو را بنده ای دیگر بسیار است. اگر تو با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست...؟ 🌙 @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام علی آل یس سلام پدر مهربانم با هر نفسے سلام ڪردن عشق است آقا بہ تو احترام ڪردن عشق است اسم قشنگت بہ میان چون آید از روے ادب قیام ڪردن عشق است سلام بر قطب عالم امڪان @alle_yasen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا