eitaa logo
💓💓مــــُـــــحَنــــــــــــّٰٓــــــــــا💓💓
2.1هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
7.8هزار ویدیو
477 فایل
مادرشش فرزند،نویسنده، علاقه‌مند به خوشبختی همه، اینجاباهم از زندگی، به حیات می‌رسیم استفاده از مطالب کانال بلااستثنا آزاد است. بگو تابگم @barannejat https://eitaa.com/joinchat/1763180548Cdca1fa9741
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨کودک نباید بیاموزد که با لجبازی و خشم می‌تواند هرچه را که بخواهد بدست آورد. بلکه باید یاد بگیرد که خواسته‌های خود را بصورت آرام و مسالمت‌آمیز ابراز کند. اما چگونه به کودکم یاد بدهم؟ ما به شما👇 🌐نشست تربیت فرزند« کنترل خشم - استرس» ⏰زمان برگزاری: پنجشنبه ۲۱ مرداد، ساعت 17:30 عصر الی 20 🎓مدرس : سرکار خانم مینو خرازی 🔰کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی 🔰با بیش از 30 سال تجربه در حیطه آموزشی و تربیتی کودکان 🔰مدرس ومشاور تربیتی _استعداد یابی و اختلالات رفتاری کودکان 💳 هزینه ثبت نام: 15000 تومان ✅به دوستانتان اطلاع دهید👌 جهت ثبت نام به آیدی زیر مراجعه فرمایید👇 @Admin_roshana 🔔جهت اطلاع از برنامه های اینده به کانال رسمی مؤسسه دین گستر بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/813629517Cc0fa00e261
Hamid Alimi - Dare Az Rah Mirese Moharamet (128).mp3
6.81M
🌑داره از راه میرسه محرمت اونقدر میشینم اینجا تا بیاد مادرت مشکی تنم کنه حسین شب هشتم پیرهنو پاره کنن علی اکبر؛ کفنم کنه حسین! جوونیم نذر جوون کربلا دخترم فدای دخترت حسین… الهی نبینه هیچکس اینجوری… دلهره گرفته خواهرت، حسین قربون رنگ سیاه پرچمات که داره پیر و خمیدم میکنه روز محشر برسه آی آدما این سیاهی رو سفیدم میکنه پرازعطرحرم @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ حضور استاد در برنامه ی سیمای خانواده ⏰ ۲۰ مرداد، شبکه یک ❓آیا برای به معروف، آمر باید عامل باشد؟ ❓چرا به معروف بیشتر شامل بدحجابی میشه؟ 👇 گناهی که بیشتر دیده بشه، سرایتش هم بیشتره 😓 فراموش نشه؟ ☎️ تماس با 162 سامانه پیامکی 3000025 ، 30000162 پست الکترونیکی pr@irib.ir شورای نظارت 64040 پیامک 200064040 تارنما http://www.64040.ir پست الکترونیکی info@64040.ir گویای بازرسی 021 22164343 پیامک برنامه 3000123 ✅ کانال در سروش، ایتا و بله @phonemotalebe @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حتماً شما هم تا حالا دیدین کلیپ‌های طنز و دابسمش که با شعرهای مداحی و عزاداری ساخته میشه😏 ⭕️ و این شده غیر مستقیم وسیله‌ای برای تمسخر محرم و عزاداری امام حسین علیه‌السلام 👈اما وظیفه‌ی ما چیه؟ @zedbanoo
audio_compress.mp3
27.4M
📻 بشنوید..‌. ✳️ حافظان نسل نقش زنان به عنوان کنشگران ازدیاد جمعیت 🎙خانم دکتر مریم اردبیلی 🚨خطای محاسباتی باعث می‌شود حتی دغدغه‌مندِ کنشگرِ دلسوزِ متدین ما سیبل اشتباه را هدف می‌گیرد. در نتیجه: ۱. از جنگ عقب می‌افتیم. ۲. کار بی‌فایده کردیم ۳. منابع و امکانات که می‌توانست صرف کار با فایده بشود هدر دادیم. ۴. گاهی اثر معکوس و منفی به جا گذاشتیم. 💡 ما در مسئله جمعیت نگاه فرصت‌محور می‌خواهیم. 🌟ما می‌خواهیم... 🗓 ۹ مرداد ماه؛ کارگاه تخصصی فعالین و موثرین فرهنگی @zedbanoo
«هضم شدگان» وقتی سه سال به خاطر انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها تعطیل شد، امید زیادی برای شکل گیری نسل جدید انقلابی در دانشگاه‌هاو عرصه های علمی ایجاد شد. امیدی که تاحدی به حقیقت پیوست و جهش ایران، در مقام های علمی، دست یابی به فناوری نانو، ارسال موجود زنده به فضا، دست‌یابی به انرژی هسته ای وغنی سازی ۲۰٪، را رقم زد. اما بعضی عرصه‌ها مثل عرصه‌های هنر و جو عمومی دانشگاه‌ها، همچنان بافاصله‌ی نجومی از آرمانهای امام و انقلاب سیر می‌کنند‌.وتلاش هرازگاهی معتقدین ومتدینین برای حضور دراین عرصه‌ها، با تغییر رویه ازسوی خود آنها ونه جریان سازی، وهضم شدن درجریان سکولار و ضد دین و انقلاب، منجر می‌شود‌. ادامه ی این یادداشت را از ادمین کانال دررسا👇 https://rasanews.ir/002scI بخوانید@zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5926904866747188937.mp3
4.5M
فدای آنکه خونش تا ابد جاریست همیشه نام او معنای بیداریست نگاه خواهرش یک آسمان صبرست علمدارش خداوند وفاداریست ▪️➿➿➿➿➿➿➿➿➿▪️ 🎤 سکوت آغاز بیداد است...
در ذكر آل محمد ۲۳۹- و من خطبة له ( عليه السلام ) > يذكر فيها آل محمد ( صلي الله عليه وآله ) < هُمْ عَيْشُ الْعِلْمِ وَ مَوْتُ الْجَهْلِ يُخْبِرُكُمْ حِلْمُهُمْ عَنْ عِلْمِهِمْ وَ ظَاهِرُهُمْ عَنْ بَاطِنِهِمْ وَ صَمْتُهُمْ عَنْ حِكَمِ مَنْطِقِهِمْ لَا يُخَالِفُونَ الْحَقَّ وَ لَا يَخْتَلِفُونَ فِيهِ وَ هُمْ دَعَائِمُ الْإِسْلَامِ وَ وَلَائِجُ الِاعْتِصَامِ بِهِمْ عَادَ الْحَقُّ إِلَي نِصَابِهِ وَ انْزَاحَ الْبَاطِلُ عَنْ مُقَامِهِ وَ انْقَطَعَ لِسَانُهُ عَنْ مَنْبِتِهِ عَقَلُوا الدِّينَ عَقْلَ وِعَايَةٍ وَ رِعَايَةٍ لَا عَقْلَ سَمَاعٍ وَ رِوَايَةٍ فَإِنَّ رُوَاةَ الْعِلْمِ كَثِيرٌ وَ رُعَاتَهُ قَلِيلٌ . خطبه ۲۳۹-در ذكر آل محمد فضائل اهل بیت پیامبر (ص) خاندان پیامبر (ص) مایه حیات و زنده بودن دانش، و نابودی جهل می باشند، بردباریشان شما را از دانش آنها خبر می دهد، و ظاهرشان از صفای باطن، و سكوتشان از حكمتهای گفتارشان باخبر می سازد، هرگز با حق مخالفت نمی كنند، و در آن اختلاف ندارند. آنها ستونهای استوار اسلام، و پناهگاه مردم می باشند، حق به وسیله آنها به جایگاه خویش باز گردید، و باطل از جای خویش رانده و نابود، و زبان باطل از ریشه كنده شد، اهل بیت پیامبر (ص) دین را چنانكه سزاوار بود، دانستند و آموختند و بدان عمل كردند، نه تنها شنیدند و نقل نمودند، زیرا راویان دانش بسیار، اما حفظ كنندگان و عمل كنندگان به آن اندكند. @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️تذکر محمود کریمی به سینه‌زنان هیئتش: اگر یک نفر هم فاصله اجتماعی را رعایت نکند، همان‌جا سینه‌زنی را قطع می‌کنم و می‌روم @zedbanoo
🔴 مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر برگزار می‌کند 🔴 ✨ مسابقه عظیم قرآنی و فرهنگی «نور علی نور» ✨ ❇️ با ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی شامل: 🎁 ۱۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی 🎁 ۲۰ کارت هدیه پانصد هزار تومانی 📆 تاریخ برگزاری مسابقه: ۵ شهریور ماه 📣 ثبت نام و شرکت در مسابقه برای عموم هموطنان عزیز از هر قوم و مذهبی، آزاد و است. ♨️ تا نشده کنید. 🌐 ثبت‌نام در مسابقه، دریافت نسخه PDF مقاله و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی از طریق لینک زیر: 🆔 zil.ink/noor_test
بسم الله «امانتدار» همینـطور که به سمتـم می آید، خون روی دست وپایش می دود. بغلش که می کنم،اشک امانش نمـیـدهد. به هقـ هقـ می افتد. نگاهش که می کنم، چهره اش انگار که ازبلندی افتاده باشـد پر از کوفتگی ضربـ دیدگـی است. این بار پرده های اشکـ دیدم را تار می کند. آرام در آغوشش میـگیرم. نحیفـترین جسمـش در این سه سال را پیدا کرده. بابا می گوید و من تنها باید ساکتش کنـم. دلم میـ خواهد قربانـ صدقه اش برومـ اما نمی شود. نمی گزارند. با این قلب پرتلاطم، تنها چاره ذکـر استـ. اشک می ریزم وذکر می گویم و رقیهـ سه سالهـ را در آغوش می فشارمـ. آرامش می کنم و با چشمانی لبریـز اشک، دوباره به راه می افتیم. عجیب بی قرار استـ. نگران قلب کوچکش هستمـ. این همه مصیبت را تاب می آورد؟!!! خداکـند تاب بیاورد. من هرگزامانـت دار بدی نبـوده ام. @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب جمعه شهداییـ. شهدا رو یک صلوات و السلام علیک یا ابـی عبدلله مهـمون کنید تا سلامتون رو به مولا برسونـن-این قول حاج مهدی زین الدینه -دعا @zedbanoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان آیت‌الله میرباقری درباره شهید مالامیری شب سوم محرم امسال (۱۴۰۰/۰۵/۲۰) در حیاط پای منبر بودیم که یک مهمان آسمانی وارد مجلس شد. وقتی سخنان آیت‌الله را در لحظه ورود پیکر مطهر شهید «حجت‌الاسلام محمدمهدی » به می‌شنیدم، از خدا خواستم به ما هم توفیق شهادتی بدهد که نیکان روزگار درباره‌مان این‌طور بگویند. اللهم اجعل عواقب امورنا خیراً پ.ن: شهید حجت‌الاسلام مالامیری، نخستین روحانی است که پیکر او پس از شش سال بازگشت. 🆔️ @m_rajaaei @zedbanoo
شقشقيه ۳- و من خطبة له ( عليه السلام ) > و هي المعروفة بالشقشقية < >و تشتمل علي الشكوي من أمر الخلافة ثم ترجيح صبره عنها ثم مبايعة الناس له < أَمَا وَ اللَّهِ لَقَدْ تَقَمَّصَهَا فُلَانٌ وَ إِنَّهُ لَيَعْلَمُ أَنَّ مَحَلِّي مِنْهَا مَحَلُّ الْقُطْبِ مِنَ الرَّحَي يَنْحَدِرُ عَنِّي السَّيْلُ وَ لَا يَرْقَي إِلَيَّ الطَّيْرُ فَسَدَلْتُ دُونَهَا ثَوْباً وَ طَوَيْتُ عَنْهَا كَشْحاً وَ طَفِقْتُ أَرْتَئِي بَيْنَ أَنْ أَصُولَ بِيَدٍ جَذَّاءَ أَوْ أَصْبِرَ عَلَي طَخْيَةٍ عَمْيَاءَ يَهْرَمُ فِيهَا الْكَبِيرُ وَ يَشِيبُ فِيهَا الصَّغِيرُ وَ يَكْدَحُ فِيهَا مُؤْمِنٌ حَتَّي يَلْقَي رَبَّه ُ. >ترجيح الصبر< فَرَأَيْتُ أَنَّ الصَّبْرَ عَلَي هَاتَا أَحْجَي فَصَبَرْتُ وَ فِي الْعَيْنِ قَذًي وَ فِي الْحَلْقِ شَجًا أَرَي تُرَاثِي نَهْباً حَتَّي مَضَي الْأَوَّلُ لِسَبِيلِهِ فَأَدْلَي بِهَا إِلَي فُلَانٍ بَعْدَهُ ثُمَّ تَمَثَّلَ بِقَوْلِ الْأَعْشَي : شَتَّانَ مَا يَوْمِي عَلَي كُورِهَا * وَ يَوْمُ حَيَّانَ أَخِي جَابِرِ فَيَا عَجَباً بَيْنَا هُوَ يَسْتَقِيلُهَا فِي حَيَاتِهِ إِذْ عَقَدَهَا لِآخَرَ بَعْدَ وَفَاتِهِ لَشَدَّ مَا تَشَطَّرَا ضَرْعَيْهَا فَصَيَّرَهَا فِي حَوْزَةٍ خَشْنَاءَ يَغْلُظُ كَلْمُهَا وَ يَخْشُنُ مَسُّهَا وَ يَكْثُرُ الْعِثَارُ فِيهَا وَ الِاعْتِذَارُ مِنْهَا فَصَاحِبُهَا كَرَاكِبِ الصَّعْبَةِ إِنْ أَشْنَقَ لَهَا خَرَمَ وَ إِنْ أَسْلَسَ لَهَا تَقَحَّمَ فَمُنِيَ النَّاسُ لَعَمْرُ اللَّهِ بِخَبْطٍ وَ شِمَاسٍ وَ تَلَوُّنٍ وَ اعْتِرَاضٍ فَصَبَرْتُ عَلَي طُولِ الْمُدَّةِ وَ شِدَّةِ الْمِحْنَةِ حَتَّي إِذَا مَضَي لِسَبِيلِهِ جَعَلَهَا فِي جَمَاعَةٍ زَعَمَ أَنِّي أَحَدُهُمْ فَيَا لَلَّهِ وَ لِلشُّورَي مَتَي اعْتَرَضَ الرَّيْبُ فِيَّ مَعَ الْأَوَّلِ مِنْهُمْ حَتَّي صِرْتُ أُقْرَنُ إِلَي هَذِهِ النَّظَائِرِ لَكِنِّي أَسْفَفْتُ إِذْ أَسَفُّوا وَ طِرْتُ إِذْ طَارُوا فَصَغَا رَجُلٌ مِنْهُمْ لِضِغْنِهِ وَ مَالَ الْآخَرُ لِصِهْرِهِ مَعَ هَنٍ وَ هَنٍ إِلَي أَنْ قَامَ ثَالِثُ الْقَوْمِ نَافِجاً حِضْنَيْهِ بَيْنَ نَثِيلِهِ وَ مُعْتَلَفِهِ وَ قَامَ مَعَهُ بَنُو أَبِيهِ يَخْضَمُونَ مَالَ اللَّهِ خِضْمَةَ الْإِبِلِ نِبْتَةَ الرَّبِيعِ إِلَي أَنِ انْتَكَثَ عَلَيْهِ فَتْلُهُ وَ أَجْهَزَ عَلَيْهِ عَمَلُهُ وَ كَبَتْ بِهِ بِطْنَتُهُ . >مبايعة علي عليه السلام< فَمَا رَاعَنِي إِلَّا وَ النَّاسُ كَعُرْفِ الضَّبُعِ إِلَيَّ يَنْثَالُونَ عَلَيَّ مِنْ كُلِّ جَانِبٍ حَتَّي لَقَدْ وُطِئَ الْحَسَنَانِ وَ شُقَّ عِطْفَايَ مُجْتَمِعِينَ حَوْلِي كَرَبِيضَةِ الْغَنَمِ فَلَمَّا نَهَضْتُ بِالْأَمْرِ نَكَثَتْ طَائِفَةٌ وَ مَرَقَتْ أُخْرَي وَ قَسَطَ آخَرُونَ كَأَنَّهُمْ لَمْ يَسْمَعُوا اللَّهَ سُبْحَانَهُ يَقُولُ تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُها لِلَّذِينَ لا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَ لا فَساداً وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ بَلَي وَ اللَّهِ لَقَدْ سَمِعُوهَا وَ وَعَوْهَا وَ لَكِنَّهُمْ حَلِيَتِ الدُّنْيَا فِي أَعْيُنِهِمْ وَ رَاقَهُمْ زِبْرِجُهَا أَمَا وَ الَّذِي فَلَقَ الْحَبَّةَ وَ بَرَأَ النَّسَمَةَ لَوْ لَا حُضُورُ الْحَاضِرِ وَ قِيَامُ الْحُجَّةِ بِوُجُودِ النَّاصِرِ وَ مَا أَخَذَ اللَّهُ عَلَي الْعُلَمَاءِ أَلَّا يُقَارُّوا عَلَي كِظَّةِ ظَالِمٍ وَ لَا سَغَبِ مَظْلُومٍ لَأَلْقَيْتُ حَبْلَهَا عَلَي غَارِبِهَا وَ لَسَقَيْتُ آخِرَهَا بِكَأْسِ أَوَّلِهَا وَ لَأَلْفَيْتُمْ دُنْيَاكُمْ هَذِهِ أَزْهَدَ عِنْدِي مِنْ عَفْطَةِ عَنْزٍ . قَالُوا وَ قَامَ إِلَيْهِ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ السَّوَادِ عِنْدَ بُلُوغِهِ إِلَي هَذَا الْمَوْضِعِ مِنْ خُطْبَتِهِ فَنَاوَلَهُ كِتَاباً قِيلَ إِنَّ فِيهِ مَسَائِلَ كَانَ يُرِيدُ الْإِجَابَةَ عَنْهَا فَأَقْبَلَ يَنْظُرُ فِيهِ (فَلَمَّا فَرَغَ مِنْ قِرَاءَتِهِ) قَالَ لَهُ ابْنُ عَبَّاسٍ : يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ لَوِ اطَّرَدَتْ خُطْبَتُكَ مِنْ حَيْثُ أَفْضَيْتَ .فَقَالَ : هَيْهَاتَ يَا ابْنَ عَبَّاسٍ تِلْكَ شِقْشِقَةٌ هَدَرَتْ ثُمَّ قَرَّتْ . قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ : فَوَاللَّهِ مَا أَسَفْتُ عَلَي كَلَامٍ قَطُّ كَأَسَفِي عَلَي هَذَا الْكَلَامِ أَلَّا يَكُونَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ( عليه السلام ) بَلَغَ مِنْهُ حَيْثُ أَرَادَ . الشريف ( رضي اللّه عنه ) : قوله ( عليه السلام ) كراكب الصعبة إن أشنق لها خرم و إن أسلس لها تقحم يريد أنه إذا شدد عليها في جذب الزمام و هي تنازعه رأسها خرم أنفها و إن أرخي لها شيئا مع صعوبتها تقحمت به فلم يملكها يقال أشنق الناقة إذا جذب رأسها بالزمام فرفعه و شنقها أيضا ذكر ذلك ابن السكيت في إصلاح المنطق و إنما قال ( عليه السلام ) أشنق لها و لم يقل أشنقها لأنه جعله في مقابلة قوله أسلس لها فكأنه (