امشب از اون شبهاست که بیشتر از همیشه حسرت این رو میخورم که اگه بود چقدر حرف ناگفته داشتم بهش بگم.
-برایاو
باید درمورد این موضوع که من سه ساعت بعد آلارمی که گذاشتم بیدار میشم ابراز نگرانی واقعی کنم چون نمیدونم ده روز دیگه برای مدرسه رفتن با این اوضاع چیکار باید کنم☝️🏻